1 2 3 4 5 6 | [img]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Een leuk aangeklede lunchbox. De plaatjes die ik ervan gezien heb zijn meer voor kids. Maar aangezien ik rustig met mijn bob de bouwer box rondloop.......quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef nokwanda het volgende:
Wat is een Bentobox?
Een doos voor rijpe vrouwen? een kinderdoos?
http://www.xs4all.nl/~forcedf/JapanWork/menu/bento.htmquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef nokwanda het volgende:
Wat is een Bentobox?
Een doos voor rijpe vrouwen? een kinderdoos?
![]()
![]()
FIPOOOOOOOOO
Too big a bird voor kleine doosjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~forcedf/JapanWork/menu/bento.htm
Bigbird zit er niet in
Nah heeel leuk hoor voor kids kun je vormpjes gebruiken. Hartvormige wortel en rijstvarkentjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom; het is gewoon een broodtrommel, maar dan prop je dr japanse zooi in
Ik dacht dat het heel wat was, een bereidingsmethode ofzo
Boh ja, tis eerst een halve pagina scrollen hieroquote:
Ik ga geen vormpjes en zo doen heur.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nah heeel leuk hoor voor kids kun je vormpjes gebruiken. Hartvormige wortel en rijstvarkentjes.
Olijfolie helpt missschien wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Too big a bird voor kleine doosjes
Ctrl A doet de trick!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef nieslief het volgende:
Pffff zeg die OP kopieren is niet leuk zo duurt gewoon eeeeeeeeuwen voordat je alles geselecteerd hebt.
CTRL A ???quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ctrl A doet de trick!
Heb net het vorige topic ff gelezen, wat ontzettend naar MB dat je dit er ook nog even bijkrijgt! Ik hoop, net als Elisa dat het kwestie is van stom, maar per ongeluk fout.
Q'tje, je kunt toch ook je ontbijt elke dag afwisselen? Als je maar ontbijt. Kiwi eten helpt bij mij enorm trouwens op het moment, om te helpen voorkomen dat ik verstopt raak.
Aha ok.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
de Ctrl toets + de A toets tegelijk indrukken. Dan selecteert ie automatisch alles op de pagina.
Dat hoor ik vakerquote:
quote:
Grinnik.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
de Ctrl toets + de A toets tegelijk indrukken. Dan selecteert ie automatisch alles op de pagina.
Je tenen zeker.quote:
En pas op dat je dr niet op trapt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Grinnik.
Ga nou niet naast je schoenen lopen he.....
Das heel gezondquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vannacht gewoon 10,5 uur geslapen..
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Bij mij dus ook de menu's aan de linkerkant en de tabbladen. Beter kan je naar tabblad 'bewerken' gaan en daar in het edit venster ctrl-A doen, dan krijg je wel alleen de code voor de OP.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik de helft daarvanquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk bedoeld hij z'n tenen het is toch nog geen half 12!!!quote:
Je had zeker koude tenen he... Die steken ook altijd zo lastig onder de dekens uit.... Grrrr je zou je moeten amputeren.quote:
Moe vooral. Echt, alles kost zo ongelooflijk veel energie, dat had ik vantevoren niet verwacht.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Hoe voel je je nu?
Wordt de misselijkheid al minder?
Nou ja, ik weet wel dat je het kunt afwisselen, maar brood e.d krijg ik sowieos niet weg. En ik moet eten met die stomme medicijnen. Dus dan heb ik keuze tussen yoghurt met shit, en drink ontbijtquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ctrl A doet de trick!
Heb net het vorige topic ff gelezen, wat ontzettend naar MB dat je dit er ook nog even bijkrijgt! Ik hoop, net als Elisa dat het kwestie is van stom, maar per ongeluk fout.
Q'tje, je kunt toch ook je ontbijt elke dag afwisselen? Als je maar ontbijt. Kiwi eten helpt bij mij enorm trouwens op het moment, om te helpen voorkomen dat ik verstopt raak.
Werk jij eigenlijk, of studeer je nog of zo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Moe vooral. Echt, alles kost zo ongelooflijk veel energie, dat had ik vantevoren niet verwacht.
Misselijkheid is zo goed als over, alleen 's middags als ik te lang wacht met lunchen nog wel eens aanwezig. Ik ben echt een slechte broodeter, dus ik moet daar nog wat op vinden.
Dat laatste is toch geen optie he. Is niet slim om de pauzes tussen de inname van medicijnen te varieren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet wel dat je het kunt afwisselen, maar brood e.d krijg ik sowieos niet weg. En ik moet eten met die stomme medicijnen. Dus dan heb ik keuze tussen yoghurt met shit, en drink ontbijtOf ik moet mn medicijnen gewoon om 15u gaan innemen
![]()
Huh? Hoe bedoel je pauze? ik moest gewoon alles in 1x naar binnen proppen van de internistquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat laatste is toch geen optie he. Is niet slim om de pauzes tussen de inname van medicijnen te varieren.
Maar goed, even afwachten dus maar wat ze zegt.quote:Calamiteiten- en ander kort verzuimverlof
Artikel 4:1 (WAZ)
1. De werknemer heeft recht op verlof met behoud van loon voor een korte, naar billijkheid te berekenen tijd, wanneer hij zijn arbeid niet kan verrichten wegens:
a. zeer bijzondere persoonlijke omstandigheden;
b. een door wet of overheid, zonder geldelijke vergoeding, opgelegde verplichting, waarvan de vervulling niet in zijn vrije tijd kon plaatsvinden;
c. de uitoefening van het actief kiesrecht.
2. Onder zeer bijzondere persoonlijke omstandigheden worden in ieder geval begrepen:
a. de bevalling van de echtgenote, de geregistreerde partner of de persoon met wie de werknemer ongehuwd samenwoont;
b. het overlijden en de lijkbezorging van een van zijn huisgenoten of een van zijn bloed- en aanverwanten in de rechte lijn en in de tweede graad van de zijlijn.
Ok, 3 dagen dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:23 schreef oh-oh het volgende:
MB, dat bijzonder verlof is geloof ik 3 dagen, daar heb je sowieso recht op.
Wat ze gewoon moet doen is je achteraf ziek melden, dan krijg je ieg je 70 %, het is absurt als ze hiervoor je vakantiedagen in gaat houden hoor, dat hoef je echt niet te pikken!
Ja dikke lul je was niet ziek, je was toch niet in staat om te werken????quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, 3 dagen dus.
Ja, ik begon ook over ziekmelden, maar volgens mij had zij zoiets van: je was niet ziek
Hmz, naja, ik ga het maar even afwachten, het zou idd wel zonde zijn van mn vakantiedagen.
Nou ja niet fysiek, maar je bent in zo'n periode toch gewoon psychisch niet in staat te werken of uberhaupt te functioneren. Das toch ook gewoon ziekquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, 3 dagen dus.
Ja, ik begon ook over ziekmelden, maar volgens mij had zij zoiets van: je was niet ziek
Hmz, naja, ik ga het maar even afwachten, het zou idd wel zonde zijn van mn vakantiedagen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dikke lul je was niet ziek, je was toch niet in staat om te werken????
Ja, IK vond mezelf wel ziek/niet in staat te werken hoor. Maar zij was dus helemaal niet op dat idee gekomen en nu nog niet. Maar goed, als ik haar weer spreek en ze wil het van mn vakantiedagen afhalen vraag ik wel of ze me achteraf ziek wil melden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja niet fysiek, maar je bent in zo'n periode toch gewoon psychisch niet in staat te werken of uberhaupt te functioneren. Das toch ook gewoon ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |