Het schijnt te kunnen, maar bij Baloe lijkt me dat geen succesquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dieren en gaatjes dan?Ik bedoel, ze kunnen moeilijk hun tanden gaan poetsen
Ik was er effe niet. Had een date met de belastingdienstquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nok en Guess weten het iig, ik niet.
Hij moet gewoon van het snoep afblijven als jij aan het werk bentquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen, maar bij Baloe lijkt me dat geen succes![]()
Maandag zal ik de DA ff vragen, ze was toen ik net kwam bezig met een klein ADHD-hondje dus heb haar amper gesproken.
Hij is net zelf in de vensterbank gesprongen en is bezig met een uitgebreide wasbeurt![]()
Ik hoefde trouwens maar 55 euro te betalen voor de ingreep + AB + pijnstillers + consult van gisteren
En hij krijgt geen cola meer!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij moet gewoon van het snoep afblijven als jij aan het werk bent
Nou, bij dieren is goede voeding natuurlijk het belangrijkste, maar gewoon poetsen met een tandenborstel met niks, of krabben met een krabbertje zoals ik doe moet afdoende zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
Bestaat er dierentandpasta of zo dan?
Joepiequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Loetje is weer thuis![]()
Hij was erg moeilijk onder narcose te krijgen en toen het wel lukte, ging het iets te goed.
Dus ze hebben alleen 2 kiesjes verwijderd en hem daarna zsm weer bijgebracht.
Vond het wel eng toen ik belde, toen had ie net de bijbreng-spuit gehad en zou ze me terugbellen zodra hij goed wakker was. En dat heeft dus een half uur geduurd.
Ze zag wel dat er in andere kiesjes kleine gaatjes zaten, maar dat heeft ze dus niet uitgebreid bekeken ivm bovenstaande.
Hij is nu nog wel duf, maar heeft al 2 keer brokjes gegeten![]()
Nu nog een week doorgaan met AB en maandag weer komen.
Net zoals die pedigree souplesse bij artrose. Dat gaat écht niet werkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, bij dieren is goede voeding natuurlijk het belangrijkste, maar gewoon poetsen met een tandenborstel met niks, of krabben met een krabbertje zoals ik doe moet afdoende zijn.
Er is wel hondentandpasta te koop maar dat is echt commerciele rotzooi.
Er zijn ook antitandsteenpilletjes en zo te koop, en sprays, maar ik geloof daar allemaal niet in, das net zo iets als die pedigree meuk voor honden die zo goed voor de tanden zou moeten zijn
Prachtig topic.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, onderin het topic heeft iemand wel een leuke UI
Rare dierennamen
Maar bami is toch ook hardstikke lekker?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef Qwea het volgende:
Baloe heeft een hotspot aan zn kop
Wedden dat het komt van iets dattie gejat heeft. Ik denk van de bami hapjes ofzo.
ja! Precies. En wie zit er met opgescheept?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:31 schreef nokwanda het volgende:
Baloe is net mijn oma zaliger: het is niet goed voor je, dus biets je gewoon wat je lekker vindt en heb je er daarna last van.
Hapje, *plop*, vlek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja! Precies. En wie zit er met opgescheept?![]()
Ik zou willen dat die hotspots echt GELIJK kwamen na de 1ste hap. Misschien dattie het dan snapt
Hai.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:02 schreef JJH het volgende:
Goed nieuws uit Fryslân!
Leuk.
En verder: Hai.
Of je let er heel secuur op dattie echt niks kan gappen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou willen dat die hotspots echt GELIJK kwamen na de 1ste hap. Misschien dattie het dan snapt
Z'n UI is gewoon helemaal zoek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Al die voorgaande delen in de OP!![]()
![]()
Zie ik nu pasDus we moeten er aan denken om elke keer de Wiki aan te passen ook met het vorige deel?
Zwabber, je UI met die muts
Welke van de twee.quote:Baloeloeloe, dikke kus op je rode Rotterdamsche smoeltje!
Of zet het niet voor zn neus neer. Serieus hoor, dat beest heeft een voedselallergie van hier tot Tokio en je laat hem mooi van alles jatten. Je moet er gewoon op letten dat je niets laat staan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja z'n muts is iets te groot ingekochtquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Al die voorgaande delen in de OP!![]()
![]()
Zie ik nu pasDus we moeten er aan denken om elke keer de Wiki aan te passen ook met het vorige deel?
Zwabber, je UI met die muts
Baloeloeloe, dikke kus op je rode Rotterdamsche smoeltje!
Ja. Alleen is dat wel wat moeilijker dan je zou denken. Als ik namelijk voor serieus 1 min naar benee loop, dan heeft hij mn bord al leeg gevreten. Maar idd, Ik moet eens briefjes ofzo op de deuren gaan hangen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je let er heel secuur op dattie echt niks kan gappen?
Ja! En dan na die vlek *plop* jeuk.quote:
Nou, moeilijk hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alleen is dat wel wat moeilijker dan je zou denken. Als ik namelijk voor serieus 1 min naar benee loop, dan heeft hij mn bord al leeg gevreten. Maar idd, Ik moet eens briefjes ofzo op de deuren gaan hangen.
"Alles van tafel?"
Kom op zeg, doe ff normaal ofzo. Denk je dat ik het expres laat staan ofzo? Als ik verdomme wat ga halen in de keuken ga ik toch niet telkens mn bord meenemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of zet het niet voor zn neus neer. Serieus hoor, dat beest heeft een voedselallergie van hier tot Tokio en je laat hem mooi van alles jatten. Je moet er gewoon op letten dat je niets laat staan.
Nee, das niet simpel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, moeilijk hoor. Charlie heeft ook een periode gehad dat ie álles wat eetbaar en niet eetbaar was gewoon liep te jatten. Dus zorgen wij dat ie niets kán jatten, heel simpel.
Het is lullig, echt, maar dat moet je dan toch maar wel doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe ff normaal ofzo. Denk je dat ik het expres laat staan ofzo? Als ik verdomme wat ga halen in de keuken ga ik toch niet telkens mn bord meenemen.
Qtje, jij bent ook niet Miss Subtiel als het gaat om wat je af en toe zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, das niet simpel.
Ik ben ook wel ff klaar met jou. Verander eerst je toon maar es.
Da's idd de enige optie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alleen is dat wel wat moeilijker dan je zou denken. Als ik namelijk voor serieus 1 min naar benee loop, dan heeft hij mn bord al leeg gevreten. Maar idd, Ik moet eens briefjes ofzo op de deuren gaan hangen.
"Alles van tafel?"
Hupst eisoep daar nu weer rond, ik dacht dat het een kloon van een gebande was?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, onderin het topic heeft iemand wel een leuke UI
Rare dierennamen
AbortusKonijn was de kloon van de gebande!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hupst eisoep daar nu weer rond, ik dacht dat het een kloon van een gebande was?
Leuk topic BTW.
SSquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef Greys het volgende:
Om de sfeer te verhogen ga ik het SS lijstje er nog eens even in gooien zo
Het is een leuk idee, maar stiekem denk ik dat het dan iets te druk wordt allemaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
SS
Gingen we nou nog adventkalendersecretsanta doen? Ik denk van niet?
Waar koop ik zelf zo'n geval?
UR right, thanx.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
AbortusKonijn was de kloon van de gebande!
Niet dwingen hèquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef Greys het volgende:
Nog gegadigden voor Secret Santa?
Bedenk dat als je niet meedoet dat er dan best veel topics zijn waar je geen bal aan gaat vinden omdat wij dan allemaal zitten te gokken en hinten en raden en foto's posten van de nog dichte pakjes enzo. Het is maar even dat je daar nog even over nadenkt, wie zich dan ook aangesproken voelt
Einde lichte dwang
INSCHRIJVING SLUIT ZATERDAG 7 NOVEMBER OM 12.00 UUR!
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje(s) ter waarde van circa tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- tijdig versturen, foto van ingepakt ontvangen kado onder kerstboom posten in het SC topic
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
- Strega
- Muis006
- Memento-mori
- Bamba
- Takaiki
- draculettetje
Nog meer gegadigden?
Dacht ik ook al, maar oh-oh opperde het.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een leuk idee, maar stiekem denk ik dat het dan iets te druk wordt allemaal
Dawaswel duidelijk dat ik dat als grapje bedoel he?quote:
Het is een leuk idee, maar twee keer lootjes trekken wordt wat teveel van het goede denk ik zelfquote:Dacht ik ook al, maar oh-oh opperde het.
Weet jij waar ik zo'n ding koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |