quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij hebt hem duidelijk nog nooit horen draaien, in ieder geval niet op een goed hard knalfeest.
En mij een newbee noemen.![]()
Faler!
Het is wel een beetje flauw van Tha_Bartman om zo'n opmerking te maken. Laat iemand in zijn waarde als hij een artiest goed of slecht vindt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Als je hier wat vaker kwam/lurkte dan had je wel in de gaten dat je zojuist een ouwe hs-rot voor faler uitmaakte![]()
Maar na deze mooie entree, ben ik wel benieuwd waarom je jezelf geen newbee acht
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef de_huig het volgende:
bartman is geen faler..bartman is een baas..want bartman roept "do you want heavy?!" als ie zn bartvrouw gaat bestijgen. (denk ik)
quote:brennan is een beetje saai naar mijn idee..vroegah ging t nog wel..maar sinds het blademasterz debacle op defqon '08..nein nein nein
overigens..we hadden het laatst over dana en haar enthousiasme..op die thrillogy aftermovie gaat ze wederom weer flink uit haar plaat zegmaar goed, ik zal de discussie niet opnieuw opstarten..sommigen vinden een feestje op het podium belangrijker, anderen de mixkunsten en weer anderen gaan voor de gulden euro middenweg
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef de_huig het volgende:
bartman is geen faler..bartman is een baas..want bartman roept "do you want heavy?!" als ie zn bartvrouw gaat bestijgen. (denk ik) is zo en er zijn beelden van.
BartMan_En_BartVrouw_-_Going_at_it-1CD-2009-XVID.rar
Bartman, wat hoor ik nou? Heb je nog nooit Brennan Heart gehoord? Moet je nog ontmaagd worden lieverd?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jij hebt hem duidelijk nog nooit horen draaien, in ieder geval niet op een goed hard knalfeest.
En mij een newbee noemen.![]()
Faler!
Newbee in het forum wel ja, ik dacht dat ie in de hardstyle scene bedoelde.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik keek helemaal over je naam heen, je hebt namelijk precies hetzelfde usericon als een andere user hier ... die vanwege zijn frequente bezoek wel dat soort uitspraken kan doen zonder meteen een newbee genoemd te worden
Als je hier wat vaker kwam/lurkte dan had je wel in de gaten dat je zojuist een ouwe hs-rot voor faler uitmaakte![]()
Maar na deze mooie entree, ben ik wel benieuwd waarom je jezelf geen newbee acht
op Thrillogy, ik dacht na TBY dat Ruffian stond te roepen DA-NA, DA-NA, DA-NA ... dat ze hem aantikte, iets influisterde en hij zichzelf corrigeerde met dat ze voortaan door het leven ging als Lady DA-NA oid vaagsquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef de_huig het volgende:
overigens..we hadden het laatst over dana en haar enthousiasme..op die thrillogy aftermovie gaat ze wederom weer flink uit haar plaat zegmaar goed, ik zal de discussie niet opnieuw opstarten..sommigen vinden een feestje op het podium belangrijker, anderen de mixkunsten en weer anderen gaan voor de gulden middenweg
Als ze hardcore draait wel ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Da_Ripper het volgende:
dat ze voortaan door het leven ging als Lady DA-NA oid vaags
ow it's the name that mattersquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
op Thrillogy, ik dacht na TBY dat Ruffian stond te roepen DA-NA, DA-NA, DA-NA ... dat ze hem aantikte, iets influisterde en hij zichzelf corrigeerde met dat ze voortaan door het leven ging als Lady DA-NA oid vaags
Voor de volgende TT nomineer ik de track Ran-D - Escapismquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Track is gewoon lekker
"Dance, dance, dance" was wel ok?![]()
No offense Bartje
Had ik al gezienquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef T_Killer het volgende:
btw mensen die hun verzameling platen/vinyls willen aanvullen, check 0daymusic, want daar is gister en vandaag asociaal veel gepost (verjaardagcadeau voor mij schat ik zo). Handig om die lege plekjes in je collectie te dichten.
lekkere platen van deze meneerquote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D, Living for the moment
Ran-D, Innerchild
![]()
![]()
Heerlijke plaatjes.... alleen jammer dat we waarschijnlijk nog lang moeten wachten op Escapism, Fanatics en Under Attack
quote:
Our Powerquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef JortK het volgende:
You are being taken under our power to your destination !!!!
me 2, staat flink wat tussenquote:
Ey, ik ben onschuldig chefquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
JSU, kappen nou![]()
Hoewel Face the Enemy wel tof is.. Maar geniaal, en echt vet.. mwogh..
quote:GENERATORS - "Intro" (Trance Generators Mix)
BLUTONIUM BOY - "PTS" (Trance Generators Remix)
DJ VORTEX - "Go Dj” (TG Edit)
TRANCE GENERATORS PRESENTS THE JUVENILE - "Hardcore Suckas" (Trance Generators Remix)
RADIUM MEETS AUDIO DAMAGE - "Promo"
SHOWTEK - "We Speak Music"
HARDSTYLE PERROZ - "Hey Amigoz" (Club Mix)
THE R3BELS - "Keep The Rhythm"
GIGI LAV - "Pure Emotions" (Trance Generators Pure Domination Remix)
TRANCE GENERATORS VS STYLEZ MEETS TONTEUFEL - "Spiritum Veritatis" (Trance Generators Mix)
TRANCE GENERATORS - "Do Not Follow The Leaders" (Follow The Music Mix)
RAMP & RESTLESS - "Real Club Sounds" (Dj Y.O.Z. & Big Lean Remix)
DJ KI VS KAYEM - "The Ideal Exile" (TG Boot Mix)
TRANCE GENERATORS - "Do You Wanna Balloon" (1£ Mix)
Haha ja, we hadden die zondag Duitse Bierfeste bij ons in de voetbalkantine, wilde ik dat nog bewust meemaken moest ik gewoon om 4.30 naar huis gaan, anders was dat onmenselijk. In 1 middag 17 fusten opgezopen dus dat was erg geslaagd, thrillogy was ook wel lache, maar vond het de jaren hiervoor wel vetterquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef HarryVanDeTap het volgende:
thrillogy was mooi! Seth tegen gekomen (vroeg nr huis?)
Heerlijk plaatje, maar tegenwoordig komt er ook zat "goed" spul uit hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:23 schreef Torrio het volgende:
Wat een bagger! Dit was pas hardstyle!!
Gadver wat lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |