Ik ze maar 1 ding: TIETENquote:Op maandag 16 november 2009 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
zou ik haar zeker mijn bed uittrappen miss komt er dan nog wat verbetering in die kop van haar...
Eensquote:Op maandag 16 november 2009 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Danku voor deze bijval
maar nog steeds
zou ik haar zeker mijn bed uittrappen miss komt er dan nog wat verbetering in die kop van haar...
Het gaat om het ideequote:
quote:"Ciao partypeople! It's been a while since my last update, but the last weeks really have been a rollercoaster. I collected enough Air miles to go on a well-deserved holiday, but unfortunately 'spare time' disappeared from my dictionary. It's already weekend again which means gigs are on the agenda and I'm not even recovered from last Tuesday, when I was playing in Club Le Spirit in France. Honestly, I didn't put my hopes up high since I had so many amazing and unforgettable gigs the last weeks, but this one also turned out to be fantastic. And I can say the same about my gigs in the UK, Russia and Spain, where I had the best night of '10 Years of Technoboy' so far. It's unbelievable to see what is happening with hardstyle outside the borders of Holland. We still have 1,5 month to go before the new year starts but I already know what my wish for 2010 will be: that the enthusiasm of the people in all these different countries will spread to that little land once covered by waters. The Dutchies have the best parties in the world but it seems sometimes they take them for granted. Don't forget to dance people, 'cause that is what we DJ's live for. Give us your energy and we will return it!
Luckily, I know the euphoria I'm in since my last gigs will last a little longer, because next week it will be the climax of the year for many visitors and artists in the GelreDome. Q-dance like no other knows that the Dutch crowd is used to receiving the best and the best only, so they have to exceed themselves year in year out. What they have in mind for this year is insane and this will for sure surprise every visitor. This is a good thing about a country like Holland, where dance has become second nature for most people: the selective crowd demands all music producers to keep improving themselves. We need to stay innovative to keep the music alive! In my news message of 15-06 I spoke to you about my remix of Rock Civilization and how much I loved doing something different. I didn't name that Technoboy's Undersound Mix for no reason: I knew I wanted to take this further by developing a whole new sound in order to create a revolution in hardstyle as we know it! I bet you all know how hardstyle originated: from a kick and a bass. The kick is essential in hardstyle, but the last years this music is getting harder and harder and therefore the kick isn't always as intense as it could (or should) be. I was inspired by the Lento Violento of Gigi D'Agostino and I just knew that the combination of these styles would do magic on the dancefloor. And who else could better express this magic than the number one MC: Ruffian?
Dear fans, you have every right to be critical and demanding. But please, step outside of the box for once as well. I'm checking if you dare to open your mind, so you will understand these two worlds combined…
Does this generation of kick and bass still knows what it's like to really FEEL a kick? After Qlimax, the answer will be 'yes'.
7 days to go 'til Qlimax.
The energy is building up, the tension is growing
Prepare yourself for something big, mindblowing…" ~ Cristiano ~
Hey, eens moet de eerste keer zijnquote:
Nee ok, dus we zijn het er wel over een dat Bartmanneke een beetje overdrijft met het feit dat ze totaal niet knap is.quote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef Koepert het volgende:
In deze kan ik trouwens antwoorden: k vind haar niet superknap, maar zou haar absoluut mn bed niet uit trappen.. Eerder weer terug erin..
Als Bartvrouwke meeleest, knipper dan een keer met je ogen....dan snap ik je situatiequote:Op maandag 16 november 2009 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Danku voor deze bijval
maar nog steeds
eenschquote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hey, eens moet de eerste keer zijn![]()
[..]
Nee ok, dus we zijn het er wel over een dat Bartmanneke een beetje overdrijft met het feit dat ze totaal niet knap is.
[..]
dan moet ie n paar ballen kweken..quote:Als Bartvrouwke meeleest, knipper dan een keer met je ogen....dan snap ik je situatie
quote:"Ciao partypeople! It's been a while since my last update, but the last weeks really have been a rollercoaster. I collected enough Air miles to go on a well-deserved holiday, but unfortunately 'spare time' disappeared from my dictionary. It's already weekend again which means gigs are on the agenda and I'm not even recovered from last Tuesday, when I was playing in Club Le Spirit in France. Honestly, I didn't put my hopes up high since I had so many amazing and unforgettable gigs the last weeks, but this one also turned out to be fantastic. And I can say the same about my gigs in the UK, Russia and Spain, where I had the best night of '10 Years of Technoboy' so far. It's unbelievable to see what is happening with hardstyle outside the borders of Holland. We still have 1,5 month to go before the new year starts but I already know what my wish for 2010 will be: that the enthusiasm of the people in all these different countries will spread to that little land once covered by waters. The Dutchies have the best parties in the world but it seems sometimes they take them for granted. Don't forget to dance people, 'cause that is what we DJ's live for. Give us your energy and we will return it!
Luckily, I know the euphoria I'm in since my last gigs will last a little longer, because next week it will be the climax of the year for many visitors and artists in the GelreDome. Q-dance like no other knows that the Dutch crowd is used to receiving the best and the best only, so they have to exceed themselves year in year out. What they have in mind for this year is insane and this will for sure surprise every visitor. This is a good thing about a country like Holland, where dance has become second nature for most people: the selective crowd demands all music producers to keep improving themselves. We need to stay innovative to keep the music alive! In my news message of 15-06 I spoke to you about my remix of Rock Civilization and how much I loved doing something different. I didn't name that Technoboy's Undersound Mix for no reason: I knew I wanted to take this further by developing a whole new sound in order to create a revolution in hardstyle as we know it! I bet you all know how hardstyle originated: from a kick and a bass. The kick is essential in hardstyle, but the last years this music is getting harder and harder and therefore the kick isn't always as intense as it could (or should) be. I was inspired by the Lento Violento of Gigi D'Agostino and I just knew that the combination of these styles would do magic on the dancefloor. And who else could better express this magic than the number one MC: Ruffian?
Dear fans, you have every right to be critical and demanding. But please, step outside of the box for once as well. I'm checking if you dare to open your mind, so you will understand these two worlds combined…
Does this generation of kick and bass still knows what it's like to really FEEL a kick? After Qlimax, the answer will be 'yes'.
7 days to go 'til Qlimax.
The energy is building up, the tension is growing
Prepare yourself for something big, mindblowing…" ~ Cristiano ~
http://twitter.com/psykopunkzquote:# In the studio with ran-d workin on our colab!!!
ach aangezien ik niet op goedkope sloeries val ben ik toch een homo, dus kan dit er ook nog wel bijquote:Op maandag 16 november 2009 14:52 schreef Koepert het volgende:
En Bartmans.. dat is gewoon een nare tekst.. echt... naar gewoon.. bah.. vies mannetje, en niet Zatox-vies, maar meer modder-in-je-bilnaad-kots-in-je-neus-drol-onder-je-schoen-vies.
is dit het juiste moment om te te vertellen dat haar naam Meta isquote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef JortK het volgende:
[..]![]()
verandert naar
![]()
op verzoek van de poster
Pas mijn quote eens ff aanquote:Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is dit het juiste moment om te te vertellen dat haar naam Meta is![]()
http://www.dailymail.co.u(...)l-sex-change-op.html
waarom?quote:
Whaha prachtig!quote:Op maandag 16 november 2009 16:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is dit het juiste moment om te te vertellen dat haar naam Meta is![]()
http://www.dailymail.co.u(...)l-sex-change-op.html
Kon nu pas btw het filmpje zien....quote:
quote:The Dutchies have the best parties in the world but it seems sometimes they take them for granted. Don't forget to dance people, 'cause that is what we DJ's live for. Give us your energy and we will return it!
quote:What they have in mind for this year is insane and this will for sure surprise every visitor
Als het geluid beter is door die nieuwe opzet in het Gelredome, dan moet het goedkomenquote:Does this generation of kick and bass still knows what it's like to really FEEL a kick? After Qlimax, the answer will be 'yes'.
Reverse orderquote:Op maandag 16 november 2009 14:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ach aangezien ik niet op goedkope sloeries val ben ik toch een homo, dus kan dit er ook nog wel bij
2 previews van nieuwe A-lusion tracks
Grappig filmpje. Je ziet Da syndroom ook helemaal meekijken hoe ze intro-outro'tje over elkaar legt. *verschrikkelijke meezinger overigens op het laatst*quote:Op maandag 16 november 2009 18:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kon nu pas btw het filmpje zien....
Kijk die wouter nou in de achtergrond gewoon genieten. Wat een kerel ook
[..]
Helden uitspraak
[..]
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig op Qlimax
[..]
Als het geluid beter is door die nieuwe opzet in het Gelredome, dan moet het goedkomen
[..]
Reverse order
Perfect Harmony(net niet, alhoewel op qlimax het wel lekker zal klinken)
Hij kan veel beter....
Grappig dat echt heul veul mensen zich verheugen op zijn optreden op Qlimax. Vind het echt tof dat hij zulke positieve feedback ontvangt
Hij zei op twitter dat hij de track had aangepast, zodat mensen hem 'begrepen' ipv stil stonden ofzoietsquote:Op maandag 16 november 2009 18:50 schreef Koepert het volgende:
Reverse Order.. Euh... Op XQ vond ik m kneiter vet... maar nu valt ie n tikje tegen. Kan aan de kwali liggen.. maar ja.. concept is leuk, komt niet helemaal uit de verf nu..
Perfect Harmony.. Ook die weet ik nog niet helemaal... Kan wederom aan kwali liggen. Klinkt niet supermegatofvette shit..
Zit ook wel weer wat in...quote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij zei op twitter dat hij de track had aangepast, zodat mensen hem 'begrepen' ipv stil stonden ofzoietsKan dus zijn dat hij net wat anders klinkt...
*En alles klinkt altijd een stukje beter bij 100 dB
quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die A-Lusion tracks wel wat hebben eigenljk![]()
Ben heeeel erg benieuwd waar die op Qlimax mee komt![]()
We got the head knock shit that makes you break ya neck....WHOOO!!!
oh shit...quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef CrustyClown het volgende:
Q_dance
#Qountdown2009 is sold out!!
* ReMcOrE heeft een kaartjequote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef CrustyClown het volgende:
Q_dance
Ik was net op tijd dan! Heb ze vrijdag gekocht.quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef CrustyClown het volgende:
Q_dance
x2.quote:
x3, had ze eind van de maand willen halen.... Dan maar weer marktplaats inschakelen...quote:
Wat TBY ook al aangeeft, mensen moeten ervoor openstaan. Ik ben gewoon benieuwd. Ik denk dat het wel goedkomt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
x3, had ze eind van de maand willen halen.... Dan maar weer marktplaats inschakelen...
En dat Technoboy verhaal: De Qlimax gangers worden echt keihard gepowned door een complete Lento Violento set
met als special guest Gigi D'agostino zekerquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:48 schreef LeonH het volgende:
En dat Technoboy verhaal: De Qlimax gangers worden echt keihard gepowned door een complete Lento Violento set
Is dat de Slechte tweelingbroer van Wildstylez?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:00 schreef Dalton_ het volgende:
line-up voor de ballroom 31 december is bekend:
oa Wildstyles DBSTF en Luna..
worden ook vraagtekens voor QD dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat TBY ook al aangeeft, mensen moeten ervoor openstaan. Ik ben gewoon benieuwd. Ik denk dat het wel goedkomt.
Gozer ff mailen/bellen of je die shit mag kopieren? Daarnaast ja.. Weekje vrij vragen en zoekenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef Bertje_NL het volgende:
Kl*tezooi, ik ben hardstyle-loos...
Laatst m'n Denon cd spelers verkocht, gozer wou perse mijn CD mappen erbij kopen, op zich geen probleem aangezien ik alles ook nog wel digitaal had, tenminste tot vandaag...
M'n externe harddisk waar al mijn hardstyle op stond (zeg maar iedere vinyl die is uitgekomen tussen 2002 en nu) gaf na een rookwolk de geest vanochtend. Heb dus helemaal niets meer...![]()
Now what.....
Geprobeerd, kreeg een heel vriendelijk smsje dat het niet zijn probleem was...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gozer ff mailen/bellen of je die shit mag kopieren?
Ben er bang voor.... Iemand een duidelijk overzicht van alle hardstyle releases per jaar?quote:Daarnaast ja.. Weekje vrij vragen en zoeken![]()
Yey! Audiometric komt dus los!quote:Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 3(MY015)
Label:Midify
Vinyl release: Begin December
WEB release: Ook dan
A1. Musical Impressions
B1. Audiometric (Album Mix)
B2. Audiometric (Original Mix)
We're like roachessssquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
stiekem vind ik Brennan Heart - Can't Kill Us best wel tof![]()
we are everywhere. You try to step on us, but we don't care. You kill one of us yet we multiply, why can't you understand that we can't diequote:
Octavius augustus magnus prius imperator romanusquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Koepert het volgende:
Jongens.. bewaar de karaoke ff voor later
Wat een verschrikkelijke track is datquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we are everywhere. You try to step on us, but we don't care. You kill one of us yet we multiply, why can't you understand that we can't die
Laboriosus Musica Non Oletquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Octavius augustus magnus prius imperator romanus
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef eQuaL het volgende:
En daarna zo keihard van Hard trippin', overclippin', psychomatic beat skippin' this is how we roll yo
dit is die plaat van Jack Overdose toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Octavius augustus magnus prius imperator romanus
E nomini patri, et Fili e spiritu sanctiquote:
de kans dat ik niet ga is > 50%, dus als het zeker is meld ik me ff bij jequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Sethje het volgende:
als er iemand een kaartje over heeft voor qountdown, laat ff iets weten
Komt zeker omdat het geen netjes gebakken nummertje is, maar erg rauwwwwquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
oh karaoke.. dat betekent dat we op het onderwerp Brennan Heart terug zijn( je weet wel die van die snoeiharde karaoke sets
)
http://www.myspace.com/phuturenoize
hun remix (check the player JWTZ immers) van memento voor die BH remixcompetitie kan ik erg waaarderen...
Damn ik kan meteen naar de dokter.. Voetjes en oortjes zijn raaauuwww van die plaatquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Komt zeker omdat het geen netjes gebakken nummertje is, maar erg rauwwww
* 16meter zoekt ook kaarten en sluit zich aan in de rijquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Sethje het volgende:
als er iemand een kaartje over heeft voor qountdown, laat ff iets weten
Beter komen ze heel gauw op hardstyle.com te staan. Vanmiddag ook al de nieuwe Pitcher van Dance-Tunes getrokkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik hou we van dat soort anticlimaxen jaen ik hou ook wle van wat rauwer/steviger werk
en de shiverz vinyl is uit en de nieuwe vinyl van A-lusion ook
Vind hem eentonigquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe Francesco Zeta![]()
Ik vind hem wel relaxt eigenlijk
Ietwat saai, edoch ramt hij wel lekker door.. Klein beetje beuken. voorzichtigjes een stampje plaatsen. kleintje maar, babystampjes, oeh.. voorzichtjes, en dan....quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
ik vind hem ook niet zo... het voelt voor mij als het zelfde truucje als fairyland.. simpel ripwerk.. goed ripwerk heb ik niets tegen maar dit voelt te gemakkelijk voormij....quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
Ik kan zeker wel waarderen. Melodie is lekker. beetje herkenbaarheid van het nummer (beastie boys toch? )quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
die kan er zeker mee doorquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Koepert het volgende:
Vanaf 2.30min is toch wel errug lekker imo hoor![]()
ik vind het weinig aan...quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef T-Force het volgende:
Right here, Right now - Fatboy Slimquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
beetje herkenbaarheid van het nummer (beastie boys toch? )
heerlijke muziek zo op zijn tijdquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Right here, Right now - Fatboy Slim
ow ja dat was het....same thing different name,quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Right here, Right now - Fatboy Slim
Veel nieuw werk van die jongen dus ! Aan de ene kant wel super, aan de andere kant miss wat minder old vs newquote:djalusion: hmm it just hit me: I've been too busy in the studio with all the new tracks. I need to skip some of the 20 tracks I want to play![]()
Hoeft niet.. 10 oude tracks willen draaien, + paar nieuwe, en bezig zijn met nieuwe; "oh die ga k draaien! "-enthousiasme en dan opeens 20 tracks hebben.. (ik noem maar wat) Zou ik me ook kunnen voorstellen.. (k vrees dat je gelijk hebt echter)quote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Veel nieuw werk van die jongen dus ! Aan de ene kant wel super, aan de andere kant miss wat minder old vs new
En wou hij nou zeggen dat hij 20 tracks in 1 uur erdoor gaat mikken? Dat gaat wel erg ver zou ik zeggen..quote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Veel nieuw werk van die jongen dus ! Aan de ene kant wel super, aan de andere kant miss wat minder old vs new
Hij heet geen TBY hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef ElDani het volgende:
[..]
En wou hij nou zeggen dat hij 20 tracks in 1 uur erdoor gaat mikken? Dat gaat wel erg ver zou ik zeggen..
Je begint al aardig in te burgeren op je werk.. beetje fokken in de baas zijn tijdquote:
eindelijk, volgende week maandagquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
meer goed nieuws:
http://www.midtownshop.nl/en/product/7640
23-11 shipping dus
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
denk inderdaad dat het aantal nieuwe platen in zijn set de overhand gaat krijgen...quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoeft niet.. 10 oude tracks willen draaien, + paar nieuwe, en bezig zijn met nieuwe; "oh die ga k draaien! "-enthousiasme en dan opeens 20 tracks hebben.. (ik noem maar wat) Zou ik me ook kunnen voorstellen.. (k vrees dat je gelijk hebt echter)
dat ga je echt niet redden hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef ElDani het volgende:
[..]
En wou hij nou zeggen dat hij 20 tracks in 1 uur erdoor gaat mikken? Dat gaat wel erg ver zou ik zeggen..
x2quote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Voorderest is die DWX cd echt relaxt. Zo was jump voordat het naar de top40 ging
Ik meende dat ik nog n .gif tegoed had van je boyquote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Kwam net toevallig boy's aftermovie tegen van Q-base tegen en moet zeggen dat ie gewoon echt beter is dan de officiele. Nogmaal props voor dat filmpje
Thnx, toch handig om je oude vriendenclub tegen te komen die altijd gek genoeg zijn voor leuke beeldenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Kwam net toevallig boy's aftermovie tegen van Q-base tegen en moet zeggen dat ie gewoon echt beter is dan de officiele. Nogmaal props voor dat filmpje
Ow kak, je hebt gelijk. Nou deze week gaat me dat niet lukken, heb echt geen tijd. Maar zal volgende week eens die filmpjes bewerken en er een gifje van makenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef T_Killer het volgende:
Ik meende dat ik nog n .gif tegoed had van je boy(ben nog op zoek naar n nieuwe avatar)
Ach, sommige nemen rookpauze, ik neem Fok! pauze. En ik mag van mezelf geen 8 uur per dag non-stop achter mijn monitor doorbrengen. Dus de koffieautomaat en wat collega's krijgen ook aandacht terwijl de rest hun snelweg aan het asfalteren isquote:Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je begint al aardig in te burgeren op je werk.. beetje fokken in de baas zijn tijd
en oud vs nieuw ik zie het zaterdag wel.. gaat toch wel magistraal worden bij die man
Werd ook eens tijd...quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
heerlijke muziek zo op zijn tijd
meer goed nieuws:
http://www.midtownshop.nl/en/product/7640
23-11 shipping dus
Hard Creation - I Will Have That Power ...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef LeonH het volgende:
Stiekem hardcore
Vanaf 3.07 wordt er een riedeltje gespeeld wat ze ook gebruikten in een hardcore plaat. Weet alleen even de titel niet meer...
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hard Creation - I Will Have That Power ...
Uiteraard.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ben benieuwd of 16meter ook heeft gescoordttdd
congratz!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jippie, eindelijk eens kaartjes gewonnen
Mijn gedicht heeft kaartjes gewonnen voor de XXlerator op 5 december
ben benieuwd of 16meter ook heeft gescoordttdd
Hoi Sannaquote:
Nou in principe vind ik alles wel fijn om naar te luisteren, dus ik heb niet echt een voorkeur. Maar bedankt voor wat naampjes, ik ga gelijk zoeken en downen!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar doe even een voorstelrondje verder, ga je wel eens naar feestjes, leeftijd, hobby's etc?
De eerst volgende die de PM gebruikt zal je wel even daarin toevoegen zodat je op die manier op de hoogte gehouden wordt van de nieuwste releases...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |