Het schijnt te kunnen, maar bij Baloe lijkt me dat geen succesquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dieren en gaatjes dan?Ik bedoel, ze kunnen moeilijk hun tanden gaan poetsen
Ik was er effe niet. Had een date met de belastingdienstquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nok en Guess weten het iig, ik niet.
Hij moet gewoon van het snoep afblijven als jij aan het werk bentquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen, maar bij Baloe lijkt me dat geen succes![]()
Maandag zal ik de DA ff vragen, ze was toen ik net kwam bezig met een klein ADHD-hondje dus heb haar amper gesproken.
Hij is net zelf in de vensterbank gesprongen en is bezig met een uitgebreide wasbeurt![]()
Ik hoefde trouwens maar 55 euro te betalen voor de ingreep + AB + pijnstillers + consult van gisteren
En hij krijgt geen cola meer!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij moet gewoon van het snoep afblijven als jij aan het werk bent
Nou, bij dieren is goede voeding natuurlijk het belangrijkste, maar gewoon poetsen met een tandenborstel met niks, of krabben met een krabbertje zoals ik doe moet afdoende zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
Bestaat er dierentandpasta of zo dan?
Joepiequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Loetje is weer thuis![]()
Hij was erg moeilijk onder narcose te krijgen en toen het wel lukte, ging het iets te goed.
Dus ze hebben alleen 2 kiesjes verwijderd en hem daarna zsm weer bijgebracht.
Vond het wel eng toen ik belde, toen had ie net de bijbreng-spuit gehad en zou ze me terugbellen zodra hij goed wakker was. En dat heeft dus een half uur geduurd.
Ze zag wel dat er in andere kiesjes kleine gaatjes zaten, maar dat heeft ze dus niet uitgebreid bekeken ivm bovenstaande.
Hij is nu nog wel duf, maar heeft al 2 keer brokjes gegeten![]()
Nu nog een week doorgaan met AB en maandag weer komen.
Net zoals die pedigree souplesse bij artrose. Dat gaat écht niet werkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, bij dieren is goede voeding natuurlijk het belangrijkste, maar gewoon poetsen met een tandenborstel met niks, of krabben met een krabbertje zoals ik doe moet afdoende zijn.
Er is wel hondentandpasta te koop maar dat is echt commerciele rotzooi.
Er zijn ook antitandsteenpilletjes en zo te koop, en sprays, maar ik geloof daar allemaal niet in, das net zo iets als die pedigree meuk voor honden die zo goed voor de tanden zou moeten zijn
Prachtig topic.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, onderin het topic heeft iemand wel een leuke UI
Rare dierennamen
Maar bami is toch ook hardstikke lekker?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef Qwea het volgende:
Baloe heeft een hotspot aan zn kop
Wedden dat het komt van iets dattie gejat heeft. Ik denk van de bami hapjes ofzo.
ja! Precies. En wie zit er met opgescheept?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:31 schreef nokwanda het volgende:
Baloe is net mijn oma zaliger: het is niet goed voor je, dus biets je gewoon wat je lekker vindt en heb je er daarna last van.
Hapje, *plop*, vlek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja! Precies. En wie zit er met opgescheept?![]()
Ik zou willen dat die hotspots echt GELIJK kwamen na de 1ste hap. Misschien dattie het dan snapt
Hai.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:02 schreef JJH het volgende:
Goed nieuws uit Fryslân!
Leuk.
En verder: Hai.
Of je let er heel secuur op dattie echt niks kan gappen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou willen dat die hotspots echt GELIJK kwamen na de 1ste hap. Misschien dattie het dan snapt
Z'n UI is gewoon helemaal zoek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Al die voorgaande delen in de OP!![]()
![]()
Zie ik nu pasDus we moeten er aan denken om elke keer de Wiki aan te passen ook met het vorige deel?
Zwabber, je UI met die muts
Welke van de twee.quote:Baloeloeloe, dikke kus op je rode Rotterdamsche smoeltje!
Of zet het niet voor zn neus neer. Serieus hoor, dat beest heeft een voedselallergie van hier tot Tokio en je laat hem mooi van alles jatten. Je moet er gewoon op letten dat je niets laat staan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja z'n muts is iets te groot ingekochtquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Al die voorgaande delen in de OP!![]()
![]()
Zie ik nu pasDus we moeten er aan denken om elke keer de Wiki aan te passen ook met het vorige deel?
Zwabber, je UI met die muts
Baloeloeloe, dikke kus op je rode Rotterdamsche smoeltje!
Ja. Alleen is dat wel wat moeilijker dan je zou denken. Als ik namelijk voor serieus 1 min naar benee loop, dan heeft hij mn bord al leeg gevreten. Maar idd, Ik moet eens briefjes ofzo op de deuren gaan hangen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je let er heel secuur op dattie echt niks kan gappen?
Ja! En dan na die vlek *plop* jeuk.quote:
Nou, moeilijk hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alleen is dat wel wat moeilijker dan je zou denken. Als ik namelijk voor serieus 1 min naar benee loop, dan heeft hij mn bord al leeg gevreten. Maar idd, Ik moet eens briefjes ofzo op de deuren gaan hangen.
"Alles van tafel?"
Kom op zeg, doe ff normaal ofzo. Denk je dat ik het expres laat staan ofzo? Als ik verdomme wat ga halen in de keuken ga ik toch niet telkens mn bord meenemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of zet het niet voor zn neus neer. Serieus hoor, dat beest heeft een voedselallergie van hier tot Tokio en je laat hem mooi van alles jatten. Je moet er gewoon op letten dat je niets laat staan.
Nee, das niet simpel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, moeilijk hoor. Charlie heeft ook een periode gehad dat ie álles wat eetbaar en niet eetbaar was gewoon liep te jatten. Dus zorgen wij dat ie niets kán jatten, heel simpel.
Het is lullig, echt, maar dat moet je dan toch maar wel doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe ff normaal ofzo. Denk je dat ik het expres laat staan ofzo? Als ik verdomme wat ga halen in de keuken ga ik toch niet telkens mn bord meenemen.
Qtje, jij bent ook niet Miss Subtiel als het gaat om wat je af en toe zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, das niet simpel.
Ik ben ook wel ff klaar met jou. Verander eerst je toon maar es.
Da's idd de enige optie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alleen is dat wel wat moeilijker dan je zou denken. Als ik namelijk voor serieus 1 min naar benee loop, dan heeft hij mn bord al leeg gevreten. Maar idd, Ik moet eens briefjes ofzo op de deuren gaan hangen.
"Alles van tafel?"
Hupst eisoep daar nu weer rond, ik dacht dat het een kloon van een gebande was?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, onderin het topic heeft iemand wel een leuke UI
Rare dierennamen
AbortusKonijn was de kloon van de gebande!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hupst eisoep daar nu weer rond, ik dacht dat het een kloon van een gebande was?
Leuk topic BTW.
SSquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef Greys het volgende:
Om de sfeer te verhogen ga ik het SS lijstje er nog eens even in gooien zo
Het is een leuk idee, maar stiekem denk ik dat het dan iets te druk wordt allemaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
SS
Gingen we nou nog adventkalendersecretsanta doen? Ik denk van niet?
Waar koop ik zelf zo'n geval?
UR right, thanx.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
AbortusKonijn was de kloon van de gebande!
Niet dwingen hèquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
Nog gegadigden voor Secret Santa?
Bedenk dat als je niet meedoet dat er dan best veel topics zijn waar je geen bal aan gaat vinden omdat wij dan allemaal zitten te gokken en hinten en raden en foto's posten van de nog dichte pakjes enzo. Het is maar even dat je daar nog even over nadenkt, wie zich dan ook aangesproken voelt
Einde lichte dwang
INSCHRIJVING SLUIT ZATERDAG 7 NOVEMBER OM 12.00 UUR!
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje(s) ter waarde van circa tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- tijdig versturen, foto van ingepakt ontvangen kado onder kerstboom posten in het SC topic
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
- Strega
- Muis006
- Memento-mori
- Bamba
- Takaiki
- draculettetje
Nog meer gegadigden?
Dacht ik ook al, maar oh-oh opperde het.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een leuk idee, maar stiekem denk ik dat het dan iets te druk wordt allemaal
Dawaswel duidelijk dat ik dat als grapje bedoel he?quote:
Het is een leuk idee, maar twee keer lootjes trekken wordt wat teveel van het goede denk ik zelfquote:Dacht ik ook al, maar oh-oh opperde het.
Weet jij waar ik zo'n ding koop?
Nee, donderdag! Jij was vandaag hè? Was het fijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heyaaaaa!
Was jij nou vandaag ook bij de schoonheidsmuts?
Spamquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dwingen hè![]()
[..]
Dacht ik ook al, maar oh-oh opperde het.
Weet jij waar ik zo'n ding koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik geloof dat ik ook nog een andere aan ga vragen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
Oh Nieslief, heb je al gezien wat voor leuke feestavatars jij gekregen hebt?
Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #9
Dan kunnen we hem net zo goed allemaal zelf kopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Stel dat we een adventsSS zouden doen, dan gok ik dat iedereen elkaar een Hello Kitty adventskalender gaat toesturen.![]()
Greys, dwingert.
Zover had ik het nog niet uitgedacht!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem net zo goed allemaal zelf kopen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
das een wel erg christelijke kalender voor een pagan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spam
Ik willereen met snoep. Of bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zover had ik het nog niet uitgedacht!Wat ben jij toch slim.
![]()
Doet eliesje niet mee? [/pruillip]quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:15 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, ik moet nog uit het SS-lijstje
Maar met één kratje bier ga ik het geen 4 weken uithouden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
advent = 24 dagen
krat = 24 flesjes
toeval ?
Daarom juist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
das een wel erg christelijke kalender voor een pagan
Zie de laatste bladzijde van het vorige topic.quote:
je moet er ook een kartonnetje voor plakken met luikjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar met één kratje bier ga ik het geen 4 weken uithouden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zie de laatste bladzijde van het vorige topic.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:24 schreef Pagan het volgende:
Ik ben dol op een zekere adventskalender.Had ik helemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je hoeveel werk dat is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet er ook een kartonnetje voor plakken met luikjes
Fijn dat het goed gegaan isquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen, maar bij Baloe lijkt me dat geen succes![]()
Maandag zal ik de DA ff vragen, ze was toen ik net kwam bezig met een klein ADHD-hondje dus heb haar amper gesproken.
Hij is net zelf in de vensterbank gesprongen en is bezig met een uitgebreide wasbeurt![]()
Ik hoefde trouwens maar 55 euro te betalen voor de ingreep + AB + pijnstillers + consult van gisteren
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat je dan véél meer ophaald.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:29 schreef Ml-etje het volgende:
Jeminee stond er hier iemand in het pikkedonker en regen voor de deurcollecte
Best kans op ja. Maar zo midden in de polder is dat niet slim want de helft doet de deur niet open.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat je dan véél meer ophaald.
Da's dan weer de andere kant. Dan kun je beter overdag in de regen gaan lopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Best kans op ja. Maar zo midden in de polder is dat niet slim want de helft doet de deur niet open.
Ja inderdaad bij mijn DA is onder narcose brengen al 55 euro en dan berekenen ze per minuut nog de operatietijd, de operatie zelf kost een bepaald bedrag enz.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Nou, die ingreep is zeker goedkoop, die 55 euro!
Je zou bijna denken dat ze de hele ingreep zijn vergeten mee te rekenen!
Wat had je nou voor behandeling gehad vanmiddag?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Nou, die ingreep is zeker goedkoop, die 55 euro!
Je zou bijna denken dat ze de hele ingreep zijn vergeten mee te rekenen!
Doe maar niet, ze moet gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Eliesje, waarom doe je niet mee?
Ik zal je uit het lijstje halen. Maar niet vane
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's dan weer de andere kant. Dan kun je beter overdag in de regen gaan lopen.
Maar het consult van gister, de AB en de pijnstillers zouden bij mij al zeker dat bedrag gekost hebben!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja inderdaad bij mijn DA is onder narcose brengen al 55 euro en dan berekenen ze per minuut nog de operatietijd, de operatie zelf kost een bepaald bedrag enz.
Maarja een kies trekken is niet te vergelijken met een gezwelletje verwijderen.
Uitgebreide gezichtsbehandeling, doe ik elke maand. Lekkerrrr.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat had je nou voor behandeling gehad vanmiddag?
Consult is bij ons 25 euro, er zit echt veel verschil in hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het consult van gister, de AB en de pijnstillers zouden bij mij al zeker dat bedrag gekost hebben!
[..]
Uitgebreide gezichtsbehandeling, doe ik elke maand. Lekkerrrr.
Anderhalf uur incl. wenkbrauwen epileren en massage. En verder ook alles wat ze normaal doen, scrubben, stomen, masker, enz.
Echt zo lekker!Alleen jammer dat ik mijn haar daarna altijd meteen moet wassen omdat ze met die massage niet alleen rug, schouders, nek en gezicht doet maar ook je hoofd. En dan zit er dus olie in je haar
Oh, dat klinkt echt héérlijk! Dan neem je dat olie in je haar nog wel voor lief denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het consult van gister, de AB en de pijnstillers zouden bij mij al zeker dat bedrag gekost hebben!
[..]
Anderhalf uur incl. wenkbrauwen epileren en massage. En verder ook alles wat ze normaal doen, scrubben, stomen, masker, enz.
Echt zo lekker!Alleen jammer dat ik mijn haar daarna altijd meteen moet wassen omdat ze met die massage niet alleen rug, schouders, nek en gezicht doet maar ook je hoofd. En dan zit er dus olie in je haar
Jouw feestje? Of een feestje waar je naar toe gaat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe zelden een behandeling, maar dat maakt het dan ook weer extra speciaal. Over 4 weken word ik in Lush weelde ondergedompeld.2 uur lang!
![]()
En nu ga ik me mooi maken voor mijn feestje. Het zal mij benieuwen.
Ow dat feestjequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe zelden een behandeling, maar dat maakt het dan ook weer extra speciaal. Over 4 weken word ik in Lush weelde ondergedompeld.2 uur lang!
![]()
En nu ga ik me mooi maken voor mijn feestje. Het zal mij benieuwen.
Darnquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Feestje waar ik naartoe ga.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw feestje? Of een feestje waar je naar toe gaat?
Ik doe het ook meestal zelf hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Darn
Dat soort dingen doe ik altijd zelf, inclusief mijn haren kleuren en knippen
Dat is nog eens een SATC-life
(ik heb vandaag wel scones en clotted cream gegeten bij Hotel New York. Telt dat? Het was trouwens niet echt goed)
Zolang Hara maar geen schop voor haar kont geeft. Want da's gemeen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Goodbye!
Qwea en Hara zijn nu toch niet achter de schermen elkaars haar er uit aan het trekken he?
Zien we al plukken vliegen?
Ik twijfel over SSquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dawaswel duidelijk dat ik dat als grapje bedoel he?
[..]
Het is een leuk idee, maar twee keer lootjes trekken wordt wat teveel van het goede denk ik zelf
Geen idee waar je zoiets koopt. Bij de boekhandel? Of de Xenos ofzo? Ik wil er zelf ook wel eentje!
Die Hello Kitty wil ik
Ik doe dat soort dingen dus niet goed zelfquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Darn
Dat soort dingen doe ik altijd zelf, inclusief mijn haren kleuren en knippen
Dat is nog eens een SATC-life
(ik heb vandaag wel scones en clotted cream gegeten bij Hotel New York. Telt dat? Het was trouwens niet echt goed)
Ik ga snel kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
Nok, nok, nok, nok, kijk eens in het feestavatar topic!
Hij is leuk Nok!quote:
Hoezo nou ineens?quote:
Dat zou ik tussenbeens wel een goed idee vinden. Ik word zo moe van de pukkeltjes van het scheren en geen tip die tot dusver heeft geholpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doe het ook meestal zelf hoorals ik 2x per jaar een behandeling doe is het veel.
Ben nu wel aan het been laseren (permanent ontharen).
Hotel New York daar zat ik toen ik studeerde heeel vaak
Clotted Cream isas we speak op de muren van het trapgat aan het smeren
Hihi waarom niet johquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het eerst allemaal maar overdreven getuttel en ik vond het te duur. Maar later bedacht ik me dat ik best 40 euro per maand aan zoiets voor mezelf kan uitgeven. Kan het betalen en ik ga bv weer bijna nooit uit of ik drink amper tot niet en ik ga misschien twee keer per jaar (hooguit) naar de kapper. Dus zo heb ik het goedgepraat voor mezelf![]()
Tussenbeens als bikinilijn of gewoon je benen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou ik tussenbeens wel een goed idee vinden. Ik word zo moe van de pukkeltjes van het scheren en geen tip die tot dusver heeft geholpen
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi waarom niet joh
Mr hier heeft een seizoenskaart en dan zou ik voro dat geld best een ehmm 8 keer naar een schoonheidsspecialiste kunnenIdea!
ik stond niet in het lijstje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo nou ineens?
Vind je ons niet meer lief?Of stond je nog niet in het lijstje? *gluren gaat*
Als in een volledige Brazillian, een compleet kaalkopjequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tussenbeens als bikinilijn of gewoon je benen?
Als je een lichte huid hebt en donkere haren kan dat hoor.
Tis alleen niet goedkoopik denk iedere 2 maanden weer even volhouden..
Maar heb al echt kale plekken![]()
Wat kost zoiets nou ongeveer? En moet je het ook blijven herhalen daarna, elk jaar ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tussenbeens als bikinilijn of gewoon je benen?
Als je een lichte huid hebt en donkere haren kan dat hoor.
Tis alleen niet goedkoopik denk iedere 2 maanden weer even volhouden..
Maar heb al echt kale plekken![]()
Jeuken die bij jou zo dan? Ik heb ook pukkeltjes, maar die jeuken niet. Ik merk wel dat als ik maar 1 of 2x p/w scheer, het stukken minder is. En na het scheren babylotion of bodylotion eropquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou ik tussenbeens wel een goed idee vinden. Ik word zo moe van de pukkeltjes van het scheren en geen tip die tot dusver heeft geholpen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
Jaaaaa Q, denk nog maar even na.
Als je voor zaterdag maar op het lijstje staat
2x per week. Babylotion irriteert me. Speciale scheerspullen voor een gevoelige huid ook. Honingzeep van Lush en daarna insmeren met Dreamcream helpt nog het best. Maar niets helpt totaal. Pukkeltjes die irriteren of pijn doen. Nieteens echt jeuk. Gewoon pijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jeuken die bij jou zo dan? Ik heb ook pukkeltjes, maar die jeuken niet. Ik merk wel dat als ik maar 1 of 2x p/w scheer, het stukken minder is. En na het scheren babylotion of bodylotion erop
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
Pagan, jouw kerstava is ook al zo tof! Ga gauw kijken!
Neem die met de takjes er bij!![]()
Lange tekstquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kost zoiets nou ongeveer? En moet je het ook blijven herhalen daarna, elk jaar ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Kan heel goed smoezen verzinnen, zo wil ik nu een skinny jeans want stel je voor dat ze volgend jaar uit de mode zijn en ze staan zooo leuk met die laarzen en dat jasjequote:
Ow ok dan hoop ik dat je of het geluk hebt dat het geen pijn doet of dat je een hoge pijngrens hebt maar dat is niet megaduur en kan ook gewoon.Maar ik begin er niet aan (zie tekst onder spoiler hierboven).quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als in een volledige Brazillian, een compleet kaalkopje
Scrubben met zeezout scurb liefst zonder parfum en dan scheren. En niet jodelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
2x per week. Babylotion irriteert me. Speciale scheerspullen voor een gevoelige huid ook. Honingzeep van Lush en daarna insmeren met Dreamcream helpt nog het best. Maar niets helpt totaal. Pukkeltjes die irriteren of pijn doen. Nieteens echt jeuk. Gewoon pijn.
Maar ik heb een vervelende huid
Als ik die scrub aankan voor het scheren, dan zit dat met die pijngrens wel goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ok dan hoop ik dat je of het geluk hebt dat het geen pijn doet of dat je een hoge pijngrens hebt maar dat is niet megaduur en kan ook gewoon.Maar ik begin er niet aan (zie tekst onder spoiler hierboven).
Ik krijg er met een paar dagen eentje per post.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
SS
Gingen we nou nog adventkalendersecretsanta doen? Ik denk van niet?
Waar koop ik zelf zo'n geval?
Heb ik er nog even bij gezet (zga na het posten dat ik dat vergeten was).quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
MI-etje, dank voor de uitleg!
Ik begreep er alleen nog niet helemaal uit of je het dan daarna ook nog moet bijhouden, elk jaar ofzo?
Of ben je daarna helemaal klaar?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
Nog gegadigden voor Secret Santa?
Bedenk dat als je niet meedoet dat er dan best veel topics zijn waar je geen bal aan gaat vinden omdat wij dan allemaal zitten te gokken en hinten en raden en foto's posten van de nog dichte pakjes enzo. Het is maar even dat je daar nog even over nadenkt, wie zich dan ook aangesproken voelt
Einde lichte dwang
INSCHRIJVING SLUIT ZATERDAG 7 NOVEMBER OM 12.00 UUR!
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje(s) ter waarde van circa tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
Verheug me zeer! Zit al van alles te bedenken, zo van,
als ik diegene trek, zal ik dan enz. enz......
- tijdig versturen, foto van ingepakt ontvangen kado onder kerstboom posten in het SC topic
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
- Strega
- Muis006
- Memento-mori
- Bamba
- Takaiki
- draculettetje
Nog meer gegadigden?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik die scrub aankan voor het scheren, dan zit dat met die pijngrens wel goed
Heerlen, op visite?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:07 schreef Ynske het volgende:
van Utrecht naar Heerlen, in 4 uur en 6 minuten
lang leven files en beknellingen
lekker een weekje bij mn ouders.quote:
Fijn lekker troetelenquote:
Kreeg er niets leuks van gemaakt neequote:
lquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Werkt goed bij mij
Oh ik deed Chico zn gezicht altijd met van die scheerolie, maar dan de amandelversie van Etos eigen merk, heel fijn spulquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Werkt goed bij mij
Ik ben helemaal liefquote:
Waar dan?quote:
In dat topic.quote:
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef nokwanda het volgende:
Waaarom denk ik nou steeds niet aan Strega en Pagan, maar aan Stregan en Pega?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |