Jij bent hier de enige die uni met hoofdletters schrijft, waarom?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk interesseert de hele discussie me niets. Als iemand wilt patsen moet hij dat doen, maar ik vind dat je je dan wel laat kennen, maar verder laat het me koud. En als jullie blij zijn dat je UNI doet en denkt dat iedereen die op de VMBO/MBO zit retarded is laat dat me eigenlijk ook vrij koud
.
Ik vind het toch wel bijzonder aandoenlijk hoe je overal moeilijke woorden probeert te gebruiken die je helemaal niet begrijpt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had geen zin om een verhaal te exposeren nu.
Gebruik ze prima, soms voor de lol ja. Maar dit soort woorden gebruik ik gewoon in de praktijk hoor. Maar misschien dat die woorden niet gebezigd worden bij jou op de hotelschool.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel bijzonder aandoenlijk hoe je overal moeilijke woorden probeert te gebruiken die je helemaal niet begrijpt.
Huishoud academie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
denken dat bt de hotelschool doet
Huishoud beurs?quote:
Smaquote:
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens over mijn school zaken is er ook nieuws, waarschijnlijk ga ik 's avonds vavo op TL niveau volgen boven op mijn reguliere opleiding, zodat ik volgend jaar beslagen ten ijs kom op TL om zodoende het in 1 jaar te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Algemeen misschien?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef gers het volgende:
ga je havo doen vanuit vmbo![]()
BAASWelke vmbo deed je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
tl met het profiel handel en administratiequote:
Valt nog mee dan, je wilt niet weten wat ik gedaan hebquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef gers het volgende:
[..]
tl met het profiel handel en administratie
gemengd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt nog mee dan, je wilt niet weten wat ik gedaan heb
2 dagen geleden was ik pas echt op dreef, heb alleen een paar fikse waarschuwingen gehad, en heb over 1500 posts zo'n 30 notes gekregen, dus moet me even inhouden.quote:
Het is schoolzaken en bovenop. Tevens, beslagen ten ijs komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens over mijn school zaken is er ook nieuws, waarschijnlijk ga ik 's avonds vavo op TL niveau volgen boven op mijn reguliere opleiding, zodat ik volgend jaar beslagen ten ijs kom op TL om zodoende het in 1 jaar te doen.
Ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat leer je daar vakken vullen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]![]()
maare hoe komt het , als je het wilt vertellen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Die eerste heb je gelijk in (over het nsb gehalte maar te zwijgen) maar die laatste is wel goed, ''zodat ik beslagen ten ijs kom''.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is schoolzaken en bovenop. Tevens, beslagen ten ijs komen
Als ik dat zeg word ik uitgelachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef gers het volgende:
[..]
wat leer je daar vakken vullen ofzo![]()
maare hoe komt het , als je het wilt vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |