Ah ja, je deed dat normaal op niet zo'n vlot flaptopje ofzo toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
op foto's die ingeladen worden in photoshop/uitvoeren van bewerking/opslaan etc
Neuuh das gewoon soms zo. Gewoon ff paar keer reloaden. Ik heb soms ook, meestal na één reload alweer overquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
waarom laad mijn fok zo![]()
ik vermoed de crappy draadloze verbinding hier![]()
[ afbeelding ]
Gebruik je een ad blocker? Danny zet de plaatjes altijd in de ads directory op de serverquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
waarom laad mijn fok zo![]()
ik vermoed de crappy draadloze verbinding hier![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat zijn geen fijne dingen neequote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Denk je?
Je zal de eerste niet zijn. Vorig jaar ook een heel gevecht gehad met de baas van een vriendin over werken op therapeutische basis. Hij vond dat ze dat wel kon, ik niet, vriendin kon alleen maar huilen en de arbo-arts werd witheet toen hij het hoorde.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja, je deed dat normaal op niet zo'n vlot flaptopje ofzo toch?
dat dus, soms is de layout niet bereikbaar ff F5 en hij doet t weerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuuh das gewoon soms zo. Gewoon ff paar keer reloaden. Ik heb soms ook, meestal na één reload alweer over
niet dat ik weet, en 50% van de tijd laad hij wel normaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gebruik je een ad blocker? Danny zet de plaatjes altijd in de ads directory op de server
Heb ik ook wel eens, zou ook heel goed aan de crappy fok servers kunnen liggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet dat ik weet, en 50% van de tijd laad hij wel normaal
het lijkt wel alsof de hele css niet doorkomt joh
Oh, al je het "soms" hebt dan ligt het niet aan een eventuele ad blockerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet dat ik weet, en 50% van de tijd laad hij wel normaal
het lijkt wel alsof de hele css niet doorkomt joh
Ik probeer te studeren, of eigenlijk, mijn scriptie weer op te pakken. Als dat af is ben ik klaar. Dat heeft alleen 3 jaar stilgelegen, dus het gaat niet zo best eigenlijk. In Zwolle heb ik wel gewerkt, maar hier is in mijn branche niet zo veel. En eerlijk gezegd wil ik ook liever niet hier werken, maar 15 km verderop oid, omdat ik anders allerlei bekenden tegenkom, die ik ook in andere setting ken. Dat lijkt me in veel gevallen niet handig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk, of studeer je nog of zo?
Ik heb echt geen idee bedenk ik me net![]()
Ik eet ook niet graag brood, er zijn genoeg andere dingen die je wel kan eten toch!
Mijne moet ook, maar dit keer wordt het een dure, dat weet ik nu alquote:
Fijn voor je dat hier mensen zijn die er, direct of via collega's, kaas van hebben gegeten. Wellicht ook eens advies aan de vakbond vragen (als je lid bent)?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]Lukt wel
Ynske
En iedereen trouwens
En nu weer over tot de orde van de dag: ik zag een verdachte bruine vlek op het (witte) kleed
Ik verdenk Spider, die heeft al vaker 'afveeg-acties' op het kleed gehouden![]()
*sopje pakt*
ja dat vermoedde ik al, denk dat er een aantal packets niet doorkomen door de extreem crappy wifiquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, al je het "soms" hebt dan ligt het niet aan een eventuele ad blockerdan is het eerder een server / connectie hic-up... niets van aantrekken
een of ander hoesje wat ergens overheen zat, verder nietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Van harte! Da's toch altijd weer de vraag hè?
Nog gekke dingen moeten vervangen?
quote:
Het is een tijdelijk contract, dus ik hoop juist dat het allemaal zonder al te veel drama geregeld kan worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Fijn voor je dat hier mensen zijn die er, direct of via collega's, kaas van hebben gegeten. Wellicht ook eens advies aan de vakbond vragen (als je lid bent)?
Ik weet niet of er en einddatum aan je contract hangt, maar als dat niet zo is en je er niet uit komt saampjes kun je altijd alsnog ziek worden, even een paar weekjes (met de feestdagen) bijkomen van alle commotie. Nieuw jaar, nieuw begin.
Dat valt alles mee inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
een of ander hoesje wat ergens overheen zat, verder niets
ja de sensor van de oliewarmte meter, maar dat was neit voor de apk maar omdat die t niet meer deed
Ho schatje, wij zijn geen huurlegertje hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef Cat22 het volgende:
MBIk leef met je mee.
Ik maak die nare dingen regelmatig mee, vond vanmorgen ook weer een gele plas in de kattekamer. (die zagen jullie niet aankomen he?
)
En wat betreft die andere crap: hopelijk krijgt de baas langzaam door dat dit echt niet kan! En je hebt genoeg grond om er bezwaar tegen te maken. En anders kunnen we nog altijd de F&F posse eropaf sturen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:01 schreef Cat22 het volgende:
MBIk leef met je mee.
Ik maak die nare dingen regelmatig mee, vond vanmorgen ook weer een gele plas in de kattekamer. (die zagen jullie niet aankomen he?
)
En wat betreft die andere crap: hopelijk krijgt de baas langzaam door dat dit echt niet kan! En je hebt genoeg grond om er bezwaar tegen te maken. En anders kunnen we nog altijd de F&F posse eropaf sturen. [afbeelding]
Geer houd zich erg netjes op dat gebied, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wij kattenliefhebbers hebben het maar moeilijk zo af en toe
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |