in vergelijking met die vent aan de andere kant van zijn hoofd is veel niet slechtquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef daWeasel het volgende:
Wat een geil wijf trouwens achter die Simek, niet slecht
Inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef daWeasel het volgende:
Wat een geil wijf trouwens achter die Simek, niet slecht
quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef superjojo het volgende:
Heb btw Yvon Jaspers even bij de tafeldames gezet.
(speciaal voor Tong)
Gelukkig had Pechtold niks nieuws of zinnigs te melden.quote:Op maandag 2 november 2009 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ook Pechtold kreeg niet eens de kans om uit te praten... Ik zat te schreeuwen tegen Van Nieuwkerk: "HOUD JE BEK!!!!!!"
't was niets nee.. zwak verhaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig had Pechtold niks nieuws of zinnigs te melden.
quote:Gasten in de (40 min.) uitzending zijn: Roderick Vonhögen, Arnold Heertje en Carolien Tensen. Tafeldame is Paulien Cornelisse.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef tong80 het volgende:
Mijn GOWD die priester is tegen condoomgebruik in Afrika. Dan vinden ze het raar dat er bijna geen mensen meer priester willen worden.
Ik kan hier niet eens kwaad om worden. Is gewoon lachwekkend.
De Katholieken hebben daar zeker een goed punt. Met condooms strooien met de boodschap dat dat het AIDSprobleem oplost is niet alleen geen oplossing, het kan zelfs averechts werken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef tong80 het volgende:
Mijn GOWD die priester is tegen condoomgebruik in Afrika.
Hij heeft wel gelijk, in de Afrikaanse Christelijke landen is nauwelijks aids (toevalligerwijs).quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:44 schreef Norvo het volgende:
... condooms in Afrika is niet de oplossing? Ow katholieke kerk, oyyy... why
ze moeten allemaal bekeerd wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, in de Afrikaanse Christelijke landen is nauwelijks aids (toevalligerwijs).
Die vrouw achter hem, komt dat niet gewoon door haar wenkbrauwen?
Ik mag toch echt hopen dat je met Green een grap maakt he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Symer het volgende:
[..]
De Katholieken hebben daar zeker een goed punt. Met condooms strooien met de boodschap dat dat het AIDSprobleem oplost is niet alleen geen oplossing, het kan zelfs averechts werken.
Lees ook wat het hoofd van de AIDS-preventie afdeling van Harvard er over te zeggen heeft:
The pope was right about condoms, says Harvard HIV expert
Ze moeten monogaam worden en dat is 1 van de christelijke waarden ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze moeten allemaal bekeerd worden
Het gaat me meer om de vrijheid van keuze... Dat de kerk het niet eens is met condoomgebruik omdat het zwangerschappen dus kinderproductie in de weg staat... Vrije keuze is onmogelijk als er leugens verspreid worden over het nut van een condoom, daar wringt de schoen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, in de Afrikaanse Christelijke landen is nauwelijks aids (toevalligerwijs).
Die vrouw achter hem, komt dat niet gewoon door haar wenkbrauwen?
Nee, ik heb een paar van die onderzoeken gelezen die hij aanhaalt en ik kan me wel vinden in de conclusie die hij trekt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat je met Green een grap maakt he?
Of ben je zelf katholiek?
Dat iedereen zich maar moet wenden tot het geloof?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar van die onderzoeken gelezen die hij aanhaalt en ik kan me wel vinden in de conclusie die hij trekt.
Vreselijk dat nieuwe programma. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Caroline Tensen plugt weer een of ander baggerprogramma.
Doet mij denken aan Katjagoogooquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
superblond haar staat haar best wel oke
Hebben we het nog over dezelfde persoon? Die conclusie trekt hij niet. Hij zegt dat het gedachtegoed en gedrag veranderd moet worden en dat doe je dmv van educatie, onthoudingsprogramma's en door de mensen waarde te laten hechten aan monogamie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat iedereen zich maar moet wenden tot het geloof?
Ja, we hebben het over dezelfde persoon. Hij noemt zichzelf agnost maar zijn agenda zou niet anders zijn geweest als hij gewoon gezegd zou hebben gelovig te zijn. Want waarom wordt de christelijke wereld steeds als voorbeeld genoemd en niet zozeer de westerse wereld? Dat begrijp ik dan misschien niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Hebben we het nog over dezelfde persoon? Die conclusie trekt hij niet. Hij zegt dat het gedachtegoed en gedrag veranderd moet worden en dat doe je dmv van educatie, onthoudingsprogramma's en door de mensen waarde te laten hechten aan monogamie.
De paus is tegen homo's en deze vent is aanhanger van het geloof van de paus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Hebben we het nog over dezelfde persoon? Die conclusie trekt hij niet. Hij zegt dat het gedachtegoed en gedrag veranderd moet worden en dat doe je dmv van educatie, onthoudingsprogramma's en door de mensen waarde te laten hechten aan monogamie.
het is dat de paus geen tjakka zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
De paus is tegen homo's en deze vent is aanhanger van het geloof van de paus.
Het is dus een homofoob.
'Dr. Green noemt zichzelf agnost.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
De paus is tegen homo's en deze vent is aanhanger van het geloof van de paus.
Het is dus een homofoob.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Caroline Tensen plugt weer een of ander baggerprogramma.
quote:
quote:Gasten in de (40 min.) uitzending van woensdag 4 november zijn: Dominique Weesie, Rutger Castricum, Marga van Praag en Nico Dijkshoorn. Tafeldame is Yvon Jaspers.
En alles stom vindt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Stali het volgende:
En dan die Yvon Jaspers er weer bij om te zeggen dat ze het allemaal niet begrijpt.
Hopelijk wordt ze er uitgeluld door die gasten van PowNed.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Stali het volgende:
En dan die Yvon Jaspers er weer bij om te zeggen dat ze het allemaal niet begrijpt.
Sympathiek? Om te walgen bedoel je?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef superjojo het volgende:
Vond die pastoor toch best sympathiek, voor een pastoor.
Nee. Hij maakt zijn leven van pastoor echt leuk met dingen als podcasts, videogames en tv, dat vind ik wel sympathiek. Met zijn ideeën over aids en homo's ben ik het compleet oneens, maar ik ben dan ook geen gelovige.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sympathiek? Om te walgen bedoel je?
HEEFT ze een contract omdat ze daar nog steeds tafeldame is?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Stali het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil 'r wel even in de fik steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |