Ja was 'ie mooi?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 13:34 schreef nieslief het volgende:
Goed ik ben helemaal niet bezig met drammen over futiele zaken ofzo en ik wil ook helemaal niet verkeerd begrepen worden maar het is vrijdag 6 november en het is al twaalf uur geweest.
Huh? Doe eens uitleggen dan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Al woon jij dus in Friesland, dus ik faal.
Nou dan zingt Pagan dan
Jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
TieViePie
MissBliss, dank voor je lieve PM!
En wat fijn dat je meedoet!
Oh en nog even snel hier zonder terug te kunnen lezen nu...
Misschien is het al gezegd en het is ook niet bedoeld als 'ik moet me verantwoorden' maar gewoon even voor de zekerheid: dat van morgen in Blijdorp is geen geheim, anders post ik het hier niet gewoon natuurlijk, en het is ook geen meet waarbij we mensen willen uitsluiten, maar het liep gewoon zo. En we weten ook nog niet precies hoe laat we daar dan zijn en of we op het laatste moment ivm te verwachten hoosbuien toch iets anders gaan doen, dus vandaar dat we er niet een aankondiging van een meet hier van hebben gemaakt.
Leek me toch goed om even te zeggen.
Er is niet voor niets het GA spoiler topicquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
Oh en ook niets in spoilers plaatsen over Greys Anatomy, want ik zie dan geen spoilers dwars door een spoiler ivm de layout, maar ik klik er altijd op, ook al wil ik het niet![]()
Ik heb me niet ziekgemeld toen Siepke overleed (ik kon gewoon werken en vond het daarom wat overdrevenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dáár heb ik dus wel al eens over nagedacht: Zou ik gaan werken als Ziggy doodgaat? Het antwoord was nee, ik zou me ook ziekmelden. Lijkt me heel logisch hoor!
Hoeveel?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm kunnen droge melbatoastjes kwaad voor een kat?
Kusjeknuffelkroel Ok nu??quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor, gisteren
Om 16.34 uur gaattie beginnen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer is eigenlijk de rel vandaag?
Kom omhalf 4 maar hierheen dan kun je hier rellen. Misschien dat de boys wel naar jou luisteren vandaag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer is eigenlijk de rel vandaag?
quote:
Onderwerp?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om 16.34 uur gaattie beginnen.
En om 16.45 uur is hij weer afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |