Waarom nodigen ze die gast dan ook uitquote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef Rikketik het volgende:
Matthijs wordt 's nachts nog gillend wakker van die cobra van laatst.
Wel een goede, grappige tafelheerquote:Op maandag 9 november 2009 20:17 schreef DrDentzz het volgende:
Martin is gewoon een oude Sovjet generaal
Martin Simek zullen we denk ik wel vaker zien, die heeft nu toch geen werk meer en hij is leuker dan Jan Mulder (vind ik)quote:Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef Black-Hole het volgende:
Was weer genieten met Freek en een doodsbange Matthijs. Martin Simek was ook erg leuk als tafelheer, mag zeker terugkomen
Laat hem liever Yvon Jaspers vervangen. Jan Mulder vind ik altijd wel een goede tafelheer in tegenstelling tot Yvon....quote:Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Martin Simek zullen we denk ik wel vaker zien, die heeft nu toch geen werk meer en hij is leuker dan Jan Mulder (vind ik)
Simekquote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Laat hem liever Yvon Jaspers vervangen. Jan Mulder vind ik altijd wel een goede tafelheer in tegenstelling tot Yvon....
Mwah, gewoon een (slechte) grap, weinig schokkends aan toch? Ze is nota bene zelf lesbisch.quote:Op maandag 9 november 2009 20:47 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb zowaar een DWDD-momentje ontdekt, (...)
Zo vanaf 18 minuten komt er een vraag over een liedje over het homohuwelijk, waarop onze presentratice eindigt met een welgemeend 'gadverdamme'![]()
Toen was ik het al met je eens.quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Laat hem liever Yvon Jaspers vervangen. Jan Mulder vind ik altijd wel een goede tafelheer in tegenstelling tot Yvon....
Omdat hij tof isquote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze die gast dan ook uit
Ik vind dat liefquote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef DrDentzz het volgende:
Altijd leuk om Matthijs bagger te zien schijten
Kijk dan hebben we het ergens overquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond leuke gasten:
Maarten van Rossem, Catherine van Campen over 'Drona en ik' en Theo Maassen. Muziek is er van Celine Cairo en tafelheer is Hugo Borst.
quote:
Die herhalen ze dus nog maar weer eens even.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Maarten van RossemEr zat gisteravond nog een mooie quote van hem in de Zapservice bij P&W.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |