Ik own je ass met SSBBquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhm nee, want wij doen ongeveer dezelfde studie, alleen ben ik beter in SSBM (wat inhoudt dat ik in elk opzicht je pwn).
Dat zou goed kunnen, maar die is niet classic dus telt niet.quote:
O, het komt hier op neer dat jij ongelijk hebt en ik gelijk. En dat je tot noch toe geen enkele discussie weet te winnen, dat is alles.quote:Nee, dan kijk ik niet. Hahaha, als ik het niet zie kun je me ook niet kwetsen!![]()
We praten er over 10 jaar nog eens over.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
Bitches, please. Jullie komen net kijken, en nu al praatjes over wie het meeste gaat verdienen.
Wil de hoge hotelschool zich er even buiten houdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
Bitches, please. Jullie komen net kijken, en nu al praatjes over wie het meeste gaat verdienen.
Brawlquote:
Classic huh? Ik own je ass met Mario Kart. ELKE MARIO KARTquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar die is niet classic dus telt niet.
Echt hequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
Wat nou hotelschoolquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil de hoge hotelschool zich er even buiten houden?
Incorrect. Met bommen gooien sowieso niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Classic huh? Ik own je ass met Mario Kart. ELKE MARIO KART![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he''ik doe hbo, of wo,en ik ga later 10 miljoen miljard per jaar verdienen''
kneusjes met hun grote bek
Geen idee, maar ik wilde je provoceren.quote:
Mijn post was te vroeg gepostquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg dat ik voor die exam case ook een 7 heb dan hoef ik hiervoor dus maar een 4,5 ofzo te halen.
Zeg het ze maar NG. Mbo ftw!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he''ik doe hbo, of wo,en ik ga later 10 miljoen miljard per jaar verdienen''
Is mijn fiets al gemaakt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad, sukkels. Vandaar dat ik ze uitlach. Puur omdat ze een economische studie doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, maar ik ga eerder op Forbes staanquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incorrect. Met bommen gooien sowieso niet.
Misschien gaan wij wel evenveel verdienen. Laten we het daarop gooien?
Ik ben bescheiden en wil niet dat jan en alleman van mijn inkomsten weet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, maar ik ga eerder op Forbes staan
Wil je NG even suen wegens smaad voor me?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, sukkels. Vandaar dat ik ze uitlach. Puur omdat ze een economische studie doen!!!!!!!!!
Daar zou ik echt totaal geen problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben bescheiden en wil niet dat jan en alleman van mijn inkomsten weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |