Ach, we zien het t.z.t. wel tochquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ook dus het liefst Engelstalig zoals ik al zei.En Engeland is wel lekker dichtbij en dan krijg je bij ons nog een extra maandelijkse beurs omdat het in de EU is (
), maar het is daar zo grijs en saai
Ga ik liever naar Australië. Of naar NYU.
Wat hadden ze dan verwachtquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese gesmoord in knoflook.
Aubergine, paprika, champignons en nog meer van dat soort vieze groenten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan verwacht? 5 gangen sterren diner?
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese gesmoord in knoflook.
Studie, geen stagequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die naar engelstalige landen op stage gaan.
Ja, je moet er wel groenten door heen doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aubergine, paprika, champignons en nog meer van dat soort vieze groenten.
Proef één luttel hapje van dat goddelijke gerecht, bereidt door de Meesterchef en je zou me een aanzoek op blote knieën doen om meer te krijgen.quote:
Ik had er uien en basilicum doorheen gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel groenten door heen doen. Vooral bij chicks.
Ik eet geen spaghetti, macaroni of lasagna.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Proef één luttel hapje van dat goddelijke gerecht, bereidt door de Meesterchef en je zou me een aanzoek op blote knieën doen om meer te krijgen.
Owquote:
Dat zijn geen ekte groenten, liefje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had er uien en basilicum doorheen gedaan.
De studies wel ja. Maar ik blijf niet dag en nacht op de campus mag ik hopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow.
Ze hebben toch ook engelstalige studies in niet engelstalige landen? Beetje lafjes om daar dan voor te kiezen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik eet geen spaghetti, macaroni of lasagna.Ik moet echt kotsen van tomatensaus
Wel, en ik ga die vieze rotzooi er niet doorheen doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zijn geen ekte groenten, liefje.
Nee, ik vind pasta gewoon vies.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]!!!!!
Ik eet ook geen lasagna. Maar eet je wel tagliatella of ravioli?
Je zou maar een andere taal leren, jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De studies wel ja. Maar ik blijf niet dag en nacht op de campus mag ik hopen.
Ik vroeger ook maar sinds een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik vind pasta gewoon vies.![]()
Dit klinkt heel gay, maar /care!
Okequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel, en ik ga die vieze rotzooi er niet doorheen doen. Ik kook wat ik lekker vind en anders eten ze maar niet mee. Geen gezeur.
Nee, knuffelbeertje. Wat is er?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Skylark, heb je m'n reactie als gelezen?
Maar pure pasta heeft amper een smaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik vind pasta gewoon vies.![]()
Dit klinkt heel gay, maar /care!
Wel. En al die ranzige sauzen, zum kotsenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar pure pasta heeft amper een smaak
Nee, valt wel mee, maar dat meisje wilt heel graag 'gezond' eten. Spaghetti is al gezond voor mijn doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Kan ik niks aan doen dat jij stomme huisgenoten hebt
.
Zo'n irritant wijf heb ik ook in huis. Die vreet alleen maar rauw en groentenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, maar dat meisje wilt heel graag 'gezond' eten. Spaghetti is al gezond voor mijn doen.
Heb ik helemaal geen tijd voor jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je zou maar een andere taal leren, ja.
Nee ik had je van repliek gediend maar je bent het er toch wel mee eens.quote:
Ik heb in mijn carriere als kok al gekookt (dit is de eerste keer dat ik voor meerdere mensen kook):quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n irritant wijf heb ik ook in huis. Die vreet alleen maar rauw en groenten.
Maarja, gezond kan geen kwaad an sich.
Spaghettisaus/Macaroni enzo vind ik ook vies, maar er zitten tussen die 100en sauzen vast wel sauzen die jij lustquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel. En al die ranzige sauzen, zum kotsen
Oh, je bedoelt dat je keihard terugkrabbelde omdat je de volgende dag teruglas hoe erg je jezelf voor schut hebt gezet? Niemand trapt in dat smoesje: "Ik trollde gewoon1!1!!1", hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik had je van repliek gediend maar je bent het er toch wel mee eens.
Knuffelbeertje
Ik word er niet echt wild vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn carriere als kok al gekookt (dit is de eerste keer dat ik voor meerdere mensen kook):
- Vissticks + krieltjes
- Shoarma (broodjes 1x en met rijst 1x)
- Braadworst met aardappelpuree en groenten
- Hamburgers op broodjes
- Maaltijdsalade met kipblokjes (m'n culinaire meesterwerk tot nu toe)
- Spaghetti Bolognese.
Lamlulquote:
Nee, ik reageerde op de opmerking in dit topic hiervoor. Ik dacht dat je wel response zou geven, ik had namelijk een uiterst scherpe analyse over je.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat je keihard terugkrabbelde omdat je de volgende dag teruglas hoe erg je jezelf voor schut hebt gezet? Niemand trapt in dat smoesje: "Ik trollde gewoon1!1!!1", hoor.
Ik was de wereldgerechten vergetenquote:
Wil je die even citeren voor me? Ik wil graag weten hoe je me nu weer te grazen hebt genomen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op de opmerking in dit topic hiervoor. Ik dacht dat je wel response zou geven, ik had namelijk een uiterst scherpe analyse over je.
I need a girl to ride ride ridequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was de wereldgerechten vergeten.
Ik heb een vrouw nodig.
Uit m'n hoofd ditquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
I need a girl to ride ride ride
I need a girl to make my wife
Nobody else she's all mine
Nobody else in my life
Hoeveel moeite koste het je om dat te postenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
I need a girl to ride ride ride
I need a girl to make my wife
Nobody else she's all mine
Nobody else in my life
Kijk zelf even, ben je secretariaat niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je die even citeren voor me? Ik wil graag weten hoe je me nu weer te grazen hebt genomen.
Stfu, ik kan dat hele nummer meezingenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel moeite koste het je om dat te posten?
Een echte vrouw, jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was de wereldgerechten vergeten.
Ik heb een vrouw nodig.
quote:The University of Michigan Law School has 81 full-time faculty members (60 tenured and tenure-track and 21 in clinical and legal practice). It is regarded as one of the most selective and prestigious law schools in the United States.
Nee, dan kijk ik niet. Hahaha, als ik het niet zie kun je me ook niet kwetsen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk zelf even, ben je secretariaat niet.
Ik ben juist een echte man. Ik heb:quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een echte vrouw, ja. Die van jou een echte man maakt
.
Fotoquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dan kijk ik niet. Hahaha, als ik het niet zie kun je me ook niet kwetsen!![]()
[..]
Ik ben juist een echte man. Ik heb:
- Stoppels
- (Nog) geen kookskills
- Ga veel verdienen later
- Voetbal
quote:
We zullen zien wie het meest verdient. I dare you. I double-dare you, motherfucker!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat ze veel gaan verdienen puur omdat hun opleiding met geld te maken heeft.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
We zullen zien wie het meest verdient. I dare you. I double-dare you, motherfucker!
Uhm nee, want wij doen ongeveer dezelfde studie, alleen ben ik beter in SSBM (wat inhoudt dat ik in elk opzicht je pwn).quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga meer verdienen dan jullie beide bij elkaar, suckers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |