Dat bedoelde ik dus ook. Ik vraag me af hoe hier tegen aan wordt gekeken door mensen die er wel verstand van hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ja op zich wel een interessante kwestie, aangezien je je in principe aangetrokken hoort te voelen tot de andere sekse om je voort te planten. En aangezien voortplanting het belangrijkste doel van de natuur is zou je homoseksualiteit best kunnen zien als een afwijking ja..
You wish.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Triggershot het volgende:
Jup, onnatuurlijk, je kunt het zelfs een ziekte noemen, het kan wel genezen worden.
Vrouwelijk homoseksualiteit is geen afwijking, maar een verrijking.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
You wish.
We're here to stay. Jullie komen nooit meer van ons af.
Niet als je uit gaat van de importantie (quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:11 schreef Triggershot het volgende:
Homoseksualiteit komt ook veelvuldig onder dieren voor dus wat is een afwijking, misschien is heteroseksualiteit wel een afwijking, afhankelijk van je perspectief.
Emancipatie ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrouwelijk homoseksualiteit is geen afwijking, maar een verrijking.
Relatief ervaren, met name importantie, de 'homoseksuele' dieren planten zich namelijk nog steeds voor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als je uit gaat van de importantie (..) van voortplanting.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Triggershot het volgende:
Jup, onnatuurlijk, je kunt het zelfs een ziekte noemen, het kan wel genezen worden.
Prima invalshoek. Maar evengoed zal ik me ooit nog wel eens voortplanten. Bovendien kunnen mijn gaymaatjes een hoop adoptieproblematiek opvangen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef EgoTrippin het volgende:
Homo's zijn hetero's evolutionair gezien een stap vooruit, want als we ons zo blijven voortplanten als we de afgelopen tijd hebben gedaan, zijn we in niet al te lange tijd allemaal dood.
OMDAT HET DAT NIET IS VERDOMME!!!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me meer af waarom homo's niet kunnen omgaan met het feit dat het een afwijking zou zijn.
Dankzij homo's zijn winkels leuker ingericht!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Confetti het volgende:
Als er alleen homo's bestonden , bestonden wij niet. Of eigenlijk bestond niemand ofzo![]()
Een wereld vol hetero's is een betere wereld dan een wereld vol homo's
En het leven is inderdaad gebaseerd op voortplanting en we hebben dus eigenlijk helemaal niets aan homo's.
Alleen voor de lagere soorten die bedreigd worden in hun bestaan. Dat is voor ons geen issue meer, voor de mens gaat het er om dat we onze kennis zoveel mogelijk vergroten en om je daar helemaal aan te kunnen wijden is voortplanting alleen maar een obstakel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Natuurlijk is dat een afwijking. Het leven is gericht op voortplanting.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Dankzij homo's zijn winkels leuker ingericht!
tuurlijk wel als 90% van de wereldbevolking hetero isquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
OMDAT HET DAT NIET IS VERDOMME!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |