Wow! Meer heb ik niet te zeggen. Meeste Hardcoretracks van tegenwoordig vind ik echt saai i.v.m. te vaak gedraaid etc, veel hetzelfde enzo. Maar dit, dit knalt zo gruwelijk. Toch maar hopen op Ophidian @ Masters in de brabanthallen komende keerquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Voor mij een van de beste tracks van de afgelopen jaren![]()
!
Ophidian is dan ook een heldquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Geen hardstyle maar toch zou ik graag meningen willen horen. Voor mij een van de beste tracks van de afgelopen jaren
![]()
!
als je mij bedoelt; dat kan niet, ik was er nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:33 schreef Sethje het volgende:
Ik weet niet eens meer wie ik allemaal gezien hen op thrillogy, volgens mij t_killer en remco,ripper, verder???
OPHIDIANquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Geen hardstyle maar toch zou ik graag meningen willen horen. Voor mij een van de beste tracks van de afgelopen jaren
![]()
!
Die introquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
![]()
!
Ik was dr ook niet seth, dus je hebt dr weer flink naast gekekenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je mij bedoelt; dat kan niet, ik was er niet
Wow..quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
![]()
!
Haha bedanktquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Koepert het volgende:
@ Luman
Bij deze allereerst props voor je club/house sound (intro vooral) mixxed met hardstyle. rond de 1.00min zit er een 'haakje' in, hij is de eerste minuten goed opbouwend, leuke vocal ook wel.. keer wat anders dan de 'stoere' vocals die tegenwoordig schering en inslag zijn. Lekker vrolijke sound ook. Party of the Year is dan misschien een béétje cheesy, maar och..
Kick mag iets harder, groter contrast qua volume tov de melodie. Track is een tikje eentonig en wat 'haken' weer rond 3.00/3.15min. kleine foutjes..
Nee ik vind t wel n leuke track eigenlijk
quote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef LeonH het volgende:
Zo we zijn er weer! Kanonnengaar, m'n maag is helemaal fucked up maar wel een legendarisch weekend gehad bij Rowwen Heze en alles er om heen
Nu slapen en met frisse tegenzin de tentamenweek in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |