Hihi weet ikquote:
Je moet nog 5 van m'n huisgenoten overtuigenquote:
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik geloof het pas als ik ene briefje met Jasper/Japsnars erop zie
Ik geloof het pas als je een briefje met Lakitu erop hebtquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nein, ik heb toch gisteren zo een foto gepost met een briefje waarop stond "blote kut" want dat moest van Bp!
Of ik ben Bp, dat zou kunnen natuurlijk
Moet lukken toch? Als je voor het deeltentamen al een 7 had, dan ken je in ieder geval al wel een gedeelte van de stof.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi weet iknu hopen dat ik deze niet verpest
!
[..]
Je moet nog 5 van m'n huisgenoten overtuigen!
Verkapt kijk-mij-een-naam-briefje-foto-dinges-willen postquote:
Jij hield toch niet van mensen die opschepten over hun cijfers?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi zo grappig, dit tentamen is ons laatste tentamen voor dit vak.. We hadden een paar weken geleden een deeltentamen..
Had ik het gisteren zo over het leren voor dit tentamen met mensen van m'n studie, iedereen zo: 'Ja ik had een 3,5 voor het deeltentamen dus er staat echt druk op..' 'Ik had ook maar een 4,5 dus dat is best wel kut
!'
'Wat had jij dan Ilse?' Ik: 'Een 7. MUWHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!'
Zij: '![]()
'
Balen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet nog 5 van m'n huisgenoten overtuigen!
Ah daar ben je al.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
Ik snap nu waarom gers bij een studentenvereniging zit
hoezoquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
Ik snap nu waarom gers bij een studentenvereniging zit
Ik was gisteren bij een soos in delft en het was veel leuker en vetter dan ik van te vorige dachtquote:
DSB ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een soos in delft en het was veel leuker en vetter dan ik van te vorige dacht
Ooit, ik heb nu geen zinquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-een-naam-briefje-foto-dinges-willen post
Het deeltentamen ging over het eerste deel van het boek, dit over het tweede deelquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet lukken toch? Als je voor het deeltentamen al een 7 had, dan ken je in ieder geval al wel een gedeelte van de stof.
Ik hou niet van mensen die zeggen dat ze iets slecht gemaakt hebben en zich aan gaan stellen en daarna een hoog cijfer blijken te hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van mensen die opschepten over hun cijfers?
Tofquote:
Nee, op het corps, DSC.quote:
Ah, dat kan ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het deeltentamen ging over het eerste deel van het boek, dit over het tweede deel!
Hangt de rode vlag uit?quote:
Oh.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die zeggen dat ze iets slecht gemaakt hebben en zich aan gaan stellen en daarna een hoog cijfer blijken te hebben.
dsb is dan ook een worstenverenigingquote:
Of is de ooievaar onderweg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |