Nee, donderdag! Jij was vandaag hè? Was het fijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heyaaaaa!
Was jij nou vandaag ook bij de schoonheidsmuts?
Spamquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dwingen hè![]()
[..]
Dacht ik ook al, maar oh-oh opperde het.
Weet jij waar ik zo'n ding koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik geloof dat ik ook nog een andere aan ga vragen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
Oh Nieslief, heb je al gezien wat voor leuke feestavatars jij gekregen hebt?
Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #9
Dan kunnen we hem net zo goed allemaal zelf kopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Stel dat we een adventsSS zouden doen, dan gok ik dat iedereen elkaar een Hello Kitty adventskalender gaat toesturen.![]()
Greys, dwingert.
Zover had ik het nog niet uitgedacht!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem net zo goed allemaal zelf kopen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
das een wel erg christelijke kalender voor een pagan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spam
Ik willereen met snoep. Of bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zover had ik het nog niet uitgedacht!Wat ben jij toch slim.
![]()
Doet eliesje niet mee? [/pruillip]quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:15 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, ik moet nog uit het SS-lijstje
Maar met één kratje bier ga ik het geen 4 weken uithouden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
advent = 24 dagen
krat = 24 flesjes
toeval ?
Daarom juist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
das een wel erg christelijke kalender voor een pagan
Zie de laatste bladzijde van het vorige topic.quote:
je moet er ook een kartonnetje voor plakken met luikjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar met één kratje bier ga ik het geen 4 weken uithouden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zie de laatste bladzijde van het vorige topic.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:24 schreef Pagan het volgende:
Ik ben dol op een zekere adventskalender.Had ik helemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je hoeveel werk dat is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet er ook een kartonnetje voor plakken met luikjes
Fijn dat het goed gegaan isquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen, maar bij Baloe lijkt me dat geen succes![]()
Maandag zal ik de DA ff vragen, ze was toen ik net kwam bezig met een klein ADHD-hondje dus heb haar amper gesproken.
Hij is net zelf in de vensterbank gesprongen en is bezig met een uitgebreide wasbeurt![]()
Ik hoefde trouwens maar 55 euro te betalen voor de ingreep + AB + pijnstillers + consult van gisteren
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat je dan véél meer ophaald.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:29 schreef Ml-etje het volgende:
Jeminee stond er hier iemand in het pikkedonker en regen voor de deurcollecte
Best kans op ja. Maar zo midden in de polder is dat niet slim want de helft doet de deur niet open.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat je dan véél meer ophaald.
Da's dan weer de andere kant. Dan kun je beter overdag in de regen gaan lopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Best kans op ja. Maar zo midden in de polder is dat niet slim want de helft doet de deur niet open.
Ja inderdaad bij mijn DA is onder narcose brengen al 55 euro en dan berekenen ze per minuut nog de operatietijd, de operatie zelf kost een bepaald bedrag enz.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Nou, die ingreep is zeker goedkoop, die 55 euro!
Je zou bijna denken dat ze de hele ingreep zijn vergeten mee te rekenen!
Wat had je nou voor behandeling gehad vanmiddag?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Nou, die ingreep is zeker goedkoop, die 55 euro!
Je zou bijna denken dat ze de hele ingreep zijn vergeten mee te rekenen!
Doe maar niet, ze moet gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Eliesje, waarom doe je niet mee?
Ik zal je uit het lijstje halen. Maar niet vane
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's dan weer de andere kant. Dan kun je beter overdag in de regen gaan lopen.
Maar het consult van gister, de AB en de pijnstillers zouden bij mij al zeker dat bedrag gekost hebben!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja inderdaad bij mijn DA is onder narcose brengen al 55 euro en dan berekenen ze per minuut nog de operatietijd, de operatie zelf kost een bepaald bedrag enz.
Maarja een kies trekken is niet te vergelijken met een gezwelletje verwijderen.
Uitgebreide gezichtsbehandeling, doe ik elke maand. Lekkerrrr.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat had je nou voor behandeling gehad vanmiddag?
Consult is bij ons 25 euro, er zit echt veel verschil in hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het consult van gister, de AB en de pijnstillers zouden bij mij al zeker dat bedrag gekost hebben!
[..]
Uitgebreide gezichtsbehandeling, doe ik elke maand. Lekkerrrr.
Anderhalf uur incl. wenkbrauwen epileren en massage. En verder ook alles wat ze normaal doen, scrubben, stomen, masker, enz.
Echt zo lekker!Alleen jammer dat ik mijn haar daarna altijd meteen moet wassen omdat ze met die massage niet alleen rug, schouders, nek en gezicht doet maar ook je hoofd. En dan zit er dus olie in je haar
Oh, dat klinkt echt héérlijk! Dan neem je dat olie in je haar nog wel voor lief denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het consult van gister, de AB en de pijnstillers zouden bij mij al zeker dat bedrag gekost hebben!
[..]
Anderhalf uur incl. wenkbrauwen epileren en massage. En verder ook alles wat ze normaal doen, scrubben, stomen, masker, enz.
Echt zo lekker!Alleen jammer dat ik mijn haar daarna altijd meteen moet wassen omdat ze met die massage niet alleen rug, schouders, nek en gezicht doet maar ook je hoofd. En dan zit er dus olie in je haar
Jouw feestje? Of een feestje waar je naar toe gaat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe zelden een behandeling, maar dat maakt het dan ook weer extra speciaal. Over 4 weken word ik in Lush weelde ondergedompeld.2 uur lang!
![]()
En nu ga ik me mooi maken voor mijn feestje. Het zal mij benieuwen.
Ow dat feestjequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe zelden een behandeling, maar dat maakt het dan ook weer extra speciaal. Over 4 weken word ik in Lush weelde ondergedompeld.2 uur lang!
![]()
En nu ga ik me mooi maken voor mijn feestje. Het zal mij benieuwen.
Darnquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Feestje waar ik naartoe ga.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw feestje? Of een feestje waar je naar toe gaat?
Ik doe het ook meestal zelf hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Darn
Dat soort dingen doe ik altijd zelf, inclusief mijn haren kleuren en knippen
Dat is nog eens een SATC-life
(ik heb vandaag wel scones en clotted cream gegeten bij Hotel New York. Telt dat? Het was trouwens niet echt goed)
Zolang Hara maar geen schop voor haar kont geeft. Want da's gemeen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Goodbye!
Qwea en Hara zijn nu toch niet achter de schermen elkaars haar er uit aan het trekken he?
Zien we al plukken vliegen?
Ik twijfel over SSquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dawaswel duidelijk dat ik dat als grapje bedoel he?
[..]
Het is een leuk idee, maar twee keer lootjes trekken wordt wat teveel van het goede denk ik zelf
Geen idee waar je zoiets koopt. Bij de boekhandel? Of de Xenos ofzo? Ik wil er zelf ook wel eentje!
Die Hello Kitty wil ik
Ik doe dat soort dingen dus niet goed zelfquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Darn
Dat soort dingen doe ik altijd zelf, inclusief mijn haren kleuren en knippen
Dat is nog eens een SATC-life
(ik heb vandaag wel scones en clotted cream gegeten bij Hotel New York. Telt dat? Het was trouwens niet echt goed)
Ik ga snel kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
Nok, nok, nok, nok, kijk eens in het feestavatar topic!
Hij is leuk Nok!quote:
Hoezo nou ineens?quote:
Dat zou ik tussenbeens wel een goed idee vinden. Ik word zo moe van de pukkeltjes van het scheren en geen tip die tot dusver heeft geholpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doe het ook meestal zelf hoorals ik 2x per jaar een behandeling doe is het veel.
Ben nu wel aan het been laseren (permanent ontharen).
Hotel New York daar zat ik toen ik studeerde heeel vaak
Clotted Cream isas we speak op de muren van het trapgat aan het smeren
Hihi waarom niet johquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het eerst allemaal maar overdreven getuttel en ik vond het te duur. Maar later bedacht ik me dat ik best 40 euro per maand aan zoiets voor mezelf kan uitgeven. Kan het betalen en ik ga bv weer bijna nooit uit of ik drink amper tot niet en ik ga misschien twee keer per jaar (hooguit) naar de kapper. Dus zo heb ik het goedgepraat voor mezelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |