in vergelijking met die vent aan de andere kant van zijn hoofd is veel niet slechtquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef daWeasel het volgende:
Wat een geil wijf trouwens achter die Simek, niet slecht
Inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef daWeasel het volgende:
Wat een geil wijf trouwens achter die Simek, niet slecht
quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef superjojo het volgende:
Heb btw Yvon Jaspers even bij de tafeldames gezet.
(speciaal voor Tong)
Gelukkig had Pechtold niks nieuws of zinnigs te melden.quote:Op maandag 2 november 2009 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ook Pechtold kreeg niet eens de kans om uit te praten... Ik zat te schreeuwen tegen Van Nieuwkerk: "HOUD JE BEK!!!!!!"
't was niets nee.. zwak verhaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig had Pechtold niks nieuws of zinnigs te melden.
quote:Gasten in de (40 min.) uitzending zijn: Roderick Vonhögen, Arnold Heertje en Carolien Tensen. Tafeldame is Paulien Cornelisse.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef tong80 het volgende:
Mijn GOWD die priester is tegen condoomgebruik in Afrika. Dan vinden ze het raar dat er bijna geen mensen meer priester willen worden.
Ik kan hier niet eens kwaad om worden. Is gewoon lachwekkend.
De Katholieken hebben daar zeker een goed punt. Met condooms strooien met de boodschap dat dat het AIDSprobleem oplost is niet alleen geen oplossing, het kan zelfs averechts werken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef tong80 het volgende:
Mijn GOWD die priester is tegen condoomgebruik in Afrika.
Hij heeft wel gelijk, in de Afrikaanse Christelijke landen is nauwelijks aids (toevalligerwijs).quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:44 schreef Norvo het volgende:
... condooms in Afrika is niet de oplossing? Ow katholieke kerk, oyyy... why
ze moeten allemaal bekeerd wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, in de Afrikaanse Christelijke landen is nauwelijks aids (toevalligerwijs).
Die vrouw achter hem, komt dat niet gewoon door haar wenkbrauwen?
Ik mag toch echt hopen dat je met Green een grap maakt he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Symer het volgende:
[..]
De Katholieken hebben daar zeker een goed punt. Met condooms strooien met de boodschap dat dat het AIDSprobleem oplost is niet alleen geen oplossing, het kan zelfs averechts werken.
Lees ook wat het hoofd van de AIDS-preventie afdeling van Harvard er over te zeggen heeft:
The pope was right about condoms, says Harvard HIV expert
Ze moeten monogaam worden en dat is 1 van de christelijke waarden ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze moeten allemaal bekeerd worden
Het gaat me meer om de vrijheid van keuze... Dat de kerk het niet eens is met condoomgebruik omdat het zwangerschappen dus kinderproductie in de weg staat... Vrije keuze is onmogelijk als er leugens verspreid worden over het nut van een condoom, daar wringt de schoen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, in de Afrikaanse Christelijke landen is nauwelijks aids (toevalligerwijs).
Die vrouw achter hem, komt dat niet gewoon door haar wenkbrauwen?
Nee, ik heb een paar van die onderzoeken gelezen die hij aanhaalt en ik kan me wel vinden in de conclusie die hij trekt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat je met Green een grap maakt he?
Of ben je zelf katholiek?
Dat iedereen zich maar moet wenden tot het geloof?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar van die onderzoeken gelezen die hij aanhaalt en ik kan me wel vinden in de conclusie die hij trekt.
Vreselijk dat nieuwe programma. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Caroline Tensen plugt weer een of ander baggerprogramma.
Doet mij denken aan Katjagoogooquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
superblond haar staat haar best wel oke
Hebben we het nog over dezelfde persoon? Die conclusie trekt hij niet. Hij zegt dat het gedachtegoed en gedrag veranderd moet worden en dat doe je dmv van educatie, onthoudingsprogramma's en door de mensen waarde te laten hechten aan monogamie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat iedereen zich maar moet wenden tot het geloof?
Ja, we hebben het over dezelfde persoon. Hij noemt zichzelf agnost maar zijn agenda zou niet anders zijn geweest als hij gewoon gezegd zou hebben gelovig te zijn. Want waarom wordt de christelijke wereld steeds als voorbeeld genoemd en niet zozeer de westerse wereld? Dat begrijp ik dan misschien niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Hebben we het nog over dezelfde persoon? Die conclusie trekt hij niet. Hij zegt dat het gedachtegoed en gedrag veranderd moet worden en dat doe je dmv van educatie, onthoudingsprogramma's en door de mensen waarde te laten hechten aan monogamie.
De paus is tegen homo's en deze vent is aanhanger van het geloof van de paus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Hebben we het nog over dezelfde persoon? Die conclusie trekt hij niet. Hij zegt dat het gedachtegoed en gedrag veranderd moet worden en dat doe je dmv van educatie, onthoudingsprogramma's en door de mensen waarde te laten hechten aan monogamie.
het is dat de paus geen tjakka zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
De paus is tegen homo's en deze vent is aanhanger van het geloof van de paus.
Het is dus een homofoob.
'Dr. Green noemt zichzelf agnost.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
De paus is tegen homo's en deze vent is aanhanger van het geloof van de paus.
Het is dus een homofoob.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Caroline Tensen plugt weer een of ander baggerprogramma.
quote:
quote:Gasten in de (40 min.) uitzending van woensdag 4 november zijn: Dominique Weesie, Rutger Castricum, Marga van Praag en Nico Dijkshoorn. Tafeldame is Yvon Jaspers.
En alles stom vindt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Stali het volgende:
En dan die Yvon Jaspers er weer bij om te zeggen dat ze het allemaal niet begrijpt.
Hopelijk wordt ze er uitgeluld door die gasten van PowNed.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Stali het volgende:
En dan die Yvon Jaspers er weer bij om te zeggen dat ze het allemaal niet begrijpt.
Sympathiek? Om te walgen bedoel je?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef superjojo het volgende:
Vond die pastoor toch best sympathiek, voor een pastoor.
Nee. Hij maakt zijn leven van pastoor echt leuk met dingen als podcasts, videogames en tv, dat vind ik wel sympathiek. Met zijn ideeën over aids en homo's ben ik het compleet oneens, maar ik ben dan ook geen gelovige.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sympathiek? Om te walgen bedoel je?
HEEFT ze een contract omdat ze daar nog steeds tafeldame is?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Stali het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil 'r wel even in de fik steken.
haha, ja idd.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Norvo het volgende:
....M-maar "Onbewoond Eiland" werd toch gezongen door een meisje? Ow... right.
Alleen jammer dat het in scene was gezetquote:
Nico Dijkshoorn was wel goed vandaag, hij had het zelfs niet over Mart.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef maril het volgende:
Aha ik hoef dus niet jaloers te zijn dat ik het niet zie( zit op werk)
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef qonmann het volgende:
Geen "ik heb zo waan, waan, waan, waanzinnig gedroomd"
Wacht ff hij had het NIET over Mart? is tie ziekquote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn was wel goed vandaag, hij had het zelfs niet over Mart.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Norvo het volgende:
... Marga van Praag, 40 jaar op de buis en nog steeds... well. Heel erg zichzelf. Met alle gevolgen van dien.
Ik voel met je mee, kijk nu ookquote:Op donderdag 5 november 2009 00:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn verwachting komt uit.
Ik kan er bijna niet naar kijken
Maar ik houd vol.
Zonder die baardhaartjes is het precies mijn buurvrouw.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:30 schreef maril het volgende:
Die kerel heeft gewoon een meiskesstem.
Nee juist niet. Zit nog bij te komen. Wat een ramp deze uitzending.quote:
Mevr. tensen ging ook in het verleden kijken met winnaars van de postcodeloterij hoe mensen in arme landen leven, ze is gewoon een botertrut.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
Haar moeder leeft niet meer zegt ze
Eén minuut later Caroline Tense
'We doen het alleen maar met mensen die leven en er toe doen.'
Inderdaad. Die Yvon Jaspers mag lekker thuisblijven voortaan. Ik had de vorige uitzendingen met haar niet gezien, maar hopelijk blijft het hierbij...quote:Op donderdag 5 november 2009 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee juist niet. Zit nog bij te komen. Wat een ramp deze uitzending.
quote:Gasten in de uitzending van donderdag 5 november zijn: Jan Kees de Jager, Mart Smeets en André Rieu. Muziek wordt verzorgd door Lenin en tafelheer is Jort Kelder
Sympathieke vent, maar ik geloof er geen bal van dat dit wettig is. Pure heling als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:45 schreef qonmann het volgende:
De Jager kan zijn verhaal goed voor het voetlicht brengen..
Prestatiedrang.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sympathieke vent, maar ik geloof er geen bal van dat dit wettig is. Pure heling als je het mij vraagt.
Vandaag eindelijk weer wat grappige dingen, had het idee dat de grapjes beetje op waren afgelopen dagen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ongelooflijk dat er elke dag zo veel fragmenten voorbij komen.
aangezien er al een jaar een hetze is tegen zwartspaarders zou dit ook weleens een verzonnen verhaal kunnen zijn om nog wat zwart spaarders voor het einde van het jaar over de streep te trekken om zich aan te geven.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sympathieke vent, maar ik geloof er geen bal van dat dit wettig is. Pure heling als je het mij vraagt.
Ik ging echt stukquote:
Dat noemt Vlaams.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef Sloggi het volgende:
Die jongen mag wel eens aan zijn uitspraak gaan werken...
Omdat hij zichzelf dan wel Stalin genoemd had.....quote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Lenin geen dictator, ach waarom ook niet.
Hij weet alleen weinig van Amerika om daar bekend te worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
André Rieu is eigenlijk best een toffe kerel
Ach, wat boeit hem dat. Die stadions moeten vol.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij weet alleen weinig van Amerika om daar bekend te worden.
Superbowl, dat is in Amerika toch?
Austin, waar is dat?
Ey kerel, hoe heette dat ene romeense nummer van gister?quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
De vrouw met die microfoon, ik viel echt bijna van de bank van het lachen.
Omdat die race olympisch en dramatisch is/was zeker weten dat Amerikanen die niet vergeten. Smeets had het over een top 3 in Amerika wat sport betreft en die wedstrijd was uniek tussen Nederland en Cuba(voor Amerikanen en een paar Nederlanders). Maar schaatsen is inderdaad wereldvreemd voor Amerikanen. Maar wat ik wel vind is dat sporters in Amerika die beroemd en goed zijn meer respect hebben met oa hall of fame en altijd met respect worden behandeld. Als je in nederland presteert wordt je in het begin geprezen, maar je mag niet te lang presteren want dan wordt je in de meeste gevallen met de grond gelijk gemaakt. En dat is met andere dingen ook ,ook als het niet om sport gaat, in Nederland telt echt met alles.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:56 schreef thettes het volgende:
Wat een gelul van Smeets over dat honkbal, alsof een Amerikaan de legendarische race van Dan Jansen nog weet. Veel Nederlanders nog wel.
quote:Gasten in de uitzending van 6 november zijn: Hanneke Groenteman en Castradivi. Muziek wordt verzorgd door de finalisten van 'Wie is Di-rect?' Sven en Marcel en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
In ieder geval is Mart gezakt voor de USA Test.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij weet alleen weinig van Amerika om daar bekend te worden.
Superbowl, dat is in Amerika toch?
Austin, waar is dat?
Mwah, denk dat 'ie 'm al wel bedacht had.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:08 schreef Rikketik het volgende:
Matthijs die spontaan een grapje maakt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:09 schreef Adelante het volgende:
Als je je ogen sluit zie je toch twee vrouwen zingen nu.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:09 schreef henkde_j het volgende:
Waarom als man als vrouw zingen. Een vrouw gaat toch ook niet autoracen?
Nee, dan zie je niks, dan hoor je ze!quote:
Di-rect is tenminste dikke rock 'n roll.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:12 schreef Rikketik het volgende:
Ik weet niet zeker of je er wel zo trots op moet zijn dat je zingt als een vrouw.
Êch wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Di-rect is tenminste dikke rock 'n roll.
Voornamelijk meisjes van 14 die er net haar op hebben en nog niet weten of Sugababes of Myspace nou meer bij ze past.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Heeft Direct Überhaupt fans?
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zij is heel goed.
Nu al niet? Zoek maar eens op ´Danica Patrick´...quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
nou kan ik niet meer slapen....
Toch wel. Ik heb een ander boekje van haar gelezen dat zeer ontroerend was mbt haar onderduikjaren in de oorlog.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:12 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Hanneke kan niet schrijven hoor ik.
Dat wel.quote:Ik krijg plaatsvervangende schaamte met haar dagboek citaten.
Wat ze net citeerde was uit mijn lieve dagboekquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toch wel. Ik heb een ander boekje van haar gelezen dat zeer ontroerend was mbt haar onderduikjaren in de oorlog.
[..]
Dat wel.
Beetje respect, tong. Ze deed jarenlang De Plantage. Ik heb zelden een tv-presentator gezien die zich zo goed in haar onderwerpen had verdiept. Daar kan Van Nieuwkerk nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:13 schreef tong80 het volgende:
Ik haat dit soort wijven.
Ze is zeventig zegt ze nu.
Ja en ? Ga he hezelf in een vrieskist leggen om later weer jong te zijn ?
Dar gaat het nu niet over. Ze mislukte ook als precentatrice van Zomergatsenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beetje respect, tong. Ze deed jarenlang De Plantage. Ik heb zelden een tv-presentator gezien die zich zo goed in haar onderwerpen had verdiept. Daar kan Van Nieuwkerk nog een puntje aan zuigen.
Hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef tong80 het volgende:
Ze mislukte ook als precentatrice van Zomergatsen
Ik ben het hier echt helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beetje respect, tong. Ze deed jarenlang De Plantage. Ik heb zelden een tv-presentator gezien die zich zo goed in haar onderwerpen had verdiept. Daar kan Van Nieuwkerk nog een puntje aan zuigen.
Ik zag vorige week Helmut Kohl op TV. Nog niets veranderd na zijn bondskanselierschap.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dar gaat het nu niet over. Ze mislukte ook als precentatrice van Zomergatsen
Op je 70ste een maagverkleining doen omdat je je zelf te dik vind.
Word mooi oud mens. En stop met snoepen.
Ik weet niet wie momenteel de beste TV-interviewer is, maar er zit een groot gat tussen de eliteklasse en de prutsers.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds één van de betere interviewsters en gesprekleidsters.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben het hier echt helemaal mee eens.
Het is alsof ze kanker heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond Hanneke mooier toen ze nog dik was. De eerste keer dat ik haar daarna zag, schrok ik me een hoedje.
Waarom in welk programma ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds één van de betere interviewsters en gesprekleidsters.
Wees blij dat Hanneke het bij die ene plastische ingreep heeft gelaten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is alsof ze kanker heeft.
Ze is zelf blij maar het ziet er niet uit.
Jij kijkt toch ook naar Sterren op het doek? Mevrouw Groenteman krijgt meer uit de geportretteerden dan (pak 'm beet) Caroline Tensen ooit zou kunnen.quote:
20 Jaar geleden had ze het al over haar overgewicht bij Ischa.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wees blij dat Hanneke het bij die ene plastische ingreep heeft gelaten.
Ik ken zat anderen die elke week naar de 'zwarte dokter' gaan.
Wat was haar inbreng verder dan zeggen dat Teunis van Noorden hem heeft geschilderd ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook naar Sterren op het doek? Mevrouw Groenteman krijgt meer uit de geportretteerden dan (pak 'm beet) Caroline Tensen ooit zou kunnen.
Ik vind haar heel erg dapper en inderdaad een geweldig interviewer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds één van de betere interviewsters en gesprekleidsters.
Ja, wat is dit nu voor een beoordeling? Ik zag haar net zo lief als een dikke leuke dame aan tafel en haar nieuwe postuurtje was inderdaad even wennen maar ze ziet er goed en heel sprankelend uit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is alsof ze kanker heeft.
Ze is zelf blij maar het ziet er niet uit.
Ik hoop op mijn 70ste genoeg zelfvertrouwen te hebben zonder een maagverkleiningquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind haar heel erg dapper en inderdaad een geweldig interviewer.
[..]
Ja, wat is dit nu voor een beoordeling? Ik zag haar net zo lief als een dikke leuke dame aan tafel en haar nieuwe postuurtje was inderdaad even wennen maar ze ziet er goed en heel sprankelend uit.
Ik mag hopen dat ik er op mijn zeventigste zo vitaal en gezond uit mag zien en niet als een te dikke aardappel die de boel maar laat gaan.
De reden waarom Vrouw en Paard nog wel uitgezonden wordt en De Tafel van Vijf niet, heet Hanneke Groenteman.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook naar Sterren op het doek? Mevrouw Groenteman krijgt meer uit de geportretteerden dan (pak 'm beet) Caroline Tensen ooit zou kunnen.
Je bent gewoon jaloers dat het bij haar wel geholpen heeft en jij nog steeds 120 kilo weegt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:37 schreef tong80 het volgende:
20 Jaar geleden had ze het al over haar overgewicht bij Ischa.
Hoeveel groepstherapyen heeft ze al gehad.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat het bij haar wel geholpen heeft en jij nog steeds 120 kilo weegt.
En niet kan schrijven.
Die zit!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat het bij haar wel geholpen heeft en jij nog steeds 120 kilo weegt.
En niet kan schrijven.
Het is duidelijk dat internet jou te veel afleidt om goed je aandacht bij Sterren op het doek te houden. Ze gaat echt veel meer de diepte in dan menig ander interviewer en, wat ook niet iedereen is gegeven, ze laat iedereen in z'n waarde.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:39 schreef tong80 het volgende:
Wat was haar inbreng verder dan zeggen dat Teunis van Noorden hem heeft geschilderd ?
Tuurlijk is een vakvrouw.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De reden waarom Vrouw en Paard nog wel uitgezonden wordt en De Tafel van Vijf niet, heet Hanneke Groenteman.
Wat een misselijke post, golfer. Ik dacht dat jij bevriend was met tong.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:43 schreef golfer het volgende:
Om dezelfde redenen heb ik ook geen problemen met Astrid Joosten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat internet jou te veel afleidt om goed je aandacht bij Sterren op het doek te houden. Ze gaat echt veel meer de diepte in dan menig ander interviewer en, wat ook niet iedereen is gegeven, ze laat iedereen in z'n waarde.
Daarom mag ik hem plaatsen. We houden van elkaar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een misselijke post, golfer. Ik dacht dat jij bevriend was met tong.
Dan heb je het niet goed begrepenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
Maar ik zal niet mijn maag laten verkleinen om in de smaak te vallen.
Laten we hopen dat golfer en tong80 niet dezelfde muzieksmaak hebben, anders is die popcorn tussen Kerst en Oud en Nieuw voor niets.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een misselijke post, golfer. Ik dacht dat jij bevriend was met tong.
Bij de Publieke Omroep heb je ook enkele inhoudsloze huppelkutten rondlopen (BNN bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk is een vakvrouw.
Beter dan alle SBS en RTL wijven bij elkaar.
Maar het is triest om je zelfvertrouwen te halen uit je kiloo's
Ik ben een dikke pad zoals Golfert zegt.
Maar ik zal niet mijn maag laten verkleinen om in de smaak te vallen.
Dat zijn jouw woorden vieze homoquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom mag ik hem plaatsen. We houden van elkaar.
Leg dat eens uit danquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed begrepenZe heeft het puur voor zichzelf gedaan.
Nou ja, dat is heel triest inderdaad en ookal vond ik haar en met vele anderen overigens, altijd al een fantastische vrouw. Die darmverkleining heeft ze voor zichzelf gedaan en haar postuur was inderdaad even wennen maar ze zag er vanavond heel erg goed en zeker gezond uit. Daarnaast is ze altijd eerlijk geweest over al haar onzekerheden omtrent haar kilo's.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop op mijn 70ste genoeg zelfvertrouwen te hebben zonder een maagverkleining
Die vrouw heeft 70 jaar geleefd met een minderwaardichheids complex
He hai hai hai!quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen heb ik ook geen problemen met Astrid Joosten.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
He hai hai hai!
tong80, beheers je toch. Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning.![]()
Ik kan het op Youtube niet vinden, maar er is een prachtige illustratie van die situatie in een Masterclass van Sonja Barend op tv te zien geweest. Zelfverklaard talent Bridget Maasland interviewt daarin Hanneke Groenteman en wordt daarna gefileerd door Sonja met instemming van Hanneke. Pricelessquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk is een vakvrouw.
Beter dan alle SBS en RTL wijven bij elkaar.
Was het nou een darm of een maagverkleining? Of zijn onze ogen vertroebeld door Margriets darmen die langskwamenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:51 schreef Stali het volgende:
Nou ja, dat is heel triest inderdaad en ookal vond ik haar en met vele anderen overigens, altijd al een fantastische vrouw. Die darmverkleining heeft ze voor zichzelf gedaan en haar postuur was inderdaad even wennen maar ze zag er vanavond heel erg goed en zeker gezond uit. Daarnaast is ze altijd eerlijk geweest over al haar onzekerheden omtrent haar kilo's.
Ik teken voor zo'n vitaal en mooi uiterlijk op zeventigjarige leeftijd, zoveel is zeker.
Ze leed echt onder haar gewicht en heeft allerlei diëten gedaan, maar niets hielp. Vandaar die rigoureuze maagverkleining. Ze vertelde toch dat ze met De Plantage is opgehouden omdat ze in al haar dikte achter die tafel geplakt zat? Ze schaamde zich.quote:
Maag.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het nou een darm of een maagverkleining? Of zijn onze ogen vertroebeld door Margriets darmen die langskwamen
Leuk bedacht, maar het klopt niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft ook met haar onderduikverleden te maken. Heb jij wel eens mensen zien eten die de oorlog hebben meegemaakt? Serieus. Veel van hen eten als beesten. In hun achterhoofd houden ze er nog altijd rekening mee dat ze morgen honger kunnen hebben.
Maagverkleining inderdaad. En Tong loopt weer weg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het nou een darm of een maagverkleining? Of zijn onze ogen vertroebeld door Margriets darmen die langskwamen
Echt wel. Ik heb genoeg Nederlanders van die leeftijd op vakantie meegemaakt, je schaamt je kapot.quote:
Jij kunt gewoon niet tegen verandering.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maag.
Ze lijkt nu niet meer op zichzelf
tong is gewoon erg zwart-wit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:00 schreef Stali het volgende:
Jij kunt gewoon niet tegen verandering.
Nederlanders.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Echt wel. Ik heb genoeg Nederlanders van die leeftijd op vakantie meegemaakt, je schaamt je kapot.
Ik ben een fan van Hanneke. Mischien ligt het aan de rest die geen kritiek kan verdragen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong is gewoon erg zwart-wit.
Over Bridget gesproken: waarom neemt ze medicijnen in, alleen om haar inhoudsloze, kant nog wal rakende opvattingen te ventileren in RTL Boulevard.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan het op Youtube niet vinden, maar er is een prachtige illustratie van die situatie in een Masterclass van Sonja Barend op tv te zien geweest. Zelfverklaard talent Bridget Maasland interviewt daarin Hanneke Groenteman en wordt daarna gefileerd door Sonja met instemming van Hanneke. Priceless
Ik verdraag jouw kritiek wel, maar ik kijk meer naar de inhoud van een interviewer dan naar het uiterlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een fan van Hanneke. Mischien ligt het aan de rest die geen kritiek kan verdragen.
Dat is omdat mijn stem op die van Frank Boeijen lijkt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong is gewoon erg zwart-wit.
Nee, ik had het sowieso over Nederlanders die de oorlog hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:04 schreef golfer het volgende:
Nederlanders.
Je had het eerst over Joden en onderduikers toch?
Hoe zit het dan volgens jou?quote:Dat Nederlanders bloembollen bij de vleet aten (volgens jouw overlevering) zal wel, maar jouw bewering over die ander groepen klopt niet.
Ja, daar versta ik ook nooit iets van. Met die zachte-g.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:06 schreef tong80 het volgende:
Dat is omdat mijn stem op die van Frank Boeijen lijkt.
Vraag maar aan Golfert
Ik kijk ook naar de kwaliteiten en dan is Hanneke groot.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik verdraag jouw kritiek wel, maar ik kijk meer naar de inhoud van een interviewer dan naar het uiterlijk.
Daar wil ik je nog wel eens in een ander topic wat over uitleggen. Past niet echt in DWDD.quote:
PM mag ook.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:09 schreef golfer het volgende:
Daar wil ik je nog wel eens in een ander topic wat over uitleggen. Past niet echt in DWDD.
Wie niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar de kwaliteiten en dan is Hanneke groot.
Maar het is zo jammer dat ze haar zelfvertrouwen moet halen uit haat gewicht.
Ik ben toch niet gek en zie toch dat ze geindoctrineerd is ?:
Ik sluit niks uitquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wie niet?
Ik zou er pas een probleem van maken als Hanneke Groenteman aan de botox ging.
Ze was ook heel tof toen ze dik was inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een fan van Hanneke. Mischien ligt het aan de rest die geen kritiek kan verdragen.
Broertjequote:Op zaterdag 7 november 2009 02:08 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk ook naar de kwaliteiten en dan is Hanneke groot.
Maar het is zo jammer dat ze haar zelfvertrouwen moet halen uit haat gewicht.
Ik ben toch niet gek en zie toch dat ze geindoctrineerd is ?:
En mocht je een golddigger zijn: ze heeft echt een prachtig, heel oud huisje in een supermooi buurtje in Amsterdam.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze was ook heel tof toen ze dik was inderdaad.
Zeurt ze over mannen, zelfs ik word nog lesbisch voor zo'n vrouw.
Ik heb een vriend die K heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog steeds als ik haar ranke (o)lijfje nu zie.
Als mensen onnatuurlijke kunstgrepen uit moeten halen om hun gewicht bij te stellen kan dat niet anders dan onnatuurlijk eruit zienquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een vriend die K heeft.
Daar lijkt ze nu op.
Sorry voor de vergelijking
Precies Bluezz wij vallen normaal af....quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als mensen onnatuurlijke kunstgrepen uit moeten halen om hun gewicht bij te stellen kan dat niet anders dan onnatuurlijk eruit zien
Daar is Hanneke heel goed in in 'Sterren op het doek'..quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben 40 kilo afgevallen via een zogenaamde proteine dieet,quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies Bluezz wij vallen normaal af....
....ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Maril :Klopt, je moet er ook veel bij drinken, destijds had ik een te hoge bloeddruk plus plastabletten, met die plastabletten moest ik van hun stoppen omdat dat mijn nieren zou belasten nu een jaartje later heb ik een goede bloedruk en wordt ik regelmatig getest en alles is oké op de cholesterol na daar zal ik gewoon op moeten letten toen ik met het dieet stopte werd hij weer hoger, nu ik weer bezig ben(weet pas over een maand wat dan moet ik weer op controle) want ik had niet de hele riedel afgewerkt, en dat is wel belangrijk je leert dan ook met gewoon eten om te gaan. Dus kwam ik weer na mijn heupoperatie aan. Let wel mijn spiermassa was ook hoger geworden (7kilo)omdat ik mij weer kan bewegen lopen en fietsen. mijn grootste probleem is dat ik vet eten zoals bv Kaas ongelooflijk lekker vind, je kan beter pindas eten die bevatten goede vetten, maar die vind ik dan ook zo lekker en vreet dan een hele zak op. Ik heb een eetverslaving als het om dat soort producten gaat, want snoepen 'zelf kan ik laten, geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Jammer dat Jan Mulder er niet is maar dit kan heel leuk gaan wordenquote:Gasten in de uitzending van maandag 9 november zijn: Sara Kroos en Freek Vonk. Tafelheer is Martin ¦imek. Meer informatie volgt maandag...
Vanavond Kazachstanen (hoofdstad Astana ) in DWDDquote:Gasten in de uitzending van maandag 9 november zijn: Bram Moszkowicz, Jillert Anema met schaatsploeg en Freek Vonk. Muziek is er van Sara Kroos en tafelheer is Martin ¦imek.
ik ook en mrs Q. ookquote:Op maandag 9 november 2009 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben die ene kijker die niet naar Boer zoekt Vrouw heeft gekeken
Ja inderdaad!quote:Op maandag 9 november 2009 20:06 schreef TheArt het volgende:
Het lijkt Martin Gaus wel, maar dan met andere dieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |