quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Zie het topic Ll ze hebben een speciaal topic hiervoor onder feestdagen. Echt stoer hoor sommige.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe zouden ze die hoed in mn UI in dezelfde stijl van een kerstmuts kunnen voorzien denk je?
Woon je een beetje in de buurt?? Ik kom je zo een ochtendje helpen hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef bigbird het volgende:
Ben het er mee eens dat het bijzaak is, behalve dan dat ik redelijk zwaar allergisch ben voor huisstof en huismijtDus ik kan hier zelf ook nog ziek van worden
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijtertje is wel klein voor duckie..
Nok en Guess weten het iig, ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Leuk en das zonde om in 1 dag te doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net zo een leuk kadootje gekocht voor mn dinnetje dat mijn kerstkaarten gemaakt heeft trouwens
![]()
Een Hello Kitty adventkalender![]()
Zodra de kaarten binnen zijn gaat dr een op de post met die kalender dr bij.
Ik kocht ze bijna ook voor mn nichtjes, tot ik bedacht dat mn zusje de laatste keer dat ik adventkalenders kocht voor die kids eerst vergeten was ze te geven en ze daarna alles in 1 keer open liet maken omdat ze daar toch echt niet elke dag tijd voor had![]()
Dus helaas pindakaas, die krijgen dr geen meer van deze tante.
Ja, heb 't daar ff gevraagdquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zie het topic Ll ze hebben een speciaal topic hiervoor onder feestdagen. Echt stoer hoor sommige.
Haha jouw duckie blijft leuk!quote:
Heb ik ook een keer gehad. Gekocht zodra ze in de winkel lagen want het jaar eerder was ik te laat. Nah dan maar die chocolaatjes van de eerdere dagen in de boom hangen ofzo en gewoon verder gaan per dag. Was leuk tot Gawain bij de adventkalender kon..... Je wil niet weten hoe die eruit zag om op te vreten gewoon.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net zo een leuk kadootje gekocht voor mn dinnetje dat mijn kerstkaarten gemaakt heeft trouwens
![]()
Een Hello Kitty adventkalender![]()
Zodra de kaarten binnen zijn gaat dr een op de post met die kalender dr bij.
Ik kocht ze bijna ook voor mn nichtjes, tot ik bedacht dat mn zusje de laatste keer dat ik adventkalenders kocht voor die kids eerst vergeten was ze te geven en ze daarna alles in 1 keer open liet maken omdat ze daar toch echt niet elke dag tijd voor had![]()
Dus helaas pindakaas, die krijgen dr geen meer van deze tante.
Ik ook net....quote:
Mijn zusje en ik hadden vroeger echt altijd een adventkalender, zelfs op de middelbare school nog , gewoon voor de leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Gekocht zodra ze in de winkel lagen want het jaar eerder was ik te laat. Nah dan maar die chocolaatjes van de eerdere dagen in de boom hangen ofzo en gewoon verder gaan per dag. Was leuk tot Gawain bij de adventkalender kon..... Je wil niet weten hoe die eruit zag om op te vreten gewoon.....
En volgens mij was deel 250 een week of twee geleden...quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nummer 150 was in Januari dit jaar![]()
We hebben in 10 maanden evenveel volgeluld als in de periode 1999 - 2009![]()
quote:
Jawel joh, ik wist ook nooit dat het zo heette, maar het zijn gewoon van die kalenders met voor iedere dag een 'deurtje' met daar achter een chocolaatje/snoepje. En dan mag je in december er iedere dag eentje openen.quote:
Nee joh, ik haal de helft er wel even uit voor de dagen die al voorbij zijn en dan mag jij de rest open makenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet?
Jammer dat de SS dr te laat voor is![]()
Echt, gewoon ff naar Xenos gaan, die van Helloooow Kitty heeft een kadootje en chocolaatjes
Ik ben eerst nog jarig en daar weet ik al niks voor, dus ik ben blij dat ik verder niet aan sinterklaas en kerst doe hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:39 schreef Morretje het volgende:Adventskalenders
![]()
Ik kon me als kind al nooit zo goed bedwingen, al die chocolaatjes die je niet op mocht eten!![]()
Ik probeer trouwens een verlanglijstje te maken voor sinterklaas, maar da valt niet mee dit keer.. Ik wil nog geen babyspullen vragen, het is mijn sinterklaas
Ja, dat kon ik er ook wel uit op makenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel joh, ik wist ook nooit dat het zo heette, maar het zijn gewoon van die kalenders met voor iedere dag een 'deurtje' met daar achter een chocolaatje/snoepje. En dan mag je in december er iedere dag eentje openen.
De nostalgie
Aaaaaaaah moet ik jou dr ook een sturen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik er ook wel uit op makenmaar dat heb ik nog noooooooooooooit gezien.
Oh, nu wil ik ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij bevindt de oorsprong er van ook in Duitsland Hara.
[ afbeelding ]
quote:
Ik houd toch niet van chocolade,quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaah moet ik jou dr ook een sturen?
Kan niet zeggen dat ik dit ooit gezien hebquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij bevindt de oorsprong er van ook in Duitsland Hara.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:24 schreef Pagan het volgende:
Ik ben dol op een zekere adventskalender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ken ik niet en ik zou er persoonlijk ook helemaal niet blij van worden hoor, maar hijs wel tof
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Onze DA gebruikt gelukkig gasnarcose, beter te doseren en sneller weer bij na de operatie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Loetje is weer thuis![]()
Hij was erg moeilijk onder narcose te krijgen en toen het wel lukte, ging het iets te goed.
Dus ze hebben alleen 2 kiesjes verwijderd en hem daarna zsm weer bijgebracht.
Vond het wel eng toen ik belde, toen had ie net de bijbreng-spuit gehad en zou ze me terugbellen zodra hij goed wakker was. En dat heeft dus een half uur geduurd.
Ze zag wel dat er in andere kiesjes kleine gaatjes zaten, maar dat heeft ze dus niet uitgebreid bekeken ivm bovenstaande.
Hij is nu nog wel duf, maar heeft al 2 keer brokjes gegeten![]()
Nu nog een week doorgaan met AB en maandag weer komen.
En adventskalenders
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:24 schreef Pagan het volgende:
Ik ben dol op een zekere adventskalender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
🐙
Hoe zit dat met dieren en gaatjes dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Loetje is weer thuis![]()
Hij was erg moeilijk onder narcose te krijgen en toen het wel lukte, ging het iets te goed.
Dus ze hebben alleen 2 kiesjes verwijderd en hem daarna zsm weer bijgebracht.
Vond het wel eng toen ik belde, toen had ie net de bijbreng-spuit gehad en zou ze me terugbellen zodra hij goed wakker was. En dat heeft dus een half uur geduurd.
Ze zag wel dat er in andere kiesjes kleine gaatjes zaten, maar dat heeft ze dus niet uitgebreid bekeken ivm bovenstaande.
Hij is nu nog wel duf, maar heeft al 2 keer brokjes gegeten![]()
Nu nog een week doorgaan met AB en maandag weer komen.
En adventskalenders
1x in de week met de hogedrukspuit eropquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dieren en gaatjes dan?Ik bedoel, ze kunnen moeilijk hun tanden gaan poetsen
Billy heeft een rot kiesje, dat is namelijk nooit gewisseld en nog een puppykiesje ( zijn hoektanden boven zijn ook nog puppytandjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dieren en gaatjes dan?Ik bedoel, ze kunnen moeilijk hun tanden gaan poetsen
Ik vind Goodbye Kitty leukerquote:
*grin*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |