Ableton FTWquote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef T-Force het volgende:
Bartman, jij zegt knippen en plakken. Hoe zorg je dan dat de tempo's gelijk zijn? ik begrijp echt niks van al die programma's![]()
Werkt dit allemaal dan vlekkeloos? Dat zou ik echt verassend vinden namelijk. Ach, ik zweer gewoon bij DJ-Gear, maar ik denk ook dat het niet te vergelijken valt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
en de tempo's regelt ableton allemaal voor mij
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef T-Force het volgende:
Eigenlijk heb ik meer respect voor PC DJ's dan voor DJ's met gear. Mixen met VDJ bijvoorbeeld lukt me voor geen klapIk zeg...veel succes jullie, ik heb het makkelijker
Héquote:Op woensdag 11 november 2009 16:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, met met PC mixen wordt het beatmatchen zo belachelijk makkelijk gemaakt...
Jean, de heldquote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Met welk spul je ook mixt, respect the skillz. I got the skill, technically you know. I'm the master of the wheels of steel
ik zeg.. ik sla over..quote:
Dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik zeg wel HMHDus ik weet het nog niet...
x3quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
x2quote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja, maar als Celine Dion daar komt ga ik ook niet heen "omdat t HMH is"
Celine Dion is ook wel net ff wat anders als Headhunterz hequote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef Koepert het volgende:
Ja, maar als Celine Dion daar komt ga ik ook niet heen "omdat t HMH is"
ik zeg: doe mij maar weer een verkleedpartijtje..ik heb al een uitermate geschikt pak op het oog:quote:
Ik zeg XQ Headhunterz.quote:
eens!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat zou ik t minst erg vinden.. (nou ja miss met DBSTF en Wildstylez ook niet echt, maar je snapt m)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |