Hoezo 10 minuten??quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef NLS04 het volgende:
ik zou willen dat ik over 10 minuten naar een feest ala Q-Base zou gaan..
Nou nog volhouden tot morgen. Ben benieuwd in welke staat jij bent morgen. Helemaal uitgeput omdat je de hele week al ADHD in de kont hebtquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoezo 10 minuten??
En morgenavond duurt me weer ns veeeeeel te lang..
Ik wil NU stampen... k werd net al uitgemaakt voor Duracell-konijn.. Hoezo hyper? Kon wel ADHD hebben.. Verschil is dat ik niet altijd druk ben, maar wel mezelf hyper kan maken.. vooral voor zulke stamp-partijtjes..
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou nog volhouden tot morgen. Ben benieuwd in welke staat jij bent morgen. Helemaal uitgeput omdat je de hele week al ADHD in de kont hebt
Ik sta meestal achterin. Lekker de ruimte. Verkoeling van de deuren die openstaan en geluid is achterin ook optimaal. maar ja, dat is nu misschien anders door de nieuwe opstelling.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Denk dat ik wel op gang moet komen.. Eerst werken van 07u tot 17u.. Maar uitgeput? neuh denk t niet.. Lang leve een goede conditie. Bop bop bop gas dr op! Hoop dat er wel een beetje ruimte is links voor.. stampende sardientjes is niet ideaal...
zo is ie goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Koepert het volgende:
Eerst werken van 07u tot 18u.. uitgeput? ja denk het wel zo op het eind.. Lang leve een slechte conditie.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:53 schreef Sc0tTy het volgende:
setjes van gister waren errugg, alleen jammer dat de donkey's niet hebben gedraait.
Ligt denk ik ook eenb eetje aan de drukte aldaar of ik links vooraan blijf..quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:58 schreef Bertje_NL het volgende:
Is 't de hele avond meet links voorin? Wordt nu toch echt wel eens tijd dat ik wat FOKkers ga spotten.
vorig jaar was links voorin meer plek dan in de rest van de zaalquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook eenb eetje aan de drukte aldaar of ik links vooraan blijf..
PF-profiel staat n foto. 1.93m. Witte nikes, Bruinige combat-broek. Denk felblauw shirt met een kikker... Hevig stuiterend.. Niet te missen..
Linkje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dr in drukken, aan zetten en gaan..
Hoewel die 2Dangerous setjes ook wel nais zijn..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Tha_Bartman het volgende:ziet er wel tof uit zeg, die boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van de qlimax opbouw... bewust gespoilerd en niet als plaatje zodat mensen die het niet willen zien het ook niet te zien krijgen
@ Eldani -> Snuff movie digger
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef poiuytr het volgende:
Info van iemand die meehelpt het decor opbouwen:klinkt veel belovend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:duuuuuusquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik hoorde weer dat er 25 * 2 vrijkaarten zijn uitgegeven.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat hebben er trouwens moeilijk veel gasten vrijkaartjes gewonnen voor de XX![]()
volgens mij staat de helft daar voor niets binnen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
heej mooi geen gifjes van deze baas...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |