Miss loopt ie wel stage bij Hertog Jan, weet jij veelquote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
en Koepert zat al vanaf 8:30 aant bier ... wat een stage![]()
Ik zie wel een connectie tussen abortus en jouquote:Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef ChefAli het volgende:
Ik zie geen connectie tussen Hardstyle en muziek...![]()
Zou wel gaaf zijn. 3 nominaties noemen, en de winnaar draait een uurtjequote:Op donderdag 12 november 2009 23:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Miss loopt ie wel stage bij Hertog Jan, weet jij veel![]()
Die awards doen ze denk ik als introductie voor iedere DJ.. zoals je bij qlimax ook de intro's hebt.. dit hoop ik in ieder geval.. en bij iedere winnaar een een vet compilatie filmpje van de artiest met een mashupje van zijn beste nrs eronder
Gewoon links laten liggen en niet op in gaan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zie wel een connectie tussen abortus en jou
Nee ik ga de troll niet voeren
Prima... hoeft ook niet.. en wegwezen hierquote:Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef ChefAli het volgende:
Ik zie geen connectie tussen Hardstyle en muziek...![]()
Gostosaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef ElDani het volgende:
Line-upje had ik de volgende van in gedachten dan:
Ruthless als opener (rest in random volgorde)
Headhunterz
Wildstylez
P1 LIVE
Technoboy/HS Masterz LIVE
Gostosa
The Prophet
DBSTF of Frontliner (zal wel de eerste worden)
Noisecontrollers
ssst.. Nee. k bedoelde dat k aan de bier had gezeten en om half 9 weer op stage zat... te vroeg weet jewel..quote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
en Koepert zat al vanaf 8:30 aant bier ... wat een stage![]()
Ze mag niet klagenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
Wat vinden de mannen hier eigenlijk van Dailucia?
Hij gaat lekker Koepertjequote:Op vrijdag 13 november 2009 04:35 schreef Koepert het volgende:
Goeiemoie.. ik zaat nit zo lang aan bier hoor.. nu wel alleen,... verjaardag enzo.. hihoo!!
En dat hoohooohoo bedoelde ik nog serieus enzo.. pff... niks gewend hier..
PRoost. trusten.tjoow dingnes
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:13 schreef MrDice het volgende:
Die blog is echt niet te lezen. Dat Engels is simpelweg te erg!![]()
Hoe moeilijk kan dat nou zijn...
OMGquote:It was BeuQQen with dubbel Q
Niet het beste smoelwerk (qua gebit), maar ik zou haar ook niet uit bed schoppenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
Op Q-Base draaide ze best wel lekker, en haar plaatjes zijn zeker ook goed te doen
Ze zit alleen altijd te zeuren over hoe ze eruit ziet op de foto's
Vrouwen
http://www.dailucia.com/blog/
Ziet er mooi uit jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef LeonH het volgende:
Damn wat een geile nieuwe studio van DB&STF
http://img38.yfrog.com/i/57ia.jpg/
Ziet er mooi uit jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
HEEL vet!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef LeonH het volgende:
Damn wat een geile nieuwe studio van DB&STF
http://img38.yfrog.com/i/57ia.jpg/
Mijn vriendin maakt kunstgebitten en implantaten, geen enkel probleem om er een mooi smoelwerk in te makenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niet het beste smoelwerk (qua gebit), maar ik zou haar ook niet uit bed schoppen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |