Ja, ik weet dat het goed is. Maar echt niemand gebruikt dat soort taal laat staan op een informeel forum.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die eerste heb je gelijk in (over het nsb gehalte maar te zwijgen) maar die laatste is wel goed, ''zodat ik beslagen ten ijs kom''.
Op het VWO krijg je ook natuurkundequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
En ik ken de wet van OHM, waarvan ik denk dat menig WO'r hem niet kent
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik dat zeg word ik uitgelachenPrive omstandigheden buiten mijn schuld om, en nog wel wat
En een stuk luiheid. En ik ben ook faking dom, dat moet ik ook gezegd hebben
![]()
Je leert daar dat je andere mensen niet mag slaan, en verder heb ik daar leren draden trekken, ik weet bijvoorbeeld nu dat een lamp geschakeld wordt met schakel draad. En ik ken de wet van OHM, waarvan ik denk dat menig WO'r hem niet kent
Olie dom, maar toch bezit ik wel vaardigheden waarmee ik mezelf overal nog doorheen heb gebluft.quote:
Als het zo informeel is vind ik dat je ook geen opmerking hoefde te maken over die spielvoud.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het goed is. Maar echt niemand gebruikt dat soort taal laat staan op een informeel forum.
waren de vmbo sletjes op basis lekkerder dan op tlquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Olie dom, maar toch bezit ik wel vaardigheden waarmee ik mezelf overal nog doorheen heb gebluft.
We hadden alleen maar jongens, was zeker wel een mooie tijd, alleen jammer dat ik daar nu de wonden van moet likken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef gers het volgende:
[..]
waren de vmbo sletjes op basis lekkerder dan op tl?
toch wel schoolfeestjes met vmbosletjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hadden alleen maar jongens, was zeker wel een mooie tijd, alleen jammer dat ik daar nu de wonden van moet likken.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gebruik ze prima, soms voor de lol ja. Maar dit soort woorden gebruik ik gewoon in de praktijk hoor. Maar misschien dat die woorden niet gebezigd worden bij jou op de hotelschool.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
denken dat bt de hotelschool doet
Viel wel mee, maar in het oosten heb je niet zo van die losbandige sletten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:00 schreef gers het volgende:
[..]
toch wel schoolfeestjes met vmbosletjes
Heb je nu je punt?quote:
in het oosten heb je wel van die ketensletjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar in het oosten heb je niet zo van die losbandige sletten.
Inhouden is voor pussy's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
2 dagen geleden was ik pas echt op dreef, heb alleen een paar fikse waarschuwingen gehad, en heb over 1500 posts zo'n 30 notes gekregen, dus moet me even inhouden.
Remlof heeft mij om niets er 3 maand uitgetrapt. Dus ik moet wel uitkijken, en phptje heeft gewoon een ''bepaalde'' status opgebouwd hier op FOK! en die wil ik niet zomaar weggegooid hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inhouden is voor pussy's.
De crew is toch veel geblaat, weinig wol. Zie mijn sig.
Welke status?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof heeft mij om niets er 3 maand uitgetrapt. Dus ik moet wel uitkijken, en phptje heeft gewoon een ''bepaalde'' status opgebouwd hier op FOK! en die wil ik niet zomaar weggegooid hebben.
Stond dat in MED?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof heeft mij om niets er 3 maand uitgetrapt. Dus ik moet wel uitkijken, en phptje heeft gewoon een ''bepaalde'' status opgebouwd hier op FOK! en die wil ik niet zomaar weggegooid hebben.
Gewoon in banmeldtopic, in Juni heb ik de ban gekregen.quote:
De status van genuanceerd vs ongenuanceerd, slim vs dom, gevat vs terughoudend. Ene keer kom ik sterk uit de hoek, en de andere keer maak ik de ene na de andere tenenkrommende fout.quote:
Meen je.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:19 schreef Smart_ass het volgende:
Juni is met een kleine letter trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |