Waarom nodigen ze die gast dan ook uitquote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef Rikketik het volgende:
Matthijs wordt 's nachts nog gillend wakker van die cobra van laatst.
Wel een goede, grappige tafelheerquote:Op maandag 9 november 2009 20:17 schreef DrDentzz het volgende:
Martin is gewoon een oude Sovjet generaal
Martin Simek zullen we denk ik wel vaker zien, die heeft nu toch geen werk meer en hij is leuker dan Jan Mulder (vind ik)quote:Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef Black-Hole het volgende:
Was weer genieten met Freek en een doodsbange Matthijs. Martin Simek was ook erg leuk als tafelheer, mag zeker terugkomen
Laat hem liever Yvon Jaspers vervangen. Jan Mulder vind ik altijd wel een goede tafelheer in tegenstelling tot Yvon....quote:Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Martin Simek zullen we denk ik wel vaker zien, die heeft nu toch geen werk meer en hij is leuker dan Jan Mulder (vind ik)
Simekquote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Laat hem liever Yvon Jaspers vervangen. Jan Mulder vind ik altijd wel een goede tafelheer in tegenstelling tot Yvon....
Mwah, gewoon een (slechte) grap, weinig schokkends aan toch? Ze is nota bene zelf lesbisch.quote:Op maandag 9 november 2009 20:47 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb zowaar een DWDD-momentje ontdekt, (...)
Zo vanaf 18 minuten komt er een vraag over een liedje over het homohuwelijk, waarop onze presentratice eindigt met een welgemeend 'gadverdamme'![]()
Toen was ik het al met je eens.quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Laat hem liever Yvon Jaspers vervangen. Jan Mulder vind ik altijd wel een goede tafelheer in tegenstelling tot Yvon....
Omdat hij tof isquote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze die gast dan ook uit
Ik vind dat liefquote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef DrDentzz het volgende:
Altijd leuk om Matthijs bagger te zien schijten
Kijk dan hebben we het ergens overquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond leuke gasten:
Maarten van Rossem, Catherine van Campen over 'Drona en ik' en Theo Maassen. Muziek is er van Celine Cairo en tafelheer is Hugo Borst.
quote:
Die herhalen ze dus nog maar weer eens even.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Maarten van RossemEr zat gisteravond nog een mooie quote van hem in de Zapservice bij P&W.
Zoals gisteren Bram Moskowicz, bedoel je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:36 schreef marcodej het volgende:
Bij de Vara gaan ze nu elke prominente Nederlander uitnodigen die het niet eens is met Geert Wilders...
Zoals Pechtold een paar dagen terug, Herman van Veen bij P&W gisteren en straks Freek de Jonge weer bij P&W...quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals gisteren Bram Moskowicz, bedoel je?
Alles voor de PvdAquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:36 schreef marcodej het volgende:
Bij de Vara gaan ze nu elke prominente Nederlander uitnodigen die het niet eens is met Geert Wilders...
Geert zelf is ook zeer welkom hoor, zowel bij DWDD als bij P&Wquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoals Pechtold een paar dagen terug, Herman van Veen bij P&W gisteren en straks Freek de Jonge weer bij P&W...
ook goedquote:
Je wíl er gewoon per se iets achter zoeken, hè?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoals Pechtold een paar dagen terug, Herman van Veen bij P&W gisteren en straks Freek de Jonge weer bij P&W...
kreeg vast altijd een extra fooitjequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie muziek, iets minder mooie stem. Wel een leuk meisje
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
kreeg vast altijd een extra fooitje
Dus noemt Matthijs nog steeds 4 x het hoofd van Theo 'kop'...quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef Norvo het volgende:
[..]
Uh-huh... bijna alsof ie liever zijn eigen teabag in haar bakkie thee had gedoopt
Ik zoek er helemaal niks achter. Ik vind het gewoon irritant dat het steeds over Wilders moet gaan, ik word er gewoon een beetje moe van.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wíl er gewoon per se iets achter zoeken, hè?
Die heren hebben iets gezegd in de media. Aangezien zowel DWDD als P&W (voor een groot deel) draaien om de actualiteit, is het toch niet gek dat ze hen uitnodigen? En zoals gezegd: als Geert Wilders zou willen komen, hadden ze 'm al lang uitgenodigd.
tja net al weer ..lijkt wel of er een oekaze vanuit de VARA-leiding is uitgegaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zoek er helemaal niks achter. Ik vind het gewoon irritant dat het steeds over Wilders moet gaan, ik word er gewoon een beetje moe van.
Ik vond haar bij de Lama's echt tenenkrommend, maar nadat ik haar in DWDD zag vind ik haar een stuk minder erg eigenlijk. Ze is blijkbaar wel okay.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef tong80 het volgende:
Sarah Kroos
Zo slecht dat je er om moet lachen.
Wow. Lijkt mij leuk als het zo is. Dan heeft ie diezelfde pruik al op sinds ie (hoofd)redacteur was van het krantje waar hij en ik werkte vanaf 1990.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef SiGNe het volgende:
Ook goed dat Theo over die pruik van Marc-Marie begon en dat ie een verwijzing naar Matthijs gaf, Matthijs heeft zelf ook een pruik volgens de geruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |