pff beetje met andermans eer strijken dusquote:Op maandag 9 november 2009 09:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor, die spreekkoren tot daar aan toe... knokken was op de andere tribune
dat is een mooie opstap naar je verjaardagquote:Op maandag 9 november 2009 08:55 schreef JortK het volgende:
Jongens ik heb iets veel geilers ontdekt dan hardstyle!
Luinge uitschelden en vervolgens knokken met de politie
Staat er 'ik' bij danquote:Op maandag 9 november 2009 09:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
pff beetje met andermans eer strijken dus
Dat insinueert de opbouw van tekst welquote:
Gefeliciteerd Jortke!quote:Op maandag 9 november 2009 08:55 schreef JortK het volgende:
Jongens ik heb iets veel geilers ontdekt dan hardstyle!
Luinge uitschelden en vervolgens knokken met de politie
quote:
quote:
Jep in de mijnequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Innerchild; zat die niet in een van de FOK!-mixjes
Heb vooral altijd in de buurt van de middenbar gestaanquote:Op zondag 8 november 2009 23:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb je vooraan gestaan of wat? Anders was ik je vast tegen gekomen (mja weet niet eens hoe je dr uit ziet dus)
Yugh...drank... heb ik ff geen zin meer in na gisterenquote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Koepert het volgende:
Dooie bende hiero , zit iedereen ook aan de drank ofzo?
Gewoon stug doorgaan ! *hips* Ghat allsjemaal goeszd szjo!quote:Op maandag 9 november 2009 22:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Yugh...drank... heb ik ff geen zin meer in na gisteren
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
muziek is gewoon tof!![]()
kan niet een paar nummers kiezen
Dinsdag Gostosa bash dag dan maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:58 schreef LeonH het volgende:
Snap niet dat mensen dat gedrocht van een Sutra kunnen noemen als favo HS plaatje op dit moment... Bah wat een kutplaat...
En goeiemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef MrDice het volgende:
So you know you can never make me love you more!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:21 schreef Koepert het volgende:Sky And SandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
Nee het was echt niet leuk. Fiets gejat, helemaal ondergetekend met een watervaste stift, voicemail van mijn vriendin niet al te charmant ingesproken. Volgende dag voelde ik me wel OK en ik hoopte dat ik die nacht ervoor gewoon zo zat was dat ik mijn fiets niet herkende maar helaas, hij stond er niet meer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Koepert het volgende:
Gewoon stug doorgaan ! *hips* Ghat allsjemaal goeszd szjo!
Deadmau5quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:53
schreef Koepert het volgende:
Deadmau5 - Ghosts & Stuff, Not Exactly, Faxing Berlin (fuck, eigenlijk ook alles)
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee het was echt niet leuk. Fiets gejat, helemaal ondergetekend met een watervaste stift, voicemail van mijn vriendin niet al te charmant ingesproken. Volgende dag voelde ik me wel OK en ik hoopte dat ik die nacht ervoor gewoon zo zat was dat ik mijn fiets niet herkende maar helaas, hij stond er niet meer.
Toen maar naar mijn vriendin gefietst (15 km. niet grappig als je je niet helemaal OK meer voelt). Ik haalde net de wc en heb daar vanaf 10 uur 's ochtends tot 5 uur lopen kotsen. Heb nu nog spierpijn in mijn borst-en buikspieren van het kotsen.
![]()
Maar verder heb ik ondertussen wel weer zin in een biertje
Kan het ook nog niet echt plaatsen, heb liever die oude klappers van meneerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
De nieuwe Technoboy, Lento Violento stijl.. de stijl is al beter geintegreerd dan bij RC remix maar ik weet nog steeds niet of ik het echt vet vind
Bron was iemand die naar The Prophet gemaild heeft. Dus datum is nog onbekend, maar hij word dus wel sowieso uitgegeven, nadat "hij ze helemaal gefine-tuned heeft".quote:The Prophet - My Religion / Don't Touch Me
Label: Scantraxx
Vinyl release: onbekend dd/mm/jjjj
WEB release: onbekend dd/mm/jjjj
A1. My Religion
B1. Don't Touch Me (ft. Shayla)
Samples:
My Religion:
Don't Touch Me:
Och, dat valt toch wel meequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:59 schreef ElDani het volgende:
5. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)![]()
![]()
![]()
Verder even een huilmomentje.. Hij gaat TOCH komen
The Prophet - My religion/Don't touch me
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef T-Force het volgende:
Deadmau5![]()
Wat een relaxte chillende muziek! Je zou Strobe eens moeten luisteren
![]()
Kan iemand mij vertellen waarom Anthems (bijna) altijd minder gaaf zijn als normale songs? Een tijdje geleden dacht ik omdat ik van Anthems meer verwacht, maar tegenwoordig verwacht ik helemaal niks meer ervan en nog valt het tegen. Bah!quote:
anthems moeten een zo breed mogelijk publiek aanspreken en door iedereen tof gevonden worden, dus zit er in een track vaak niks nieuws of verrassends...quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom Anthems (bijna) altijd minder gaaf zijn als normale songs? Een tijdje geleden dacht ik omdat ik van Anthems meer verwacht, maar tegenwoordig verwacht ik helemaal niks meer ervan en nog valt het tegen. Bah!
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, denk dat het publiek de lat gewoon veel te hoog legt bij producers!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom Anthems (bijna) altijd minder gaaf zijn als normale songs? Een tijdje geleden dacht ik omdat ik van Anthems meer verwacht, maar tegenwoordig verwacht ik helemaal niks meer ervan en nog valt het tegen. Bah!
Beide DefQon.1 Anthems vond ik ook wel geslaagd dit jaar, maar Biological Insanity vond ik echt heel slecht. Net als de afgelopen paar Qlimax Anthems. De nieuwe Qlimax Anthem vind ik ook echt niet gaaf en de Hardbass Anthem ook niet. Die van vorig jaar had nog wel iets dramatisch. Die was wel ok!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef poiuytr het volgende:
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, denk dat het publiek de lat gewoon veel te hoog legt bij producers!
Een anthem moet zoveel ingrediënten bevatten dat iedereen hem mooi vind wat natuurlijk zeer moeilijk te maken is. De 2 anthems van Defqon (Maximum Force & Scrap Attack) vind ik beide wel zeer vette anthems en kreeg ook wel kippenvel op Defqon toen Headhunterz die plaat erop legde.
Maar die Qlimax & Hardbass anthem loop ik nou niet bepaald warm van.
Zat er in de auto ook aan te denkenquote:
Hardbass 2010 vind ik ook slecht maar die van 2009 vond ik wel redelijk geslaagd hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Beide DefQon.1 Anthems vond ik ook wel geslaagd dit jaar, maar Biological Insanity vond ik echt heel slecht. Net als de afgelopen paar Qlimax Anthems. De nieuwe Qlimax Anthem vind ik ook echt niet gaaf en de Hardbass Anthem ook niet. Die van vorig jaar had nog wel iets dramatisch. Die was wel ok!
Het is gewoon dat over het algemeen Anthems niet het niveau halen wat de artiesten voor normale nummers maken.
dat introquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:09 schreef Bertje_NL het volgende:
Ivan Carsten - You Try To Play Me
Beste Anthemquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beste hardstyle DJ 2009
Beste hardstyle producer 2009
Beste small indoor feest 2009
Beste big indoor feest 2009
Beste festival 2009
Beste 5 tracks gereleased in 2009
Denk ik..... of toch..... hmmmm.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien een leuk idee, nu we toch de 2009 klappers aan het noemen zijn, dat we ook weer een "best of" maken...
ik stel voor:
Beste hardstyle DJ 2009 - Deepack Heren hebben me afgelopen jaar meerdere malen positief verbaasd.
Beste hardstyle producer 2009 - Zatox Vintage, Gangsta, Choirs, Oxygen.... Need I say more?
Beste small indoor feest 2009 SWAT @ Takens Hier heb ik mijnleren kennen...
![]()
Beste big indoor feest 2009 - XQ - Neerlands Trots Er staat een paard in de gang....![]()
![]()
Beste festival 2009 -Fantasy Island 2009 Klein maar goed en gezellig!
Beste 5 tracks gereleased in 2009
In random order:
- Tat & Zat - Gangsta
- The Prophet - Recession
- Pavo - Communicate
- Hardstyle Masters & Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
- D-Block & S-te-Fan ft. High voltage - Shiverz
Misschien ook leuk om je keuze te onderbouwen.
Misschien nog een kijkje in de toekomst:
Welke DJ gaan hét maken in 2010 ? -Alphaverb / AVIO Nu al helden, maar volgend jaar opgepakt door het grote publiek.
welke producer gaat de beste tracks van 2010 produceren? -Zatox Als die man zo door blijft gaan verwacht ik nog heel wat heldige tracks van hem in 2010.
Als 1 van die 2 beter wordt als XQ eet ik mijn klompen op....quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:14 schreef 16meter het volgende:
En Qountdown en Qlimax komen evt. nog in aanmerking voor beste grote indoor feest.
Ben ik dan de enige in dit topic die dit wel een dikke plaat vind? En dat terwijl ik nog niet eens naar Qlimax gaquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef ElDani het volgende:
Qlimax anthem is te koop..
http://www.dance-tunes.co(...)e-nature-of-our-mind
Ik hoef hem in ieder geval niet.
En @ T-Force, nee, ik vind het echt een dramatische plaat, die vocals van Shayla vind ik daar ook niet geslaagd bij passen.
Was er vorig jaar ook, vond het echt een top feest, maar zeker niet beter als XQ. De intro's, het sfeertje, het geheel was gewoon geweldig!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:16 schreef 16meter het volgende:
Qountdown was vorig jaar wel een van de betere feestjes. Voor mij de beste indoor. Dus poets je klompen maar vast op.
Haha, wist dat de reactie kwam... Volgens mij denkt iedereen zo over Recession, alleen op de een of andere manier vind ik het wel een top plaat. Gebruik hem ook nogal regelmatig in een setje, leuke plaat voor de opbouw.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:18 schreef trxq het volgende:
Recession nummer 2 in je top 5? Wat een grafplaat vind ik dat!
Gostosa vind ik verder ook niet veel, de track sutra vind ik echter wel lekker
Da's er ook wel 1tje voor in het "best of" rijtje: de beste afsluiter van het jaar. Samen met Zany&Noisecontrollers@ Emporiumquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef MrDice het volgende:
yeahhhh yeahhh yeahhh ahhh yeaaaaaah eaaah aaaallwaaaays hardcooooore![]()
* MrDice luistert vrolijk verder naar de Herriemakers op exclusief der Nederlanden
Ik vind Recession ook een lekkere plaat, makkelijk maar wel aanstekelijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Bertje_NL het volgende:
Haha, wist dat de reactie kwam... Volgens mij denkt iedereen zo over Recession, alleen op de een of andere manier vind ik het wel een top plaat. Gebruik hem ook nogal regelmatig in een setje, leuke plaat voor de opbouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Da_Ripper op 11-11-2009 10:01:10 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
De nieuwe Technoboy, Lento Violento stijl.. de stijl is al beter geintegreerd dan bij RC remix maar ik weet nog steeds niet of ik het echt vet vind
ik ook. originele vernieuwende plaat die gewoon goed in elkaar steektquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Bertje_NL het volgende:
Haha, wist dat de reactie kwam... Volgens mij denkt iedereen zo over Recession, alleen op de een of andere manier vind ik het wel een top plaat. Gebruik hem ook nogal regelmatig in een setje, leuke plaat voor de opbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |