Dat dacht ik ook altijd en hoewel er ook wat kuttere dingen aan vastzitten was het wel erg gezellig en goed om, veel, mensen te leren kennenquote:
Wat een misplaatste komma's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd en hoewel er ook wat kuttere dingen aan vastzitten was het wel erg gezellig en goed om, veel, mensen te leren kennen
Dan sta je er best netjes voorquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En het cijfer zit zo in elkaar:
The grading mark has a discrete distribution with the following rules:
The final grade will be the aerometric weighted mean of the four grades:
Weights:
0.3 grade of group assignments during tutorials
0.2 grade of the first intermediate exam (multiple choice)
0.3 grade of the second intermediate exam (multiple choice)
0.2 grade of exam case analysis
Die assignments tijdens de tutorials heb ik een 7,3 ofzo gemiddeld voor denk ik, eerste intermediate dus die 7, en die exam case heb ik nog niet terug.
Corractie, dat geldt niet voor alle mensen die daar bij zitten trouwensquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die zelf geen vrienden kunnen maken gaan bij een studenstenvereniging.
Ik ken al meer dan genoeg mensen, en daarnaast hoef ik dat soort mensen nou niet per se in m'n vriendengroep.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd en hoewel er ook wat kuttere dingen aan vastzitten was het wel erg gezellig en goed om, veel, mensen te leren kennen
Hoezo moet je een 7 gemiddeld staan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een gemiddelde van 6.81 voor m'n propedeuse-onderdelen heb ik net berekend. Tyfus, ik moet een 7 gemiddeld staan, dus ik moet nu allemaal 8en halen.
Ik wil wel een half jaartje naar het buitenland. Moet je een 7 gemiddeld voor hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo moet je een 7 gemiddeld staan?
Zeg dat ik voor die exam case ook een 7 heb dan hoef ik hiervoor dus maar een 4,5 ofzo te halen.quote:
Ah oke, chill.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil wel een half jaartje naar het buitenland. Moet je een 7 gemiddeld voor hebben.
Ja, ik moet nog wel een land kiezen. Heb echt geen idee waar ik naartoe wil, alles lijkt me wel leukquote:
Wij moeten dat gewoon sowieso, ongeacht je cijfer. Maar hoe beter je cijfer hoe chillere mogelijkheden je hebt. Bij een 5,5 kun je alleen naar fucking Duitsland ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil wel een half jaartje naar het buitenland. Moet je een 7 gemiddeld voor hebben.
Ik zou naar een land gaan waar ze geen Engels praten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog wel een land kiezen. Heb echt geen idee waar ik naartoe wil, alles lijkt me wel leukBehalve landen waar ze totaal geen Engels praten dan.
Moeten jullie dat verplicht? Wist ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon sowieso, ongeacht je cijfer. Maar hoe beter je cijfer hoe chillere mogelijkheden je hebt. Bij een 5,5 kun je alleen naar fucking Duitsland ofzo!
kun je wel je fiets terugvragenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon sowieso, ongeacht je cijfer. Maar hoe beter je cijfer hoe chillere mogelijkheden je hebt. Bij een 5,5 kun je alleen naar fucking Duitsland ofzo!
Bij ons ook een 7 gemiddeld, alleen 7,5-8 als je naar de VS wil. En als er nou één land is waar ik heen wil ...quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog wel een land kiezen. Heb echt geen idee waar ik naartoe wil, alles lijkt me wel leukBehalve landen waar ze totaal geen Engels praten dan.
Wij kunnen met een 7 ook naar de VS hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij ons ook een 7 gemiddeld, alleen 7,5-8 als je naar de VS wil. En als er nou één land is waar ik heen wil ....
Goed m'n best doen dan maar. En anders, als ik die 7 haal ga ik maar naar Australië.
Het staat in zo'n foldertje die ik heb gekregen aan het begin van het jaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij kunnen met een 7 ook naar de VS hoor.Lijkt me vreemd dat dat per faculteit zou verschillen?
Jammer dat het niet in KLB staat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Is homoseksualiteit een afwijking?
Weer een goed topic overigens.
Maar ik vind het ook prima als ik naar New Orleans wordt gestuurd hoorquote:For the past two years, Columbia ranked 1st in The National Law Journal survey of "Go-To Law Schools" as determined by the percentage of law school graduates hired by the nation's top 250 law firms.
Idd. Zie voor een enorm goed topic over beurzen ook: Grotius-beurs/positieve discriminatiequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Lakitu het volgende:
Maar sowieso, ik vind het wel goed geregeld door de UvA. Je hoeft alleen maar Nederlands collegegeld te betalen, ze hebben een heel bureau voor dit soort dingen en ook nog beurzen van de UvA zelf.
Jupquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moeten jullie dat verplicht? Wist ik niet
Allang gereageerd. Maar m'n punt daar is nu weer relevant eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd. Zie voor een enorm goed topic over beurzen ook: Grotius-beurs/positieve discriminatie
Klopt dat nou? Vind het wel gay namelijkquote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Lakitu het volgende:
Subklachtje btw, er is echt bijna geen beurs voor bachelorstudies in Amerika, je had alleen Fulbright ofzo maar dat was alleen voor graduates
Dus laat me.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik hoor alleen mezelf praten, dus laat me.
Tof. Wij ook in het eerste semester van het 3e jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup!
» Jaar 3
Periode Nr. Type Code Naam Taal ECTS Uren
semester I verplicht study abroad 30 EC Engels 30
Palingvisser?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef gers het volgende:
otis maar jij bent toch ook een allochtoon(lees palingvisser )
Geeeen ideequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tof. Wij ook in het eerste semester van het 3e jaar.![]()
Waar zou je heen willen?
Ja ook dus het liefst Engelstalig zoals ik al zei.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeeen ideede VS lijkt me wel wat
maar Engeland of Australië zou ik ook leuk vinden.. Wel een Engelstalig land sowieso
tenzij ik opeens heel goed word in Spaans ofzo.
Jij helemaal geen voorkeuren?
Same. Maar Amerika en Australië zijn kankermoeilijk, tenminste voor mij. Dan moet ik een 7.5+ gemiddeld staan, moeilijke testen goed doorlopen en geluk hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ook dus het liefst Engelstalig zoals ik al zei.En Engeland is wel lekker dichtbij en dan krijg je bij ons nog een extra maandelijkse beurs omdat het in de EU is (
), maar het is daar zo grijs en saai
Ga ik liever naar Australië. Of naar NYU.
Wat heb je gekookt danquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:21 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, ik kook hartstikke lekker voor m'n huisgenoten, vinden ze het 'te simpel'. Weet je hoe lekker simpel is?
Allemaal liflafjes:.
Spaghetti bolognese gesmoord in knoflook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heb je gekookt dan? Spruiten met knoflooksaus?
Ach, we zien het t.z.t. wel tochquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ook dus het liefst Engelstalig zoals ik al zei.En Engeland is wel lekker dichtbij en dan krijg je bij ons nog een extra maandelijkse beurs omdat het in de EU is (
), maar het is daar zo grijs en saai
Ga ik liever naar Australië. Of naar NYU.
Wat hadden ze dan verwachtquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese gesmoord in knoflook.
Aubergine, paprika, champignons en nog meer van dat soort vieze groenten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan verwacht? 5 gangen sterren diner?
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese gesmoord in knoflook.
Studie, geen stagequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die naar engelstalige landen op stage gaan.
Ja, je moet er wel groenten door heen doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aubergine, paprika, champignons en nog meer van dat soort vieze groenten.
Proef één luttel hapje van dat goddelijke gerecht, bereidt door de Meesterchef en je zou me een aanzoek op blote knieën doen om meer te krijgen.quote:
Ik had er uien en basilicum doorheen gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel groenten door heen doen. Vooral bij chicks.
Ik eet geen spaghetti, macaroni of lasagna.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Proef één luttel hapje van dat goddelijke gerecht, bereidt door de Meesterchef en je zou me een aanzoek op blote knieën doen om meer te krijgen.
Owquote:
Dat zijn geen ekte groenten, liefje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had er uien en basilicum doorheen gedaan.
De studies wel ja. Maar ik blijf niet dag en nacht op de campus mag ik hopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow.
Ze hebben toch ook engelstalige studies in niet engelstalige landen? Beetje lafjes om daar dan voor te kiezen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik eet geen spaghetti, macaroni of lasagna.Ik moet echt kotsen van tomatensaus
Wel, en ik ga die vieze rotzooi er niet doorheen doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zijn geen ekte groenten, liefje.
Nee, ik vind pasta gewoon vies.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]!!!!!
Ik eet ook geen lasagna. Maar eet je wel tagliatella of ravioli?
Je zou maar een andere taal leren, jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De studies wel ja. Maar ik blijf niet dag en nacht op de campus mag ik hopen.
Ik vroeger ook maar sinds een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik vind pasta gewoon vies.![]()
Dit klinkt heel gay, maar /care!
Okequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel, en ik ga die vieze rotzooi er niet doorheen doen. Ik kook wat ik lekker vind en anders eten ze maar niet mee. Geen gezeur.
Nee, knuffelbeertje. Wat is er?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Skylark, heb je m'n reactie als gelezen?
Maar pure pasta heeft amper een smaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik vind pasta gewoon vies.![]()
Dit klinkt heel gay, maar /care!
Wel. En al die ranzige sauzen, zum kotsenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar pure pasta heeft amper een smaak
Nee, valt wel mee, maar dat meisje wilt heel graag 'gezond' eten. Spaghetti is al gezond voor mijn doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Kan ik niks aan doen dat jij stomme huisgenoten hebt
.
Zo'n irritant wijf heb ik ook in huis. Die vreet alleen maar rauw en groentenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, maar dat meisje wilt heel graag 'gezond' eten. Spaghetti is al gezond voor mijn doen.
Heb ik helemaal geen tijd voor jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je zou maar een andere taal leren, ja.
Nee ik had je van repliek gediend maar je bent het er toch wel mee eens.quote:
Ik heb in mijn carriere als kok al gekookt (dit is de eerste keer dat ik voor meerdere mensen kook):quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n irritant wijf heb ik ook in huis. Die vreet alleen maar rauw en groenten.
Maarja, gezond kan geen kwaad an sich.
Spaghettisaus/Macaroni enzo vind ik ook vies, maar er zitten tussen die 100en sauzen vast wel sauzen die jij lustquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel. En al die ranzige sauzen, zum kotsen
Oh, je bedoelt dat je keihard terugkrabbelde omdat je de volgende dag teruglas hoe erg je jezelf voor schut hebt gezet? Niemand trapt in dat smoesje: "Ik trollde gewoon1!1!!1", hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik had je van repliek gediend maar je bent het er toch wel mee eens.
Knuffelbeertje
Ik word er niet echt wild vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn carriere als kok al gekookt (dit is de eerste keer dat ik voor meerdere mensen kook):
- Vissticks + krieltjes
- Shoarma (broodjes 1x en met rijst 1x)
- Braadworst met aardappelpuree en groenten
- Hamburgers op broodjes
- Maaltijdsalade met kipblokjes (m'n culinaire meesterwerk tot nu toe)
- Spaghetti Bolognese.
Lamlulquote:
Nee, ik reageerde op de opmerking in dit topic hiervoor. Ik dacht dat je wel response zou geven, ik had namelijk een uiterst scherpe analyse over je.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat je keihard terugkrabbelde omdat je de volgende dag teruglas hoe erg je jezelf voor schut hebt gezet? Niemand trapt in dat smoesje: "Ik trollde gewoon1!1!!1", hoor.
Ik was de wereldgerechten vergetenquote:
Wil je die even citeren voor me? Ik wil graag weten hoe je me nu weer te grazen hebt genomen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op de opmerking in dit topic hiervoor. Ik dacht dat je wel response zou geven, ik had namelijk een uiterst scherpe analyse over je.
I need a girl to ride ride ridequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was de wereldgerechten vergeten.
Ik heb een vrouw nodig.
Uit m'n hoofd ditquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
I need a girl to ride ride ride
I need a girl to make my wife
Nobody else she's all mine
Nobody else in my life
Hoeveel moeite koste het je om dat te postenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
I need a girl to ride ride ride
I need a girl to make my wife
Nobody else she's all mine
Nobody else in my life
Kijk zelf even, ben je secretariaat niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je die even citeren voor me? Ik wil graag weten hoe je me nu weer te grazen hebt genomen.
Stfu, ik kan dat hele nummer meezingenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel moeite koste het je om dat te posten?
Een echte vrouw, jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was de wereldgerechten vergeten.
Ik heb een vrouw nodig.
quote:The University of Michigan Law School has 81 full-time faculty members (60 tenured and tenure-track and 21 in clinical and legal practice). It is regarded as one of the most selective and prestigious law schools in the United States.
Nee, dan kijk ik niet. Hahaha, als ik het niet zie kun je me ook niet kwetsen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk zelf even, ben je secretariaat niet.
Ik ben juist een echte man. Ik heb:quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een echte vrouw, ja. Die van jou een echte man maakt
.
Fotoquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dan kijk ik niet. Hahaha, als ik het niet zie kun je me ook niet kwetsen!![]()
[..]
Ik ben juist een echte man. Ik heb:
- Stoppels
- (Nog) geen kookskills
- Ga veel verdienen later
- Voetbal
quote:
We zullen zien wie het meest verdient. I dare you. I double-dare you, motherfucker!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat ze veel gaan verdienen puur omdat hun opleiding met geld te maken heeft.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
We zullen zien wie het meest verdient. I dare you. I double-dare you, motherfucker!
Uhm nee, want wij doen ongeveer dezelfde studie, alleen ben ik beter in SSBM (wat inhoudt dat ik in elk opzicht je pwn).quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga meer verdienen dan jullie beide bij elkaar, suckers
watquote:
Ik own je ass met SSBBquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhm nee, want wij doen ongeveer dezelfde studie, alleen ben ik beter in SSBM (wat inhoudt dat ik in elk opzicht je pwn).
Dat zou goed kunnen, maar die is niet classic dus telt niet.quote:
O, het komt hier op neer dat jij ongelijk hebt en ik gelijk. En dat je tot noch toe geen enkele discussie weet te winnen, dat is alles.quote:Nee, dan kijk ik niet. Hahaha, als ik het niet zie kun je me ook niet kwetsen!![]()
We praten er over 10 jaar nog eens over.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
Bitches, please. Jullie komen net kijken, en nu al praatjes over wie het meeste gaat verdienen.
Wil de hoge hotelschool zich er even buiten houdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
Bitches, please. Jullie komen net kijken, en nu al praatjes over wie het meeste gaat verdienen.
Brawlquote:
Classic huh? Ik own je ass met Mario Kart. ELKE MARIO KARTquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar die is niet classic dus telt niet.
Echt hequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
Wat nou hotelschoolquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil de hoge hotelschool zich er even buiten houden?
Incorrect. Met bommen gooien sowieso niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Classic huh? Ik own je ass met Mario Kart. ELKE MARIO KART![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he''ik doe hbo, of wo,en ik ga later 10 miljoen miljard per jaar verdienen''
kneusjes met hun grote bek
Geen idee, maar ik wilde je provoceren.quote:
Mijn post was te vroeg gepostquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg dat ik voor die exam case ook een 7 heb dan hoef ik hiervoor dus maar een 4,5 ofzo te halen.
Zeg het ze maar NG. Mbo ftw!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he''ik doe hbo, of wo,en ik ga later 10 miljoen miljard per jaar verdienen''
Is mijn fiets al gemaakt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad, sukkels. Vandaar dat ik ze uitlach. Puur omdat ze een economische studie doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, maar ik ga eerder op Forbes staanquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incorrect. Met bommen gooien sowieso niet.
Misschien gaan wij wel evenveel verdienen. Laten we het daarop gooien?
Ik ben bescheiden en wil niet dat jan en alleman van mijn inkomsten weet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, maar ik ga eerder op Forbes staan
Wil je NG even suen wegens smaad voor me?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, sukkels. Vandaar dat ik ze uitlach. Puur omdat ze een economische studie doen!!!!!!!!!
Daar zou ik echt totaal geen problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben bescheiden en wil niet dat jan en alleman van mijn inkomsten weet.
Het zijn vooral die wijsneusjes die op de uni zitten, die denken dat ze wat voorstellen. Maar eigenlijk stellen ze vrij weinig voorquote:
Ik durf niks te zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zijn vooral die wijsneusjes die op de uni zitten, die denken dat ze wat voorstellen. Maar eigenlijk stellen ze vrij weinig voor
Zullen mensen blij mee wezen dat jij steun trekt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar zou ik echt totaal geen problemen mee hebben![]()
Ik vind dat echt een enorme '
' altijd, mensen die niet willen vertellen hoeveel ze verdienen of hoe duur iets is
!
Nou, wacht maar tot ik daar kom, dan deel ik kopietjes van m'n bankafschriften uit!
Zie je wel dat je een neger/indo bent. Die willen altijd patsen. Bescheiden is een deugdquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar zou ik echt totaal geen problemen mee hebben![]()
Ik vind dat echt een enorme '
' altijd, mensen die niet willen vertellen hoeveel ze verdienen of hoe duur iets is
!
Nou, wacht maar tot ik daar kom, dan deel ik kopietjes van m'n bankafschriften uit!
Hoezo, het is een typisch Nederlands trekje dat je niet vertelt hoeveel je verdientquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een neger/indo bent. Die willen altijd patsen. Bescheiden is een deugd. En krijg je minder gezeik mee.
Oja jij bent er ook zo vaak geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zijn vooral die wijsneusjes die op de uni zitten, die denken dat ze wat voorstellen. Maar eigenlijk stellen ze vrij weinig voor
Patsenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een neger/indo bent. Die willen altijd patsen. Bescheiden is een deugd. En krijg je minder gezeik mee.
Mag ik ook bij je bedelen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Jullie mogen me altijd vragen hoeveel ik verdien of hoe duur m'n auto was zodra het zo ver is
Ja, en ik ben uiteraard wel materialistisch, maar wel minder dan de meeste mensen van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, het is een typisch Nederlands trekje dat je niet vertelt hoeveel je verdient. In Amerika vraag je gelijk bij het eerste sollicitatiegesprek hoeveel je gaat verdienen
.
Het zou je toch eens verbazen, maatquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja jij bent er ook zo vaak geweest.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en ik ben uiteraard wel materialistisch, maar wel minder dan de meeste mensen van mijn leeftijd. Ik hou gewoon niet zo van opscheppen met wat je hebt, je hoeft het niet te verstoppen maar zoiets als Cribs ofzo zou ik NOOIT doen. Ik hou van mooie spullen, maar het is niet het belangrijkste.
Ik meer dan deze hele SC bij elkaar!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga meer verdienen dan jullie beide bij elkaar, suckers
Het zijn vooral die gasten die denken dat ze heel wat zijn en afgeven op het mboquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk interesseert de hele discussie me niets. Als iemand wilt patsen moet hij dat doen, maar ik vind dat je je dan wel laat kennen, maar verder laat het me koud. En als jullie blij zijn dat je MBO doet en denkt dat iedereen die op de uni zit autistisch is laat dat me eigenlijk ook vrij koud
.
Weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn post was te vroeg gepost![]()
Wanneer krijg je die case terug dan?
Jammerlijke comebackquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk interesseert de hele discussie me niets. Als iemand wilt patsen moet hij dat doen, maar ik vind dat je je dan wel laat kennen, maar verder laat het me koud. En als jullie blij zijn dat je UNI doet en denkt dat iedereen die op de VMBO/MBO zit retarded is laat dat me eigenlijk ook vrij koud
.
Had geen zin om een verhaal te exposeren nu.quote:
Jij bent hier de enige die uni met hoofdletters schrijft, waarom?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk interesseert de hele discussie me niets. Als iemand wilt patsen moet hij dat doen, maar ik vind dat je je dan wel laat kennen, maar verder laat het me koud. En als jullie blij zijn dat je UNI doet en denkt dat iedereen die op de VMBO/MBO zit retarded is laat dat me eigenlijk ook vrij koud
.
Ik vind het toch wel bijzonder aandoenlijk hoe je overal moeilijke woorden probeert te gebruiken die je helemaal niet begrijpt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had geen zin om een verhaal te exposeren nu.
Gebruik ze prima, soms voor de lol ja. Maar dit soort woorden gebruik ik gewoon in de praktijk hoor. Maar misschien dat die woorden niet gebezigd worden bij jou op de hotelschool.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel bijzonder aandoenlijk hoe je overal moeilijke woorden probeert te gebruiken die je helemaal niet begrijpt.
Huishoud academie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
denken dat bt de hotelschool doet
Huishoud beurs?quote:
Smaquote:
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens over mijn school zaken is er ook nieuws, waarschijnlijk ga ik 's avonds vavo op TL niveau volgen boven op mijn reguliere opleiding, zodat ik volgend jaar beslagen ten ijs kom op TL om zodoende het in 1 jaar te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Algemeen misschien?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef gers het volgende:
ga je havo doen vanuit vmbo![]()
BAASWelke vmbo deed je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
tl met het profiel handel en administratiequote:
Valt nog mee dan, je wilt niet weten wat ik gedaan hebquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef gers het volgende:
[..]
tl met het profiel handel en administratie
gemengd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt nog mee dan, je wilt niet weten wat ik gedaan heb
2 dagen geleden was ik pas echt op dreef, heb alleen een paar fikse waarschuwingen gehad, en heb over 1500 posts zo'n 30 notes gekregen, dus moet me even inhouden.quote:
Het is schoolzaken en bovenop. Tevens, beslagen ten ijs komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens over mijn school zaken is er ook nieuws, waarschijnlijk ga ik 's avonds vavo op TL niveau volgen boven op mijn reguliere opleiding, zodat ik volgend jaar beslagen ten ijs kom op TL om zodoende het in 1 jaar te doen.
Ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat leer je daar vakken vullen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]![]()
maare hoe komt het , als je het wilt vertellen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Die eerste heb je gelijk in (over het nsb gehalte maar te zwijgen) maar die laatste is wel goed, ''zodat ik beslagen ten ijs kom''.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is schoolzaken en bovenop. Tevens, beslagen ten ijs komen
Als ik dat zeg word ik uitgelachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef gers het volgende:
[..]
wat leer je daar vakken vullen ofzo![]()
maare hoe komt het , als je het wilt vertellen
Ja, ik weet dat het goed is. Maar echt niemand gebruikt dat soort taal laat staan op een informeel forum.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die eerste heb je gelijk in (over het nsb gehalte maar te zwijgen) maar die laatste is wel goed, ''zodat ik beslagen ten ijs kom''.
Op het VWO krijg je ook natuurkundequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
En ik ken de wet van OHM, waarvan ik denk dat menig WO'r hem niet kent
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik dat zeg word ik uitgelachenPrive omstandigheden buiten mijn schuld om, en nog wel wat
En een stuk luiheid. En ik ben ook faking dom, dat moet ik ook gezegd hebben
![]()
Je leert daar dat je andere mensen niet mag slaan, en verder heb ik daar leren draden trekken, ik weet bijvoorbeeld nu dat een lamp geschakeld wordt met schakel draad. En ik ken de wet van OHM, waarvan ik denk dat menig WO'r hem niet kent
Olie dom, maar toch bezit ik wel vaardigheden waarmee ik mezelf overal nog doorheen heb gebluft.quote:
Als het zo informeel is vind ik dat je ook geen opmerking hoefde te maken over die spielvoud.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het goed is. Maar echt niemand gebruikt dat soort taal laat staan op een informeel forum.
waren de vmbo sletjes op basis lekkerder dan op tlquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Olie dom, maar toch bezit ik wel vaardigheden waarmee ik mezelf overal nog doorheen heb gebluft.
We hadden alleen maar jongens, was zeker wel een mooie tijd, alleen jammer dat ik daar nu de wonden van moet likken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef gers het volgende:
[..]
waren de vmbo sletjes op basis lekkerder dan op tl?
toch wel schoolfeestjes met vmbosletjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hadden alleen maar jongens, was zeker wel een mooie tijd, alleen jammer dat ik daar nu de wonden van moet likken.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gebruik ze prima, soms voor de lol ja. Maar dit soort woorden gebruik ik gewoon in de praktijk hoor. Maar misschien dat die woorden niet gebezigd worden bij jou op de hotelschool.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
denken dat bt de hotelschool doet
Viel wel mee, maar in het oosten heb je niet zo van die losbandige sletten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:00 schreef gers het volgende:
[..]
toch wel schoolfeestjes met vmbosletjes
Heb je nu je punt?quote:
in het oosten heb je wel van die ketensletjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar in het oosten heb je niet zo van die losbandige sletten.
Inhouden is voor pussy's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
2 dagen geleden was ik pas echt op dreef, heb alleen een paar fikse waarschuwingen gehad, en heb over 1500 posts zo'n 30 notes gekregen, dus moet me even inhouden.
Remlof heeft mij om niets er 3 maand uitgetrapt. Dus ik moet wel uitkijken, en phptje heeft gewoon een ''bepaalde'' status opgebouwd hier op FOK! en die wil ik niet zomaar weggegooid hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inhouden is voor pussy's.
De crew is toch veel geblaat, weinig wol. Zie mijn sig.
Welke status?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof heeft mij om niets er 3 maand uitgetrapt. Dus ik moet wel uitkijken, en phptje heeft gewoon een ''bepaalde'' status opgebouwd hier op FOK! en die wil ik niet zomaar weggegooid hebben.
Stond dat in MED?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof heeft mij om niets er 3 maand uitgetrapt. Dus ik moet wel uitkijken, en phptje heeft gewoon een ''bepaalde'' status opgebouwd hier op FOK! en die wil ik niet zomaar weggegooid hebben.
Gewoon in banmeldtopic, in Juni heb ik de ban gekregen.quote:
De status van genuanceerd vs ongenuanceerd, slim vs dom, gevat vs terughoudend. Ene keer kom ik sterk uit de hoek, en de andere keer maak ik de ene na de andere tenenkrommende fout.quote:
Meen je.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:19 schreef Smart_ass het volgende:
Juni is met een kleine letter trouwens.
Ach flikker toch een een end op man.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De status van genuanceerd vs ongenuanceerd, slim vs dom, gevat vs terughoudend. Ene keer kom ik sterk uit de hoek, en de andere keer maak ik de ene na de andere tenenkrommende fout.
En dat alles maakt mij excentriek
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar in het oosten heb je niet zo van die losbandige sletten.
Eeh, wij moeten onze mannen behagen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ach heb je de tante toosjes ook weer, moeten jullie geen overhemden strijken?
Kom op zeg, je wordt 1 keer geneukt en het is weer klaar. Voor de rest mag je later gaan soppen, kinderen naar school brengen, schoonmaken, geneukt worden, en de huis teef uithangen.quote:
Ik kan niet wegblijven van julliequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem je dit ons negeren?
Maar iig succes.
Nou ik kan goed leren dus het lijkt me handiger als iemand als jij dat soort praktische taken overneemt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op zeg, je wordt 1 keer geneukt en het is weer klaar. Voor de rest mag je later gaan soppen, kinderen naar school brengen, schoonmaken, geneukt worden, en de huis teef uithangen.
Maar goed, iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt.
Eh, okee..quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op zeg, je wordt 1 keer geneukt en het is weer klaar. Voor de rest mag je later gaan soppen, kinderen naar school brengen, schoonmaken, geneukt worden, en de huis teef uithangen.
Maar goed, iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt.
Je laten pijpen ipv zelf rukken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Meiden ik heb een overhemd waar een vlek op zit, wat moet ik nu doen?
In je kontquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Meiden ik heb een overhemd waar een vlek op zit, wat moet ik nu doen?
Ik zeg het maar vast.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je laten pijpen ipv zelf rukken.![]()
![]()
Oh en vraag je moeder maar die weet wel raadt met dat soort vlekken.
Zit jij ook bij de dolle mina's?quote:
Ze zitten niet onder m'n bureau iigquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Gilead het volgende:
Heeft iemand hier the Sopranos gezien eigenlijk?
Nee bij de Cave Explorers.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit jij ook bij de dolle mina's?
Zat er wel iets anders onder wat de moeite waard is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze zitten niet onder m'n bureau iig
Nou maar ik ben ook voor vrouwenemancipatie hoor!quote:
Geheel vrouwelijk KLB-SCquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Gilead het volgende:
[..]
Zat er wel iets anders onder wat de moeite waard is?
Dat zeg je alleen maar omdat je te lui bent om mijn tas te dragen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou maar ik ben ook voor vrouwenemancipatie hoor!
Ha-ha, op het moment dat ik tassen zou moeten dragen voor andere mensen pleeg ik zelfmoord, cold day in hell dus. Nee ik zorg ervoor dat later mijn diplomaten koffer gedragen wordt door andere mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je te lui bent om mijn tas te dragen.
Later pas.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ha-ha, op het moment dat ik tassen zou moeten dragen voor andere mensen pleeg ik zelfmoord, cold day in hell dus. Nee ik zorg ervoor dat later mijn diplomaten koffer gedragen wordt door andere mensen.
Nee want momenteel moet ik nog doosjes stapelen. En als jullie nu ophouden te reageren op mij zodat ik bezig kan voor mijn presentatie aangezien mijn ''mede-studenten'' mij hebben laten barsten en nu kan ik gvd een presentatie gaan maken omdat ik in een groepje zit.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee want momenteel moet ik nog doosjes stapelen. En als jullie nu ophouden te reageren op mij zodat ik bezig kan voor mijn presentatie aangezien mijn ''mede-studenten'' mij hebben laten barsten en nu kan ik gvd een presentatie gaan maken omdat ik in een groepje zit.
Rook uit mijn oren!
php. niet. Hij heeft verplichtingen hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:43 schreef Gilead het volgende:
[..]
Je hoeft niet op Fok te zitten hoor, je kan hier gaan wanneer je wilt.
Ik moet wel mijn dagelijkse targets halen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:43 schreef Gilead het volgende:
[..]
Je hoeft niet op Fok te zitten hoor, je kan hier gaan wanneer je wilt.
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Maargoed, je groepsgenoten hebben er vast begrip voor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet wel mijn dagelijkse targets halen.
Nee ik hoef sowieso niet op mijn groep te rekenen aangezien ze nooit komen opdagen, en als ze er zijn voeren ze geen fuck uit. Ze mogen daar blij zijn met zo'n jongen als ik, zodat het niveau verheven wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef Gilead het volgende:
[..]
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Maargoed, je groepsgenoten hebben er vast begrip voor.
Deltion te Zwolle.quote:
Aha ik zit zelf namelijk op Windesheim.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Boh dan kom ik misschien wel bij je op school.
En kom je me nu opzoeken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Aha ik zit zelf namelijk op Windesheim.
Ik had al opgepikt dat het Zwolle was. Maar moest de school nog weten.
Klinkt een beetje als de toppers look a like's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:50 schreef S.Seagal het volgende:
O my god. Ik lees net dat de Backstreet boys in november naar rotterdam komen.
Ze geven hier wel strijk/kook/huishoud lessen dus als je wilt pm me dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar als daar ook HBO zit kom ik daar misschien wel op te zitten.
Waarom moet ze jou daarvoor nou weer een pm sturen, ik snap het niet :"(quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze geven hier wel strijk/kook/huishoud lessen dus als je wilt pm me dan.
Ik kan al koken en stofzuigen hoor. En ik heb geen kleding die gestreken hoeft te worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze geven hier wel strijk/kook/huishoud lessen dus als je wilt pm me dan.
Ik leg het je uit nadat je je speciaal onderwijs hebt afgemaaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom moet ze jou daarvoor nou weer een pm sturen, ik snap het niet :"(
ik wilde alleen maar een suggestie wekken hoor. Ik zie trouwens dat je aardig dicht bij mij in de buurt woontquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan al koken en stofzuigen hoor. En ik heb geen kleding die gestreken hoeft te worden.
Hoezo? woon jij niet in Zwolle dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik wilde alleen maar een suggestie wekken hoor. Ik zie trouwens dat je aardig dicht bij mij in de buurt woont
Neequote:
Ik woon in Dommelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NeeJij denkt dat ik mijn woonplaats hier op FOK! bekend maak
![]()
![]()
Nee ik woon 10 meter onder de grond, ik wil absoluut geen mensen horen of zien.
Ik woon in Schalkhaar, jij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NeeJij denkt dat ik mijn woonplaats hier op FOK! bekend maak
![]()
![]()
Nee ik woon 10 meter onder de grond, ik wil absoluut geen mensen horen of zien.
QFT.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon in Dommelen
OH FUCK WAT DOE IK NU ZOMAAR MN WOONPLAATS OP FOK BEKENT MAKEN OHGOD
IK GA JE ONTVOEREN!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon in Dommelen
Gaat je niks aan.quote:
gaat me wel iets aan!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.![]()
Ik zei toch dat ik 10 meter onder de grond woon, ga daar ook maar van uit dan.
Mensen
Ik ga godverdomme in Zwolle naar school, dan woon ik toch niet in Heerenveen druiloor.quote:
Olst?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga godverdomme in Zwolle naar school, dan woon ik toch niet in Heerenveen druiloor.
Misschien heeft ie het wel over zichzelf.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga godverdomme in Zwolle naar school, dan woon ik toch niet in Heerenveen druiloor.
Vertel vertel, van mijquote:
Iedereen zegt hier waar ze wonen en jij vertrouwd het nog niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel vertel, van mij![]()
![]()
Zoja, dan wil ik overwegen een foto van mijzelf te maken![]()
![]()
Ja ik weet dat ik dat wekelijks heb toezegd, maar dat komt omdat ik mensen niet vertrouw hier.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Gilead het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het wel over zichzelf.
Jij bent echt te dom op te poepen he.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben foking lelijk hoor. Nee grapje, maar jullie ridiculiseren altijd allesquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen zegt hier waar ze wonen en jij vertrouwd het nog niet?
Schiet eens op met die foto
Een vriendin van mama ook en die woont ook echt op de brouwerijwegquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon in Dommelen
Interessante stelling, maar nee. Alleen kont afvegen gaat soms lastig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom op te poepen he.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, okee..
Nou zo gaat het dus niet bij mij maaaaaaaaaaar oke
Om maar meteen met de deur in huis te vallen.quote:
Wanneer ga jij eens weg? Voor een hele lange tijd om het even in die konttekst ze zetten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om maar meteen met de deur in huis te vallen.
Hoe laat ga je weer weg?
KAN DAT VAN NAAR ELKAAR KIJKEN?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens weg? Voor een hele lange tijd om het even in die konttekst ze zetten.
4 uur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om maar meteen met de deur in huis te vallen.
Hoe laat ga je weer weg?
Ahh, die zocht ik nog.quote:
Ik vraag me altijd af wie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar menig een kan smakelijk om lachen
dagdag en MiVeR konden onduidelijke zinnen bouwen maar jij bent echt het toppunt hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Jouw zin, hij faalt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel wat warmer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat icm met een temp van 34,23 graden? Ja.
Ik kan ook gewoon goed Nederlands maar dan moet ik er wel zin in hebben, ik ga op een of ander forumpje er niet veel moeite voor doen. Maar afgrijselijke spelfouten komen zelden meer voor,quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
dagdag en MiVeR konden onduidelijke zinnen bouwen maar jij bent echt het toppunt hoor.
Gelukkig niet zo erg als jou. Ben sowieso niet zo gecharmeerd van jou ''wijselijk'' advies.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jouw zin, hij faalt.
[..]
Ik ben wel wat warmer.
Dan moeten we dat maar niet doen.quote:
Jouw zinnen, ze falen alweer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo erg als jou. Ben sowieso niet zo gecharmeerd van jou ''wijselijk'' advies.
Over een jaar of 10. Hoef ik iig niet zelf te bevallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moeten we dat maar niet doen.
Of jij moet nog behoefte hebben aan een adoptiebaby.
Ik leer het jou alleen maar zodat je volgend jaar wel weet hoe het moetquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het zo informeel is vind ik dat je ook geen opmerking hoefde te maken over die spielvoud.
Wat een excuus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon goed Nederlands maar dan moet ik er wel zin in hebben, ik ga op een of ander forumpje er niet veel moeite voor doen. Maar afgrijselijke spelfouten komen zelden meer voor,
Maar niet zo erg als jijquote:
Jonge moederquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Over een jaar of 10. Hoef ik iig niet zelf te bevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |