abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2009 @ 20:04:39 #201
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74828588
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef wolvendagen het volgende:

Anywho voorstelrondje:
Ik ben dus Sanna, ik ben 16 dus kom niet in aanmerking voor veel feestjes en ik heb ook geen vrienden die van de hardstyle zijn dus eigenlijk houdt het bij feestjes al gauw op.
Ja 16 is idd lastig.. 2 jaar wachten nog voor de grote feesten maar kleinere feestjes zouden evt wel kunnen (bijv Headhunterz)..en dan kunnen je vrienden daar gewoon gaan drinken terwijl jij losgaat
Of je moet goede contacten maken op dit forum, want op veel feesten is er wel iemand van dit forum aanwezig, en we bijten geen van allen, laat ik het zo zeggen; diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Ripper, de_huig, ElDani, Koepert, LeonH, mstx, NLS04, ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat ), Sethje, Tha_Bartman
en we gaan altijd lekker los..
quote:
Ik kijk graag films, ik vind fotografie leuk, ik wil viool leren spelen of op ballet (die combinatie ook met hardstyle ;D) en ik zit nu in de examenklas.
Leuk om te weten ik denk dat je wel wat verbanden kunt vinden tussen hobbies en andere mensen hier en het is idd een aparte combinatie ballet en hardstyle, maar miss wordt het wel de hype van 2010, je weet het niet!
quote:
Zoiets?
Ja, zoiets...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74828937
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

laat ik het zo zeggen; diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Ripper, de_huig, ElDani, Koepert, LeonH, mstx, NLS04, ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat ), Sethje, Tha_Bartman
ik bijt wel ja
  woensdag 18 november 2009 @ 20:20:40 #203
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74829276
@ 16 m -> je loopt altijd wel te kauwen op feesten
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74829500
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ 16 m -> je loopt altijd wel te kauwen op feesten
lang niet altijd
  woensdag 18 november 2009 @ 20:30:16 #205
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74829720
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ 16 m -> je loopt altijd vaak wel te kauwen op feesten
zo beter..

Qlimax zin zin zin!!!
  woensdag 18 november 2009 @ 20:40:39 #206
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74830138
quote:
Ja 16 is idd lastig.. 2 jaar wachten nog voor de grote feesten
18+ is in de praktijk 15+
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74830759
quote:

[..]

Ja 16 is idd lastig.. 2 jaar wachten nog voor de grote feesten maar kleinere feestjes zouden evt wel kunnen (bijv Headhunterz)..en dan kunnen je vrienden daar gewoon gaan drinken terwijl jij losgaat
Of je moet goede contacten maken op dit forum, want op veel feesten is er wel iemand van dit forum aanwezig, en we bijten geen van allen, laat ik het zo zeggen; diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Ripper, de_huig, ElDani, Koepert, LeonH, mstx, NLS04, ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat ), Sethje, Tha_Bartman
[..]

Leuk om te weten ik denk dat je wel wat verbanden kunt vinden tussen hobbies en andere mensen hier en het is idd een aparte combinatie ballet en hardstyle, maar miss wordt het wel de hype van 2010, je weet het niet!
[..]

Ja, zoiets...
Mjoah, misschien moet ik gewoon wachten tot ik zeventien ben, dan zit mijn uiterlijk nog meer mee qua leeftijd. ik haal wel wat mensen over ooit om zoiets te doen, voor mijn verjaardag of zo, dan moeten ze wel. En vertel, want ik ga niet zoeken natuurlijk, ben ik nou het enige meisje in dit topic? ):

En dat ballet, misschien is dat wel gewoon een opwelling van me hoor haha.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_74831107
Welkom zou ik zeggen! Wie weet doet de kans zich voor dat je naar een feestje kunt, ik denk dat linksvoor (de vaste Fok! Hangout spot schijnt ) vast nog wel een vierkante meter over is.

En even een mededeling voor degenen die naar HS Mania gingen: Er is een nieuwe editie op 12 December.
Line-up:
Spana
A-Drive
B-Front
Ran-D
San Miquel

Voor de prijs van 7 eurotjes..
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 18 november 2009 @ 21:06:39 #209
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74831280
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
En vertel, want ik ga niet zoeken natuurlijk, ben ik nou het enige meisje in dit topic? ):
Ja vroeger hadden we ook nog LadyXima (of iets in die richting qua spelling) maar nu ben ik bang dat je de enige bent

met 17 zal je idd de meeste grote feesten zondermeer binnenkomen geen probleem..

links voor is idd de vaste Fok hoek daar zijn bij de meeste grote feesten de fokkers wel te vinden
quote:
Wildstylez twitter:Finished a REALLY NICE remix for @djbrennanheart !! Made it together with noisecontroller Bas Aka SMD
Daar ben ik wel benieuwd naar, die combinatie

en na deze korte/snelle post ga ik weer TV kijken, tot straks allemaal
pi_74831391
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ja vroeger hadden we ook nog LadyXima (of iets in die richting qua spelling) maar nu ben ik bang dat je de enige bent

met 17 zal je idd de meeste grote feesten zondermeer binnenkomen geen probleem..

links voor is idd de vaste Fok hoek daar zijn bij de meeste grote feesten de fokkers wel te vinden

en na deze korte/snelle post ga ik weer TV kijken, tot straks allemaal
En zo weinig meisjes zij er toch niet die het wél waarderen.
Wo ist das? Want ik ben niet echt van het treinreizen (vooral het overstappen) etc. dat gaat namelijk altijd fout.. alles in de buurt van Rotterdam is nog te doen:')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  woensdag 18 november 2009 @ 21:11:53 #211
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74831455
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:02 schreef ElDani het volgende:
En even een mededeling voor degenen die naar HS Mania gingen: Er is een nieuwe editie op 12 December.
Line-up:
Spana
A-Drive
B-Front
Ran-D
San Miquel

Bron?
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74831529
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:11 schreef mstx het volgende:

[..]

Bron?
Die gast die het organiseert is veel op Hardtraxx en heeft een persberichtje gemaakt voor op de Frontpage . Hij komt als het goed is zeer binnekort ook op Partyflock te staan, net als de vorige.

Ik heb trouwens een tikfoutje gemaakt hier, het is 11 december ipv 12.
  woensdag 18 november 2009 @ 21:16:38 #213
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74831640
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:13 schreef ElDani het volgende:

[..]

Die gast die het organiseert is veel op Hardtraxx en heeft een persberichtje gemaakt voor op de Frontpage . Hij komt als het goed is zeer binnekort ook op Partyflock te staan, net als de vorige.

Ik heb trouwens een tikfoutje gemaakt hier, het is 11 december ipv 12.
Oh 11 dec dus ja.
Maar op de site staat;
quote:
11 december 23:00 tot en met 04.00 Top 40 (DJ Voice)
👾
pi_74832021
quote:
Line-up:
Spana
A-Drive
B-Front
Ran-D
San Miquel

Als het geluid beter wordt en de hitte minder tel ik er graag 7 euri voor neer.

Kun je die kerel vragen of ze dat gaan verbeteren?

Ran-D & B-Front
pi_74832540
quote:
Welkom zou ik zeggen! Wie weet doet de kans zich voor dat je naar een feestje kunt, ik denk dat linksvoor (de vaste Fok! Hangout spot schijnt ) vast nog wel een vierkante meter over is.

Line-up:
Spana
A-Drive
B-Front
Ran-D
San Miquel

Geen interessante line up helaas. Dus gaat 'm niet worden. Eerst maar de XX zien te overleven

En 16meter, leeg gvd je inbox eens ff!!!!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 18 november 2009 @ 21:47:17 #216
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_74832841
@ Wolvendagen - je bent idd de enigste dame, naast Ladyxima hadden we hier ook nog ff SMutzskii ... maar die zijn allebei met de noorderzon vertrokken

@ Wildstylez & SMD - remix voor BH ... een remix van Reputation Game?
Wat je vindt, ...
pi_74833041
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
ben ik nou het enige meisje in dit topic? ):
Tsjah...ik begrijp eigenlijk ook niet waarom meisjes niet veel op topics als deze te zien zijn, want op feesten lopen er toch genoeg rond vind ik

Ik kan misschien eens aan mijn vriendin vragen (die naar sowieso naar alle Hardstyle feestjes meegaat) of ze hier ook eens kan posten. Ben je niet meer alleen Bovendien is mijn vriendin ook erg gezellig
pi_74833256

heerlijk filmpje.

Lekkere tracks, vooral die op 5:10
pi_74833304
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Geen interessante line up helaas. Dus gaat 'm niet worden. Eerst maar de XX zien te overleven

En 16meter, leeg gvd je inbox eens ff!!!!
Zie nu dat het begin december al is.. raar dat ze dat nu pas aankondigen. Ook niet aanwezig dan.

Inbox = leeg.
  woensdag 18 november 2009 @ 22:06:50 #220
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_74833433
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:

heerlijk filmpje.

we can dooooo doooo this.

Meesterlijke mids in die tracks van stereotuners
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  woensdag 18 november 2009 @ 22:33:13 #221
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74834555
quote:

heerlijk filmpje.

1. Dailucia - Sonar
2. Noisecontrollers - promises
3. How long (Isaac remix)
4. Stereotuners - We Can Do This
5. Frontliner - Who I Am
6. Coone & Deepack - Thunderdance
7 Ran-D - Phanatics
pi_74834807
Ik kom er trouwens achter dat ik mezelf hier helemaal niet heb voorgesteld eigenlijk

Ik ben dus Tom, 18 jaar (bijna 19, 30 november is het zover ) En luister vanaf begin 2005 naar Hardstyle en ook zo af en toe wat Hardcore/Jump. Ook luister ik sinds begin 2008 af en toe naar House/Techno.

Sinds 2008 ben ik naar feestjes gegaan. Eerst kleine zoals Intents, Sneakerz (House) en Hardcore Vibes XL. Mijn eerste grote feest was Hard Bass 2009.

Mijn hobbie is draaien. Af en toe beetje producen, maar dat schiet nog niet zo heel erg op
Omdat ik vanaf 2005 begon met het luisteren van Hardstyle vind ik Early-setjes ook heeeeeerlijk om te luisteren.

Verder houd ik niet van stilstaan tijdens feesten, dus daadwerkelijk altijd beuken met mij. Gelukkig zijn mijn party-maatjes ook zo

Ik heb nu anderhalf jaar een vriendin en die is kei (ja, ik kom uit brabant ja! Ben zelfs een keer door Maaskantje gereden ) lief. Gelukkig houdt Claudia tegenwoordig ook van Hardstyle, dus stuitert ze lekker mee.

En verder heb ik zin in Qlimax, eerste keer, dus ben benieuwd

[ Bericht 0% gewijzigd door T-Force op 18-11-2009 22:54:08 ]
pi_74835569
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:26 schreef 16meter het volgende:

[..]

Als het geluid beter wordt en de hitte minder tel ik er graag 7 euri voor neer.

Kun je die kerel vragen of ze dat gaan verbeteren?

Ran-D & B-Front
Vorige keer was er een probleempje bij de Airco, dus dat zal sowieso opgelost zijn.
Het geluid weet ik niet, dat zal denk ik wel hetzelfde zijn.
  woensdag 18 november 2009 @ 23:33:13 #224
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_74837013
Zin in Qlimax, hopen dat Deepack wat beuknummertjes van Ran-D gaat draaien

Qlimax compilation tracklist:
quote:
Tracklist:
1. Dj Isaac – Tear The Club Up
2. Showtek – We Speak Music
3. D-Block & S-te-Fan – Essence Of Sound
4. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
5. Coone vs D-Block & S-te-Fan – Crank
6. Wildstylez – Complex Situation
7. D-Block & S-te-Fan - Let'z Dance
8. Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire Of The Sun
9. D-Block & S-te-Fan - Dreamers Of Dreamz
10. Zatox – The Noisemaker
11. D-Block & S-te-Fan – The Nature Of Our Mind (Qlimax 2009 Anthem)
12. Showtek – Freak
13. Tuneboy – Sexbusters (Scope DJ Remix)
14. D-Block & S-te-Fan Ft. Wildstylez - The Human Soul
15. Dozer – Robin’s Revenge
16. Psyko Punkz - After MF
17. D-Block & S-te-Fan FT. Mc Villain - Sound Of Thunder
18. Josh & Wesz Ft. Low-E – I’ve Lost You
19. Deepack Ft. Mc Lan - Fire In Tha Place
20. D-Block & S-te-Fan Ft. High Voltage – Shiverz
Erg standaard cd'tje helaas
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 18 november 2009 @ 23:41:45 #225
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_74837319
ben ik nou gek of ist hier in de laatste 2 maanden een stuk drukker geworden ?
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef Koepert het volgende:

[..]

Vind deze versie vetter.. Die Bass @ 1.19 en 3.30
uber nummer dit
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nou in principe vind ik alles wel fijn om naar te luisteren, dus ik heb niet echt een voorkeur. Maar bedankt voor wat naampjes, ik ga gelijk zoeken en downen!

Anywho voorstelrondje:
Ik ben dus Sanna, ik ben 16 dus kom niet in aanmerking voor veel feestjes en ik heb ook geen vrienden die van de hardstyle zijn dus eigenlijk houdt het bij feestjes al gauw op. Al wilde ik wel (toen ik er een week van tevoren voorbij reed) verdomde graag de 24ste van oktober naar Headhunterz in Outland, maar ja dat ging dus mooi niet door. Ik kijk graag films, ik vind fotografie leuk, ik wil viool leren spelen of op ballet (die combinatie ook met hardstyle ;D) en ik zit nu in de examenklas.

Zoiets?
* Sc0tTy durft te wedden dat elke gast hier je profiel al heeft bezocht

ohja... welkom
quote:

heerlijk filmpje.

deepack is de laatste tijd echt heerlijk bezig Boy, weet jij hoe die track heef want die kicks

ik zit die nieuwe track no regrets van a-lusion te luisteren, vind hem niet echt super, klinkt beetje te simpel. jammer , wil graag een nieuwe topper horen zoals between worlds / reaching out... god wat een geile release was dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sc0tTy op 18-11-2009 23:53:06 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_74840539
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef Sc0tTy het volgende:

deepack is de laatste tijd echt heerlijk bezig Boy, weet jij hoe die track heef want die kicks

Zie tracklist hierboven van Bartman

Hebben jullie ook zo'n zin?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74841710
Yoooooooooooooooooooooo en dit dan!
Weten we ook over welke remix wildstylez het had!

1. Headhunterz - Dreamcatcher
2. Headhunterz - Psychadelic (he spelt it wrong on his top 10, i presume)
3. Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez v SMD remix) - could be good, i live in hope
4. Headhunterz - Emptiness
5. The Prophet ft Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa remix)
6. Noisecontrollers v Toneshifterz - Empire of the Sun
7. Technoboy ft Ruffian - The undersound
8. JDX - Live the Moment
9. Alpha2 v Wildstylez - TBA (i presume its Atrocious)
10. Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Respect
pi_74841781
Ik zag het net.. Ziet er prima uit moet ik zeggen.. Hopelijk klinken die nieuwe tracks ook prima, want tot nu toe vond ik het niet het sterkste jaar van Headhunterz als ik eerlijk moet zijn. Nouja, de liveset gaat het uitwijzen..

Ik ben HEEL erg beniewd wat er met de nieuwe JDX gaat gebeuren, misschien samen met Wan Taim??

[ Bericht 58% gewijzigd door ElDani op 19-11-2009 09:24:57 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 09:27:06 #229
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74842015
Geluid Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen Oh boy jongen

KNETTERS!!!! Mensen kijken mij raar aan op stage.. Onhoorbaar mp3 op, en stuiteren achter een bureau.. uhu..

EDIT: elDani, wrom haal je die spoiler weg? haha...

[ Bericht 10% gewijzigd door Koepert op 19-11-2009 10:57:19 ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 19 november 2009 @ 09:46:18 #230
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74842430
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:11 schreef trxq het volgende:
Yoooooooooooooooooooooo en dit dan!
Weten we ook over welke remix wildstylez het had!

1. Headhunterz - Dreamcatcher
2. Headhunterz - Psychadelic (he spelt it wrong on his top 10, i presume)
3. Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez v SMD remix) - could be good, i live in hope
4. Headhunterz - Emptiness
5. The Prophet ft Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa remix)
6. Noisecontrollers v Toneshifterz - Empire of the Sun
7. Technoboy ft Ruffian - The undersound
8. JDX - Live the Moment
9. Alpha2 v Wildstylez - TBA (i presume its Atrocious)
10. Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Respect
ben benieuwd naar alle nieuwe dingen, denk dat we de meeste wel gaan horen zaterdag

Ik heb ook zeker hoop voor die remix.. niet allee vanwege de remixende artiesten maar ook omdat het origineel maar matig is maar het nr heeft wel een melodie heeft waar wildstylez iets mee kan dan nog beetje stevige kicks eronder en rammen maar

en een LQ filmpje van nr 5:

hij klinkt wle ok maar ik denk niet dat ie boven het origineel uitkomt...

en een bonusje voor vandaag:

[ Bericht 11% gewijzigd door Tha_Bartman op 19-11-2009 09:56:15 ]
pi_74842711
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:27 schreef Koepert het volgende:
Geluid Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy Oh boy

Mensen gaan nu hele rare dingen denken tussen mij en Koepert
  donderdag 19 november 2009 @ 10:13:12 #232
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74843056
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Mensen gaan nu hele rare dingen denken tussen mij en Koepert
maar dat geeft niet want wij zijn heel openminded hier. Ben je niet blij dat je je ware gevoelens eindelijk niet meer hoeft te verbergen?

pi_74843102
Nieuwe NC top 10, gaat wat beloven voor de live-act!
quote:
With only few more days to Qlimax the last work in the studio is done. Besides many edits and new material, Together with Wildstylez, Smd spend over 24 hours in 2 days in the studio. Check the Charts!
quote:
November 2009
1 Brennan Heart - Just as Easy (Wildstylez & SMD rmx) Damn we love this1
TBA
2 Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire of the Sun / Jaydee
Fusion
3 Noisecontrollers & Zany - Paranoid / Diffusion
Fusion
4 Alpha2 & Wildstylez - Atroucious
A2
5 Toneshifterz - Drop it
Fusion
6 Wildstylez - A Complex Situation
Scantraxx
7 Headhunterz - Dreamcatcher
Scantraxx Reloaded
8 Pavo - Classic / Back in Time
Fusion
9 D-Block & S-te-Fan vs High Voltage - Shiverz
Scantraxx Evolutionz
10 B-Front & Frontliner - Godz Powerrr
TBA
pi_74845367
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe NC top 10, gaat wat beloven voor de live-act!
[..]

[..]

Niet alleen de live-act van NC gaat vet worden, die van NS ook . Overigens begin wel erg zin te krijgen in Qlimax. Hopen dat het geluid goed is (heb er deze keer vertrouwen in...), want aan de artiesten zal het niet liggen
Partyagenda;
Outdated....
pi_74845535
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef CrustyClown het volgende:
Overigens begin wel erg zin te krijgen in Qlimax.
Tja ik ook, en dat zonder kaartje.. Waarom plannen ze die dingen nou altijd precies VOOR de stufi haha! Ik heb namelijk net geen geld.
pi_74845894
Benieuwd naar Pavo
pi_74847354
Zaterdag 15 augustus 2009 was een dag die eruit sprong deze zomer. Niet alleen vanwege het stralende weer, maar het was ook de dag die in het teken stond van de achtste editie van Decibel. Veertigduizend liefhebbers kwamen naar het festival op recreatiegebied van de Beekse Bergen en gingen helemaal los op de beats die verdeeld waren over tien area’s en door meer dan honderd DJ’s en acts werden gepresenteerd.

Inmiddels wordt het langzaam winter en moet je het doen met de mooie herinneringen aan die dag. Tijd om lekker na te genieten vanuit je luie stoel! De gehele live registratie van Decibel outdoor festival 2009 is namelijk uit op DVD. Deze 2 disc limited edition in steelcase verpakking bevat naast de ‘main feature’ ook vele extra’s en ‘behind the scenes’ footage.
Disc 1 bevat een maar liefst twee uur durende registratie van de Decibel mainstage, Hardcore4life area, Euphoria area en back2school stage. Op disc 2 vind je de extra’s; denk hierbij aan de registraties van de Remember area, 1992is4you stage, Refuse stage, Darkness4life area, UP! Area en last but not least de Pussy lounge area. Ook diverse reacties van artiesten, een uitgebreide making of, het Decibel report van Geraldine Kemper, de Decibel trailer, een fotogallery, etc etc komen op deze schijf aan bod!

Deze Decibel ‘must have’ is hier te bestellen!

b2s je ook vast attenderen op Decibel outdoor festival 2010, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 21 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:21:01 #238
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74848440
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
Zaterdag 15 augustus 2009 was een dag die eruit sprong deze zomer. Niet alleen vanwege het stralende weer, maar het was ook de dag die in het teken stond van de achtste editie van Decibel. Veertigduizend liefhebbers kwamen naar het festival op recreatiegebied van de Beekse Bergen en gingen helemaal los op de beats die verdeeld waren over tien area’s en door meer dan honderd DJ’s en acts werden gepresenteerd.

Inmiddels wordt het langzaam winter en moet je het doen met de mooie herinneringen aan die dag. Tijd om lekker na te genieten vanuit je luie stoel! De gehele live registratie van Decibel outdoor festival 2009 is namelijk uit op DVD. Deze 2 disc limited edition in steelcase verpakking bevat naast de ‘main feature’ ook vele extra’s en ‘behind the scenes’ footage.
Disc 1 bevat een maar liefst twee uur durende registratie van de Decibel mainstage, Hardcore4life area, Euphoria area en back2school stage. Op disc 2 vind je de extra’s; denk hierbij aan de registraties van de Remember area, 1992is4you stage, Refuse stage, Darkness4life area, UP! Area en last but not least de Pussy lounge area. Ook diverse reacties van artiesten, een uitgebreide making of, het Decibel report van Geraldine Kemper, de Decibel trailer, een fotogallery, etc etc komen op deze schijf aan bod!

Deze Decibel ‘must have’ is hier te bestellen!

b2s je ook vast attenderen op Decibel outdoor festival 2010, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 21 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
En zo,beste mensen van Q-dance, maak je een dvd van een feest en niet 80 min mainstage
(de rest van de stages ieder 3 min samenvatting) waarvan 20 min de afsluiter en de rest nutteloze extra's..
  donderdag 19 november 2009 @ 14:06:25 #239
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74849934
@ A-Lusion Vinyl
@ Halloween setjes FearFM
@ Mezelf
@ Zin in Qlimax

Oh, en ik heb zin in Qlimax.. en stampen... en lekker cruisen naar Arnhem in de Voiture..
pi_74850599
Te grappig. Iemand zat te zeuren over de line up van XX op 5 december, dat er geen Hardcore is....

Iemand reageerde met het volgende gedicht
quote:
Whoehaha matige lijn omhoog,
dan loop je er toch omheen met een grote boog,
denk dat je niet weet waarover je praat,
of heb je gesnoept van het verkeerde zaad,
geen hardcore is ook geen probleem,
hark mij maar bij elkaar om 5 uur met een bezem en een zeem.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:56:24 #241
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74851670
quote:
Fusion is proud to present a new artist: Slim Shore Check out his new track "Scars" on Fusion's Youtube Channel: http://bit.ly/2kZBdo
http://twitter.com/fusionrecords
👾
pi_74851828
quote:
En het plaatje zelf:

Bekijk deze YouTube-video

Leuk dingetje!
pi_74852118
Ik wil ook naar Qlimax

Nouja, voor mij wordt het wachten tot februari, Hard Bass 2010!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:11:51 #244
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74852126
quote:

[..]

diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Ripper, de_huig, ElDani, Koepert, LeonH, mstx, NLS04, ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat ), Sethje, Tha_Bartman
Behalve als je een wandelend broodje Subway bent

Verder: Welkom!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74852293
quote:
de "oude" Dutch Master dus nu bij Fusion, niet slecht ga hem 27 december op Dangerouzmind weer eens een x horen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 19 november 2009 @ 15:19:02 #246
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74852348
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef LeonH het volgende:

[..]

Behalve als je een wandelend broodje Subway bent

Verder: Welkom!

Ah jij bent ook al zo'n wandelend vuilnisvat? Aangenaam
  donderdag 19 november 2009 @ 15:21:51 #247
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74852427
ff wat WackyJacky quotes van GHF over Qlimax
quote:
And Q-dance made it impossible to skip this one since what they have in mind is just too sick to miss.
Zij doet ook wer voor Q (partyzine's enzo) dus ik ben erg benieuwd wat het dan is dat ze in gedachten hebben
quote:
Just wait and see and you will understand. Wanna bet he's gonna surprise people???
Dit was een antwoord op de vraag waarom mensen naar Davide Sonar zouden willen kijken... ik ben nu toch wel redelijk benieuwd waar hij mee op de proppen komt

@ slimshore -> ik vind het wel een lekkere plaat.. eigenlijk een typische dutchmaster plaat maar dan met een fusion sausje eroverheen
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ah jij bent ook al zo'n wandelend vuilnisvat? Aangenaam
en dat is 3
pi_74852482
Spa-pa-pa-pa-paa-pa-pa-pa-pace
  donderdag 19 november 2009 @ 15:58:13 #249
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_74853673
* MrDice heeft geen kaartje voor Qlimax

Begin zo langzamerhand toch wel erg benieuwd te geraken na al die hoopvolle uitspraken van iedereen... Jammer dat ze niet net als toen bij Black ook aan video streaming doen.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:59:46 #250
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74853732
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef MrDice het volgende:

Begin zo langzamerhand toch wel erg benieuwd te geraken na al die hoopvolle uitspraken van iedereen... Jammer dat ze niet net als toen bij Black ook aan video streaming doen.
ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs... sta je niet in de PM ?
pi_74853840
Krijg een beetje Hard Bass flashbacks.

Die spanning die weken lang wordt opgebouwd, filmpjes, interviews, grote praatjes, hoge verwachtingen.

En dan een matig, tegenvallend feest.

Hopelijk niet.

van tby heb ik het idee dat hij écht zo'n hele lento violento set gaat draaien

[ Bericht 7% gewijzigd door 16meter op 19-11-2009 16:09:59 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 16:23:04 #252
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74854531
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs... sta je niet in de PM ?
Waar af te halen?
  donderdag 19 november 2009 @ 16:33:22 #253
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_74854837
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

ik heb er nog wel 1tje voor je? normale prijs...
Haha thanx . Maar ik heb ook niet echt de motivatie om zaterdag vanuit Friesland die kant op te gaan. Heb al plannen... Had gewoon even last van de gebruikelijke 'groot feest kriebels'. Maar ben wel erg benieuwd naar de verhalen.
quote:
sta je niet in de PM ?
Nee ik ben een tijdje AWOL geweest. Fok!kers komen kennelijk niet zoeken naar hun gevallen strijdmakkers, je wordt zonder pardon uit het team gezet.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 19 november 2009 @ 16:36:02 #254
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74854927
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:23 schreef JortK het volgende:

[..]

Waar af te halen?
een E-ticket uit betrouwbare bron dus is zo op te sturen ik PM je wel even

@ MrD ik gooi je er wel weer tussen

[ Bericht 20% gewijzigd door Tha_Bartman op 19-11-2009 16:52:37 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 17:17:40 #255
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_74856398
quote:
hmm vind hem wel aardig, mss dak em keer live moet horen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_74857966
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef MrDice het volgende:

Ik heb mijn kaartjes ook verkocht anders was ik wel gegaan maar kon niemand meekrijgen en om nou in m'n eentje er heen te gaan is ook alweer zowat..
Heb zo'n gevoel dat de show op Qlimax super dik gaat worden, kijken of het 2006 kan overtreffen!

Dat we de woensdag alweer door zijn gekomen zonder Showtek gebash. Lees nu toevallig een een artikel van hun op Partyflock.

[ Bericht 7% gewijzigd door poiuytr op 19-11-2009 18:16:15 ]
pi_74858842
quote:
diegenen van wie ik het zeker weet dat ze niet bijten zijn: ReMcOrE (pas wel op voor zijn ellebogen als ie los gaat )
jaja, nu weten we het wel
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]

Daar ben ik wel benieuwd naar, die combinatie
klinkt niet slecht, ben ook benieuwd
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef T-Force het volgende:
(ja, ik kom uit brabant ja! Ben zelfs een keer door Maaskantje gereden )
hoppa, altijd goed natuurlijk!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_74858866
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:11 schreef trxq het volgende:
8. JDX - Live the Moment
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:15 schreef ElDani het volgende:
Ik ben HEEL erg beniewd wat er met de nieuwe JDX gaat gebeuren, misschien samen met Wan Taim??
dat zou wel helemaal the bomb zijn
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
prima, kunnen we de vakantie ook gaan plannen
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

En zo,beste mensen van Q-dance, maak je een dvd van een feest en niet 80 min mainstage
(de rest van de stages ieder 3 min samenvatting) waarvan 20 min de afsluiter en de rest nutteloze extra's..
precies, this is how we roll yo!
quote:
zo te horen (en toevallig hoorde ik laatst ook zoiets) weer geproduceerd door Bas en Arjan maar wel lekker
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 19 november 2009 @ 19:58:02 #259
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_74861456
wauwie, wat is die shit van Pavo / NC dik! Met name Classic. Back in time is wat minder.
Evengoed net zo'n klappertjes als Communicate/Raven.
Daar gaat lekker op gestampt worden zaterdag
pi_74861546
Nu het SMD (Snatch Movie Digger toch) alias van Bas weer opduikt mogen we deze niet vergeten uiteraard..

Ik blijf hopen dat ze ooit nog eens te koop of te download aangeboden gaan worden.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:02:05 #261
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74861594
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foto's van de qlimax opbouw... bewust gespoilerd en niet als plaatje zodat mensen die het niet willen zien het ook niet te zien krijgen

@ Eldani -> Snuff movie digger
pi_74861734
2Dangerous is bezig met FUSION SPECIAL tot 12 uur!

Oa. Zany, The Pitcher, B-Front, Titan komen. Slim Shore komt ook nog 1 a 2 plaatjes draaien.

Meteen eventjes een HELE dikke track erop!

MENSEN VOOR QLIMAX TICKETS:
www.eventtravel.nl heeft door annuleringen Qlimax tickets over! Snel zijn dus!
pi_74862073
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
SPOILER
foto's van de qlimax opbouw... bewust gespoilerd en niet als plaatje zodat mensen die het niet willen zien het ook niet te zien krijgen

Wat moet dat toch worden?
pi_74862645
@ ElDani Die ripjes komen uit de liveset van The Prophet @ Q-Base 2007. Man man man! Dat was me nog eens wat zeg! Die heb ik helemaal kapotgeluisterd hier...Tuuduu, All for the thrill, Elements en de klapper die voor mij nog steeds 1 van de vetste nummers ooit is: Rock hypnotic

Qlimax decor ziet er wel gaaf uit eigenlijk! Ben heeeeeel erg benieuwd
pi_74862833
Info van iemand die meehelpt het decor opbouwen:
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door poiuytr op 19-11-2009 20:39:23 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 20:37:44 #266
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_74862994
Misschien moet je die tekst ff in een spoiler zetten, verpest misschien voor sommigen de verrassing van komende zaterdag.

En Prophet @ Q-Base 2007...je vergeet DJ Syro - Shocked Phuture. Man man man, dat is pas een mooie set!
pi_74863775
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:30 schreef T-Force het volgende:
@ ElDani Die ripjes komen uit de liveset van The Prophet @ Q-Base 2007. Man man man! Dat was me nog eens wat zeg! Die heb ik helemaal kapotgeluisterd hier...Tuuduu, All for the thrill, Elements en de klapper die voor mij nog steeds 1 van de vetste nummers ooit is: Rock hypnotic

Qlimax decor ziet er wel gaaf uit eigenlijk! Ben heeeeeel erg benieuwd
Klopt, ik heb hem zelf ook gehad hoor . Ik weet precies hoe ze toen nog klonken toen ik ze voor het eerst luisterde. Ik vond ze zo verschrikkelijk vet! Daarom hoopte ik met de aankondiging van Scantraxx Unreleased ook die 2 te zien, maar helaas!

Leuk trackje van Josh & Wesz zo te horen nu op 2Dangerous, ik neem voor de zekerheid alles op, maar livesets4you zal ook wel opnemen .
  donderdag 19 november 2009 @ 21:40:55 #268
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_74865742
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  donderdag 19 november 2009 @ 22:10:01 #269
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_74867035
ik zou willen dat ik over 10 minuten naar een feest ala Q-Base zou gaan..

Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_74867686
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef T_Killer het volgende:
DJ Syro - Shocked Phuture
Die was ook echt heel nice! Dat is trouwens 1 van de enige promo's die ik heb (althans volgens mij is die plaat nooit uitgekomen), maarja...die heeft iedereen:P zo hard was die gelekt.

Zit weer even wat gouwe ouwe te luisteren, Tuneboy - Just a detail
  donderdag 19 november 2009 @ 22:27:16 #271
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_74867847
quote:
Nu het SMD (Snatch Movie Digger toch) alias van Bas weer opduikt mogen we deze niet vergeten uiteraard..
Snuff Movie Digger .
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 19 november 2009 @ 23:38:38 #272
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 19 november 2009 @ 23:56:17 #273
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_74872007
Setje van Zany was weer meesterlijk
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:50:05 #274
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_74877543
Wederom erg vet om te lezen over het decor van Qlimax. Man man man, dat gaat een tof feestje worden...
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:53:18 #275
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_74877609
setjes van gister waren errugg, alleen jammer dat de donkey's niet hebben gedraait.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:55:43 #276
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74877663
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef NLS04 het volgende:
ik zou willen dat ik over 10 minuten naar een feest ala Q-Base zou gaan..

Hoezo 10 minuten??

En morgenavond duurt me weer ns veeeeeel te lang..

Ik wil NU stampen... k werd net al uitgemaakt voor Duracell-konijn.. Hoezo hyper? Kon wel ADHD hebben.. Verschil is dat ik niet altijd druk ben, maar wel mezelf hyper kan maken.. vooral voor zulke stamp-partijtjes..
pi_74877891
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:55 schreef Koepert het volgende:

[..]

Hoezo 10 minuten??

En morgenavond duurt me weer ns veeeeeel te lang..

Ik wil NU stampen... k werd net al uitgemaakt voor Duracell-konijn.. Hoezo hyper? Kon wel ADHD hebben.. Verschil is dat ik niet altijd druk ben, maar wel mezelf hyper kan maken.. vooral voor zulke stamp-partijtjes..
Nou nog volhouden tot morgen. Ben benieuwd in welke staat jij bent morgen. Helemaal uitgeput omdat je de hele week al ADHD in de kont hebt
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:12:13 #278
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74877984
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nou nog volhouden tot morgen. Ben benieuwd in welke staat jij bent morgen. Helemaal uitgeput omdat je de hele week al ADHD in de kont hebt

Denk dat ik wel op gang moet komen.. Eerst werken van 07u tot 17u.. Maar uitgeput? neuh denk t niet.. Lang leve een goede conditie. Bop bop bop gas dr op! Hoop dat er wel een beetje ruimte is links voor.. stampende sardientjes is niet ideaal...
pi_74878097
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Koepert het volgende:

[..]

Denk dat ik wel op gang moet komen.. Eerst werken van 07u tot 17u.. Maar uitgeput? neuh denk t niet.. Lang leve een goede conditie. Bop bop bop gas dr op! Hoop dat er wel een beetje ruimte is links voor.. stampende sardientjes is niet ideaal...
Ik sta meestal achterin. Lekker de ruimte. Verkoeling van de deuren die openstaan en geluid is achterin ook optimaal. maar ja, dat is nu misschien anders door de nieuwe opstelling.

Ik zie allemaal. Laat ik voorop stellen dat ik ook verdomde zin heb in morgen
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:30:41 #280
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74878461
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Koepert het volgende:
Eerst werken van 07u tot 18u.. uitgeput? ja denk het wel zo op het eind.. Lang leve een slechte conditie.
zo is ie goed

Zin!! het gaat vet worden, wat ik je brom
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:55:21 #281
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_74879178
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:53 schreef Sc0tTy het volgende:
setjes van gister waren errugg, alleen jammer dat de donkey's niet hebben gedraait.
Wat zou daar vet aan zijn?
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:57:28 #282
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74879229
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Wat zou daar vet aan zijn?
Precies, de kracht van DR is altijd live, gaan ze toch niet ineens een DJ set draaien
pi_74879262
Is 't de hele avond meet links voorin? Wordt nu toch echt wel eens tijd dat ik wat FOKkers ga spotten.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:16:39 #284
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74879730
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:58 schreef Bertje_NL het volgende:
Is 't de hele avond meet links voorin? Wordt nu toch echt wel eens tijd dat ik wat FOKkers ga spotten.
Ligt denk ik ook eenb eetje aan de drukte aldaar of ik links vooraan blijf..
PF-profiel staat n foto. 1.93m. Witte nikes, Bruinige combat-broek. Denk felblauw shirt met een kikker... Hevig stuiterend.. Niet te missen..
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:24:16 #285
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74879949
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:16 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ligt denk ik ook eenb eetje aan de drukte aldaar of ik links vooraan blijf..
PF-profiel staat n foto. 1.93m. Witte nikes, Bruinige combat-broek. Denk felblauw shirt met een kikker... Hevig stuiterend.. Niet te missen..
vorig jaar was links voorin meer plek dan in de rest van de zaal
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:42:40 #286
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74881104
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:42 schreef JortK het volgende:
So vanne... nieuwe edit!
Linkje?
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:19:18 #288
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:22:04 #289
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_74881570
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:19 schreef JortK het volgende:

[..]

Tada: http://bit.ly/3vxt4S
very funny
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:06 schreef Bertje_NL het volgende:

[..]

Linkje?
http://lsdb.nl/set/25204/(...)_FM__03-09-2009.html
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:38:32 #290
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74889600
En toch he.. Zijn dit soort cd's op zn tijd ook wel relaxed.. (handig zogezegd..)

Hardstyle the Ultimate Collection Best of 2009
SPOILER
Gewoon dr in drukken, aan zetten en gaan..

Hoewel die 2Dangerous setjes ook wel nais zijn..
pi_74889762
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
SPOILER

ziet er wel tof uit zeg, die boom
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef poiuytr het volgende:
Info van iemand die meehelpt het decor opbouwen:
SPOILER
klinkt veel belovend!
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef smegmanus het volgende:

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:42 schreef JortK het volgende:
So vanne... nieuwe edit!
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:19 schreef JortK het volgende:

[..]

Tada: http://bit.ly/3vxt4S
duuuuuus
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:33:28 #292
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_74891205
Whaaaaa, weekend gek! lekker lopen lurken deze week, maar nu dan toch maar ff n berichtje:
Qlimax-rumours/picca's zijn erg lekkermakend - iedereen alvast veel plezier gewenst
Er is enorm weinig hardstyle mijn gehoorgangetjes ingeslopen de afgelopen tijd maar denk dat daar de 5e verandering in gaat komen, ga binnenkort ook maar 's beginnen aan mn mixje ...

PS: die maat van me die naar NY was viert zijn verjaardag, kerst en O&N toch in NL. Dus als iemand nog 1 Qountdown-kaartje overheeft ...
Wat je vindt, ...
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:43:51 #293
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74893006
Wat is dit ( k ontdek m net op die Best of CD) eigenlijk n lekker aparte track

vrijdag 20 november 2009 @ 19:07:49 #294
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_74893724
Wat hebben er trouwens moeilijk veel gasten vrijkaartjes gewonnen voor de XX
volgens mij staat de helft daar voor niets binnen.
Wat je vindt, ...
pi_74894056
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat hebben er trouwens moeilijk veel gasten vrijkaartjes gewonnen voor de XX
volgens mij staat de helft daar voor niets binnen.
Ik hoorde weer dat er 25 * 2 vrijkaarten zijn uitgegeven.

Ik heb ze iig al binnen gekregen via de mail
pi_74894791
Ow en hier zijn ze dan, weer wat fokkers als .gifjes

Save the best for last
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:43:02 #297
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_74894955
haha super vet, vooral die laatste van remco en niels

tnx boy

OT: Niels, IP staat op Blackboard, weet je nummer zo niet uit mn hoofd dus check maar ff
pi_74896463
Vet hoor!!

Die set van Zany @ 2Dangerous! Zonde dat die man met nieuwjaar in de Timeout staat . Had hem heel graag op Qountdown willen zien (hopelijk past dat nog ergens)!

Voorderest iedereen die naar Qlimax gaat: Alvast heel veel plezier, doe er nog maar 1 extra voor me!
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:35:12 #299
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74901820
heej mooi geen gifjes van deze baas...

nog maar 22.5 uur en dan sta ik in arnhem en dan is het een nachtje loesoeeeeeee

ik weet niet wat ik aan doe maar het is die dikke jongen, naast die lange kalende.. mochten jullie me niet kennen
p.s. Boy koepert jullie hoeven niet te zoeken.. jullie hebben mijn nr
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:40:14 #300
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_74901969
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
heej mooi geen gifjes van deze baas...

Wordt een leuke verzameling zo

Wat je vindt, ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: