Dat bedoelde ik dus ook. Ik vraag me af hoe hier tegen aan wordt gekeken door mensen die er wel verstand van hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ja op zich wel een interessante kwestie, aangezien je je in principe aangetrokken hoort te voelen tot de andere sekse om je voort te planten. En aangezien voortplanting het belangrijkste doel van de natuur is zou je homoseksualiteit best kunnen zien als een afwijking ja..
You wish.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Triggershot het volgende:
Jup, onnatuurlijk, je kunt het zelfs een ziekte noemen, het kan wel genezen worden.
Vrouwelijk homoseksualiteit is geen afwijking, maar een verrijking.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
You wish.
We're here to stay. Jullie komen nooit meer van ons af.
Niet als je uit gaat van de importantie (quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:11 schreef Triggershot het volgende:
Homoseksualiteit komt ook veelvuldig onder dieren voor dus wat is een afwijking, misschien is heteroseksualiteit wel een afwijking, afhankelijk van je perspectief.
Emancipatie ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrouwelijk homoseksualiteit is geen afwijking, maar een verrijking.
Relatief ervaren, met name importantie, de 'homoseksuele' dieren planten zich namelijk nog steeds voor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als je uit gaat van de importantie (..) van voortplanting.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Triggershot het volgende:
Jup, onnatuurlijk, je kunt het zelfs een ziekte noemen, het kan wel genezen worden.
Prima invalshoek. Maar evengoed zal ik me ooit nog wel eens voortplanten. Bovendien kunnen mijn gaymaatjes een hoop adoptieproblematiek opvangen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef EgoTrippin het volgende:
Homo's zijn hetero's evolutionair gezien een stap vooruit, want als we ons zo blijven voortplanten als we de afgelopen tijd hebben gedaan, zijn we in niet al te lange tijd allemaal dood.
OMDAT HET DAT NIET IS VERDOMME!!!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me meer af waarom homo's niet kunnen omgaan met het feit dat het een afwijking zou zijn.
Dankzij homo's zijn winkels leuker ingericht!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Confetti het volgende:
Als er alleen homo's bestonden , bestonden wij niet. Of eigenlijk bestond niemand ofzo![]()
Een wereld vol hetero's is een betere wereld dan een wereld vol homo's
En het leven is inderdaad gebaseerd op voortplanting en we hebben dus eigenlijk helemaal niets aan homo's.
Alleen voor de lagere soorten die bedreigd worden in hun bestaan. Dat is voor ons geen issue meer, voor de mens gaat het er om dat we onze kennis zoveel mogelijk vergroten en om je daar helemaal aan te kunnen wijden is voortplanting alleen maar een obstakel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Natuurlijk is dat een afwijking. Het leven is gericht op voortplanting.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Dankzij homo's zijn winkels leuker ingericht!
tuurlijk wel als 90% van de wereldbevolking hetero isquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
OMDAT HET DAT NIET IS VERDOMME!!!!!
Omdat mijn constatering je niet aanstaat, ben jij ziek wanneer jouw constatering mij niet aanstaat, wat een zwaktebod.quote:
Homo's zijn niet onvruchtbaar he. Ze kunnen zich prima voortplanten, alleen niet met elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu ging ik eens nadenken, en ik bedacht me dat als je er op een biologische/wetenschappelijke manier naar kijkt, die uitspreek best eens zou kunnen kloppen. Immers, we (mensen en dieren) zijn hier toch biologisch gezien met z'n allen op deze aarde om ons voort te planten. Homoseksuelen kunnen dit niet, hoe je het ook wendt of keert.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:18 schreef Seven. het volgende:
10% van de Nederlanders is homo. 1,6 miljoen of zo. Spreek je dan over een afwijking? Bedoel, er zijn ook ongeveer zoveel hetero singles.
Dat was het punt niet. Stel nou dat op een of andere bewezen is dat het een afwijking is, waarom kunnen jullie er dan niet mee omgaan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
OMDAT HET DAT NIET IS VERDOMME!!!!!
Boehoe. Dan wijk ik maar af, out and proud enzo. Het woord afwijking heeft evengoed een negatieve connotatie die niet past bij homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
tuurlijk wel als 90% van de wereldbevolking hetero is
en 10 % homo.. dan wijk je toch af??
Omdat "afwijking" (voor die mensen) negatief klinkt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Stel nou dat op een of andere bewezen is dat het een afwijking is, waarom kunnen jullie er dan niet mee omgaan?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrouwelijk homoseksualiteit is geen afwijking, maar een verrijking.
en ik bedoel t echt niet negatiefquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Boehoe. Dan wijk ik maar af, out and proud enzo. Het woord afwijking heeft evengoed een negatieve connotatie die niet past bij homoseksualiteit.
Je bedoelt als in 'er scheelt iets in de hersenen?'. Ik zou er wel mee om kunnen gaan alleen het feit dat het dan ook te genezen is terwijl ik dat helemaal niet wenselijk acht, zou me wel irriteren denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Stel nou dat op een of andere bewezen is dat het een afwijking is, waarom kunnen jullie er dan niet mee omgaan?
Het is dan ook niet waar. Het is hoogstens 5% onder de mannelijke populatie, onder vrouwen nog fors minder.quote:
Hoeveel % van de Nederlandse bevolking heeft een 'afwijking' in Vandale termen denk je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:18 schreef Seven. het volgende:
10% van de Nederlanders is homo. 1,6 miljoen of zo. Spreek je dan over een afwijking? Bedoel, er zijn ook ongeveer zoveel hetero singles.
Dat is niet gezegd, het wijkt gewoon af van wat "normaal" is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bedoelt als in 'er scheelt iets in de hersenen?'.
surequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:18 schreef Seven. het volgende:
Waarom? Afwijken is voorzover ik weet gewoon niet overeenkomen met de norm. De norm is wat mij betreft heterosexualiteit. Niks negatiefs aan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:21 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Omdat "afwijking" (voor die mensen) negatief klinkt.
mij persoonlijk zal het aan me reet oxideren of iemand homo is ,maar ik ben toch van mening dat homosexualiteit te genezen is door medicijnen of electroschoks. Of hier iemand gelukkig van wordt laat ik in het middenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bedoelt als in 'er scheelt iets in de hersenen?'. Ik zou er wel mee om kunnen gaan alleen het feit dat het dan ook te genezen is terwijl ik dat helemaal niet wenselijk acht, zou me wel irriteren denk ik.
Er zijn wel meer dingen mis met mijn hersenen maar daar kan ik prima mee omgaan. Alleen mensen moeten niet lopen zeuren over genezen/veranderen enzo. Als zij niet met mijn afwijking om kunnen gaan, dan rotten ze maar op.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is dan ook niet waar. Het is hoogstens 5% onder de mannelijke populatie, onder vrouwen nog fors minder.
Dit zegt Wiki erover.quote:Mensen met een min of meer sterke homoseksuele voorkeur en activiteiten vormen een minderheid van de totale populatie. In de afgelopen eeuw is de grootte van deze minderheid geschat op waarden uiteenlopend van 1% en 37% van de bevolking, maar doordat het onderwerp nog steeds moeilijk ligt in de samenleving, is het vrijwel onmogelijk om onomstreden waarden te vinden. In doorsnee lijken de onderzoekingen in zowel de Verenigde Staten als Europa aan te geven dat 10 % of meer van de mensen ooit een homoseksueel contact heeft gehad, en dat 2-5 % van de mensen daar een sterke voorkeur voor heeft. Nederlands onderzoek in de jaren zestig gaf een resultaat van 5 % overwegend homoseksuele respondenten. In België en Nederland wordt gezegd dat één op tien inwoners in mindere of meerdere mate homoseksueel is.
Maar die kennis moet toch worden doorgegeven aan toekomstige generaties. Het hele (onbewuste) doel van alle leven is zelfbehoud door voortplanting. Homoseksualiteit (zaken als draagmoederschap en spermadonoren uitgezonderd) draagt daar natuurlijk niet aan bij. In die zin vind ik homoseksualiteit absoluut een afwijking. Maar dat is dan dus puur op biologisch vlak. In de sociale zin is het natuurlijk niet gepast om het als afwijking te bestempelen. Homoseksuelen zijn ook gewoon mensen die een gelukkige relatie verdienen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef remlof het volgende:
Alleen voor de lagere soorten die bedreigd worden in hun bestaan. Dat is voor ons geen issue meer, voor de mens gaat het er om dat we onze kennis zoveel mogelijk vergroten en om je daar helemaal aan te kunnen wijden is voortplanting alleen maar een obstakel.
Maar waarom zou je het "willen" genezen? Als het toch niet uitmaakt, als mensen die het zijn gewoon gelukkig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:25 schreef gers het volgende:
[..]
mij persoonlijk zal het aan me reet oxideren of iemand homo is ,maar ik ben toch van mening dat homosexualiteit te genezen is door medicijnen of electroschoks. Of hier iemand gelukkig van wordt laat ik in het midden
Ik vermoed meer dan 50%. Geen bronquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel % van de Nederlandse bevolking heeft een 'afwijking' in Vandale termen denk je?
gewoon het aantal mensen wat op wilders stemt tochquote:
Jij bent hetero single?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
sure
En hetero singles hebben ook een afwijking?
Er wordt volgens mij toch gesuggereerd dat het om een biologische afwijking gaat, anders is de TT sowieso een domme vraag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom? Afwijken is voorzover ik weet gewoon niet overeenkomen met de norm. De norm is wat mij betreft heterosexualiteit. Niks negatiefs aan.
Emileke verwijst anders wel naar genezing en ziekte. Maar volgens jouw definitie ben ik afwijkend. En dik tevreden daarmee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom? Afwijken is voorzover ik weet gewoon niet overeenkomen met de norm. De norm is wat mij betreft heterosexualiteit. Niks negatiefs aan.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Seven. het volgende:
volgens jouw definitie ben ik afwijkend. En dik
Eens een keer een homoseksueel contact maakt je geen homo. Je moet echt sterke voorkeuren in die richting hebben dan. En zo bezien worden mijn cijfers inderdaad door wiki bevestigd, ik zit zelfs nog aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt Wiki erover.
Maar OK, da's ook maar wiki. Toch denk ik dat het wel aardig klopt, geen zin om wetenschappelijke bronnen aan te moeten voeren enzo. Je denkt er zelf maar over zoals je wil. Zolang je niet in het wereldje zit, kun je het eigenlijk ook niet weten. Er ging een wereld voor me open toen ik uit de kast kwam.
OK. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit in een relatie met een man gelukkig zou kunnen zijn. Waarom zou je dat mensen opdringen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:25 schreef gers het volgende:
[..]
mij persoonlijk zal het aan me reet oxideren of iemand homo is ,maar ik ben toch van mening dat homosexualiteit te genezen is door medicijnen of electroschoks. Of hier iemand gelukkig van wordt laat ik in het midden
Ok, andere insteek: we zijn als soort al zo succesvol dat overbevolking van onze planeet dreigt. Dus het is meer dan welkom dat niet iedereen zich voortplantquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar die kennis moet toch worden doorgegeven aan toekomstige generaties. Het hele (onbewuste) doel van alle leven is zelfbehoud door voortplanting. Homoseksualiteit (zaken als draagmoederschap en spermadonoren uitgezonderd) draagt daar natuurlijk niet aan bij. In die zin vind ik homoseksualiteit absoluut een afwijking. Maar dat is dan dus puur op biologisch vlak. In de sociale zin is het natuurlijk niet gepast om het als afwijking te bestempelen. Homoseksuelen zijn ook gewoon mensen die een gelukkige relatie verdienen.
Zie fobo.quote:
Dan was je op dat moment ook afwijkend misschien? Er moet wel iets mis zijn met je als je single bent. Laat staan single homo's!quote:
Dat is toch dat hersengebiedje waarmee je inparkeert?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:35 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Ik kan me nog een artikel herinneren waaruit gebleken is dat de hypothalamus bij homofiele mannen even groot is als die van een vrouw; zijnde 4 maal kleiner dan bij heteroseksuele mannen. Zal vast wel wat over te vinden zijn.
Goed punt, maar homo's en lesbo's zullen niet degene zijn die dat probleem indammen, aangezien het voor hen ook steeds normaler wordt om zich voort te planten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, andere insteek: we zijn als soort al zo succesvol dat overbevolking van onze planeet dreigt. Dus het is meer dan welkom dat niet iedereen zich voortplant
PROESTquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is toch dat hersengebiedje waarmee je inparkeert?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is toch dat hersengebiedje waarmee je inparkeert?
Ik pretendeer natuurlijk niet dat ik nu wel normaal ben hequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zie fobo.
[..]
Dan was je op dat moment ook afwijkend misschien? Er moet wel iets mis zijn met je als je single bent. Laat staan single homo's!![]()
![]()
![]()
Nog 1 keer. Emile Ratelband heeft in verschillende interviews aangegeven dat het om een ziekte zou gaan. Daarover gaat de discussie hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Mirel het volgende:
Afwijking = wijkt af van de norm; gaat in een andere richting dan normaal
Zoiets zou wel in een woordenboek staan.
Ik vind pedofilie geen ziekte. De meeste pedo's vallen als ze 12 zijn op bijv. 8-jarigen en op hun 38ste nog. De meeste pedo's doen overigens nooit iets met hun gevoelens. Die enkele delinquent die in het nieuws komt, zorgt voor het grote taboe. Pedofiel zijn moet kunnen zolang je je poten maar thuis houdt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:41 schreef gers het volgende:
maar even een zijspoortje dan pedofilie is een ziekte en een afwijking dus waarom homofilie niet?
maar in andere landen is homoseksualiteit wel verboden is het dan daar wel een ziekte?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Smaharba het volgende:
Pedofilie is op zich geen ziekte, wanneer het wordt uitgevoerd wel. Seks met kinderen is namelijk verboden bij de wet. Homoseksualiteit is dus geen ziekte.
Puhlease kan de pedofiliediscussie achterwege blijven? Of in een apart topic?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:41 schreef gers het volgende:
maar even een zijspoortje dan pedofilie is een ziekte en een afwijking dus waarom homofilie niet?
Nou, die makkelijk: hoowmoows doen het niet met door de wet beschermde minderjarigenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:41 schreef gers het volgende:
De mens is een sociaal wezen en voortplanting stopt niet bij de conceptie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar die kennis moet toch worden doorgegeven aan toekomstige generaties. Het hele (onbewuste) doel van alle leven is zelfbehoud door voortplanting. Homoseksualiteit (zaken als draagmoederschap en spermadonoren uitgezonderd) draagt daar natuurlijk niet aan bij. In die zin vind ik homoseksualiteit absoluut een afwijking. Maar dat is dan dus puur op biologisch vlak. In de sociale zin is het natuurlijk niet gepast om het als afwijking te bestempelen. Homoseksuelen zijn ook gewoon mensen die een gelukkige relatie verdienen.
Beide afwijkingenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:41 schreef gers het volgende:
Dat mag je vinden. Ik wil er 4quote:
LOL dit slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Smaharba het volgende:
Pedofilie is op zich geen ziekte, wanneer het wordt uitgevoerd wel. Seks met kinderen is namelijk verboden bij de wet. Homoseksualiteit is dus geen ziekte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de revolutie niet meer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik wil er 4. En het leuke aan lesbo's, we kunnen allebei werpen.
-weg, hou het een beetje normaal svp.-quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:58 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat niet alleen , het schijnt ook enorm besmettelijk te zijn, en er zijn geen spuiten voor,
Wat zeg ik nu??![]()
Wie zegt dat dieren geen afwijkingen kunnen hebben? Het lijkt me overigens een zeer onwaarschijnlijke manier van de natuur om van overpopulatie af te komen, tevens mis ik hier je argument wat bewijst dat homoseksualiteit geen afwijking is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je hebt ook homoseksuele dieren.
Misschien is het wel een manier van de natuur om overpopulatie te voorkomen, ooit aan gedacht?
Nee, homoseksualiteit is geen afwijking.
Het is alleen altijd een bastaard. Het is nooit een kind van beide partners, altijd maar van één van beiden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik wil er 4. En het leuke aan lesbo's, we kunnen allebei werpen.
Dus? En? We leven niet meer in de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het is alleen altijd een bastaard. Het is nooit een kind van beide partners, altijd maar van één van beiden.
Ken je de definitie van bastaard welquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:00 schreef swollywood het volgende:
Het is alleen altijd een bastaard. Het is nooit een kind van beide partners, altijd maar van één van beiden.
-weg, doe normaal-quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? En? We leven niet meer in de middeleeuwen.
bastaard is als men niet wettelijk getrouwd is en op het stadhuis en op de kerk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ken je de definitie van bastaard wel
even bellen naar iran daar hebben ze nog een wekelijkse fagbashquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Nou en? We kunnen nog steeds wel een wekelijkse lynchpartij organiseren om fags te verdelgen.
Trouwen op de kerk lijkt me trouwens best gevaarlijk. Wel eens gezien hoe hoog sommige van die dingen zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:05 schreef henkway het volgende:
bastaard is als men niet wettelijk getrouwd is en op het stadhuis en op de kerk.
Dus iedereen is een bastaardi
Ja hoor, klopt toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ken je de definitie van bastaard wel
quote:Een menselijke bastaard, onwettig kind, onecht kind of buitenechtelijk kind is een kind van een vader en moeder die niet met elkaar gehuwd zijn.
Nee, dan waren de homo's wel op de brandstapel gegaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? En? We leven niet meer in de middeleeuwen.
Iets hoeft niet genezen te kunnen worden voordat je het als een ziekte kan bestempelen. Menselijke arrogantie...je vindt het ook werkelijk overalquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:10 schreef Triggershot het volgende:
Een menselijke bastaard, onwettig kind, onecht kind of buitenechtelijk kind is een kind van een vader en moeder die niet met elkaar gehuwd zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:05 schreef henkway het volgende:
[..]
bastaard is als men niet wettelijk getrouwd is en op het stadhuis en op de kerk.
Dus iedereen is een bastaardi
Ben benieuwd wie je ervoor meebrengt, want zelf krijg je het nooit georganiseerdquote:
Gelukkig maak jij de regels niet. Oh en wat dan met kinderen die maar een ouder hebben? Laten we de vrijgezelle ouders ook maar allemaal afschieten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Een menselijke bastaard, onwettig kind, onecht kind of buitenechtelijk kind is een kind van een vader en moeder die niet met elkaar gehuwd zijn.
Vader en moeder is man en vrouw. Niet vrouw en vrouw of man en man. Man en vrouw. Zoals het hoort.
Wake-up callll: kinderen kunnen ook voortkomen uit een getrouwd stel en tóch opgroeien bij hoowmoowseksuele oudersquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:07 schreef beelz het volgende:
Een menselijke bastaard, onwettig kind, onecht kind of buitenechtelijk kind is een kind van een vader en moeder die niet met elkaar gehuwd zijn.
Vader en moeder is man en vrouw. Niet vrouw en vrouw of man en man. Man en vrouw. Zoals het hoort.
Of weesjes preventief ruimen. Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig maak jij de regels niet. Oh en wat dan met kinderen die maar een ouder hebben? Laten we de vrijgezelle ouders ook maar allemaal afschieten.
'zelfs' geeft natuurlijk niet aan dat het een vereiste is dat je het kunt genezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:07 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Iets hoeft niet genezen te kunnen worden voordat je het als een ziekte kan bestempelen. Menselijke arrogantie...je vindt het ook werkelijk overal
Ik vind dit een lastig onderwerp.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wake-up callll: kinderen kunnen ook voortkomen uit een getrouwd stel en tóch opgroeien bij hoowmoowseksuele ouders
Holy f*cking shit, waar gaat dan heen
Ik ook! Wil je erover pratenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:
Ik vind dit een lastig onderwerp.
Nu praat je lulkoek. Kinderen hebben altijd 2 ouders. Er kan er eentje doodgaan, maar ze hebben altijd een vader (cq. zaaddonor) en moeder (cq. draagmoeder).quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij de regels niet. Oh en wat dan met kinderen die maar een ouder hebben? Laten we de vrijgezelle ouders ook maar allemaal afschieten.
geeft 'zelfs' niet aan dat het meer dan een onnatuurlijk iets is ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'zelfs' geeft natuurlijk niet aan dat het een vereiste is dat je het kunt genezen.
Doen we toch ook.quote:
waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:13 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
geeft 'zelfs' niet aan dat het meer dan een onnatuurlijk iets is ?
Dus volgens de Amerikaanse prediker heeft god niet de hoowmoows geschapen. Wie heeft dat dan gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef swollywood het volgende:
Ik ben zelf niet gelovig (meer) maar kan me nog steeds een uitspraak van een amerikaanse prediker herinneren: "God created Adam and Eve, not Adam and Steve".
Precies, kinderen kunnen niet geboren worden uit een homoseksuele relatie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nu praat je lulkoek. Kinderen hebben altijd 2 ouders. Er kan er eentje doodgaan, maar ze hebben altijd een vader (cq. zaaddonor) en moeder (cq. draagmoeder).
Ik ben zelf niet gelovig (meer) maar kan me nog steeds een uitspraak van een amerikaanse prediker herinneren: "God created Adam and Eve, not Adam and Steve".
Satan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus volgens de Amerikaanse prediker heeft god niet de hoowmoows geschapen. Wie heeft dat dan gedaan
Ow, creepy! Best een knapperd dan die Satan; hij maakt in elk geval mooie mannen (over het algemeen dan he; een aantal studieprojectjes buiten beschouwing gelaten)quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Triggershot het volgende:
Satan.
Volgens mij is dit niet eens een grapquote:
Er zijn genoeg gezinnen waarbij één ouder het vrijwel volledig af laat weten. Dat is in mijn ogen erger dan dat het kind op moet groeien met twee liefhebbende ouders (die van hetzelfde geslacht zijn).quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nu praat je lulkoek. Kinderen hebben altijd 2 ouders. Er kan er eentje doodgaan, maar ze hebben altijd een vader (cq. zaaddonor) en moeder (cq. draagmoeder).
Dan heeft God schijnbaar toch een foutje gemaakt als er wel homo's zijn, nietwaar?quote:Ik ben zelf niet gelovig (meer) maar kan me nog steeds een uitspraak van een amerikaanse prediker herinneren: "God created Adam and Eve, not Adam and Steve".
Ik was serieus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, creepy! Best een knapperd dan die Satan; hij maakt in elk geval mooie mannen (over het algemeen dan he; een aantal studieprojectjes buiten beschouwing gelaten)
Zie mijn toelichting hierboven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:17 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet eens een grap
Anyways, Christenen zijn natuurlijk pro-voortplanting, dus niet meer dan logisch dat ze naast masturberen en sex met condooms ook tegen homo's zijn. Jammer genoeg denken mensen dat dat in deze tijd nog steeds een goed idee is
Ik ben ook serieusquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Triggershot het volgende:
Ik was serieus.
Theologisch gezien is homofilie één van de verwerpelijke influisteringen & verleidingen van Satan jegens de mens wat absoluut not done is.
Who cares? Daarom hoef je niet minder van een kind te houden en je kunt er als gezin net zo sterk om zijn, zeker als je beiden werpt. En met de huidige technieken is dat al op te lossen trouwens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
- en nou nokken met je doodsverwensingen naar homo's -quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
En met de huidige technieken is dat al op te lossen trouwens.
Nouja, omdat ''onnatuurlijk'' niet impliceert dat het een ziekte is (immers is dat natuurlijk)quote:
Vriendin van mij: vader homo, moeder lesbisch. Allebei uit de kast gekomen nadat ze uit elkaar gingen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wake-up callll: kinderen kunnen ook voortkomen uit een getrouwd stel en tóch opgroeien bij hoowmoowseksuele ouders
Holy f*cking shit, waar gaat dan heen
Maar Trigger, als het een influistering is, en dus eigenlijk een keuze van de mens zelf (al dan niet beinvloed door den duuvel) dan klopt het toch niet als je het een ziekte noemt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was serieus.
Theologisch gezien is homofilie één van de verwerpelijke influisteringen & verleidingen van Satan jegens de mens wat absoluut not done is.
God was ook een homo zegt men.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heeft God schijnbaar toch een foutje gemaakt als er wel homo's zijn, nietwaar?
Onwetende dwaas.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik moet zeggen dat terwijl ik verder niets tegen homoseksualiteit heb, het idee van kinderen in zo'n situatie me toch niet helemaal lekker zit. Adopteer een kind wat toch al niet opgevoed zou worden door zijn/haar natuurlijke ouders, anders ben je verkeerd bezig.
Inzake Lesbisch wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook serieusGoeie zet van Satan
lol, dat is wel dé ultieme dis natuurlijk, sexuele voorkeur veranderen na een relatie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vriendin van mij: vader homo, moeder lesbisch. Allebei uit de kast gekomen nadat ze uit elkaar gingen.
? Ben je serieus? Als je nu al weet dat je lesbisch bent en je wilt een kind dmv een zaaddonor, heeft dat kind door jouw toedoen geen vader. Dat vind ik onverantwoordelijk.quote:
Ghe, ja. Zo dis ik nog steeds mijn laatste vriendje. Maar dat was ook een sukkel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:29 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
lol, dat is wel dé ultieme dis natuurlijk, sexuele voorkeur veranderen na een relatie.
''GVD, door jou (en sex met jou) heb ik geen trek meer in vrouwen!''
Je hebt theologisch, (psuedo) wetenschappelijke en subjectieve benaderingen toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Trigger, als het een influistering is, en dus eigenlijk een keuze van de mens zelf (al dan niet beinvloed door den duuvel) dan klopt het toch niet als je het een ziekte noemt?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
? Ben je serieus? Als je nu al weet dat je lesbisch bent en je wilt een kind dmv een zaaddonor, heeft dat kind door jouw toedoen geen vader. Dat vind ik onverantwoordelijk.
Als je kinderen van hetzelfde geslacht krijgt is het probleem al opgelost. En anders zijn er wel andere manieren om aan een rolmodel te komen. Je zou bijvoorbeeld kunnen kiezen om samen met een man (al dan niet homo) kindjes te maken die dan ook een betrokken rol zal spelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:29 schreef Seven. het volgende:
Enig nadeel van een homoseksueel ouderpaar is dat er geen rolmodel is voor een kind van het andere geslacht.
Ja, dát zal het zijn. De mens is zó dom om het hele vervolg van zijn / haar leven om te gooien als straf voor de exquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:29 schreef AbsurdHero het volgende:
lol, dat is wel dé ultieme dis natuurlijk, sexuele voorkeur veranderen na een relatie.
''GVD, door jou (en sex met jou) heb ik geen trek meer in vrouwen!''
Oh ja, nou, ik vind het een vreemde combinatie om beide overtuigingen te hebben. Het lijkt elkaar tegen te spreken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt theologisch, (psuedo) wetenschappelijke en subjectieve benaderingen toch?
Ja tuurlijk, dat is het enige probleem... en jij denkt dat dat kind er geen moeite mee heeft dat het zijn of haar echte vader niet kent. Hier heb je echt niet goed over nagedacht, maarja, jij bent natuurlijk al bevooroordeeld omdat je weet wat JIJ wilt...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Als je een meisjes krijgt is het probleem al opgelost. En anders zijn er wel andere manieren om aan een rolmodel te komen. Je zou bijvoorbeeld kunnen kiezen om samen met een man (al dan niet homo) kindjes te maken die dan ook een betrokken rol zal spelen.
Een van de 3 is de mijne, betekent niet dat ik voor alle 3 ben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, nou, ik vind het een vreemde combinatie om beide overtuigingen te hebben. Het lijkt elkaar tegen te spreken.
Je kunt je geen enkele andere situatie voorstellen? Ja, dat is best behoorlijk dwaasquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef EgoTrippin het volgende:
? Ben je serieus? Als je nu al weet dat je lesbisch bent en je wilt een kind dmv een zaaddonor, heeft dat kind door jouw toedoen geen vader. Dat vind ik onverantwoordelijk.
Het is geen straf naar mijn ex. Maar dankzij hem besefte ik wel dat een relatie met een man mij nooit gelukkig zal maken en aangezien ik hem toch niet kan luchten of zien vanwege begrijpelijke redenen, mag ik hem er graag belachelijk mee maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dát zal het zijn. De mens is zó dom om het hele vervolg van zijn / haar leven om te gooien als straf voor de ex
Jij snapt het
Wie zegt dat mijn toekomstige kinderen hun vader nooit zullen kennen? Bij voorkeur zelfs een actieve rol in de opvoeding.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:33 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is het enige probleem... en jij denkt dat dat kind er geen moeite mee heeft dat het zijn of haar echte vader niet kent. Hier heb je echt niet goed over nagedacht, maarja, jij bent natuurlijk al bevooroordeeld omdat je weet wat JIJ wilt...
Nee, ik begrijp dat Seven. het op die manier wil.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kunt je geen enkele andere situatie voorstellen? Ja, dat is best behoorlijk dwaas
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef Seven. het volgende:
Het is geen straf naar mijn ex. Maar dankzij hem besefte ik wel dat een relatie met een man mij nooit gelukkig zal maken en aangezien ik hem toch niet kan luchten of zien vanwege begrijpelijke redenen, mag ik hem er graag belachelijk mee maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |