Ik durf niks te zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zijn vooral die wijsneusjes die op de uni zitten, die denken dat ze wat voorstellen. Maar eigenlijk stellen ze vrij weinig voor
Zullen mensen blij mee wezen dat jij steun trekt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar zou ik echt totaal geen problemen mee hebben![]()
Ik vind dat echt een enorme '
' altijd, mensen die niet willen vertellen hoeveel ze verdienen of hoe duur iets is
!
Nou, wacht maar tot ik daar kom, dan deel ik kopietjes van m'n bankafschriften uit!
Zie je wel dat je een neger/indo bent. Die willen altijd patsen. Bescheiden is een deugdquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar zou ik echt totaal geen problemen mee hebben![]()
Ik vind dat echt een enorme '
' altijd, mensen die niet willen vertellen hoeveel ze verdienen of hoe duur iets is
!
Nou, wacht maar tot ik daar kom, dan deel ik kopietjes van m'n bankafschriften uit!
Hoezo, het is een typisch Nederlands trekje dat je niet vertelt hoeveel je verdientquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een neger/indo bent. Die willen altijd patsen. Bescheiden is een deugd. En krijg je minder gezeik mee.
Oja jij bent er ook zo vaak geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zijn vooral die wijsneusjes die op de uni zitten, die denken dat ze wat voorstellen. Maar eigenlijk stellen ze vrij weinig voor
Patsenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een neger/indo bent. Die willen altijd patsen. Bescheiden is een deugd. En krijg je minder gezeik mee.
Mag ik ook bij je bedelen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Jullie mogen me altijd vragen hoeveel ik verdien of hoe duur m'n auto was zodra het zo ver is
Ja, en ik ben uiteraard wel materialistisch, maar wel minder dan de meeste mensen van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, het is een typisch Nederlands trekje dat je niet vertelt hoeveel je verdient. In Amerika vraag je gelijk bij het eerste sollicitatiegesprek hoeveel je gaat verdienen
.
Het zou je toch eens verbazen, maatquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja jij bent er ook zo vaak geweest.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en ik ben uiteraard wel materialistisch, maar wel minder dan de meeste mensen van mijn leeftijd. Ik hou gewoon niet zo van opscheppen met wat je hebt, je hoeft het niet te verstoppen maar zoiets als Cribs ofzo zou ik NOOIT doen. Ik hou van mooie spullen, maar het is niet het belangrijkste.
Ik meer dan deze hele SC bij elkaar!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga meer verdienen dan jullie beide bij elkaar, suckers
Het zijn vooral die gasten die denken dat ze heel wat zijn en afgeven op het mboquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk interesseert de hele discussie me niets. Als iemand wilt patsen moet hij dat doen, maar ik vind dat je je dan wel laat kennen, maar verder laat het me koud. En als jullie blij zijn dat je MBO doet en denkt dat iedereen die op de uni zit autistisch is laat dat me eigenlijk ook vrij koud
.
Weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn post was te vroeg gepost![]()
Wanneer krijg je die case terug dan?
Jammerlijke comebackquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk interesseert de hele discussie me niets. Als iemand wilt patsen moet hij dat doen, maar ik vind dat je je dan wel laat kennen, maar verder laat het me koud. En als jullie blij zijn dat je UNI doet en denkt dat iedereen die op de VMBO/MBO zit retarded is laat dat me eigenlijk ook vrij koud
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |