Waarom nodigen ze die gast dan ook uitquote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef Rikketik het volgende:
Matthijs wordt 's nachts nog gillend wakker van die cobra van laatst.
Wel een goede, grappige tafelheerquote:Op maandag 9 november 2009 20:17 schreef DrDentzz het volgende:
Martin is gewoon een oude Sovjet generaal
Martin Simek zullen we denk ik wel vaker zien, die heeft nu toch geen werk meer en hij is leuker dan Jan Mulder (vind ik)quote:Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef Black-Hole het volgende:
Was weer genieten met Freek en een doodsbange Matthijs. Martin Simek was ook erg leuk als tafelheer, mag zeker terugkomen
Laat hem liever Yvon Jaspers vervangen. Jan Mulder vind ik altijd wel een goede tafelheer in tegenstelling tot Yvon....quote:Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Martin Simek zullen we denk ik wel vaker zien, die heeft nu toch geen werk meer en hij is leuker dan Jan Mulder (vind ik)
Simekquote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Laat hem liever Yvon Jaspers vervangen. Jan Mulder vind ik altijd wel een goede tafelheer in tegenstelling tot Yvon....
Mwah, gewoon een (slechte) grap, weinig schokkends aan toch? Ze is nota bene zelf lesbisch.quote:Op maandag 9 november 2009 20:47 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb zowaar een DWDD-momentje ontdekt, (...)
Zo vanaf 18 minuten komt er een vraag over een liedje over het homohuwelijk, waarop onze presentratice eindigt met een welgemeend 'gadverdamme'![]()
Toen was ik het al met je eens.quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Laat hem liever Yvon Jaspers vervangen. Jan Mulder vind ik altijd wel een goede tafelheer in tegenstelling tot Yvon....
Omdat hij tof isquote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze die gast dan ook uit
Ik vind dat liefquote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef DrDentzz het volgende:
Altijd leuk om Matthijs bagger te zien schijten
Kijk dan hebben we het ergens overquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond leuke gasten:
Maarten van Rossem, Catherine van Campen over 'Drona en ik' en Theo Maassen. Muziek is er van Celine Cairo en tafelheer is Hugo Borst.
quote:
Die herhalen ze dus nog maar weer eens even.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Maarten van RossemEr zat gisteravond nog een mooie quote van hem in de Zapservice bij P&W.
Zoals gisteren Bram Moskowicz, bedoel je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:36 schreef marcodej het volgende:
Bij de Vara gaan ze nu elke prominente Nederlander uitnodigen die het niet eens is met Geert Wilders...
Zoals Pechtold een paar dagen terug, Herman van Veen bij P&W gisteren en straks Freek de Jonge weer bij P&W...quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals gisteren Bram Moskowicz, bedoel je?
Alles voor de PvdAquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:36 schreef marcodej het volgende:
Bij de Vara gaan ze nu elke prominente Nederlander uitnodigen die het niet eens is met Geert Wilders...
Geert zelf is ook zeer welkom hoor, zowel bij DWDD als bij P&Wquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoals Pechtold een paar dagen terug, Herman van Veen bij P&W gisteren en straks Freek de Jonge weer bij P&W...
ook goedquote:
Je wíl er gewoon per se iets achter zoeken, hè?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoals Pechtold een paar dagen terug, Herman van Veen bij P&W gisteren en straks Freek de Jonge weer bij P&W...
kreeg vast altijd een extra fooitjequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie muziek, iets minder mooie stem. Wel een leuk meisje
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
kreeg vast altijd een extra fooitje
Dus noemt Matthijs nog steeds 4 x het hoofd van Theo 'kop'...quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Norvo het volgende:
[..]
Uh-huh... bijna alsof ie liever zijn eigen teabag in haar bakkie thee had gedoopt
Ik zoek er helemaal niks achter. Ik vind het gewoon irritant dat het steeds over Wilders moet gaan, ik word er gewoon een beetje moe van.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wíl er gewoon per se iets achter zoeken, hè?
Die heren hebben iets gezegd in de media. Aangezien zowel DWDD als P&W (voor een groot deel) draaien om de actualiteit, is het toch niet gek dat ze hen uitnodigen? En zoals gezegd: als Geert Wilders zou willen komen, hadden ze 'm al lang uitgenodigd.
tja net al weer ..lijkt wel of er een oekaze vanuit de VARA-leiding is uitgegaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zoek er helemaal niks achter. Ik vind het gewoon irritant dat het steeds over Wilders moet gaan, ik word er gewoon een beetje moe van.
Ik vond haar bij de Lama's echt tenenkrommend, maar nadat ik haar in DWDD zag vind ik haar een stuk minder erg eigenlijk. Ze is blijkbaar wel okay.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef tong80 het volgende:
Sarah Kroos
Zo slecht dat je er om moet lachen.
Wow. Lijkt mij leuk als het zo is. Dan heeft ie diezelfde pruik al op sinds ie (hoofd)redacteur was van het krantje waar hij en ik werkte vanaf 1990.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef SiGNe het volgende:
Ook goed dat Theo over die pruik van Marc-Marie begon en dat ie een verwijzing naar Matthijs gaf, Matthijs heeft zelf ook een pruik volgens de geruchten.
So what?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Dat haar van matthijs is in al die jaren ook geen milimeter veranderd .. verder ook geen grijze haar te bekennen ondanks dat hij bijna 50 is.
quote:Presentatie Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafelheer is Giel Beelen. Samen ontvangen zij onder andere de volgende gasten:
- Zangeres Liesbeth List presenteert volgende week in Carré haar eerste CD sinds 12 jaar. Ze schuift aan om hierover te praten en zingt met haar goede vriend Frank Boeijen er een nummer van.
- Daarnaast een optreden van de hiphopformatie Flinke Namen.
- Huisdichter Nico Dijkshoorn komt, zoals elke woensdag, met spraakmakende poëzie.
- Jonas Geirnaert, bedenker van de brutale kabouter Wesley.
Alsof ze dat met Gooische Vrouwen e.d. wel doet.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef qonmann het volgende:
Gooische Vrouw' Annet Malherbe wil niet in DWDD
AMSTERDAM - Annet Malherbe, die de rol van Willemijn speelde in de serie Gooische Vrouwen, ziet het niet zitten om als tafeldame te verschijnen in het programma De Wereld Draait Door.
"Ik ben al een paar keer gevraagd", vertelt de actrice aan het weekblad Weekend. "Maar ik zal nooit iets op tv doen wat niet mijn werk is. Dan lig je 's avonds in je bed en denk je: Wát een bijdrage heb ik weer geleverd aan de samenleving. Ik wil aan het einde van de dag gewoon tevreden zijn over mezelf."
Vervolgt: "Dan maar een iets minder vette bankrekening..."
http://www.telegraaf.nl/p(...)in_DWDD__.html?p=4,1
In combinatie met Frank Boeijen geheel onverstaanbaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze weer allerlei Franse zinnen uit gaat kramen.
omg dat is echt te foutquote:
waarom nietquote:Op woensdag 11 november 2009 19:38 schreef leukvoorlater het volgende:
Schuinmarcheerder Rob Oudkerk is toch niet meer serieus te nemen.
Zou je bij man bij hond moeten vragen , de nl editiequote:Op woensdag 11 november 2009 19:47 schreef DrDentzz het volgende:
Kan Fokke & Sukke in DWDD niet geruild worden voor dagelijks een Kabouter Wesley?
Heb je tenminste een leuk filmpje.
Hij heeft zich 30 jaar geërgerd aan Mart toen hij nog in een bibliotheek werkte en kon niets terugdoen. Dit is zijn bevrijding.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef Modus het volgende:
Nico haalt Mart Smeets weer eens aan. Persoonlijke vete onderhand?
Haha, serieus?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Hij heeft zich 30 jaar geërgerd aan Mart toen hij nog in een bibliotheek werkte en kon niets terugdoen. Dit is zijn bevrijding.
Ja heb ik gelezen in de VARA-gids, lang interview met hem. Hij had 30 jaar lang nooit gedacht dat hij ooit de kans kreeg om op nationale televisie Mart Smeets te kunnen beledigen.quote:
Hahahahahahaquote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ja heb ik gelezen in de VARA-gids, lang interview met hem. Hij had 30 jaar lang nooit gedacht dat hij ooit de kans kreeg om op nationale televisie Mart Smeets te kunnen beledigen.
Dat dus. En Mattijs die hysterisch aankondigt dat je dit niet moet missenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Rikketik het volgende:
Wat was er nu precies leuk aan die kabouter dan?
In plaats van die 2 kneuzen. Jan en Ria ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef Bragi het volgende:
Kabouter Wesley is niks voor DWDD. Althans, niet in z'n huidige vorm. DWDD is snel, een Kabouter Wesley-filmpje duurt anderhalve minuut en daar moet je niet in knippen.
Die mogen sowieso weg, echt nog nooit leuk geweest.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
In plaats van die 2 kneuzen. Jan en Ria ofzo?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er ook niets mee heb.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat dus. En Mattijs die hysterisch aankondigt dat je dit niet moet missen
ik snap het ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Rikketik het volgende:
Wat was er nu precies leuk aan die kabouter dan?
Nee, ga wegquote:Op woensdag 11 november 2009 22:42 schreef frame-saw het volgende:
Nee als je er zo in gaat zitten knippen is het ook minder grappig![]()
Echt zonde, en ze hadden echt de "mag ik een cola" moeten doen
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:31 schreef maril het volgende:
Die trieste kerel Dijkshoorn komt morgen aan tafel bij DWDD, hoef ik niet meer te kijken morgen .
Want? Er mogen geen grappen gemaakt worden over de trui van Mart Smeets?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:31 schreef maril het volgende:
Die trieste kerel Dijkshoorn komt morgen aan tafel bij DWDD, hoef ik niet meer te kijken morgen .
Reuze aardig wat je elders over me zeiquote:Op woensdag 11 november 2009 23:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tja, hij doet zn best maar , hij haalt r zijn geld mee, ook een manier om je geld te verdienen, met het sex en trui en leven van Mart Smeets(opvallend trouwens dat men bij Nico Dijkshoorn zijn gedichten gelijk Mart Smeets benoemd, zou je daar als dichter wel blij mee zijn) .Maar goed hij zit er morgen ove r een biografie over zijn held Johnny de zelfkikker.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? Er mogen geen grappen gemaakt worden over de trui van Mart Smeets?
Nee dat mag niet. We moeten allemaal een Mart Smeets-avatar dragen en hem aanbidden als ware onze lieve heer.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? Er mogen geen grappen gemaakt worden over de trui van Mart Smeets?
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:03 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. We moeten allemaal een Mart Smeets-avatar dragen en hem aanbidden als ware onze lieve heer.
Ik zweer het, ik heb met die Sef in de klas gezeten !!!1!!quote:Op donderdag 12 november 2009 00:39 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zweer het, ik zag die Sef net lopen toen ik van de avondwinkel af kwam!1111
Nee maar is toch vaag, je ziet iemand, slaat onbewust het hoofd op en 15 minuten later zie je hem op TVquote:Op donderdag 12 november 2009 00:41 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik heb met die Sef in de klas gezeten !!!1!!
Het is ook maar een mens hoor
de wereld is kleinquote:Op donderdag 12 november 2009 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee maar is toch vaag, je ziet iemand, slaat onbewust het hoofd op en 15 minuten later zie je hem op TV
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:49 schreef timbob het volgende:
[..]
de wereld is klein
en draait door.
In vergelijking tot gisteren absoluut niet. Dat was echt weer een hoogtepuntje: Borst, Van Rossem en Maassen in 1 uitzending.quote:
Ik dacht al dat ik iets miste.quote:
quote:Gasten in de uitzending van vanavond: Nico Dijkshoorn, Bart Chabot, Yvonne van Doorn en Voice Male. Eric Vaarzon Morel en Stochelo Rosenberg zullen tegen elkaar strijden in een gitaristenbattle en tafeldame is Halina Reijn.
Alweer Dijkshoorn, Chabotquote:Presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafeldame is Halina Reijn. Hij ontvangt vanavond onder andere de volgende gasten:
- Nico Dijkshoorn en Bart Chabot schuiven aan om te vertellen over de schrijver/dichter Johnny van Doorn, die in de jaren '60 bekend werd als 'Johnny The Selfkicker'. Vandaag, de dag dat hij 65 zou zijn geworden, verschijnt de biografie van het fenomeen genaamd 'Oorlog en Pap, het bezeten leven van Johnny van Doorn'.
- Voor de tweede keer is er een battle tussen twee muzikanten. De gitaristen Eric Vaarzon Morel en Stochelo Rosenberg gaan met elkaar de strijd aan om de 'Wilson Pickett-cup'. Wint de flamenco van Vaarzon Morel het van de gipsyjazz van Rosenberg?
- Verder ook de vaste items 'Fokke en Sukke', 'De TV Draait Door' en 'De Jakhalzen'.
Dit is wel de eerste keer dat Dijkshoorn aanschuift om te praten.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Alweer Dijkshoorn, ChabotWel een beetje veel van hetzelfde de laatste tijd.
Te praton.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:16 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat Dijkshoorn aanschuift om te praten.
Ik vind Babs toch net weer iets smeriger.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat ziet die Halina er toch altijd onsmakelijk uit.
Wat kan ons het schelen wat jij ervan vindt?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:42 schreef qonmann het volgende:
Wat kan ons die Amerikaan schelen..
Kvond het niet egt sterk eerlijk gezegd....quote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tof altijd, die a capella dingen
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:20 schreef henkde_j het volgende:
Zet toch wel meteen een sfeertje neer zo'n Flamengo artiest.
Nee, hoor, het kwam net door de evaluatie heen, dus is het goed...quote:
Dit soort reacties.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef SiGNe het volgende:
viel me wel op dat toen matthijs z'n oortje niet in had Halina meteen het gesprek mocht voeren...
Is dat die ene van die documentaire?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat Jimmy Rosenberg er niet is ipv Stochelo. Jimmy is zoveel beter maar zal wel weer in de gevangenis of psychiatrische inrichting zitten
Het redactielid dat dát heeft verzonnen, moet echt een hekel aan hem hebben.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Is dat die ene van die documentaire?
Het hoedje is ontzettend fout, maar toch vind ik het hem beregeil staan!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het redactielid dat dát heeft verzonnen, moet echt een hekel aan hem hebben.
Wie zei dat ?quote:
Een of ander breezersletje in de tv draait door over een oudere medepasagier in de bus. Die vond het belachelijk dat de jeugd die geen geld betaalde daar niet meer op aangesproken worden vw de agressie(begreep ik hier uit). Ze vond het niet eerlijk want zij moest ook betalen.quote:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/quote:
Gewoon eng om te horen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
[url=http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-list.627.0.html?&tx_ttnews[cat]=238&kalender=1258093453&tx_ttnews[tt_news]=13563&cHash=3ea8960173]http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-list.627.0.html?&tx_ttnews[cat]=238&kalender=1258093453&tx_ttnews[tt_news]=13563&cHash=3ea8960173[/url]
Vanaf 2 minuten.
V.
Moet je zeker doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:40 schreef bloodymary het volgende:
Doet me er aan denken dat ik nog steeds die documentaire eens moet kijken over Jimmy Rosenberg.
http://player.omroep.nl/?aflID=5563066quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:38 schreef Ringo het volgende:
Hoi, vraagje. Ik zoek het Youtube-linkje van De TV Draait Door waarin de blunder van Paul Witteman werd getoond, "Die zien we nooit meer terug" met Henk de Velde. Fragment is vaker voorbijgekomen, het gaat me om de uitzending met o.a. Marc-Marie Huijbregts en Joost Zwagerman als tafelgasten, waarbij er zich een grappige discussie ontspon over Wittemans beweegredenen om toch op dat vermaledijde knoppie te drukken. Iemand?
Thanks!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=5563066
Vanaf minuut 35.
oh wiskunde familequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Weinig boeiende gasten vandaag, alleen die wiskundefamilie lijkt me wel leuk.
Ik vind het wel leuk staan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze had beter nee bij de kapper kunnen zeggen.
quote:Gasten in de uitzending van maandag 16 november zijn: Alberto Stegeman, Derk Sauer, Kyteman, Chazia Mourali en Frank Lammers. Prem Radhakishun is tafelheer.
Hij klinkt als...een beetjeeeehhh eensoort Henk *snuif* Westbroek, gekruist met Mr. Mackey uit South Park. Maar goed, hij is desondanks wel rijk geworden, dus why not?quote:
Vlak daarna kon hij van fiets wisselen...quote:
quote:VANTORNOUT VERLIEST ACHTERWIEL IN CROSS
Klaas Vantornout zorgde zondag in Gave-
re voor het beeld van de dag: de veld-
rijder van Sunweb-Projob verloor plots
zijn achterwiel toen hij in de laatste
ronde de lange helling opliep.
"Ik had het zelf niet meteen opgemerkt.
Ik dacht nog: amai, mijn fiets voelt
heel wat lichter", zei Vantornout na de
cross. "Toen ik achterom keek, zag ik
dat ik mijn achterwiel had verloren."