quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Jawel, nog twee weken en dan is het weer tijd voor Qlimax!
Yep! Eindelijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Jawel, nog twee weken en dan is het weer tijd voor Qlimax!
Knallen met Brennan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Yep! Eindelijk!![]()
Dat wordt weer knallen.
Brennan Heart![]()
Noize Suppressor
"Knallen" is een synoniem voor scheten laten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat hij dan even snel wat eten gaat scoren
In dat geval, tijdens brennen maar rechts vooraan afsprekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:15 schreef mstx het volgende:
[..]
"Knallen" is een synoniem voor scheten laten.
Track is gewoon lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:25 schreef T_Killer het volgende:
TT =![]()
Beetje te laagdrempelig for my taste
Die gast heeft echt wel vette numers gemaakt.quote:
JSU, kappen nouquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Die gast heeft echt wel vette numers gemaakt.
Face the enemy vind ik echt geniaal.
Niet hun beste productie maar best lekkere plaat hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:25 schreef T_Killer het volgende:
TT =![]()
Gewoon verstand op nul bij zulke tracks en beuken alsof je leven ervan af hangtquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:25 schreef T_Killer het volgende:
TT =![]()
Knallen als tijdens Blauw op Hardbass, of zaterdag bij opkomst van main-attractions .... BAM!!!, zonne grote vuurbal jongequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef HugoBaas het volgende:
Dat wordt weer knallen.
Jij hebt hem duidelijk nog nooit horen draaien, in ieder geval niet op een goed hard knalfeest.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp
brennan en knallersEPIC FAIL
![]()
de award voor beste newbee grap van het jaar gaat naar * tromroffel* Hugobaas
Vooral dat mixwerk is briljant. Hoe hij zo binnen een halve seconde de fader van links naar rechts verschuift.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij hebt hem duidelijk nog nooit horen draaien, in ieder geval niet op een goed hard knalfeest.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij hebt hem duidelijk nog nooit horen draaien, in ieder geval niet op een goed hard knalfeest.
En mij een newbee noemen.![]()
Faler!
Het is wel een beetje flauw van Tha_Bartman om zo'n opmerking te maken. Laat iemand in zijn waarde als hij een artiest goed of slecht vindt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Als je hier wat vaker kwam/lurkte dan had je wel in de gaten dat je zojuist een ouwe hs-rot voor faler uitmaakte![]()
Maar na deze mooie entree, ben ik wel benieuwd waarom je jezelf geen newbee acht
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef de_huig het volgende:
bartman is geen faler..bartman is een baas..want bartman roept "do you want heavy?!" als ie zn bartvrouw gaat bestijgen. (denk ik)
quote:brennan is een beetje saai naar mijn idee..vroegah ging t nog wel..maar sinds het blademasterz debacle op defqon '08..nein nein nein
overigens..we hadden het laatst over dana en haar enthousiasme..op die thrillogy aftermovie gaat ze wederom weer flink uit haar plaat zegmaar goed, ik zal de discussie niet opnieuw opstarten..sommigen vinden een feestje op het podium belangrijker, anderen de mixkunsten en weer anderen gaan voor de gulden euro middenweg
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef de_huig het volgende:
bartman is geen faler..bartman is een baas..want bartman roept "do you want heavy?!" als ie zn bartvrouw gaat bestijgen. (denk ik) is zo en er zijn beelden van.
BartMan_En_BartVrouw_-_Going_at_it-1CD-2009-XVID.rar
Bartman, wat hoor ik nou? Heb je nog nooit Brennan Heart gehoord? Moet je nog ontmaagd worden lieverd?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
En mij een newbee noemen.![]()
Faler!
Newbee in het forum wel ja, ik dacht dat ie in de hardstyle scene bedoelde.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik keek helemaal over je naam heen, je hebt namelijk precies hetzelfde usericon als een andere user hier ... die vanwege zijn frequente bezoek wel dat soort uitspraken kan doen zonder meteen een newbee genoemd te worden
Als je hier wat vaker kwam/lurkte dan had je wel in de gaten dat je zojuist een ouwe hs-rot voor faler uitmaakte![]()
Maar na deze mooie entree, ben ik wel benieuwd waarom je jezelf geen newbee acht
op Thrillogy, ik dacht na TBY dat Ruffian stond te roepen DA-NA, DA-NA, DA-NA ... dat ze hem aantikte, iets influisterde en hij zichzelf corrigeerde met dat ze voortaan door het leven ging als Lady DA-NA oid vaagsquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef de_huig het volgende:
overigens..we hadden het laatst over dana en haar enthousiasme..op die thrillogy aftermovie gaat ze wederom weer flink uit haar plaat zegmaar goed, ik zal de discussie niet opnieuw opstarten..sommigen vinden een feestje op het podium belangrijker, anderen de mixkunsten en weer anderen gaan voor de gulden middenweg
Als ze hardcore draait wel ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Da_Ripper het volgende:
dat ze voortaan door het leven ging als Lady DA-NA oid vaags
ow it's the name that mattersquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
op Thrillogy, ik dacht na TBY dat Ruffian stond te roepen DA-NA, DA-NA, DA-NA ... dat ze hem aantikte, iets influisterde en hij zichzelf corrigeerde met dat ze voortaan door het leven ging als Lady DA-NA oid vaags
Voor de volgende TT nomineer ik de track Ran-D - Escapismquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Track is gewoon lekker
"Dance, dance, dance" was wel ok?![]()
No offense Bartje
Had ik al gezienquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef T_Killer het volgende:
btw mensen die hun verzameling platen/vinyls willen aanvullen, check 0daymusic, want daar is gister en vandaag asociaal veel gepost (verjaardagcadeau voor mij schat ik zo). Handig om die lege plekjes in je collectie te dichten.
lekkere platen van deze meneerquote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D, Living for the moment
Ran-D, Innerchild
![]()
![]()
Heerlijke plaatjes.... alleen jammer dat we waarschijnlijk nog lang moeten wachten op Escapism, Fanatics en Under Attack
quote:
Our Powerquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef JortK het volgende:
You are being taken under our power to your destination !!!!
me 2, staat flink wat tussenquote:
Ey, ik ben onschuldig chefquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
JSU, kappen nou![]()
Hoewel Face the Enemy wel tof is.. Maar geniaal, en echt vet.. mwogh..
quote:GENERATORS - "Intro" (Trance Generators Mix)
BLUTONIUM BOY - "PTS" (Trance Generators Remix)
DJ VORTEX - "Go Dj” (TG Edit)
TRANCE GENERATORS PRESENTS THE JUVENILE - "Hardcore Suckas" (Trance Generators Remix)
RADIUM MEETS AUDIO DAMAGE - "Promo"
SHOWTEK - "We Speak Music"
HARDSTYLE PERROZ - "Hey Amigoz" (Club Mix)
THE R3BELS - "Keep The Rhythm"
GIGI LAV - "Pure Emotions" (Trance Generators Pure Domination Remix)
TRANCE GENERATORS VS STYLEZ MEETS TONTEUFEL - "Spiritum Veritatis" (Trance Generators Mix)
TRANCE GENERATORS - "Do Not Follow The Leaders" (Follow The Music Mix)
RAMP & RESTLESS - "Real Club Sounds" (Dj Y.O.Z. & Big Lean Remix)
DJ KI VS KAYEM - "The Ideal Exile" (TG Boot Mix)
TRANCE GENERATORS - "Do You Wanna Balloon" (1£ Mix)
Haha ja, we hadden die zondag Duitse Bierfeste bij ons in de voetbalkantine, wilde ik dat nog bewust meemaken moest ik gewoon om 4.30 naar huis gaan, anders was dat onmenselijk. In 1 middag 17 fusten opgezopen dus dat was erg geslaagd, thrillogy was ook wel lache, maar vond het de jaren hiervoor wel vetterquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef HarryVanDeTap het volgende:
thrillogy was mooi! Seth tegen gekomen (vroeg nr huis?)
Heerlijk plaatje, maar tegenwoordig komt er ook zat "goed" spul uit hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:23 schreef Torrio het volgende:
Wat een bagger! Dit was pas hardstyle!!
Gadver wat lekker!
Wow! Meer heb ik niet te zeggen. Meeste Hardcoretracks van tegenwoordig vind ik echt saai i.v.m. te vaak gedraaid etc, veel hetzelfde enzo. Maar dit, dit knalt zo gruwelijk. Toch maar hopen op Ophidian @ Masters in de brabanthallen komende keerquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Voor mij een van de beste tracks van de afgelopen jaren![]()
!
Ophidian is dan ook een heldquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Geen hardstyle maar toch zou ik graag meningen willen horen. Voor mij een van de beste tracks van de afgelopen jaren
![]()
!
als je mij bedoelt; dat kan niet, ik was er nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:33 schreef Sethje het volgende:
Ik weet niet eens meer wie ik allemaal gezien hen op thrillogy, volgens mij t_killer en remco,ripper, verder???
OPHIDIANquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Geen hardstyle maar toch zou ik graag meningen willen horen. Voor mij een van de beste tracks van de afgelopen jaren
![]()
!
Die introquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
![]()
!
Ik was dr ook niet seth, dus je hebt dr weer flink naast gekekenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je mij bedoelt; dat kan niet, ik was er niet
Wow..quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
![]()
!
Haha bedanktquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Koepert het volgende:
@ Luman
Bij deze allereerst props voor je club/house sound (intro vooral) mixxed met hardstyle. rond de 1.00min zit er een 'haakje' in, hij is de eerste minuten goed opbouwend, leuke vocal ook wel.. keer wat anders dan de 'stoere' vocals die tegenwoordig schering en inslag zijn. Lekker vrolijke sound ook. Party of the Year is dan misschien een béétje cheesy, maar och..
Kick mag iets harder, groter contrast qua volume tov de melodie. Track is een tikje eentonig en wat 'haken' weer rond 3.00/3.15min. kleine foutjes..
Nee ik vind t wel n leuke track eigenlijk
quote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef LeonH het volgende:
Zo we zijn er weer! Kanonnengaar, m'n maag is helemaal fucked up maar wel een legendarisch weekend gehad bij Rowwen Heze en alles er om heen
Nu slapen en met frisse tegenzin de tentamenweek in
pff beetje met andermans eer strijken dusquote:Op maandag 9 november 2009 09:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor, die spreekkoren tot daar aan toe... knokken was op de andere tribune
dat is een mooie opstap naar je verjaardagquote:Op maandag 9 november 2009 08:55 schreef JortK het volgende:
Jongens ik heb iets veel geilers ontdekt dan hardstyle!
Luinge uitschelden en vervolgens knokken met de politie
Staat er 'ik' bij danquote:Op maandag 9 november 2009 09:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
pff beetje met andermans eer strijken dus
Dat insinueert de opbouw van tekst welquote:
Gefeliciteerd Jortke!quote:Op maandag 9 november 2009 08:55 schreef JortK het volgende:
Jongens ik heb iets veel geilers ontdekt dan hardstyle!
Luinge uitschelden en vervolgens knokken met de politie
quote:
quote:
Jep in de mijnequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Innerchild; zat die niet in een van de FOK!-mixjes
Heb vooral altijd in de buurt van de middenbar gestaanquote:Op zondag 8 november 2009 23:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb je vooraan gestaan of wat? Anders was ik je vast tegen gekomen (mja weet niet eens hoe je dr uit ziet dus)
Yugh...drank... heb ik ff geen zin meer in na gisterenquote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Koepert het volgende:
Dooie bende hiero , zit iedereen ook aan de drank ofzo?
Gewoon stug doorgaan ! *hips* Ghat allsjemaal goeszd szjo!quote:Op maandag 9 november 2009 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Yugh...drank... heb ik ff geen zin meer in na gisteren
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
muziek is gewoon tof!![]()
kan niet een paar nummers kiezen
Dinsdag Gostosa bash dag dan maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:58 schreef LeonH het volgende:
Snap niet dat mensen dat gedrocht van een Sutra kunnen noemen als favo HS plaatje op dit moment... Bah wat een kutplaat...
En goeiemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef MrDice het volgende:
So you know you can never make me love you more!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:21 schreef Koepert het volgende:Sky And SandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
Nee het was echt niet leuk. Fiets gejat, helemaal ondergetekend met een watervaste stift, voicemail van mijn vriendin niet al te charmant ingesproken. Volgende dag voelde ik me wel OK en ik hoopte dat ik die nacht ervoor gewoon zo zat was dat ik mijn fiets niet herkende maar helaas, hij stond er niet meer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Koepert het volgende:
Gewoon stug doorgaan ! *hips* Ghat allsjemaal goeszd szjo!
Deadmau5quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:53
schreef Koepert het volgende:
Deadmau5 - Ghosts & Stuff, Not Exactly, Faxing Berlin (fuck, eigenlijk ook alles)
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee het was echt niet leuk. Fiets gejat, helemaal ondergetekend met een watervaste stift, voicemail van mijn vriendin niet al te charmant ingesproken. Volgende dag voelde ik me wel OK en ik hoopte dat ik die nacht ervoor gewoon zo zat was dat ik mijn fiets niet herkende maar helaas, hij stond er niet meer.
Toen maar naar mijn vriendin gefietst (15 km. niet grappig als je je niet helemaal OK meer voelt). Ik haalde net de wc en heb daar vanaf 10 uur 's ochtends tot 5 uur lopen kotsen. Heb nu nog spierpijn in mijn borst-en buikspieren van het kotsen.
![]()
Maar verder heb ik ondertussen wel weer zin in een biertje
Kan het ook nog niet echt plaatsen, heb liever die oude klappers van meneerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
De nieuwe Technoboy, Lento Violento stijl.. de stijl is al beter geintegreerd dan bij RC remix maar ik weet nog steeds niet of ik het echt vet vind
Bron was iemand die naar The Prophet gemaild heeft. Dus datum is nog onbekend, maar hij word dus wel sowieso uitgegeven, nadat "hij ze helemaal gefine-tuned heeft".quote:The Prophet - My Religion / Don't Touch Me
Label: Scantraxx
Vinyl release: onbekend dd/mm/jjjj
WEB release: onbekend dd/mm/jjjj
A1. My Religion
B1. Don't Touch Me (ft. Shayla)
Samples:
My Religion:
Don't Touch Me:
Och, dat valt toch wel meequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:59 schreef ElDani het volgende:
5. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)![]()
![]()
![]()
Verder even een huilmomentje.. Hij gaat TOCH komen
The Prophet - My religion/Don't touch me
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef T-Force het volgende:
Deadmau5![]()
Wat een relaxte chillende muziek! Je zou Strobe eens moeten luisteren
![]()
Kan iemand mij vertellen waarom Anthems (bijna) altijd minder gaaf zijn als normale songs? Een tijdje geleden dacht ik omdat ik van Anthems meer verwacht, maar tegenwoordig verwacht ik helemaal niks meer ervan en nog valt het tegen. Bah!quote:
anthems moeten een zo breed mogelijk publiek aanspreken en door iedereen tof gevonden worden, dus zit er in een track vaak niks nieuws of verrassends...quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom Anthems (bijna) altijd minder gaaf zijn als normale songs? Een tijdje geleden dacht ik omdat ik van Anthems meer verwacht, maar tegenwoordig verwacht ik helemaal niks meer ervan en nog valt het tegen. Bah!
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, denk dat het publiek de lat gewoon veel te hoog legt bij producers!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom Anthems (bijna) altijd minder gaaf zijn als normale songs? Een tijdje geleden dacht ik omdat ik van Anthems meer verwacht, maar tegenwoordig verwacht ik helemaal niks meer ervan en nog valt het tegen. Bah!
Beide DefQon.1 Anthems vond ik ook wel geslaagd dit jaar, maar Biological Insanity vond ik echt heel slecht. Net als de afgelopen paar Qlimax Anthems. De nieuwe Qlimax Anthem vind ik ook echt niet gaaf en de Hardbass Anthem ook niet. Die van vorig jaar had nog wel iets dramatisch. Die was wel ok!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef poiuytr het volgende:
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, denk dat het publiek de lat gewoon veel te hoog legt bij producers!
Een anthem moet zoveel ingrediënten bevatten dat iedereen hem mooi vind wat natuurlijk zeer moeilijk te maken is. De 2 anthems van Defqon (Maximum Force & Scrap Attack) vind ik beide wel zeer vette anthems en kreeg ook wel kippenvel op Defqon toen Headhunterz die plaat erop legde.
Maar die Qlimax & Hardbass anthem loop ik nou niet bepaald warm van.
Zat er in de auto ook aan te denkenquote:
Hardbass 2010 vind ik ook slecht maar die van 2009 vond ik wel redelijk geslaagd hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Beide DefQon.1 Anthems vond ik ook wel geslaagd dit jaar, maar Biological Insanity vond ik echt heel slecht. Net als de afgelopen paar Qlimax Anthems. De nieuwe Qlimax Anthem vind ik ook echt niet gaaf en de Hardbass Anthem ook niet. Die van vorig jaar had nog wel iets dramatisch. Die was wel ok!
Het is gewoon dat over het algemeen Anthems niet het niveau halen wat de artiesten voor normale nummers maken.
dat introquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:09 schreef Bertje_NL het volgende:
Ivan Carsten - You Try To Play Me
Beste Anthemquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beste hardstyle DJ 2009
Beste hardstyle producer 2009
Beste small indoor feest 2009
Beste big indoor feest 2009
Beste festival 2009
Beste 5 tracks gereleased in 2009
Denk ik..... of toch..... hmmmm.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien een leuk idee, nu we toch de 2009 klappers aan het noemen zijn, dat we ook weer een "best of" maken...
ik stel voor:
Beste hardstyle DJ 2009 - Deepack Heren hebben me afgelopen jaar meerdere malen positief verbaasd.
Beste hardstyle producer 2009 - Zatox Vintage, Gangsta, Choirs, Oxygen.... Need I say more?
Beste small indoor feest 2009 SWAT @ Takens Hier heb ik mijnleren kennen...
![]()
Beste big indoor feest 2009 - XQ - Neerlands Trots Er staat een paard in de gang....![]()
![]()
Beste festival 2009 -Fantasy Island 2009 Klein maar goed en gezellig!
In random order:
- Tat & Zat - Gangsta
- The Prophet - Recession
- Pavo - Communicate
- Hardstyle Masters & Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
- D-Block & S-te-Fan ft. High voltage - Shiverz
Misschien ook leuk om je keuze te onderbouwen.
Misschien nog een kijkje in de toekomst:
Welke DJ gaan hét maken in 2010 ? -Alphaverb / AVIO Nu al helden, maar volgend jaar opgepakt door het grote publiek.
welke producer gaat de beste tracks van 2010 produceren? -Zatox Als die man zo door blijft gaan verwacht ik nog heel wat heldige tracks van hem in 2010.
Als 1 van die 2 beter wordt als XQ eet ik mijn klompen op....quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:14 schreef 16meter het volgende:
En Qountdown en Qlimax komen evt. nog in aanmerking voor beste grote indoor feest.
Ben ik dan de enige in dit topic die dit wel een dikke plaat vind? En dat terwijl ik nog niet eens naar Qlimax gaquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef ElDani het volgende:
Qlimax anthem is te koop..
http://www.dance-tunes.co(...)e-nature-of-our-mind
Ik hoef hem in ieder geval niet.
En @ T-Force, nee, ik vind het echt een dramatische plaat, die vocals van Shayla vind ik daar ook niet geslaagd bij passen.
Was er vorig jaar ook, vond het echt een top feest, maar zeker niet beter als XQ. De intro's, het sfeertje, het geheel was gewoon geweldig!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:16 schreef 16meter het volgende:
Qountdown was vorig jaar wel een van de betere feestjes. Voor mij de beste indoor. Dus poets je klompen maar vast op.
Haha, wist dat de reactie kwam... Volgens mij denkt iedereen zo over Recession, alleen op de een of andere manier vind ik het wel een top plaat. Gebruik hem ook nogal regelmatig in een setje, leuke plaat voor de opbouw.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:18 schreef trxq het volgende:
Recession nummer 2 in je top 5? Wat een grafplaat vind ik dat!
Gostosa vind ik verder ook niet veel, de track sutra vind ik echter wel lekker
Da's er ook wel 1tje voor in het "best of" rijtje: de beste afsluiter van het jaar. Samen met Zany&Noisecontrollers@ Emporiumquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef MrDice het volgende:
yeahhhh yeahhh yeahhh ahhh yeaaaaaah eaaah aaaallwaaaays hardcooooore![]()
* MrDice luistert vrolijk verder naar de Herriemakers op exclusief der Nederlanden
Ik vind Recession ook een lekkere plaat, makkelijk maar wel aanstekelijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Bertje_NL het volgende:
Haha, wist dat de reactie kwam... Volgens mij denkt iedereen zo over Recession, alleen op de een of andere manier vind ik het wel een top plaat. Gebruik hem ook nogal regelmatig in een setje, leuke plaat voor de opbouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Da_Ripper op 11-11-2009 10:01:10 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
De nieuwe Technoboy, Lento Violento stijl.. de stijl is al beter geintegreerd dan bij RC remix maar ik weet nog steeds niet of ik het echt vet vind
ik ook. originele vernieuwende plaat die gewoon goed in elkaar steektquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Bertje_NL het volgende:
Haha, wist dat de reactie kwam... Volgens mij denkt iedereen zo over Recession, alleen op de een of andere manier vind ik het wel een top plaat. Gebruik hem ook nogal regelmatig in een setje, leuke plaat voor de opbouw.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:49 schreef mstx het volgende:
Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
Crypsis & Sasha F - Get Hit
Welke DJ gaan hét maken in 2010 ? Psyko Punkz
Vond het ook moeilijk, ben gewoon bij mapje januari begonnen. Tot ik 5 nummers had. Kan er ook zo 10 noemenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef 16meter het volgende:
Serenity en Like thiz![]()
2 platen waar ik ook helemaal weg van was.
Ik kan echt geen 5 beste platen kiezen. Waarom geen top 10?
Ik vind de kick van Psyko Punkz juist wat "harder" dan die holle/schelle kick van AVIO over het algemeen. Ik snap niet helemaal waar je dat "softere" vandaan haalt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:47 schreef T-Force het volgende:
Welke DJ gaan hét maken in 2010 ? Psyko Punkz Ik gun het AVIO meer, maar ik denk dat die harde sounds minder goed geaccepteerd worden als de wat softere Psyko Punkz sound.
Ik vind de Psyko Punkz altijd toch wat leeg klinken, het zijn denk ik meer tracks die je op een feest moet horen dan gewoon thuis. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind de kick van Psyko Punkz juist wat "harder" dan die holle/schelle kick van AVIO over het algemeen. Ik snap niet helemaal waar je dat "softere" vandaan haalt.
Ghehe, ik vind juist precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:37 schreef mstx het volgende:
Ik vind de kick van Psyko Punkz juist wat "harder" dan die holle/schelle kick van AVIO over het algemeen. Ik snap niet helemaal waar je dat "softere" vandaan haalt.
dan hoop je niet op een terugslagquote:Op woensdag 11 november 2009 00:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik hoop in ieder geval op een mooie terugslag van deze man in 2010, want een held is het zeker
Dat vind ik juist zo'n tegenvalller. De melodie is bij AVIO altijd zo'n 13 in een dozijn iets. Spreekt mij gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar dat je de kicks van AVIO hol/schel vindt, dat snap ik nietJuist die harde kicks met diepliggende bassen als normaal in combinatie met een rauwe synth en een heeeeeeerlijke melodie vind ik het recept voor een goede track. Dat AVIO al deze componenten bijeen vormt is dus gewoon heldig
![]()
Ik weet niet wat dat is, je houdt van AVIO of je houdt er niet van ofzoMijn vriendin vindt AVIO helaas ook niet geweldig, terwijl dat juist mijn favoriete artiesten zijn van allemaal! Wat een energie komt er vrij tijdens hun set. Zelf knalhard rammen achter de deks en dan geniale intro's en dj tools
![]()
![]()
Heb vandaag een dagje vrij, dus ik flans wel wat in elkaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Misschien dat we dit weer met polls kunnen doen? Stukje overzichtelijker![]()
Dan kunnen we de door ons genoemde namen als keuzes nemen.....
Komt voor de bakker! Wat is het precieze idee van de jaarmix trouwens? In rap tempo zo veel mogelijk tracks in een mixje gooien of echt goed nadenken over overgangen en daarmee een mix van klasse produceren?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Da_Ripper het volgende:
ElDani gaat dus weer een jaarmix maken.. ik heb er zekersteweten geen tijd voor. Zijn er andere users die hier wel tijd en aandacht in gaan steken i.e. mee willen doen aan een little competition
Ik weet niet of ik er tijd voor heb om het voor een bepaalde deadline te doen.. maar ik flans zeker weten weer een mix met mijn favoriete nrs van dit jaar in elkaar.. gebonden aan dezelfde regels als vorig jaarquote:Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Zijn er andere users die hier wel tijd en aandacht in gaan steken i.e. mee willen doen aan een little competition
ik heb al wel wat nrs in gedachten en ik kan je zeggen het gaat er hard aan toequote:Op woensdag 11 november 2009 09:49 schreef Da_Ripper het volgende:
edit: wat BartManiac zegt
Uitdrukking van 2009: Zatox is een vies mannetje (door: Tha_bartman)quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef de_huig het volgende:
2009, het jaar van de vieze man
Als ik er tijd voor vind, maak ik weer eenzelfde mix als voorgaande jarenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik weet niet of ik er tijd voor heb om het voor een bepaalde deadline te doen.. maar ik flans zeker weten weer een mix met mijn favoriete nrs van dit jaar in elkaar.. gebonden aan dezelfde regels als vorig jaar
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef NLS04 het volgende:
... maar betekent volgens mij wel dat ik me niet aan de regels houd zoals die vorig jaar zijn opgesteld![]()
Klopt verkeerd woordgebruikquote:Op woensdag 11 november 2009 06:47 schreef kollie het volgende:
[..]
dan hoop je niet op een terugslag
De naam Tatanka viel dit jaar niet echt op denk ik, want hij heeft wel degelijk een zooi gemaakt!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Klopt verkeerd woordgebruik![]()
Maar hoop dat Tatanka het weer gaat maken in 2010
De naam viel inderdaad niet op, maar wat een platen! Vooral Proud To Be Loud/Skeleton kan ik blijven horen! Doet met terugdenken aan een mooie tijd op In Qontrol. Dat was ook een heldenfeest.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef ElDani het volgende:
Proud To Be Loud/Skeleton![]()
![]()
Gangsta/Hardstyle Family![]()
![]()
Best een aardig jaar zou ik zeggen.
Mijn stem heb je bijna zeker al, luister veel van die jaar mixen van jou nog wel. Nummers lopen lekker vlot in elkaar overquote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor vind, maak ik weer eenzelfde mix als voorgaande jarenDat vind ik persoonlijk leuker voor een jaaroverzicht maar betekent volgens mij wel dat ik me niet aan de regels houd zoals die vorig jaar zijn opgesteld
Als die echter nog steeds gelden dan betekent dat voor mij geen deelname, misschien wel een mix
Als ik er de tijd voor heb is het doel eenzelfde mix als degene die ik eerder heb gemaakt. Toen heb ik beide keren 49 tracks en 1 mash-up gebruikt in 2 uur.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
- jij wil 'm langer dan 80 min. maken?
Tnxquote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef poiuytr het volgende:
Mijn stem heb je bijna zeker al, luister veel van die jaar mixen van jou nog wel. Nummers lopen lekker vlot in elkaar over
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef MrDice het volgende:
NLS04 megamix 2010, kan nu al niet wachten![]()
![]()
Heerlijk issie hequote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Ben momenteel even helemaal verkocht aan dat nr van Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix), wat een gruuwelijke plaatmaar dat heeft niks met hardstyle te maken.
Waarom ken ik dat toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Moiii, 1 dagje 'vrij' en zit meteen weer te soggen... just like old times
ik heb een intro waar ik smakelijk om lachquote:Op woensdag 11 november 2009 14:00 schreef Da_Ripper het volgende:
snippet blijft ... is idd vrijwel identiek.
Voel al meteen weer die stress: "welke tracks moeten erin", "welke sluiten goed op elkaar aan" etc..etc..
Ondertussen spelen weer de verschillende jaarmixjes en megamixjes en dan zakt de moed weer in de schoenen: "dat kan ik toch nooit zo goed". Maar dan ga ik weer ff wat samples (samples ftw) verzamelen en zie wel waar het schip strandt![]()
Op het moment nog PC DJ. Maar ik ben bezig met het zoeken naar een kamer in Delft. Als ik die heb gaat er meubilair komen, met daarbij inbegrepen een Reloop RMX40 DSP en 2x Denon 1200 nogwat..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef T-Force het volgende:
Even een vraagje, mixt iedereen die zo'n jaarmixje maakt met gear of zijn er hier ook PC-DJ's? Ik zelf mix met Reloop RMP-2 CD-spelers en een Reloop RMX-40 DSP mixer.
heb wel ruimte voor gear hier thuis, maar ouders gaan dat niet waarderen gok ikquote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef T-Force het volgende:
Even een vraagje, mixt iedereen die zo'n jaarmixje maakt met gear of zijn er hier ook PC-DJ's? Ik zelf mix met Reloop RMP-2 CD-spelers en een Reloop RMX-40 DSP mixer.
Weet bijna wel zeker dat iemand op de proppen komt met een sample van de ezelsquote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik heb een intro waar ik smakelijk om lachnet als vorig jaar maar dan anders
maar ik ben hem nog aan het perfectioneren
samples FTW idd
Wait and see... vorig jaar had ik Monty python.. en nu... dat horen jullie dan welquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Weet bijna wel zeker dat iemand op de proppen komt met een sample van de ezels
Ableton FTWquote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef T-Force het volgende:
Bartman, jij zegt knippen en plakken. Hoe zorg je dan dat de tempo's gelijk zijn? ik begrijp echt niks van al die programma's![]()
Werkt dit allemaal dan vlekkeloos? Dat zou ik echt verassend vinden namelijk. Ach, ik zweer gewoon bij DJ-Gear, maar ik denk ook dat het niet te vergelijken valt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
en de tempo's regelt ableton allemaal voor mij
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef T-Force het volgende:
Eigenlijk heb ik meer respect voor PC DJ's dan voor DJ's met gear. Mixen met VDJ bijvoorbeeld lukt me voor geen klapIk zeg...veel succes jullie, ik heb het makkelijker
Héquote:Op woensdag 11 november 2009 16:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, met met PC mixen wordt het beatmatchen zo belachelijk makkelijk gemaakt...
Jean, de heldquote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Met welk spul je ook mixt, respect the skillz. I got the skill, technically you know. I'm the master of the wheels of steel
ik zeg.. ik sla over..quote:
Dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik zeg wel HMHDus ik weet het nog niet...
x3quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
x2quote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja, maar als Celine Dion daar komt ga ik ook niet heen "omdat t HMH is"
Celine Dion is ook wel net ff wat anders als Headhunterz hequote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef Koepert het volgende:
Ja, maar als Celine Dion daar komt ga ik ook niet heen "omdat t HMH is"
ik zeg: doe mij maar weer een verkleedpartijtje..ik heb al een uitermate geschikt pak op het oog:quote:
Ik zeg XQ Headhunterz.quote:
eens!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat zou ik t minst erg vinden.. (nou ja miss met DBSTF en Wildstylez ook niet echt, maar je snapt m)quote:
ik ookquote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja schiet me maar af.. Maar ik vind die plaat echt vet
10 minuten pure porno inderdaadquote:Op woensdag 11 november 2009 13:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heerlijk issie he![]()
Werkelijk audio-porno..
Ik doe het ervoor. HMH+hardstyle is een zekerheidje, en met deze line-up vermaak ik me wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef ElDani het volgende:
Line-upje had ik de volgende van in gedachten dan:
Ruthless als opener (rest in random volgorde)
Headhunterz
Wildstylez
P1 LIVE
Technoboy/HS Masterz LIVE
Gostosa
The Prophet
DBSTF of Frontliner (zal wel de eerste worden)
Noisecontrollers
Dat meen je toch nietquote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef ElDani het volgende:
Ga hem maar eens kopen! Tof ding is het toch!
Ga je mond eens spoelenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat meen je toch nietVan die track moet ik echt kotsen gewoon
ik heb weinig nummers die ik echt slecht vind, maar die vocals....gaaaaaaaatverdamme. ZO, dat moest er even uit
Geef mij dan maar gewoon Like Thiz!![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef ElDani het volgende:
Ga hem maar eens kopen! Tof ding is het toch!
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat meen je toch nietVan die track moet ik echt kotsen gewoon
ik heb weinig nummers die ik echt slecht vind, maar die vocals....gaaaaaaaatverdamme. ZO, dat moest er even uit
Geef mij dan maar gewoon Like Thiz!![]()
alle 3 die platen zijn gewoon dikke poepquote:Op woensdag 11 november 2009 22:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen![]()
Tering vette vinyl is: House muzik, Fucking Posers en Like thiz![]()
![]()
![]()
Deze platen voor het eerst op Hardbass gehoord en wat ging dat hard in die ijsbaan![]()
Dear Jessie had ik laatst ook al genoemd, toen mstx over Rollergirl begonquote:
Dat wordt vaak "nu-style" genoemd.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:00 schreef eQuaL het volgende:
Zat deze net te luisteren op de fiets, ben (naast hardstyle) nogal een trance liefhebber en mij viel op dat je de melodie nog het best een mix tussen trance en hardstyle kan noemen
Ik dacht dat nu-style een term was voor zo'n beetje alle hardstyle na 2003quote:Op donderdag 12 november 2009 10:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat wordt vaak "nu-style" genoemd.
Traktor DJ Studioquote:Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
vraag voor de PC-DJ's hierwelk programma heeft jullie voorkeur; Virtual DJ, MixMeister of nog een andere?
Ableton reken ik ff niet mee, vanwege het knippen en plakken
fapfapfapfapfap...quote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef ElDani het volgende:
EINDELIJK!
http://www.dance-tunes.com/#home/tune/51301
http://www.dance-tunes.com/#home/tune/51805
![]()
![]()
Tell me... What is zis..quote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef ElDani het volgende:
EINDELIJK!
http://www.dance-tunes.com/#home/tune/51301
http://www.dance-tunes.com/#home/tune/51805
![]()
![]()
Don't f-ck mess with the Motherf-cking Gangsta!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Tell me... What is zis..
Stage = Geen geluid/beeld rommel ondersteuning, dus kan niks met je links
Maak de volgende zin af.. Hey Punk, dont mess with..quote:Op donderdag 12 november 2009 12:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Tell me... What is zis..
Stage = Geen geluid/beeld rommel ondersteuning, dus kan niks met je links
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef ElDani het volgende:
[..]
Maak de volgende zin af.. Hey Punk, dont mess with..![]()
Nou nou, ableton is nu niet gelijk een copy-paste programma omdat Bartman dat toevallig nu zo gebruiktquote:Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
vraag voor de PC-DJ's hierwelk programma heeft jullie voorkeur; Virtual DJ, MixMeister of nog een andere?
Ableton reken ik ff niet mee, vanwege het knippen en plakken
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:12 schreef 16meter het volgende:
HEY HUIG, SOL NIET MET DE MOEDERNEUKENDE GANGSTA![]()
Shiverz en Let'z Dance op 1 release!!!!!!quote:D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictz Sampler 3
art. nr. : SCEVO 008
A1. Shiverz (feat. High Voltage)
B1. Let'z Dance
B2. Ultimate High
Release datum : maandag 16 november 2009
Medium : 12-inch
Label : Scantraxx Evolutionz
Relaxt! Vanavond even kijken, nu werken. Laterquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heel de set van Australië hebben ze maar online gegooid met beeld....
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Shiverz en Let'z Dance op 1 release!!!!!!![]()
![]()
![]()
Openen met Rock Dizquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/user/DEEPACKDJ
quote:
TVP'tje, morgen kijkenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/user/DEEPACKDJ
nice, dikke TVP om morgen te kijkenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Had dit nog niet gezien van 'de zomer draait door' - Mental, Charlie, Darkravert en Paul
Op het eind, Theo krijgt 'Bro Hymn' er niet tussen gemixtElstak 'redt' de zaak meteen
Weet je zeker dat t niet gewoon aankutten was? Klinkt mij n beetje als op de achtergrond die "hoohooo" inzetten en daar wat mee spelen; aangezien die ook na 2 "lange hooo's (ja weet ik hoe je dat omschrijftquote:Op donderdag 12 november 2009 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Had dit nog niet gezien van 'de zomer draait door' - Mental, Charlie, Darkravert en Paul
Op het eind, Theo krijgt 'Bro Hymn' er niet tussen gemixtElstak 'redt' de zaak meteen
Krijg een beetje nare gevoelens bij dit interview.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit jij nou gewoon elke avond aan het bier ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weet je zeker dat t niet gewoon aankutten was? Klinkt mij n beetje als op de achtergrond die "hoohooo" inzetten en daar wat mee spelen; aangezien die ook na 2 "lange hooo's (ja weet ik hoe je dat omschrijft) dan kort Ho't en weer lange Hoo..
En ja dat ziet er ontzettend knuppelig uit als je t zo leest, maar hopelijk snap je wat k bedoel
Je merkt idd erg goed dat Charly en Theo veel meer input geven aan het gesprek. Darkraver is natuurlijk wel een feestbeest, maar zijn verleden zit hem natuurlijk wel tegen. Vooral als die kerel over drugs etc begint. Darkraver heeft zelf (en geeft ook toe) dat hij natuurlijk wel flink wat gefeest heeft icm drank & drugs.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Krijg een beetje nare gevoelens bij dit interview.Ik weet dat Froukje wel enige ervaring heeft in de gabber scene. Maar die ander die heeft duidelijk zijn vooroordelen klaar staan om uit te spuien. Theo weet zich heel goed te redden en te zorgen dat deze commerciële mensen eens snappen hoe de stromingen in elkaar zitten. De eerste beelden van vroegah zijn wel grappig als je dit vergelijkt met die van Decibel
[..]
Zit jij nou gewoon elke avond aan het bier ofzo?![]()
geen dank, geen dank..quote:Op donderdag 12 november 2009 21:10 schreef CrustyClown het volgende:Beste festival 2009: Decibel. Wederom gewoon de sfeer, de artiesten die ik gezien heb, de mensen met wie we waren, en prima weertje (doet toch wel wat wonderen)
Zeker! Ik zou willen dat ik kon gaan, maar ik heb ook liefde voor vuurwerk en veel van mijn vrienden willen niet mee naar zulke feesten dus gaan we er thuis maar iets gezelligs van maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef de_huig het volgende:
hij doet me iets..die beelden met de muziek..![]()
Eensch, even weer lekker populistisch gallen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar die ander die heeft duidelijk zijn vooroordelen klaar staan om uit te spuien.
Miss loopt ie wel stage bij Hertog Jan, weet jij veelquote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
en Koepert zat al vanaf 8:30 aant bier ... wat een stage![]()
Ik zie wel een connectie tussen abortus en jouquote:Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef ChefAli het volgende:
Ik zie geen connectie tussen Hardstyle en muziek...![]()
Zou wel gaaf zijn. 3 nominaties noemen, en de winnaar draait een uurtjequote:Op donderdag 12 november 2009 23:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Miss loopt ie wel stage bij Hertog Jan, weet jij veel![]()
Die awards doen ze denk ik als introductie voor iedere DJ.. zoals je bij qlimax ook de intro's hebt.. dit hoop ik in ieder geval.. en bij iedere winnaar een een vet compilatie filmpje van de artiest met een mashupje van zijn beste nrs eronder
Gewoon links laten liggen en niet op in gaan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zie wel een connectie tussen abortus en jou
Nee ik ga de troll niet voeren
Prima... hoeft ook niet.. en wegwezen hierquote:Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef ChefAli het volgende:
Ik zie geen connectie tussen Hardstyle en muziek...![]()
Gostosaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef ElDani het volgende:
Line-upje had ik de volgende van in gedachten dan:
Ruthless als opener (rest in random volgorde)
Headhunterz
Wildstylez
P1 LIVE
Technoboy/HS Masterz LIVE
Gostosa
The Prophet
DBSTF of Frontliner (zal wel de eerste worden)
Noisecontrollers
ssst.. Nee. k bedoelde dat k aan de bier had gezeten en om half 9 weer op stage zat... te vroeg weet jewel..quote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
en Koepert zat al vanaf 8:30 aant bier ... wat een stage![]()
Ze mag niet klagenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
Wat vinden de mannen hier eigenlijk van Dailucia?
Hij gaat lekker Koepertjequote:Op vrijdag 13 november 2009 04:35 schreef Koepert het volgende:
Goeiemoie.. ik zaat nit zo lang aan bier hoor.. nu wel alleen,... verjaardag enzo.. hihoo!!
En dat hoohooohoo bedoelde ik nog serieus enzo.. pff... niks gewend hier..
PRoost. trusten.tjoow dingnes
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:13 schreef MrDice het volgende:
Die blog is echt niet te lezen. Dat Engels is simpelweg te erg!![]()
Hoe moeilijk kan dat nou zijn...
OMGquote:It was BeuQQen with dubbel Q
Niet het beste smoelwerk (qua gebit), maar ik zou haar ook niet uit bed schoppenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
Op Q-Base draaide ze best wel lekker, en haar plaatjes zijn zeker ook goed te doen
Ze zit alleen altijd te zeuren over hoe ze eruit ziet op de foto's
Vrouwen
http://www.dailucia.com/blog/
Ziet er mooi uit jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef LeonH het volgende:
Damn wat een geile nieuwe studio van DB&STF
http://img38.yfrog.com/i/57ia.jpg/
Ziet er mooi uit jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
HEEL vet!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef LeonH het volgende:
Damn wat een geile nieuwe studio van DB&STF
http://img38.yfrog.com/i/57ia.jpg/
Mijn vriendin maakt kunstgebitten en implantaten, geen enkel probleem om er een mooi smoelwerk in te makenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niet het beste smoelwerk (qua gebit), maar ik zou haar ook niet uit bed schoppen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef eQuaL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |