quote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef NLS04 het volgende:
... maar betekent volgens mij wel dat ik me niet aan de regels houd zoals die vorig jaar zijn opgesteld![]()
Klopt verkeerd woordgebruikquote:Op woensdag 11 november 2009 06:47 schreef kollie het volgende:
[..]
dan hoop je niet op een terugslag
De naam Tatanka viel dit jaar niet echt op denk ik, want hij heeft wel degelijk een zooi gemaakt!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Klopt verkeerd woordgebruik![]()
Maar hoop dat Tatanka het weer gaat maken in 2010
De naam viel inderdaad niet op, maar wat een platen! Vooral Proud To Be Loud/Skeleton kan ik blijven horen! Doet met terugdenken aan een mooie tijd op In Qontrol. Dat was ook een heldenfeest.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef ElDani het volgende:
Proud To Be Loud/Skeleton![]()
![]()
Gangsta/Hardstyle Family![]()
![]()
Best een aardig jaar zou ik zeggen.
Mijn stem heb je bijna zeker al, luister veel van die jaar mixen van jou nog wel. Nummers lopen lekker vlot in elkaar overquote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor vind, maak ik weer eenzelfde mix als voorgaande jarenDat vind ik persoonlijk leuker voor een jaaroverzicht maar betekent volgens mij wel dat ik me niet aan de regels houd zoals die vorig jaar zijn opgesteld
Als die echter nog steeds gelden dan betekent dat voor mij geen deelname, misschien wel een mix
Als ik er de tijd voor heb is het doel eenzelfde mix als degene die ik eerder heb gemaakt. Toen heb ik beide keren 49 tracks en 1 mash-up gebruikt in 2 uur.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
- jij wil 'm langer dan 80 min. maken?
Tnxquote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef poiuytr het volgende:
Mijn stem heb je bijna zeker al, luister veel van die jaar mixen van jou nog wel. Nummers lopen lekker vlot in elkaar over
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef MrDice het volgende:
NLS04 megamix 2010, kan nu al niet wachten![]()
![]()
Heerlijk issie hequote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Ben momenteel even helemaal verkocht aan dat nr van Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix), wat een gruuwelijke plaatmaar dat heeft niks met hardstyle te maken.
Waarom ken ik dat toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Moiii, 1 dagje 'vrij' en zit meteen weer te soggen... just like old times
ik heb een intro waar ik smakelijk om lachquote:Op woensdag 11 november 2009 14:00 schreef Da_Ripper het volgende:
snippet blijft ... is idd vrijwel identiek.
Voel al meteen weer die stress: "welke tracks moeten erin", "welke sluiten goed op elkaar aan" etc..etc..
Ondertussen spelen weer de verschillende jaarmixjes en megamixjes en dan zakt de moed weer in de schoenen: "dat kan ik toch nooit zo goed". Maar dan ga ik weer ff wat samples (samples ftw) verzamelen en zie wel waar het schip strandt![]()
Op het moment nog PC DJ. Maar ik ben bezig met het zoeken naar een kamer in Delft. Als ik die heb gaat er meubilair komen, met daarbij inbegrepen een Reloop RMX40 DSP en 2x Denon 1200 nogwat..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef T-Force het volgende:
Even een vraagje, mixt iedereen die zo'n jaarmixje maakt met gear of zijn er hier ook PC-DJ's? Ik zelf mix met Reloop RMP-2 CD-spelers en een Reloop RMX-40 DSP mixer.
heb wel ruimte voor gear hier thuis, maar ouders gaan dat niet waarderen gok ikquote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef T-Force het volgende:
Even een vraagje, mixt iedereen die zo'n jaarmixje maakt met gear of zijn er hier ook PC-DJ's? Ik zelf mix met Reloop RMP-2 CD-spelers en een Reloop RMX-40 DSP mixer.
Weet bijna wel zeker dat iemand op de proppen komt met een sample van de ezelsquote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik heb een intro waar ik smakelijk om lachnet als vorig jaar maar dan anders
maar ik ben hem nog aan het perfectioneren
samples FTW idd
Wait and see... vorig jaar had ik Monty python.. en nu... dat horen jullie dan welquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Weet bijna wel zeker dat iemand op de proppen komt met een sample van de ezels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |