Nee, donderdag! Jij was vandaag hè? Was het fijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heyaaaaa!
Was jij nou vandaag ook bij de schoonheidsmuts?
Spamquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dwingen hè![]()
[..]
Dacht ik ook al, maar oh-oh opperde het.
Weet jij waar ik zo'n ding koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik geloof dat ik ook nog een andere aan ga vragen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
Oh Nieslief, heb je al gezien wat voor leuke feestavatars jij gekregen hebt?
Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #9
Dan kunnen we hem net zo goed allemaal zelf kopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Stel dat we een adventsSS zouden doen, dan gok ik dat iedereen elkaar een Hello Kitty adventskalender gaat toesturen.![]()
Greys, dwingert.
Zover had ik het nog niet uitgedacht!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem net zo goed allemaal zelf kopen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
das een wel erg christelijke kalender voor een pagan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spam
Ik willereen met snoep. Of bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zover had ik het nog niet uitgedacht!Wat ben jij toch slim.
![]()
Doet eliesje niet mee? [/pruillip]quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:15 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, ik moet nog uit het SS-lijstje
Maar met één kratje bier ga ik het geen 4 weken uithouden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
advent = 24 dagen
krat = 24 flesjes
toeval ?
Daarom juist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
das een wel erg christelijke kalender voor een pagan
Zie de laatste bladzijde van het vorige topic.quote:
je moet er ook een kartonnetje voor plakken met luikjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar met één kratje bier ga ik het geen 4 weken uithouden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zie de laatste bladzijde van het vorige topic.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:24 schreef Pagan het volgende:
Ik ben dol op een zekere adventskalender.Had ik helemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je hoeveel werk dat is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet er ook een kartonnetje voor plakken met luikjes
Fijn dat het goed gegaan isquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen, maar bij Baloe lijkt me dat geen succes![]()
Maandag zal ik de DA ff vragen, ze was toen ik net kwam bezig met een klein ADHD-hondje dus heb haar amper gesproken.
Hij is net zelf in de vensterbank gesprongen en is bezig met een uitgebreide wasbeurt![]()
Ik hoefde trouwens maar 55 euro te betalen voor de ingreep + AB + pijnstillers + consult van gisteren
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat je dan véél meer ophaald.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:29 schreef Ml-etje het volgende:
Jeminee stond er hier iemand in het pikkedonker en regen voor de deurcollecte
Best kans op ja. Maar zo midden in de polder is dat niet slim want de helft doet de deur niet open.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat je dan véél meer ophaald.
Da's dan weer de andere kant. Dan kun je beter overdag in de regen gaan lopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Best kans op ja. Maar zo midden in de polder is dat niet slim want de helft doet de deur niet open.
Ja inderdaad bij mijn DA is onder narcose brengen al 55 euro en dan berekenen ze per minuut nog de operatietijd, de operatie zelf kost een bepaald bedrag enz.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Nou, die ingreep is zeker goedkoop, die 55 euro!
Je zou bijna denken dat ze de hele ingreep zijn vergeten mee te rekenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |