Ach, we zien het t.z.t. wel tochquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ook dus het liefst Engelstalig zoals ik al zei.En Engeland is wel lekker dichtbij en dan krijg je bij ons nog een extra maandelijkse beurs omdat het in de EU is (
), maar het is daar zo grijs en saai
Ga ik liever naar Australië. Of naar NYU.
Wat hadden ze dan verwachtquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese gesmoord in knoflook.
Aubergine, paprika, champignons en nog meer van dat soort vieze groenten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan verwacht? 5 gangen sterren diner?
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese gesmoord in knoflook.
Studie, geen stagequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die naar engelstalige landen op stage gaan.
Ja, je moet er wel groenten door heen doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aubergine, paprika, champignons en nog meer van dat soort vieze groenten.
Proef één luttel hapje van dat goddelijke gerecht, bereidt door de Meesterchef en je zou me een aanzoek op blote knieën doen om meer te krijgen.quote:
Ik had er uien en basilicum doorheen gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel groenten door heen doen. Vooral bij chicks.
Ik eet geen spaghetti, macaroni of lasagna.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Proef één luttel hapje van dat goddelijke gerecht, bereidt door de Meesterchef en je zou me een aanzoek op blote knieën doen om meer te krijgen.
Owquote:
Dat zijn geen ekte groenten, liefje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had er uien en basilicum doorheen gedaan.
De studies wel ja. Maar ik blijf niet dag en nacht op de campus mag ik hopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow.
Ze hebben toch ook engelstalige studies in niet engelstalige landen? Beetje lafjes om daar dan voor te kiezen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik eet geen spaghetti, macaroni of lasagna.Ik moet echt kotsen van tomatensaus
Wel, en ik ga die vieze rotzooi er niet doorheen doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zijn geen ekte groenten, liefje.
Nee, ik vind pasta gewoon vies.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]!!!!!
Ik eet ook geen lasagna. Maar eet je wel tagliatella of ravioli?
Je zou maar een andere taal leren, jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De studies wel ja. Maar ik blijf niet dag en nacht op de campus mag ik hopen.
Ik vroeger ook maar sinds een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik vind pasta gewoon vies.![]()
Dit klinkt heel gay, maar /care!
Okequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel, en ik ga die vieze rotzooi er niet doorheen doen. Ik kook wat ik lekker vind en anders eten ze maar niet mee. Geen gezeur.
Nee, knuffelbeertje. Wat is er?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Skylark, heb je m'n reactie als gelezen?
Maar pure pasta heeft amper een smaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik vind pasta gewoon vies.![]()
Dit klinkt heel gay, maar /care!
Wel. En al die ranzige sauzen, zum kotsenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar pure pasta heeft amper een smaak
Nee, valt wel mee, maar dat meisje wilt heel graag 'gezond' eten. Spaghetti is al gezond voor mijn doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Kan ik niks aan doen dat jij stomme huisgenoten hebt
.
Zo'n irritant wijf heb ik ook in huis. Die vreet alleen maar rauw en groentenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, maar dat meisje wilt heel graag 'gezond' eten. Spaghetti is al gezond voor mijn doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |