1 2 3 4 5 6 | [img]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Een leuk aangeklede lunchbox. De plaatjes die ik ervan gezien heb zijn meer voor kids. Maar aangezien ik rustig met mijn bob de bouwer box rondloop.......quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef nokwanda het volgende:
Wat is een Bentobox?
Een doos voor rijpe vrouwen? een kinderdoos?
http://www.xs4all.nl/~forcedf/JapanWork/menu/bento.htmquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef nokwanda het volgende:
Wat is een Bentobox?
Een doos voor rijpe vrouwen? een kinderdoos?
![]()
![]()
FIPOOOOOOOOO
Too big a bird voor kleine doosjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~forcedf/JapanWork/menu/bento.htm
Bigbird zit er niet in
Nah heeel leuk hoor voor kids kun je vormpjes gebruiken. Hartvormige wortel en rijstvarkentjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom; het is gewoon een broodtrommel, maar dan prop je dr japanse zooi in
Ik dacht dat het heel wat was, een bereidingsmethode ofzo
Boh ja, tis eerst een halve pagina scrollen hieroquote:
Ik ga geen vormpjes en zo doen heur.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nah heeel leuk hoor voor kids kun je vormpjes gebruiken. Hartvormige wortel en rijstvarkentjes.
Olijfolie helpt missschien wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Too big a bird voor kleine doosjes
Ctrl A doet de trick!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef nieslief het volgende:
Pffff zeg die OP kopieren is niet leuk zo duurt gewoon eeeeeeeeuwen voordat je alles geselecteerd hebt.
CTRL A ???quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ctrl A doet de trick!
Heb net het vorige topic ff gelezen, wat ontzettend naar MB dat je dit er ook nog even bijkrijgt! Ik hoop, net als Elisa dat het kwestie is van stom, maar per ongeluk fout.
Q'tje, je kunt toch ook je ontbijt elke dag afwisselen? Als je maar ontbijt. Kiwi eten helpt bij mij enorm trouwens op het moment, om te helpen voorkomen dat ik verstopt raak.
Aha ok.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
de Ctrl toets + de A toets tegelijk indrukken. Dan selecteert ie automatisch alles op de pagina.
Dat hoor ik vakerquote:
quote:
Grinnik.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
de Ctrl toets + de A toets tegelijk indrukken. Dan selecteert ie automatisch alles op de pagina.
Je tenen zeker.quote:
En pas op dat je dr niet op trapt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Grinnik.
Ga nou niet naast je schoenen lopen he.....
Das heel gezondquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vannacht gewoon 10,5 uur geslapen..
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Bij mij dus ook de menu's aan de linkerkant en de tabbladen. Beter kan je naar tabblad 'bewerken' gaan en daar in het edit venster ctrl-A doen, dan krijg je wel alleen de code voor de OP.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik de helft daarvanquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk bedoeld hij z'n tenen het is toch nog geen half 12!!!quote:
Je had zeker koude tenen he... Die steken ook altijd zo lastig onder de dekens uit.... Grrrr je zou je moeten amputeren.quote:
Moe vooral. Echt, alles kost zo ongelooflijk veel energie, dat had ik vantevoren niet verwacht.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Hoe voel je je nu?
Wordt de misselijkheid al minder?
Nou ja, ik weet wel dat je het kunt afwisselen, maar brood e.d krijg ik sowieos niet weg. En ik moet eten met die stomme medicijnen. Dus dan heb ik keuze tussen yoghurt met shit, en drink ontbijtquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ctrl A doet de trick!
Heb net het vorige topic ff gelezen, wat ontzettend naar MB dat je dit er ook nog even bijkrijgt! Ik hoop, net als Elisa dat het kwestie is van stom, maar per ongeluk fout.
Q'tje, je kunt toch ook je ontbijt elke dag afwisselen? Als je maar ontbijt. Kiwi eten helpt bij mij enorm trouwens op het moment, om te helpen voorkomen dat ik verstopt raak.
Werk jij eigenlijk, of studeer je nog of zo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Moe vooral. Echt, alles kost zo ongelooflijk veel energie, dat had ik vantevoren niet verwacht.
Misselijkheid is zo goed als over, alleen 's middags als ik te lang wacht met lunchen nog wel eens aanwezig. Ik ben echt een slechte broodeter, dus ik moet daar nog wat op vinden.
Dat laatste is toch geen optie he. Is niet slim om de pauzes tussen de inname van medicijnen te varieren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet wel dat je het kunt afwisselen, maar brood e.d krijg ik sowieos niet weg. En ik moet eten met die stomme medicijnen. Dus dan heb ik keuze tussen yoghurt met shit, en drink ontbijtOf ik moet mn medicijnen gewoon om 15u gaan innemen
![]()
Huh? Hoe bedoel je pauze? ik moest gewoon alles in 1x naar binnen proppen van de internistquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat laatste is toch geen optie he. Is niet slim om de pauzes tussen de inname van medicijnen te varieren.
Maar goed, even afwachten dus maar wat ze zegt.quote:Calamiteiten- en ander kort verzuimverlof
Artikel 4:1 (WAZ)
1. De werknemer heeft recht op verlof met behoud van loon voor een korte, naar billijkheid te berekenen tijd, wanneer hij zijn arbeid niet kan verrichten wegens:
a. zeer bijzondere persoonlijke omstandigheden;
b. een door wet of overheid, zonder geldelijke vergoeding, opgelegde verplichting, waarvan de vervulling niet in zijn vrije tijd kon plaatsvinden;
c. de uitoefening van het actief kiesrecht.
2. Onder zeer bijzondere persoonlijke omstandigheden worden in ieder geval begrepen:
a. de bevalling van de echtgenote, de geregistreerde partner of de persoon met wie de werknemer ongehuwd samenwoont;
b. het overlijden en de lijkbezorging van een van zijn huisgenoten of een van zijn bloed- en aanverwanten in de rechte lijn en in de tweede graad van de zijlijn.
Ok, 3 dagen dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:23 schreef oh-oh het volgende:
MB, dat bijzonder verlof is geloof ik 3 dagen, daar heb je sowieso recht op.
Wat ze gewoon moet doen is je achteraf ziek melden, dan krijg je ieg je 70 %, het is absurt als ze hiervoor je vakantiedagen in gaat houden hoor, dat hoef je echt niet te pikken!
Ja dikke lul je was niet ziek, je was toch niet in staat om te werken????quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, 3 dagen dus.
Ja, ik begon ook over ziekmelden, maar volgens mij had zij zoiets van: je was niet ziek
Hmz, naja, ik ga het maar even afwachten, het zou idd wel zonde zijn van mn vakantiedagen.
Nou ja niet fysiek, maar je bent in zo'n periode toch gewoon psychisch niet in staat te werken of uberhaupt te functioneren. Das toch ook gewoon ziekquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, 3 dagen dus.
Ja, ik begon ook over ziekmelden, maar volgens mij had zij zoiets van: je was niet ziek
Hmz, naja, ik ga het maar even afwachten, het zou idd wel zonde zijn van mn vakantiedagen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dikke lul je was niet ziek, je was toch niet in staat om te werken????
Ja, IK vond mezelf wel ziek/niet in staat te werken hoor. Maar zij was dus helemaal niet op dat idee gekomen en nu nog niet. Maar goed, als ik haar weer spreek en ze wil het van mn vakantiedagen afhalen vraag ik wel of ze me achteraf ziek wil melden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja niet fysiek, maar je bent in zo'n periode toch gewoon psychisch niet in staat te werken of uberhaupt te functioneren. Das toch ook gewoon ziek
Als ze weet tegenstribbeld zeg dan dat je zelf de arbo-arts wel belt. Simpel je bent niet in staat om te werken omdat je hoofd gewoon nog vol zit met alles wat er gebeurd is. Da's ook ziek zijn alleen dan psychisch en daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja, IK vond mezelf wel ziek/niet in staat te werken hoor. Maar zij was dus helemaal niet op dat idee gekomen en nu nog niet. Maar goed, als ik haar weer spreek en ze wil het van mn vakantiedagen afhalen vraag ik wel of ze me achteraf ziek wil melden.
Het gaat om een korte billijke tijd en dat mag dus eigenlijk zelf ingevuld worden maar eigenlijk is het overal normaal dat dat van de dag van overlijden tot aan de lijkbezorging in geval van eerstegraads familiequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Nou, ik heb mn baas gebeld en uitgelegd dat ik nogal geschrokken was van mn salaris. Eerst bood ze aan het uit te betalen in vakantie-uren (mits ik er genoeg had), maar toen ben ik begonnen over dat bijzonder verlof. Ze zei dat wij dat niet hebben, want geen CAO. Toen zei ik (met de smoes dat mn moeder dat had uitgezocht voor haar eigen werk) dat dat dus in de wet staat.
Nou, ze gaat morgen of maandag voor me kijken in het boek van Arbeidsrecht o.i.d.
Ik ben benieuwd! Ze snapte wel dat ik er niet blij mee ben en ze wil dus wel wat doen voor me gelukkig
Ik ben alleen bang dat ze dan misschien alleen die 2 dagen (dag van overlijden en dag van dag van lijkbezorging) uit gaat betalen, want ik kan ook niet echt uit dat stukje halen dat het ook om de dagen ertussen gaat.
[..]
Maar goed, even afwachten dus maar wat ze zegt.
Ik ben iig blij dat ze me begrijpt en niet gelijk NEE riepIk was zoooo nerveus voor dat telefoontje
En ik las iets van met de pet rond!Wat ongelofelijk lief! Maar nee, dat hoeven jullie echt niet te doen hoor! Dat tientje leen ik desnoods wel van iemand. Maar echt: bedankt allemaal! (ook voor alle tips en het medeleven)
!
Gaat voor jou dus over het eerste lidquote:Artikel 4:6
1.Dagen of gedeelten van dagen waarop de werknemer zijn arbeid niet verricht wegens het verlof, bedoeld in artikel 4:1, kunnen slechts indien in een voorkomend geval de werknemer ermee instemt worden aangemerkt als vakantie, met dien verstande dat de werknemer ten minste recht houdt op het wettelijk minimum aan vakantie-aanspraken.
2.Dagen of gedeelten van dagen waarop de werknemer zijn arbeid niet verricht wegens het verlof, bedoeld in artikel 4:2, kunnen niet worden aangemerkt als vakantie.
Ja, dat is wel een goede tip, dank je! Ik ga eerst morgen of maandag afwachten voor ik weer net als gisteren de hele avond huilend rondloop en denk dat ik de rest van mn leven arm zal zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:31 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als ze weet tegenstribbeld zeg dan dat je zelf de arbo-arts wel belt. Simpel je bent niet in staat om te werken omdat je hoofd gewoon nog vol zit met alles wat er gebeurd is. Da's ook ziek zijn alleen dan psychisch en daar is niks mis mee.
mensen met het empatisch vermogen van een baksteen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[Maar zij was dus helemaal niet op dat idee gekomen en nu nog niet. `
Oh en trouwens arbo-artsen kunnen heeeeeel boos worden als bazen zelf gaan vertellen of je wel of niet ziek bent. En of je wel of niet in staat bent om te werken en hoeveel je kunt werken dat moet de arbo arts bepalen. Jouw baas mag die constatering niet doen die had jou gewoon ziek moeten melden toen ze vond dat je nog niet in staat was om te werken. Die discussie wil jouw baas niet met de arbo arts want ze wordt gewoon op de vingers getikt hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja, IK vond mezelf wel ziek/niet in staat te werken hoor. Maar zij was dus helemaal niet op dat idee gekomen en nu nog niet. Maar goed, als ik haar weer spreek en ze wil het van mn vakantiedagen afhalen vraag ik wel of ze me achteraf ziek wil melden.
Ja, raar he, ze leek nu wel te begrijpen dat ik niet blij was, maar dat ze dat ook niet zag toen ze dat minibedragje overmaaktequote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mensen met het empatisch vermogen van een baksteen...
Dus op zich kán het wel zo geregeld worden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het gaat om een korte billijke tijd en dat mag dus eigenlijk zelf ingevuld worden maar eigenlijk is het overal normaal dat dat van de dag van overlijden tot aan de lijkbezorging in geval van eerstegraads familie
over compensatie met vakantiedagen staat dit:
[..]
Gaat voor jou dus over het eerste lid
Echt bizar dat mensen zó weinig inlevingsvermogen hebben en aan zitten bakkeleien om een paar honderd euro (zoiets neem ik aan tenminste) in deze situatiequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goede tip, dank je! Ik ga eerst morgen of maandag afwachten voor ik weer net als gisteren de hele avond huilend rondloop en denk dat ik de rest van mn leven arm zal zijn
Alleen wanneer jij ermee instemt en wanneer je het wettelijk minimum aan vakantiedagen dan nog overhoudtquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, raar he, ze leek nu wel te begrijpen dat ik niet blij was, maar dat ze dat ook niet zag toen ze dat minibedragje overmaakte![]()
[..]
Dus op zich kán het wel zo geregeld worden?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt bizar dat mensen zó weinig inlevingsvermogen hebben en aan zitten bakkeleien om een paar honderd euro (zoiets neem ik aan tenminste) in deze situatie![]()
En ook niet bijster intelligent lijkt ze me, als ze dus schijnbaar denkt 'fysiek was er met jou niks, dus je was niet ziek'. Wat nieslief zegt, je hoofd zit/zat veel te vol om te werken, en das ook gewoon ziek. En niks mis mee of niets om je om te schamen of je eigen uurtjes af te laten pikken.
En doe nou gewoon lekker mee met SS. Ik weet zeeeeeeeeker dat je wat leuks krijgt, en het is toch beetje afleiding. En dat geld voor SS (en sowieso dat geld) komt wel goed
Eens het is een leuke en positieve afleiding in een periode dat je dat nou juist nodig hebt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
*knip*
En doe nou gewoon lekker mee met SS. Ik weet zeeeeeeeeker dat je wat leuks krijgt, en het is toch beetje afleiding. En dat geld voor SS (en sowieso dat geld) komt wel goed
Het gaat maar om een paar honderd euro idd. Maar ja, als je die ineens niet hebt is het wel veel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt bizar dat mensen zó weinig inlevingsvermogen hebben en aan zitten bakkeleien om een paar honderd euro (zoiets neem ik aan tenminste) in deze situatie![]()
En ook niet bijster intelligent lijkt ze me, als ze dus schijnbaar denkt 'fysiek was er met jou niks, dus je was niet ziek'. Wat nieslief zegt, je hoofd zit/zat veel te vol om te werken, en das ook gewoon ziek. En niks mis mee of niets om je om te schamen of je eigen uurtjes af te laten pikken.
Ah ok, dan weet ik datquote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Alleen wanneer jij ermee instemt en wanneer je het wettelijk minimum aan vakantiedagen dan nog overhoudt
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat het wel opgelost kan worden zonder ziekmelding hooren anders is het heel slecht geregeld bij dat bedrijf
Hang in therequote:
Ik bedoelde met 'paar honderd' euro dat het wss voor het bedrijf niet echt schokkende bedragen zijn. Voor jou wel, voor mij ook trouwens. Zou ook niet weten hoe ik t rondbrei in mn uppie als ik ineens paar honderd euro minder betaald krijg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gaat maar om een paar honderd euro idd. Maar ja, als je die ineens niet hebt is het wel veel.
Ze vond wel dat er iets mis met me was, ook al was ik fysiek in orde, want ik heb steeds gehoord: neem vooral je tijd! En toen ik aangaf weer te willen werken wilde ze het enorm langzaam opbouwen (1 dienstje per week, voor 2 weken) Dus ze snapt wel dat ik het heel moeilijk had en niet goed kon werken, alleen dat ik wel wat geld verwacht, dat snapte ze dan weer niet.
Maar goed, genoeg erover nu, ik moet toch afwachten wat ze zegt, misschien doet ze helemaal niet moeilijk.
En ja, ik zei al dat ik meedoe, ik leen dat geld desnoods wel
[..]
Ah ok, dan weet ik dat
Ja, maar ik werk maar parttime hoor, dus overwerkt zal ik niet rakenquote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja.
Maar voor nu begreep ik dat ze nog steeds niet volledig werkt en dat zou onder begeleiding van een arbo-arts geregeld moeten worden zodat de baas ook geen dwang om te gaan werken uit kan voeren. Werken op therapeutische basis dan he. Dus vanaf dat ze weer begonnen is met een dag in de week. Die periode van overlijden tot crematie zou m.i. onder verlof moeten vallen en dus niet met vakantiedagen opgelost moeten worden. En daarna onder het kopje therapeutisch werken onder beoordeling van een arbo-arts. Puur om MB te beschermen tegen te snel weer teveel willen en gaan doen al dan niet onder pressie van de baas. Als je dan instort ben je veeeeel verder van huis.
waar wacht je normaal gesproken op danquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:45 schreef Ynske het volgende:
Wat een ontzettend rotte situatie MB, ow en ziek was je dus wel, kom op zeg, werken ging toch neit, stomme baas
enfin, hier heerlijk achter paps en mams pcheerlijk, ben gewoon alles erdoorheen aan t stampen en heb bijna geen wacht/laadtijden
op foto's die ingeladen worden in photoshop/uitvoeren van bewerking/opslaan etcquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
waar wacht je normaal gesproken op dan
Denk je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk maar parttime hoor, dus overwerkt zal ik niet raken
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Denk je? Het gaat niet om overwerkt zijn maar om overspannen zijn.
Je zal de eerste niet zijn. Vorig jaar ook een heel gevecht gehad met de baas van een vriendin over werken op therapeutische basis. Hij vond dat ze dat wel kon, ik niet, vriendin kon alleen maar huilen en de arbo-arts werd witheet toen hij het hoorde.
Oei poetsen dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]Lukt wel
Ynske
En iedereen trouwens
En nu weer over tot de orde van de dag: ik zag een verdachte bruine vlek op het (witte) kleed
Ik verdenk Spider, die heeft al vaker 'afveeg-acties' op het kleed gehouden![]()
*sopje pakt*
Ewwwwwwquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:48 schreef MissBliss het volgende:
En nu weer over tot de orde van de dag: ik zag een verdachte bruine vlek op het (witte) kleed
Ik verdenk Spider, die heeft al vaker 'afveeg-acties' op het kleed gehouden![]()
*sopje pakt*
Ah ja, je deed dat normaal op niet zo'n vlot flaptopje ofzo toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
op foto's die ingeladen worden in photoshop/uitvoeren van bewerking/opslaan etc
Neuuh das gewoon soms zo. Gewoon ff paar keer reloaden. Ik heb soms ook, meestal na één reload alweer overquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
waarom laad mijn fok zo![]()
ik vermoed de crappy draadloze verbinding hier![]()
[ afbeelding ]
Gebruik je een ad blocker? Danny zet de plaatjes altijd in de ads directory op de serverquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
waarom laad mijn fok zo![]()
ik vermoed de crappy draadloze verbinding hier![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat zijn geen fijne dingen neequote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Denk je?
Je zal de eerste niet zijn. Vorig jaar ook een heel gevecht gehad met de baas van een vriendin over werken op therapeutische basis. Hij vond dat ze dat wel kon, ik niet, vriendin kon alleen maar huilen en de arbo-arts werd witheet toen hij het hoorde.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja, je deed dat normaal op niet zo'n vlot flaptopje ofzo toch?
dat dus, soms is de layout niet bereikbaar ff F5 en hij doet t weerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuuh das gewoon soms zo. Gewoon ff paar keer reloaden. Ik heb soms ook, meestal na één reload alweer over
niet dat ik weet, en 50% van de tijd laad hij wel normaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gebruik je een ad blocker? Danny zet de plaatjes altijd in de ads directory op de server
Heb ik ook wel eens, zou ook heel goed aan de crappy fok servers kunnen liggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet dat ik weet, en 50% van de tijd laad hij wel normaal
het lijkt wel alsof de hele css niet doorkomt joh
Oh, al je het "soms" hebt dan ligt het niet aan een eventuele ad blockerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet dat ik weet, en 50% van de tijd laad hij wel normaal
het lijkt wel alsof de hele css niet doorkomt joh
Ik probeer te studeren, of eigenlijk, mijn scriptie weer op te pakken. Als dat af is ben ik klaar. Dat heeft alleen 3 jaar stilgelegen, dus het gaat niet zo best eigenlijk. In Zwolle heb ik wel gewerkt, maar hier is in mijn branche niet zo veel. En eerlijk gezegd wil ik ook liever niet hier werken, maar 15 km verderop oid, omdat ik anders allerlei bekenden tegenkom, die ik ook in andere setting ken. Dat lijkt me in veel gevallen niet handig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk, of studeer je nog of zo?
Ik heb echt geen idee bedenk ik me net![]()
Ik eet ook niet graag brood, er zijn genoeg andere dingen die je wel kan eten toch!
Mijne moet ook, maar dit keer wordt het een dure, dat weet ik nu alquote:
Fijn voor je dat hier mensen zijn die er, direct of via collega's, kaas van hebben gegeten. Wellicht ook eens advies aan de vakbond vragen (als je lid bent)?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]Lukt wel
Ynske
En iedereen trouwens
*sopje pakt*
ja dat vermoedde ik al, denk dat er een aantal packets niet doorkomen door de extreem crappy wifiquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, al je het "soms" hebt dan ligt het niet aan een eventuele ad blockerdan is het eerder een server / connectie hic-up... niets van aantrekken
een of ander hoesje wat ergens overheen zat, verder nietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Van harte! Da's toch altijd weer de vraag hè?
Nog gekke dingen moeten vervangen?
quote:
Het is een tijdelijk contract, dus ik hoop juist dat het allemaal zonder al te veel drama geregeld kan worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Fijn voor je dat hier mensen zijn die er, direct of via collega's, kaas van hebben gegeten. Wellicht ook eens advies aan de vakbond vragen (als je lid bent)?
Ik weet niet of er en einddatum aan je contract hangt, maar als dat niet zo is en je er niet uit komt saampjes kun je altijd alsnog ziek worden, even een paar weekjes (met de feestdagen) bijkomen van alle commotie. Nieuw jaar, nieuw begin.
Dat valt alles mee inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
een of ander hoesje wat ergens overheen zat, verder niets
ja de sensor van de oliewarmte meter, maar dat was neit voor de apk maar omdat die t niet meer deed
Ho schatje, wij zijn geen huurlegertje hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef Cat22 het volgende:
MBIk leef met je mee.
Ik maak die nare dingen regelmatig mee, vond vanmorgen ook weer een gele plas in de kattekamer. (die zagen jullie niet aankomen he?
)
En wat betreft die andere crap: hopelijk krijgt de baas langzaam door dat dit echt niet kan! En je hebt genoeg grond om er bezwaar tegen te maken. En anders kunnen we nog altijd de F&F posse eropaf sturen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:01 schreef Cat22 het volgende:
MBIk leef met je mee.
Ik maak die nare dingen regelmatig mee, vond vanmorgen ook weer een gele plas in de kattekamer. (die zagen jullie niet aankomen he?
)
En wat betreft die andere crap: hopelijk krijgt de baas langzaam door dat dit echt niet kan! En je hebt genoeg grond om er bezwaar tegen te maken. En anders kunnen we nog altijd de F&F posse eropaf sturen. [afbeelding]
Geer houd zich erg netjes op dat gebied, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wij kattenliefhebbers hebben het maar moeilijk zo af en toe
[ afbeelding ]
quote:
Ja ze doet gewoon mee zei ze net.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder te willen zeiken over futiele zaken...
MB'tje doe je mee met SS? Ja toch? Komt goed namelijk
Oke. Was ff lunchen en heb niet terug gelezen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja ze doet gewoon mee zei ze net.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wij kattenliefhebbers hebben het maar moeilijk zo af en toe
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zingt Ingetje![]()
Plint Schilder Ontwijkend Gedrag
zie link in wat in quotequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
2 delen geleden begonnen te lezen in het MB-drama, maar ik geloof dat dat wel opgelost gaat worden toch?![]()
Wel vervelend dat zoiets er dan ook nog bijkomt, alsof er al niet genoeg ellende is momenteel.
Ik heb me ooit ziek gemeld, omdat ik een kat had laten inslapen.
Kon niets anders dan janken en was vreselijk onuitstaanbaar![]()
Dus het leek me niet handig om patienten te zien...en gelukkig was mevrouw manager groot kattenliefhebster en belde me zelfs nog thuis om me te condoleren![]()
Ll, wat bedoelde je hiermee?![]()
[..]
Ja, oh ja, ik zal het weer even aanpassen in de wikiquote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder te willen zeiken over futiele zaken...
MB'tje doe je mee met SS? Ja toch? Komt goed namelijk
Nee, dat is onhandig he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn probleem is dat ik niet 100% zeker weet wie de dader is. Maar gezien zijn voorgeschiedenis en frequentie van verblijf op de desbetreffende plek verdenk ik Naartjie. Lang leve vinyl!
Pauze bijna voorbij, geen zin om weer terug te lezen en wil het toch weten....dusssssquote:
http://kabel.netvisit.nl/~mulder20/PSOG/quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pauze bijna voorbij, geen zin om weer terug te lezen en wil het toch weten....dusssss
In Groningen? Nou nee hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://kabel.netvisit.nl/~mulder20/PSOG/
Ja, dáár heb ik dus wel al eens over nagedacht: Zou ik gaan werken als Ziggy doodgaat? Het antwoord was nee, ik zou me ook ziekmelden. Lijkt me heel logisch hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
2 delen geleden begonnen te lezen in het MB-drama, maar ik geloof dat dat wel opgelost gaat worden toch?![]()
Wel vervelend dat zoiets er dan ook nog bijkomt, alsof er al niet genoeg ellende is momenteel.
Ik heb me ooit ziek gemeld, omdat ik een kat had laten inslapen.
Kon niets anders dan janken en was vreselijk onuitstaanbaar![]()
Dus het leek me niet handig om patienten te zien...en gelukkig was mevrouw manager groot kattenliefhebster en belde me zelfs nog thuis om me te condoleren![]()
Ll, wat bedoelde je hiermee?
[..]
FaalPaal!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Al woon jij dus in Friesland, dus ik faal.
Nou dan zingt Pagan dan
Sommige collega's vonden het toen wel raar, dus toen nog geen jaar later kat #2 ook overleed, heb ik het maar op buikgriep gegooidquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dáár heb ik dus wel al eens over nagedacht: Zou ik gaan werken als Ziggy doodgaat? Het antwoord was nee, ik zou me ook ziekmelden. Lijkt me heel logisch hoor!
Je kunt ook ziek van verdriet zijn, letterlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dáár heb ik dus wel al eens over nagedacht: Zou ik gaan werken als Ziggy doodgaat? Het antwoord was nee, ik zou me ook ziekmelden. Lijkt me heel logisch hoor!
Ik ook; krijg na langdurig janken en verdrietig zijn ook enorme keelpijn en koortsblaren, dus wrs. is je lichaam ook echt "ziek".quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt ook ziek van verdriet zijn, letterlijk.
Vind ik ook heel logisch.
Ja was 'ie mooi?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:34 schreef nieslief het volgende:
Goed ik ben helemaal niet bezig met drammen over futiele zaken ofzo en ik wil ook helemaal niet verkeerd begrepen worden maar het is vrijdag 6 november en het is al twaalf uur geweest.
Huh? Doe eens uitleggen dan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Al woon jij dus in Friesland, dus ik faal.
Nou dan zingt Pagan dan
Jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
TieViePie
MissBliss, dank voor je lieve PM!
En wat fijn dat je meedoet!
Oh en nog even snel hier zonder terug te kunnen lezen nu...
Misschien is het al gezegd en het is ook niet bedoeld als 'ik moet me verantwoorden' maar gewoon even voor de zekerheid: dat van morgen in Blijdorp is geen geheim, anders post ik het hier niet gewoon natuurlijk, en het is ook geen meet waarbij we mensen willen uitsluiten, maar het liep gewoon zo. En we weten ook nog niet precies hoe laat we daar dan zijn en of we op het laatste moment ivm te verwachten hoosbuien toch iets anders gaan doen, dus vandaar dat we er niet een aankondiging van een meet hier van hebben gemaakt.
Leek me toch goed om even te zeggen.
Er is niet voor niets het GA spoiler topicquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
Oh en ook niets in spoilers plaatsen over Greys Anatomy, want ik zie dan geen spoilers dwars door een spoiler ivm de layout, maar ik klik er altijd op, ook al wil ik het niet![]()
Ik heb me niet ziekgemeld toen Siepke overleed (ik kon gewoon werken en vond het daarom wat overdrevenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoeveel?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm kunnen droge melbatoastjes kwaad voor een kat?
Kusjeknuffelkroel Ok nu??quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor, gisteren
Om 16.34 uur gaattie beginnen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer is eigenlijk de rel vandaag?
Kom omhalf 4 maar hierheen dan kun je hier rellen. Misschien dat de boys wel naar jou luisteren vandaag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer is eigenlijk de rel vandaag?
quote:
Onderwerp?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om 16.34 uur gaattie beginnen.
En om 16.45 uur is hij weer afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |