Waar af te halen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs... sta je niet in de PM ?
Haha thanxquote:Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs...
Nee ik ben een tijdje AWOL geweest. Fok!kers komen kennelijk niet zoeken naar hun gevallen strijdmakkers, je wordt zonder pardon uit het team gezet.quote:sta je niet in de PM ?
een E-ticket uit betrouwbare bron dus is zo op te sturenquote:
hmm vind hem wel aardig, mss dak em keer live moet horenquote:
Ik heb mijn kaartjes ook verkocht anders was ik wel gegaan maar kon niemand meekrijgen en om nou in m'n eentje er heen te gaan is ook alweer zowat..quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef MrDice het volgende:
* MrDice heeft geen kaartje voor Qlimax![]()
Begin zo langzamerhand toch wel erg benieuwd te geraken na al die hoopvolle uitspraken van iedereen... Jammer dat ze niet net als toen bij Black ook aan video streaming doen.
jaja, nu weten we het welquote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat)
klinkt niet slecht, ben ook benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar, die combinatie
hoppa, altijd goed natuurlijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef T-Force het volgende:
(ja, ik kom uit brabant ja! Ben zelfs een keer door Maaskantje gereden)
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:11 schreef trxq het volgende:
8. JDX - Live the Moment
dat zou wel helemaal the bomb zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 09:15 schreef ElDani het volgende:
Ik ben HEEL erg beniewd wat er met de nieuwe JDX gaat gebeuren, misschien samen met Wan Taim??
prima, kunnen we de vakantie ook gaan plannenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
b2s je ook vast attenderen op Decibel outdoor festival 2010, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 21 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
precies, this is how we roll yo!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En zo,beste mensen van Q-dance, maak je een dvd van een feesten niet 80 min mainstage
(de rest van de stages ieder 3 min samenvatting) waarvan 20 min de afsluiter en de rest nutteloze extra's..
zo te horen (en toevallig hoorde ik laatst ook zoiets) weer geproduceerd door Bas en Arjanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van de qlimax opbouw... bewust gespoilerd en niet als plaatje zodat mensen die het niet willen zien het ook niet te zien krijgen
@ Eldani -> Snuff movie diggerRich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Tha_Bartman het volgende:Wat moet dat toch worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van de qlimax opbouw... bewust gespoilerd en niet als plaatje zodat mensen die het niet willen zien het ook niet te zien krijgen
@ Eldani -> Snuff movie digger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door poiuytr op 19-11-2009 20:39:23 ]
Klopt, ik heb hem zelf ook gehad hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:30 schreef T-Force het volgende:
@ ElDaniDie ripjes komen uit de liveset van The Prophet @ Q-Base 2007. Man man man! Dat was me nog eens wat zeg! Die heb ik helemaal kapotgeluisterd hier...Tuuduu, All for the thrill, Elements en de klapper die voor mij nog steeds 1 van de vetste nummers ooit is: Rock hypnotic
![]()
Qlimax decor ziet er wel gaaf uit eigenlijk! Ben heeeeeel erg benieuwd
Die was ook echt heel nice! Dat is trouwens 1 van de enige promo's die ik heb (althans volgens mij is die plaat nooit uitgekomen), maarja...die heeft iedereen:P zo hard was die gelekt.quote:
Snuff Movie Diggerquote:Nu het SMD (Snatch Movie Digger toch) alias van Bas weer opduikt mogen we deze niet vergeten uiteraard..
Hoezo 10 minuten??quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef NLS04 het volgende:
ik zou willen dat ik over 10 minuten naar een feest ala Q-Base zou gaan..
Nou nog volhouden tot morgen. Ben benieuwd in welke staat jij bent morgen. Helemaal uitgeput omdat je de hele week al ADHD in de kont hebtquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoezo 10 minuten??
En morgenavond duurt me weer ns veeeeeel te lang..
Ik wil NU stampen... k werd net al uitgemaakt voor Duracell-konijn.. Hoezo hyper? Kon wel ADHD hebben.. Verschil is dat ik niet altijd druk ben, maar wel mezelf hyper kan maken.. vooral voor zulke stamp-partijtjes..
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou nog volhouden tot morgen. Ben benieuwd in welke staat jij bent morgen. Helemaal uitgeput omdat je de hele week al ADHD in de kont hebt
Ik sta meestal achterin. Lekker de ruimte. Verkoeling van de deuren die openstaan en geluid is achterin ook optimaal. maar ja, dat is nu misschien anders door de nieuwe opstelling.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Denk dat ik wel op gang moet komen.. Eerst werken van 07u tot 17u.. Maar uitgeput? neuh denk t niet.. Lang leve een goede conditie. Bop bop bop gas dr op! Hoop dat er wel een beetje ruimte is links voor.. stampende sardientjes is niet ideaal...
zo is ie goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Koepert het volgende:
Eerst werken van 07u tot 18u.. uitgeput? ja denk het wel zo op het eind.. Lang leve een slechte conditie.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:53 schreef Sc0tTy het volgende:
setjes van gister waren errugg, alleen jammer dat de donkey's niet hebben gedraait.
Ligt denk ik ook eenb eetje aan de drukte aldaar of ik links vooraan blijf..quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:58 schreef Bertje_NL het volgende:
Is 't de hele avond meet links voorin? Wordt nu toch echt wel eens tijd dat ik wat FOKkers ga spotten.
vorig jaar was links voorin meer plek dan in de rest van de zaalquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook eenb eetje aan de drukte aldaar of ik links vooraan blijf..
PF-profiel staat n foto. 1.93m. Witte nikes, Bruinige combat-broek. Denk felblauw shirt met een kikker... Hevig stuiterend.. Niet te missen..
Linkje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dr in drukken, aan zetten en gaan..
Hoewel die 2Dangerous setjes ook wel nais zijn..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Tha_Bartman het volgende:ziet er wel tof uit zeg, die boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van de qlimax opbouw... bewust gespoilerd en niet als plaatje zodat mensen die het niet willen zien het ook niet te zien krijgen
@ Eldani -> Snuff movie digger
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef poiuytr het volgende:
Info van iemand die meehelpt het decor opbouwen:klinkt veel belovend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:duuuuuusquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik hoorde weer dat er 25 * 2 vrijkaarten zijn uitgegeven.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat hebben er trouwens moeilijk veel gasten vrijkaartjes gewonnen voor de XX![]()
volgens mij staat de helft daar voor niets binnen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
heej mooi geen gifjes van deze baas...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |