Dat dacht ik ook altijd en hoewel er ook wat kuttere dingen aan vastzitten was het wel erg gezellig en goed om, veel, mensen te leren kennenquote:
Wat een misplaatste komma's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd en hoewel er ook wat kuttere dingen aan vastzitten was het wel erg gezellig en goed om, veel, mensen te leren kennen
Dan sta je er best netjes voorquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En het cijfer zit zo in elkaar:
The grading mark has a discrete distribution with the following rules:
The final grade will be the aerometric weighted mean of the four grades:
Weights:
0.3 grade of group assignments during tutorials
0.2 grade of the first intermediate exam (multiple choice)
0.3 grade of the second intermediate exam (multiple choice)
0.2 grade of exam case analysis
Die assignments tijdens de tutorials heb ik een 7,3 ofzo gemiddeld voor denk ik, eerste intermediate dus die 7, en die exam case heb ik nog niet terug.
Corractie, dat geldt niet voor alle mensen die daar bij zitten trouwensquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die zelf geen vrienden kunnen maken gaan bij een studenstenvereniging.
Ik ken al meer dan genoeg mensen, en daarnaast hoef ik dat soort mensen nou niet per se in m'n vriendengroep.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd en hoewel er ook wat kuttere dingen aan vastzitten was het wel erg gezellig en goed om, veel, mensen te leren kennen
Hoezo moet je een 7 gemiddeld staan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een gemiddelde van 6.81 voor m'n propedeuse-onderdelen heb ik net berekend. Tyfus, ik moet een 7 gemiddeld staan, dus ik moet nu allemaal 8en halen.
Ik wil wel een half jaartje naar het buitenland. Moet je een 7 gemiddeld voor hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo moet je een 7 gemiddeld staan?
Zeg dat ik voor die exam case ook een 7 heb dan hoef ik hiervoor dus maar een 4,5 ofzo te halen.quote:
Ah oke, chill.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil wel een half jaartje naar het buitenland. Moet je een 7 gemiddeld voor hebben.
Ja, ik moet nog wel een land kiezen. Heb echt geen idee waar ik naartoe wil, alles lijkt me wel leukquote:
Wij moeten dat gewoon sowieso, ongeacht je cijfer. Maar hoe beter je cijfer hoe chillere mogelijkheden je hebt. Bij een 5,5 kun je alleen naar fucking Duitsland ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil wel een half jaartje naar het buitenland. Moet je een 7 gemiddeld voor hebben.
Ik zou naar een land gaan waar ze geen Engels praten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog wel een land kiezen. Heb echt geen idee waar ik naartoe wil, alles lijkt me wel leukBehalve landen waar ze totaal geen Engels praten dan.
Moeten jullie dat verplicht? Wist ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon sowieso, ongeacht je cijfer. Maar hoe beter je cijfer hoe chillere mogelijkheden je hebt. Bij een 5,5 kun je alleen naar fucking Duitsland ofzo!
kun je wel je fiets terugvragenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon sowieso, ongeacht je cijfer. Maar hoe beter je cijfer hoe chillere mogelijkheden je hebt. Bij een 5,5 kun je alleen naar fucking Duitsland ofzo!
Bij ons ook een 7 gemiddeld, alleen 7,5-8 als je naar de VS wil. En als er nou één land is waar ik heen wil ...quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog wel een land kiezen. Heb echt geen idee waar ik naartoe wil, alles lijkt me wel leukBehalve landen waar ze totaal geen Engels praten dan.
Wij kunnen met een 7 ook naar de VS hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij ons ook een 7 gemiddeld, alleen 7,5-8 als je naar de VS wil. En als er nou één land is waar ik heen wil ....
Goed m'n best doen dan maar. En anders, als ik die 7 haal ga ik maar naar Australië.
Het staat in zo'n foldertje die ik heb gekregen aan het begin van het jaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij kunnen met een 7 ook naar de VS hoor.Lijkt me vreemd dat dat per faculteit zou verschillen?
Jammer dat het niet in KLB staat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Is homoseksualiteit een afwijking?
Weer een goed topic overigens.
Maar ik vind het ook prima als ik naar New Orleans wordt gestuurd hoorquote:For the past two years, Columbia ranked 1st in The National Law Journal survey of "Go-To Law Schools" as determined by the percentage of law school graduates hired by the nation's top 250 law firms.
Idd. Zie voor een enorm goed topic over beurzen ook: Grotius-beurs/positieve discriminatiequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Lakitu het volgende:
Maar sowieso, ik vind het wel goed geregeld door de UvA. Je hoeft alleen maar Nederlands collegegeld te betalen, ze hebben een heel bureau voor dit soort dingen en ook nog beurzen van de UvA zelf.
Jupquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moeten jullie dat verplicht? Wist ik niet
Allang gereageerd. Maar m'n punt daar is nu weer relevant eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd. Zie voor een enorm goed topic over beurzen ook: Grotius-beurs/positieve discriminatie
Klopt dat nou? Vind het wel gay namelijkquote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Lakitu het volgende:
Subklachtje btw, er is echt bijna geen beurs voor bachelorstudies in Amerika, je had alleen Fulbright ofzo maar dat was alleen voor graduates
Dus laat me.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik hoor alleen mezelf praten, dus laat me.
Tof. Wij ook in het eerste semester van het 3e jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup!
» Jaar 3
Periode Nr. Type Code Naam Taal ECTS Uren
semester I verplicht study abroad 30 EC Engels 30
Palingvisser?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef gers het volgende:
otis maar jij bent toch ook een allochtoon(lees palingvisser )
Geeeen ideequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tof. Wij ook in het eerste semester van het 3e jaar.![]()
Waar zou je heen willen?
Ja ook dus het liefst Engelstalig zoals ik al zei.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeeen ideede VS lijkt me wel wat
maar Engeland of Australië zou ik ook leuk vinden.. Wel een Engelstalig land sowieso
tenzij ik opeens heel goed word in Spaans ofzo.
Jij helemaal geen voorkeuren?
Same. Maar Amerika en Australië zijn kankermoeilijk, tenminste voor mij. Dan moet ik een 7.5+ gemiddeld staan, moeilijke testen goed doorlopen en geluk hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ook dus het liefst Engelstalig zoals ik al zei.En Engeland is wel lekker dichtbij en dan krijg je bij ons nog een extra maandelijkse beurs omdat het in de EU is (
), maar het is daar zo grijs en saai
Ga ik liever naar Australië. Of naar NYU.
Wat heb je gekookt danquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:21 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, ik kook hartstikke lekker voor m'n huisgenoten, vinden ze het 'te simpel'. Weet je hoe lekker simpel is?
Allemaal liflafjes:.
Spaghetti bolognese gesmoord in knoflook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heb je gekookt dan? Spruiten met knoflooksaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |