quote:
Ja ze doet gewoon mee zei ze net.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder te willen zeiken over futiele zaken...
MB'tje doe je mee met SS? Ja toch? Komt goed namelijk
Oke. Was ff lunchen en heb niet terug gelezen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja ze doet gewoon mee zei ze net.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wij kattenliefhebbers hebben het maar moeilijk zo af en toe
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zingt Ingetje![]()
Plint Schilder Ontwijkend Gedrag
zie link in wat in quotequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
2 delen geleden begonnen te lezen in het MB-drama, maar ik geloof dat dat wel opgelost gaat worden toch?![]()
Wel vervelend dat zoiets er dan ook nog bijkomt, alsof er al niet genoeg ellende is momenteel.
Ik heb me ooit ziek gemeld, omdat ik een kat had laten inslapen.
Kon niets anders dan janken en was vreselijk onuitstaanbaar![]()
Dus het leek me niet handig om patienten te zien...en gelukkig was mevrouw manager groot kattenliefhebster en belde me zelfs nog thuis om me te condoleren![]()
Ll, wat bedoelde je hiermee?![]()
[..]
Ja, oh ja, ik zal het weer even aanpassen in de wikiquote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder te willen zeiken over futiele zaken...
MB'tje doe je mee met SS? Ja toch? Komt goed namelijk
Nee, dat is onhandig he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn probleem is dat ik niet 100% zeker weet wie de dader is. Maar gezien zijn voorgeschiedenis en frequentie van verblijf op de desbetreffende plek verdenk ik Naartjie. Lang leve vinyl!
Pauze bijna voorbij, geen zin om weer terug te lezen en wil het toch weten....dusssssquote:
http://kabel.netvisit.nl/~mulder20/PSOG/quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pauze bijna voorbij, geen zin om weer terug te lezen en wil het toch weten....dusssss
In Groningen? Nou nee hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://kabel.netvisit.nl/~mulder20/PSOG/
Ja, dáár heb ik dus wel al eens over nagedacht: Zou ik gaan werken als Ziggy doodgaat? Het antwoord was nee, ik zou me ook ziekmelden. Lijkt me heel logisch hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
2 delen geleden begonnen te lezen in het MB-drama, maar ik geloof dat dat wel opgelost gaat worden toch?![]()
Wel vervelend dat zoiets er dan ook nog bijkomt, alsof er al niet genoeg ellende is momenteel.
Ik heb me ooit ziek gemeld, omdat ik een kat had laten inslapen.
Kon niets anders dan janken en was vreselijk onuitstaanbaar![]()
Dus het leek me niet handig om patienten te zien...en gelukkig was mevrouw manager groot kattenliefhebster en belde me zelfs nog thuis om me te condoleren![]()
Ll, wat bedoelde je hiermee?
[..]
FaalPaal!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Al woon jij dus in Friesland, dus ik faal.
Nou dan zingt Pagan dan
Sommige collega's vonden het toen wel raar, dus toen nog geen jaar later kat #2 ook overleed, heb ik het maar op buikgriep gegooidquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dáár heb ik dus wel al eens over nagedacht: Zou ik gaan werken als Ziggy doodgaat? Het antwoord was nee, ik zou me ook ziekmelden. Lijkt me heel logisch hoor!
Je kunt ook ziek van verdriet zijn, letterlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dáár heb ik dus wel al eens over nagedacht: Zou ik gaan werken als Ziggy doodgaat? Het antwoord was nee, ik zou me ook ziekmelden. Lijkt me heel logisch hoor!
Ik ook; krijg na langdurig janken en verdrietig zijn ook enorme keelpijn en koortsblaren, dus wrs. is je lichaam ook echt "ziek".quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt ook ziek van verdriet zijn, letterlijk.
Vind ik ook heel logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |