abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 08:46:37 #101
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74563434
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:16 schreef T-Force het volgende:

[..]

Yugh...drank... heb ik ff geen zin meer in na gisteren
Gewoon stug doorgaan ! *hips* Ghat allsjemaal goeszd szjo!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  dinsdag 10 november 2009 @ 08:53:53 #102
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74563540
Niks aan de haaaand!! Niks an de Haaaaand!!!

Oh en tracks..

Tat & Zat - Gangsta
Frontliner - The First Cut
Headhunterz ft Chuckie - Let the bass kick (Ja echt waar)
Ran -D - Livin' for the Moment

Buiten dit genre

Lenny Dee- Forgotten Moments (Ophidian Remix)
Paul Kalkbrenner - Sky and Sand (fuck eigenlijk t hele Berlin Calling Album)
Deadmau5 - Ghosts & Stuff, Not Exactly, Faxing Berlin (fuck, eigenlijk ook alles)

Waarom stel ik dit lijstje nog op.. Luister zoveel (en diverse) vette shit de laatste tijd..

[ Bericht 86% gewijzigd door Koepert op 10-11-2009 09:00:34 ]
pi_74563705
hardstyle is gewoon tof! kan niet een paar nummers kiezen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:07:32 #104
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74563732
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
muziek is gewoon tof! kan niet een paar nummers kiezen

Eigenlijk gewoon dit..

K luister zoveel en gevarieerd.. (en ja k heb mn mp3speler op stage binnengesmokkeld.. ) dus ben weer blij.

En nu al koffie-high
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:58:09 #105
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74564971
Snap niet dat mensen dat gedrocht van een Sutra kunnen noemen als favo HS plaatje op dit moment... Bah wat een kutplaat...

En goeiemorgen trouwens
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:01:56 #106
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74565080
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:58 schreef LeonH het volgende:
Snap niet dat mensen dat gedrocht van een Sutra kunnen noemen als favo HS plaatje op dit moment... Bah wat een kutplaat...

En goeiemorgen trouwens
Dinsdag Gostosa bash dag dan maar
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:17:18 #107
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_74565467
yeahhhh yeahhh yeahhh ahhh yeaaaaaah eaaah aaaallwaaaays hardcooooore

* MrDice luistert vrolijk verder naar de Herriemakers op exclusief der Nederlanden

So you know you can never make me love you more!
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:19:29 #108
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74565517
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef MrDice het volgende:
So you know you can never make me love you more!

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74565527
ik vind RollerGirl - Jessie ook tof
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:21:18 #110
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74565554
* Koepert chillt knetterhard van zich af op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74565583
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:21 schreef Koepert het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sky And Sand
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:24:15 #112
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_74565623
quote:

Wel een lekker wijf natuurlijk
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:28:43 #113
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74567448

een mash up van allerlei early activator tracks

De nieuwe Technoboy, Lento Violento stijl.. de stijl is al beter geintegreerd dan bij RC remix maar ik weet nog steeds niet of ik het echt vet vind

en idd sutra

en het nr dat ik veruit het meest luister op dit moment: Ivan Carsten - You try to play me

[ Bericht 13% gewijzigd door Tha_Bartman op 10-11-2009 11:33:49 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74567680
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Koepert het volgende:
Gewoon stug doorgaan ! *hips* Ghat allsjemaal goeszd szjo!
Nee het was echt niet leuk. Fiets gejat, helemaal ondergetekend met een watervaste stift, voicemail van mijn vriendin niet al te charmant ingesproken. Volgende dag voelde ik me wel OK en ik hoopte dat ik die nacht ervoor gewoon zo zat was dat ik mijn fiets niet herkende maar helaas, hij stond er niet meer.
Toen maar naar mijn vriendin gefietst (15 km. niet grappig als je je niet helemaal OK meer voelt ). Ik haalde net de wc en heb daar vanaf 10 uur 's ochtends tot 5 uur lopen kotsen. Heb nu nog spierpijn in mijn borst-en buikspieren van het kotsen.

Maar verder heb ik ondertussen wel weer zin in een biertje
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:53
schreef Koepert het volgende:

Deadmau5 - Ghosts & Stuff, Not Exactly, Faxing Berlin (fuck, eigenlijk ook alles)
Deadmau5 Wat een relaxte chillende muziek! Je zou Strobe eens moeten luisteren

Voor de rest vind ik Sutra niet zo kut als iedereen hier, maar gewoon een standaard plaatje.

Mijn top5:
1. Ivan Carsten - You try to play me
2. Activator - Back in the days
3. Tat & Zat - Gangsta
4. oldie: Pavo & Zany - Orgasmo
5. The R3bels - Keep the rythm

[ Bericht 16% gewijzigd door T-Force op 10-11-2009 11:44:08 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:39:39 #115
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74567788
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef T-Force het volgende:

[..]

Nee het was echt niet leuk. Fiets gejat, helemaal ondergetekend met een watervaste stift, voicemail van mijn vriendin niet al te charmant ingesproken. Volgende dag voelde ik me wel OK en ik hoopte dat ik die nacht ervoor gewoon zo zat was dat ik mijn fiets niet herkende maar helaas, hij stond er niet meer.
Toen maar naar mijn vriendin gefietst (15 km. niet grappig als je je niet helemaal OK meer voelt ). Ik haalde net de wc en heb daar vanaf 10 uur 's ochtends tot 5 uur lopen kotsen. Heb nu nog spierpijn in mijn borst-en buikspieren van het kotsen.

Maar verder heb ik ondertussen wel weer zin in een biertje

Bellen heb ik heel vlot mezelf afgeleerd als er drank in de man is..
Ondergetekend Nog nooit gebeurd.. zo ver kwam het niet, of de rest kon ook niks meer..
Dat fiets-herken probleem komt me bekend voor

En kotsen van drank... pff weet de laatste keer niet eens, doe ik niet aan..

En biertje? ja lekker
pi_74568111
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:

De nieuwe Technoboy, Lento Violento stijl.. de stijl is al beter geintegreerd dan bij RC remix maar ik weet nog steeds niet of ik het echt vet vind
Kan het ook nog niet echt plaatsen, heb liever die oude klappers van meneer

Je zou maar maar weekend hebben
Nog ongeveer een maand en dan stromen de PM's met jaarmixjes weer de inbox binnen Luister sommige mixen elke week nog wel eens.
pi_74568477
Ook maar een Top 5-je van het moment dan:

1. A-Lusion - Elixer Of Life
2. DIgital Punk & Profyler - Loose Control
3. Hardstyle Masterz Ft. Max Enforcer - Rambo Is A Pussy (En zeker niet die cheesy Respect!)
4. Frontliner - Greenhouse
5. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)

Verder even een huilmomentje.. Hij gaat TOCH komen
quote:
The Prophet - My Religion / Don't Touch Me

Label: Scantraxx
Vinyl release: onbekend dd/mm/jjjj
WEB release: onbekend dd/mm/jjjj

A1. My Religion
B1. Don't Touch Me (ft. Shayla)

Samples:
My Religion:

Don't Touch Me:
Bron was iemand die naar The Prophet gemaild heeft. Dus datum is nog onbekend, maar hij word dus wel sowieso uitgegeven, nadat "hij ze helemaal gefine-tuned heeft".

[ Bericht 8% gewijzigd door ElDani op 10-11-2009 12:05:16 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_74568564
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:59 schreef ElDani het volgende:
5. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)
Verder even een huilmomentje.. Hij gaat TOCH komen
The Prophet - My religion/Don't touch me
Och, dat valt toch wel mee Het had veel erger kunnen zijn....Hardstyle Leeft
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:04:34 #119
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74568625
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef T-Force het volgende:

Deadmau5 Wat een relaxte chillende muziek! Je zou Strobe eens moeten luisteren

Lack for a better name & Random Album Title zijn echt 2 van de weinige albums van 1 artiest waar ik GEEN slechte plaat tussen vind zitten.

In t zelfde rijtje; Paul Kalkbrenner - Berlin Calling de cd (zeker icm met de film Berlin Calling )
pi_74568641
Qlimax anthem is te koop..

http://www.dance-tunes.co(...)e-nature-of-our-mind

Ik hoef hem in ieder geval niet.

En @ T-Force, nee, ik vind het echt een dramatische plaat, die vocals van Shayla vind ik daar ook niet geslaagd bij passen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_74568839
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef ElDani het volgende:
Anthem
Kan iemand mij vertellen waarom Anthems (bijna) altijd minder gaaf zijn als normale songs? Een tijdje geleden dacht ik omdat ik van Anthems meer verwacht, maar tegenwoordig verwacht ik helemaal niks meer ervan en nog valt het tegen. Bah!
pi_74569152
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef T-Force het volgende:

[..]

Kan iemand mij vertellen waarom Anthems (bijna) altijd minder gaaf zijn als normale songs? Een tijdje geleden dacht ik omdat ik van Anthems meer verwacht, maar tegenwoordig verwacht ik helemaal niks meer ervan en nog valt het tegen. Bah!
anthems moeten een zo breed mogelijk publiek aanspreken en door iedereen tof gevonden worden, dus zit er in een track vaak niks nieuws of verrassends...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_74569263
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal nog wel meevallen, denk dat het publiek de lat gewoon veel te hoog legt bij producers!
Een anthem moet zoveel ingrediënten bevatten dat iedereen hem mooi vind wat natuurlijk zeer moeilijk te maken is. De 2 anthems van Defqon (Maximum Force & Scrap Attack) vind ik beide wel zeer vette anthems en kreeg ook wel kippenvel op Defqon toen Headhunterz die plaat erop legde.

Maar die Qlimax & Hardbass anthem loop ik nou niet bepaald warm van.
pi_74571906
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef poiuytr het volgende:
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, denk dat het publiek de lat gewoon veel te hoog legt bij producers!
Een anthem moet zoveel ingrediënten bevatten dat iedereen hem mooi vind wat natuurlijk zeer moeilijk te maken is. De 2 anthems van Defqon (Maximum Force & Scrap Attack) vind ik beide wel zeer vette anthems en kreeg ook wel kippenvel op Defqon toen Headhunterz die plaat erop legde.

Maar die Qlimax & Hardbass anthem loop ik nou niet bepaald warm van.
Beide DefQon.1 Anthems vond ik ook wel geslaagd dit jaar, maar Biological Insanity vond ik echt heel slecht. Net als de afgelopen paar Qlimax Anthems. De nieuwe Qlimax Anthem vind ik ook echt niet gaaf en de Hardbass Anthem ook niet. Die van vorig jaar had nog wel iets dramatisch. Die was wel ok!

Het is gewoon dat over het algemeen Anthems niet het niveau halen wat de artiesten voor normale nummers maken.
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:05:09 #125
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74572071
Misschien omdat nummers die artiesten normaal maken een idee zijn wat ze zelf graag willen doen, zelf bedacht, volgens eigen ideeën. Een anthem daarentegen moet altijd bij een bepaald thema 'passen' en bij de uitstraling van een feest horen. Er zijn meer voorwaarden aan gebonden om het zo te zeggen. Maar dat is mijn idee, niet de waarheid! Dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')