abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 07:47:15 #1
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74269945
quote:
"Deze thread is bedoeld voor slachtoffers van het fenomeen groupstalking en voor mensen die geen slachtoffer zijn, maar ook beginnen in te zien, dat het hier om een bestaand kwaad gaat. Ontkenners van het fenomeen word aangeraden geen ondoordachte opmerkingen te maken, daar ik die met kracht zal ontkrachten. Medewerkers aan het fenomeen moeten nog beter op hun woorden letten, of keihard vluchten, want ik heb geen groep nodig om je kapot te maken. (dit is geen bedreiging, maar een waarschuwing.. subtiel verschil, maar toch.. )

Het is de bedoeling dit topic te gebruiken om dit fenomeen ook op Fok eens volledig de belichting te geven die het verdiend, en natuurlijk ook om de algemene, keiharde ontkenning van het fenomeen te bestuderen aan de hand van de posts die hier op volgen.

We kennen het fenomeen onderhand; Groupstalking, organized stalking, het gaat rond met veel namen. Het eist zijn slachtoffers op en het word keihard ontkend door simpele onwetendheid en door de daders zelf.

Google op deze termen om omschrijvingen van het fenomeen te vinden. Er is genoeg over geschreven,

Waarom opnieuw een opening van dit onderwerp? Omdat ik zie, dat de meeste slachtoffers te diep in de sores zitten om nog iets te kunnen vertellen wat niet meteen word afgedaan als psychotisch gewauwel..

Daarom hierbij mijn invalshoek.. die van een slachtoffer waarop het groupstalkingfenomeen gefaalt heeft.

Wat door de meeste mensen vergeten word bij het lezen van of aanhoren van een slachtoffer van dit fenomeen, is dat het slachtoffer vaak gedrag/bewoordingen gebruikt die over het algemeen erkend worden als een psychotische stoornis. Daarom is het heel gemakkelijk om elke klacht in dit verband af te doen als "horend bij de ziekte van het slachtoffer".

feit is, dat geen enkele psycholoog een sluitende verklaring heeft voor de oorzaak van deze stoornis. Doorgaans worden allerlei suggesties aan de patient aangeleverd waarbij men hoopt dat de patient een van die suggesties aanneemt en in een staat van ontkenning gaat leven, geholpen door medicijnen (met andere woorden drugs) die over het algemeen sterker zijn dan bijvoorbeeld cocaïne, om een vals gevoel van "het zit allemaal maar in mijn hoofd" te creëren.

Mijn stelling is: de oorzaak van deze psychosen is de groupstalking, en niet omgekeerd

Omdat de meeste verklaringen die te vinden zijn vaak verstrekkende psychotische gedachten betreft, is het voor een buitenstaander makkelijk om het slachtoffer af te doen als "gek", terwijl een bestudering van die gekke verklaring oplevert dat het slachtoffer iets probeert te omschrijven wat hem of haar word aangedaan, wat nog nooit eerder door iemand als zodanig is beschreven dat een ander daar iets aan heeft. Als dan termen als "electronische wapens, mind-control, geävanceerd afluisteren, betrokkenheid door veiligheidsdiensten" en dergelijke naar boven komen, is het heel gemakkelijk om het slachtoffer in het hokje 'psychoot' te stoppen en aan te raden zijn pilletjes te slikken. Terwijl de daadwerkelijke oorzaak niet eens zo verstrekkend hoeft te zijn. Door het psychotische tintje van het slachtoffer, die zoekt naar een verklaring voor iets wat nou eenmaal moeilijk te verklaren is vanuit het standpunt van het slachtoffer, is zo'n verklaring al per definitie door de meesten af te doen als ongeldig. Helemaal als het slachtoffer al voor zichzelf begint te geloven dat het tussen zijn eigen oren zit.

Dit is simpel te verklaren; groupstalkers werken over het algemeen op de grens van wat wettelijk kan, en vaak er net overheen. De wet is niet voorbereid op dit soort praktijken, vooral omdat de wet als een handleiding is voor dit soort stalkers wat betreft de grenzen waarbinnen het belagen van het slachtoffer kan plaatsvinden.. en geloof me, die grenzen strekken erg ver. Groupstalkers zijn ook experts in de werking van sociale systemen, en zijn over het algemeen zeer goed in staat met leugens en vleiereien een groep mensen voor zich te winnen, die met plezier de zogenaamde vijanden van dit individu te belagen en belasteren. Voorbeelden zijn de klu klux klan, maar ook andere christelijke sekten waarin valse messiassen hun volgelingen een loer draaien. Voor alle duidelijkheid, ik ben zelf overtuigd christen, maar ik geloof nooit dat het God's bedoeling is, dat de ene groep mensen voor de ander de hel moet creëren.. dit oordeel is toch echt in God's handen, en niet in handen van een kerk of sekte.

Het is niet moeilijk om, zonder gebruik te maken van geävanceerde technologie of zwarte magie, een mens tot wanhoop te drijven door simpelweg een sociaal netwerk te gebruiken om het slachtoffer te bestoken met allerlei pesterijen.. invulling van de feiten door het gedestabiliseerde slachtoffer is dan een logisch gevolg, bij gebrek aan volledig overzicht over dit netwerk en de methodes die gebruikt worden.

De mens is een sociaal wezen, en een sociëteit is dan ook een ideaal middel om een individu zich groter te laten voelen dan hij is, of in het geval van groupstalking, zich kleiner te laten voelen dan hij is.

Samengevat:

Een psychoot heeft een verklaring gevonden voor iets wat moeilijk te verklaren is.

Hij word psychotisch genoemd, omdat zijn verklaring niet overeenstemt met wat men algemeen denkt dat er gaande is/kan zijn in een maatschappij.

Een slachtoffer van groupstalking is een reëel slachtoffer van een reëel probleem in de maatschappij en is niet per definitie psychotisch, maar kan dit er wel door worden.

Een psychoot heeft een label opgedrukt gekregen door de maatschappij waardoor de groupstalking ten dele zijn effect heeft bereikt, namelijk het uitschakelen van het slachtoffer als potentieel geloofwaardig getuige van de gruwelijke daders.

Some of those that work forces, are the same that burn crosses.. oftewel, het hoeft niet allemaal God te zijn wat er schijnt in je plaatselijke kerk/sekte.

Een groupstalker word een stalker genoemd, omdat hij voldoet aan de definite voor het woord stalker, namelijk; iemand met een ziekelijke neiging te denken dat hij/zij recht heeft in te grijpen in het leven van een ander, ondanks dat die ander duidelijk maakt dat dit niet gewenst is.. vaak onder voorwendsel van een vals idee van de dader dat het slachtoffer liefde voelt voor de dader of op een andere manier de dader het recht geeft te heersen over zijn/haar leven.

Het is een groepsproces omdat de dader te incompetent of simpelweg te laf is om in zijn eentje het slachtoffer te benaderen en geniet van de sociale status/macht die hij met zijn leugens heeft verworven en zodoende zelf niet meer zijn handjes hoeft vuil te maken aan het 'afrekenen' met het slachtoffer.

Denk bijvoorbeeld aan een David Koresh en hoever zo iemand een groep mensen kan dwingen zijn zieke gedachten te verwezenlijken. Of in een groter perspectiet; denk aan een Adolf Hitler die een heel land kon overtuigen en laten meewerken aan zijn ziekelijke gedachten.

Om de OP niet al te lang te maken, zal ik eerst de initële reacties afwachten.

Wees niet bang om te posten. Een globale oplossing voor dit fenomeen is van Hogerhand onderweg. Nogmaals, ik ben zelf (ex-) slachtoffer en wil als het even kan een sterk front vormen tegen de veroorzakers en in-stand-houders van dit fenomeen, een fenomeen wat ik zelf het liefst omschrijf als voor-god-spelerij door zieke, en vooral laffe mensen."

Ja, ik heb het ook meegemaakt. Heel kut is dat. Kreeg wel speciale krachten erna, maar dat terzijde. Als je je daardoor kunt heenslepen(door verder te gaan na de inzinking) dan mag je best trots op jezelf zijn. Maar idd het gebeurt. Het zou ook wel eens aan het daglicht gebracht mogen worden.

Bij mij ging het gepaard met een kundalini ontwaking..dus misschien kun je nagaan wat voorn gevolgen dat heeft. Niet alleen voor mij maar ook voor jullie..Society deals with its own problems!

[ Bericht 0% gewijzigd door Spellmeista op 01-11-2009 07:57:21 ]
  zondag 1 november 2009 @ 07:56:59 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_74269962
Tvp
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74270471
Is dit serieus of hebben we het hier over een nieuw soort voodoo?
  zondag 1 november 2009 @ 09:41:32 #4
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_74270566
Een van de gezelligste OP's sinds tijden.
[KNE]-Mod
pi_74270679
Neem voortaan nu maar gewoon de medicijnen van je psychiater ofzo....
pi_74270887
haha, wat een OP

en voordat die lap ineens weg is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_74276186
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:13 schreef bas-beest het volgende:
haha, wat een OP

en voordat die lap ineens weg is

Hij duikt om de paar maanden weer op met dit soort waanbeelden.
  zondag 1 november 2009 @ 14:35:38 #8
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_74277527
Ik geloof dat ze voor mijn eigen veiligheid dat topic op slot hebben gezet. Nou ja, ik was der ook wel klaar mee zo. Ga mij nu niet lopen kleineren hierzo, want daar heb je alleen jezelf mee, mij raak je er niet echt mee, want ik begrijp het onbegrip. Ik vergeef de onwetenden.

Oh, en wees niet bang dat ik gewelddadig ben, ondanks mijn harde woorden af en toe. Ik hou niet van geweld (in tegenstelling tot sommige mensen). Ik ben vredelievend, maar daarom niet meteen zo zwak dat ik misbruik van me laat maken.

Veel succes met het zoeken naar de waarheid!
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
  zondag 1 november 2009 @ 14:37:21 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_74277585
Oh, ik ben medewerker, laat dat duidelijk zijn.
Wanneer begint het kapotmaken precies?
[KNE]-Mod
  zondag 1 november 2009 @ 14:50:30 #10
vechter voor waarheid
pi_74277991
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:37 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, ik ben medewerker, laat dat duidelijk zijn.
Wanneer begint het kapotmaken precies?
leg eens uit wat je motivaties zijn dan? mag ook wel in PM hoor, als het te prive is ofzo..

En zoals ik al zij: ik ben vredelievend, en hou niet van geweld, ik was in een boze bui toen ik die OP schreef.. moge duidelijk zijn dat ik daarna heel wat koeler heb gereageerd. Begrip hebben voor boosheid is het halve werk, wat betreft medemenselijkheid, en het voorkómen van geweld. Zelfs God kan boos worden, waarom zou ik dat niet mogen?
pi_74277999
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Lord_of_the_String het volgende:
Ik geloof dat ze voor mijn eigen veiligheid dat topic op slot hebben gezet. Nou ja, ik was der ook wel klaar mee zo. Ga mij nu niet lopen kleineren hierzo, want daar heb je alleen jezelf mee, mij raak je er niet echt mee, want ik begrijp het onbegrip. Ik vergeef de onwetenden.

Oh, en wees niet bang dat ik gewelddadig ben, ondanks mijn harde woorden af en toe. Ik hou niet van geweld (in tegenstelling tot sommige mensen). Ik ben vredelievend, maar daarom niet meteen zo zwak dat ik misbruik van me laat maken.

Veel succes met het zoeken naar de waarheid!
He dan ben je toch iemand anders dan ik dacht.
Bij mij op het dorp woont ook iemand die in group stalking gelooft. In mijn ogen is hij psychotisch, dus ja om je nou de website te geven die op zijn raam en auto staat. .

Als je belangstelling hebt wil ik het straks wel opschrijven als ik met de hond ga wandelen.
  zondag 1 november 2009 @ 15:01:37 #12
vechter voor waarheid
pi_74278328
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:19 schreef Flammie het volgende:
Stel dat wij de TS belachelijk maken of zelfs hier aan groupsstalking doen.
Komt de TS ons dan nu kapot maken of blijft het bij het geschreven woord?
Ik ben een vredelievend mens, die in principe van al zijn medemensen houd. Ik heb echter wel grenzen gesteld aan in hoeverre mensen over mij heen kunnen lopen. Meer dan verbale bedreigingen heb ik nooit begaan. Maar, zoals ik ook al zij: het is niet zozeer een bedreiging, omdat het niet aan een specifieke persoon gericht is.

Het is niet meer dan een waarschuwing, dat ik net als elk mens ertoe kán worden aangezet mijn leven te gaan verdedigen met geweld, als mij geweld word aangedaan. Eén verschil is dat ik ook geestelijk geweld als bedreigend voor een mensenleven zie. Onder de juiste omstandigheden zit in elk mens een moordenaar.

Het feit dat ik tot nu toe ook nog niet gewelddadig ben geweest, is geen wonder, maar is gewoon een kwestie van zelfbeheersing. Dit zou kunnen worden geïnterpreteerd als een vucht van de heilige geest. Niet om te lopen pochen over mijn geloof, want veel christenen zullen het niet eens zijn met hoe ik andere dingen in mijn leven doe. Maar hoe het ook zij: het is mijn keus geweest om niet toe te geven aan geweld, hoe hoog de gemoederen in mijn hoofd ook opliepen.

Geweld zie ik als een teken van zwakte; als je niet meer kunt bereiken met woorden wat je wilt bereiken, dan maar erop slaan, of zwarte magie (ja, ik ken mijn vijand) toepassen.. allemaal tekenen dat een mens niet kan bereiken wat hij/zij wil, en daarom maar naar zwaardere oplossingen grijpt, in plaats van toe te geven dat zijn wil te zwak is om tot een vreedzame oplossing te komen, of toe te geven dat men gewoon een gewelds-ziek persoon is, die liever mensen pijnigt dan liefheeft, omdat men niet (meer) weet wat Jezus bedoelde met; jullie zijn mijn broeders, mijn zusters, mijn moeder..
  zondag 1 november 2009 @ 15:05:52 #13
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_74278484
Nouja, hoe men het dan noemt, "groepsstalking" zo noemen wij het natuurlijk niet. Maar het woord geeft het wel al duidelijk aan "groep". Het is dan ook doorgaans geen beslissing van mij, of zelfs van 1 ander individu in de groep. (Er zijn geen vaste groepen, maar dat doet er nu even niet toe.) Het is een sociaal proces wat uiteindelijk uitmondt in een "taking care of business" als we dat nu even zo noemen bij 1 of meerdere personen die een belang, tegengesteld aan het onze, uitoefenen.
[KNE]-Mod
  zondag 1 november 2009 @ 15:15:48 #14
vechter voor waarheid
pi_74278805
ik lees nog steeds geen motivatie.. met het oog op wat er allemaal gebeurt is, is je dan nu toch wel duidelijk dat julli methodes op mij geen blijvend effect hebben gehad? was het niet handiger mij daar direct op aan te spreken dan? zodat voor mij tenminste duidelijk is met wiens belangen ik in strijd ben?
  zondag 1 november 2009 @ 15:34:13 #15
vechter voor waarheid
pi_74279305
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:50 schreef Stali het volgende:

[..]

He dan ben je toch iemand anders dan ik dacht.
Bij mij op het dorp woont ook iemand die in group stalking gelooft. In mijn ogen is hij psychotisch, dus ja om je nou de website te geven die op zijn raam en auto staat. .

Als je belangstelling hebt wil ik het straks wel opschrijven als ik met de hond ga wandelen.
Toen ik zocht naar soortgelijke ervaringen als wat ik meemaakte, ben ik op een website gestuit die weleens kon zijn wat jij beschrijft. Dat is toch die man die er van overtuigd is dat men allerlei geavanceerde elektronika gebruikt om hem fysiek aan te vallen? Ik herkende maar al te goed de psychotische eigenschappen van zijn verhaal. Hij is verder dan ik doorgegaan in het zelf bedenken van verklaringen, terwijl ik mij altijd heb opengesteld voor verklaringen van andere mensen.

Ik was er zelf van overtuigd, dat er een meer down-to-earth verklaring voor te vinden was. En misschien begin ik daar nu duidelijkheid over te krijgen. Het enige 'buitengewone' dat ik eventueel in mijn verklaring zou kunnen bertrekken is invloed van God en/of satan in het geheel, waarbij duidelijk mag zijn, dat ik mijzelf aan de kant van God plaats. Dit staat geheel los van mijn relatie met God, die zeker voor verbetering vatbaar is, maar is gebaseerd op de keus die ik heb gemaakt voor het christelijk geloof, een aantal jaren geleden. En trouwens, zo buitengewoon is dat idee helemaal niet, want de meerderheid op deze aardbol gelooft in God.
pi_74285040
Je bent niet bepaald down-to-earth te noemen als je zo aan religie hangt.

Overigens zeg je in een andere post nog dat je "psychoses, zelfmoordneigingen en was agressief tegen mijn omgeving" was, dus hou alsjeblieft een ander voor de gek.
pi_74285478
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Lord_of_the_String het volgende:

[..]

Toen ik zocht naar soortgelijke ervaringen als wat ik meemaakte, ben ik op een website gestuit die weleens kon zijn wat jij beschrijft. Dat is toch die man die er van overtuigd is dat men allerlei geavanceerde elektronika gebruikt om hem fysiek aan te vallen? Ik herkende maar al te goed de psychotische eigenschappen van zijn verhaal. Hij is verder dan ik doorgegaan in het zelf bedenken van verklaringen, terwijl ik mij altijd heb opengesteld voor verklaringen van andere mensen.

Ik was er zelf van overtuigd, dat er een meer down-to-earth verklaring voor te vinden was. En misschien begin ik daar nu duidelijkheid over te krijgen. Het enige 'buitengewone' dat ik eventueel in mijn verklaring zou kunnen bertrekken is invloed van God en/of satan in het geheel, waarbij duidelijk mag zijn, dat ik mijzelf aan de kant van God plaats. Dit staat geheel los van mijn relatie met God, die zeker voor verbetering vatbaar is, maar is gebaseerd op de keus die ik heb gemaakt voor het christelijk geloof, een aantal jaren geleden. En trouwens, zo buitengewoon is dat idee helemaal niet, want de meerderheid op deze aardbol gelooft in God.
Dat zal hem dan wel zijn, zoveel mensen zijn er niet die dit geloven. Zijn voornaam begint met een P.
Voor mij hoef je een en ander niet te nuanceren want ik sta voor dit soort gedachtengoed gewoon helemaal niet open. Ieder zijn ding. .
  zondag 1 november 2009 @ 23:12:07 #18
vechter voor waarheid
pi_74300049
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef rozenijlpaard het volgende:
Je bent niet bepaald down-to-earth te noemen als je zo aan religie hangt.

Overigens zeg je in een andere post nog dat je "psychoses, zelfmoordneigingen en was agressief tegen mijn omgeving" was, dus hou alsjeblieft een ander voor de gek.
Dat was ja, dus hou ff op mij te veroordelen over een periode dat ik ziek was, terwijl je er verder niets over weet.

troll-alert!

2 op de man aanvallen in 1 reactie, zonder nadenken, zonder nuance, zonder respect voor ziekte.. en maar van mij verwachten dat ik respect voor zo'n wereld heb?

koekoek!

Oh, en bovendien, ik denk dat ik heel aardig voor mijn omgeving ben geweest door mij vrijwillig te laten opnemen als ik het gevoel had dat het uit de hand ging lopen.Ik had er ook voor kunnen kiezen om iedereen die me tegenzat in elkaar te slaan, maar dat zit nou eenmaal niet in mijn aard.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lord_of_the_String op 01-11-2009 23:35:59 ]
pi_74301430
Lord_of_the_String, trek het je niet aan. Je kunt mensen echt niet kwalijk nemen dat ze e.e.a. in verband brengen met bv. psychotisch gedrag. Het klinkt lullig maar negen van de tien keer speelt dit wel.

Trek het je niet aan, geloof en doe wat jij wilt maar ga in vredesnaam niet op een missie om andere mensen te overtuigen.
pi_74302127
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Lord_of_the_String het volgende:
Ik geloof dat ze voor mijn eigen veiligheid dat topic op slot hebben gezet.)
Na 300 posts sluit het topic automatisch.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 2 november 2009 @ 00:07:52 #21
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74302328
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Na 300 posts sluit het topic automatisch.

Fok! Society deals with its own problems!
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74302367
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Cappy het volgende:

[..]

Fok! Society deals with its own problems!
De database problems!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 2 november 2009 @ 09:36:49 #23
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74306868
quote:
Op zondag 1 november 2009 07:47 schreef Spellmeista het volgende:
Ja, ik heb het ook meegemaakt. Heel kut is dat. Kreeg wel speciale krachten erna
Wat moet ik me bij die 'speciale krachten' voorstellen ?
zzz
  dinsdag 3 november 2009 @ 07:36:23 #24
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74339416
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wat moet ik me bij die 'speciale krachten' voorstellen ?
Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon. Dat soort dingen moet je dan aan denken.

Verder moet je denken aan: het oordeel over de mensheid, het inluiden van een nieuw tijdperk, wraak(misschien ook wel), weersmanipulatie, creeëren van chaos, fout opsporing modus in het systeem, het "verliezen" van de kracht, het moment, systeem(de mensheid) opzetten, systeem laten crashen desnoods, ingang creeëren in het systeem voor een andere keer(backdoor), mensen bewust maken, mensen een uitgang bieden in het systeem, ondergrondse activiteiten modus, regeringen manipuleren, cure for cancer

..met als totaaldoel..

de waarheid laten zien.

Nu komt het hele eieren eten dat Led en zovelen mij niet geloven. Ik hoef er eigenlijk helemaal niks voor te doen om diegene te overtuigen. Het geloof wat nu niet is kan nog later komen. Mijn plan is om simpelweg een spiegel voor te houden. Met dit "plan" creeër ik op latere leeftijd een nieuw bewustzijn. Zodoende komt iedereen aan bod.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:14:09 #25
31101 _Led_
pi_74340411
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:36 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier.
Ach natuurlijk, 6.794 miljard mensen op de wereld met tegenstrijdige belangen maar jij manipuleert zaken op wereldniveau.
Krek, dat had ik zelf wel kunnen bedenken natuurlijk.
zzz
pi_74342339
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef Lord_of_the_String het volgende:
2 op de man aanvallen in 1 reactie, zonder nadenken, zonder nuance, zonder respect voor ziekte.. en maar van mij verwachten dat ik respect voor zo'n wereld heb?
De eerste is geen directe aanval. De tweede is een gevolg van hoe je in dit topic reageert. En wat heeft de wereld er mee te maken, ik ben toch maar 1 persoon?
quote:
Oh, en bovendien, ik denk dat ik heel aardig voor mijn omgeving ben geweest door mij vrijwillig te laten opnemen als ik het gevoel had dat het uit de hand ging lopen.Ik had er ook voor kunnen kiezen om iedereen die me tegenzat in elkaar te slaan, maar dat zit nou eenmaal niet in mijn aard.
Jeetje, wat een dooddoener...

Als ik niet zo aardig was dan zou ik iedereen in elkaar slaan. Ja duh, ik ook.
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:58:16 #27
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74363543
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:14 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ach natuurlijk, 6.794 miljard mensen op de wereld met tegenstrijdige belangen maar jij manipuleert zaken op wereldniveau.
Krek, dat had ik zelf wel kunnen bedenken natuurlijk.
Ja jij vraagt het..ik draai..

Vond mijn bericht van 7 uur 's ochtends toch wel duidelijk overkomen. Heb er een aantal keren naar gekeken en kreeg sterretjes in mijn ogen van plezier.

Dat jij nog in de ontkenningsfase zit is niet mijn probleem.
  woensdag 4 november 2009 @ 01:37:09 #28
31101 _Led_
pi_74372748
Als je zaken op wereldniveau manipuleert zou mij wegdenken uit het forum / je leven toch wel een eitje moeten zijn
zzz
  woensdag 4 november 2009 @ 01:38:34 #29
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74372758
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:37 schreef _Led_ het volgende:
Als je zaken op wereldniveau manipuleert zou mij wegdenken uit het forum / je leven toch wel een eitje moeten zijn
Micro Management is niet zijn ding lijkt me
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
pi_74372851
Wat een troll-TS
  woensdag 4 november 2009 @ 07:53:05 #31
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74374199
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:37 schreef _Led_ het volgende:
Teneerste die "kracht" die komt en hij gaat ook zo weer weg. Ik merk heel sterk dat ik er middenin zit op dat moment. Zal het ook niet ontkennen dat dat zo is. Vandaar dat ik beschreef in 2 post geleden.

Vervolgens pak jij er een zin uit die je niet aanstaat/die tegen je "denkwijze" ingaat en wil daar een discussie op doen losbarsten. Ik zeg alleen hoe het is/was. Nogmaals wat je verder erbij denkt interesseerd mij helemaal niets. Persoonlijk vind ik enige discussie wel leuk(ben ik hier nooit uit de weg gegaan) en zal dit in dit geval dan ook niet doen dus als je vragen hebt hierover zal ik ze beantwoorden.

Het gaat niet om het wegdenken van iemand. Persoonlijk gaat me dat te ver. Tevens vind ik dat geen oplossing. Het is ook niet toegestaan binnen deze krachten om iemand zomaar te doen verdwijnen van de aardbodem. Dat gebeurt zowiezo al door de tikkende klok des doods.

Manipuleren stond in dit aspect echter tussen aanhalingstekens, wat voor mij betekend dat je de betekenis ervan niet letterlijk moet nemen. Toch doe jij dat. Daarbij zei ik ook dat het onbewust gebeurt. Eventuele krachten die er door een soortgelijke situatie ontstaan zijn komen niet zomaar van de persoon zelf af. Deze zijn in mijn geval "gegeven" en zodoende komen en gaan ze. Je doet ermee wat je kan, desnoods geniet je ervan, "speel" je ermee en ontwikkel ze je(dat kan allemaal). Feit blijft dat jij je twijfels hebt en dat het boven je pet gaat dat zoiets kan. Nou hou je pet maar vast, het kan dus echt. In mijn geval was het een soort beschermingsmechanisme dat in werking trad toen de stront tegen de ventilator aanvloog. Ik heb daar zelf, naar mijn mening heel weinig over te zeggen gehad(ik liet me meevoeren). In de loop der jaren heb ik door de krachten zeer veel kennis verworven over vanalles en nog wat, voor mij is het niet de bedoeling om de gegeven kracht te tarten of er misbruik van te maken. In de verkeerde handen krijg je ook een "verkeerd" resultaat(in ieder geval een niet gewenste uitkomst).

Het leven is nooit een eitje geweest en dat zal het ook nooit worden. Met bepaalde krachten komt een grote verantwoordelijkheid en tevens zijn er zich dan andere problemen die zich voordoen. Vooralsnog heb ik een aangenaam leven en ervaar ik het misschien wel zo. Het is absoluut niet zo dat ik steeds denk: ohw die _Led_ maakt mijn leven zo zwaar..of die en die doet dat. Als ik een probleem/uitdaging heb dan ga ik hem aan(ik hou iig niet mijn bek). Vooralsnog beschouw ik jou niet als een uitdaging/probleem, maar eerder een waardevolle user in #truth die enigsinds open staat voor een discussie. Ik doe verder gewoon mijn dagelijkse ding, met zo nu en dan een stap naar die andere wereld.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:10:53 #32
31101 _Led_
pi_74375160
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:53 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Teneerste die "kracht" die komt en hij gaat ook zo weer weg.
Oh jah, tuurlijk, dat had ik zelf wel kunnen bedenken
quote:
Het is ook niet toegestaan binnen deze krachten om iemand zomaar te doen verdwijnen van de aardbodem.
Zit er een handboek bij ofzo ?
quote:
Manipuleren stond in dit aspect echter tussen aanhalingstekens, wat voor mij betekend dat je de betekenis ervan niet letterlijk moet nemen. Toch doe jij dat. Daarbij zei ik ook dat het onbewust gebeurt. Eventuele krachten die er door een soortgelijke situatie ontstaan zijn komen niet zomaar van de persoon zelf af. Deze zijn in mijn geval "gegeven" en zodoende komen en gaan ze. Je doet ermee wat je kan, desnoods geniet je ervan, "speel" je ermee en ontwikkel ze je(dat kan allemaal). Feit blijft dat jij je twijfels hebt en dat het boven je pet gaat dat zoiets kan. Nou hou je pet maar vast, het kan dus echt. In mijn geval was het een soort beschermingsmechanisme dat in werking trad toen de stront tegen de ventilator aanvloog. Ik heb daar zelf, naar mijn mening heel weinig over te zeggen gehad(ik liet me meevoeren).
Misschien is het duidelijker als je uitlegt wat je bedoelt met "zaken op wereldniveau manipuleren" ?
quote:
In de loop der jaren heb ik door de krachten zeer veel kennis verworven over vanalles en nog wat, voor mij is het niet de bedoeling om de gegeven kracht te tarten of er misbruik van te maken. In de verkeerde handen krijg je ook een "verkeerd" resultaat(in ieder geval een niet gewenste uitkomst).
"With great power comes great responsibility" enzo ? Leuke film, spiderman
quote:
Het leven is nooit een eitje geweest en dat zal het ook nooit worden. Met bepaalde krachten komt een grote verantwoordelijkheid en tevens zijn er zich dan andere problemen die zich voordoen. Vooralsnog heb ik een aangenaam leven en ervaar ik het misschien wel zo. Het is absoluut niet zo dat ik steeds denk: ohw die _Led_ maakt mijn leven zo zwaar..of die en die doet dat. Als ik een probleem/uitdaging heb dan ga ik hem aan(ik hou iig niet mijn bek). Vooralsnog beschouw ik jou niet als een uitdaging/probleem, maar eerder een waardevolle user in #truth die enigsinds open staat voor een discussie. Ik doe verder gewoon mijn dagelijkse ding, met zo nu en dan een stap naar die andere wereld.
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat nou voor me moet zien.
Trek je dan net als in de film een maillot aan en doe je een cape om ofzo ?
En wat zijn jouw speciale krachten dan precies ?
(Ik vind zelf Wolverine altijd heel gaaf)
zzz
  woensdag 4 november 2009 @ 14:31:43 #33
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74385282
Kan iemand eens samenvatting geven voor de leek, want ik begrijp er niks van.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 4 november 2009 @ 14:38:39 #34
31101 _Led_
pi_74385519
Als ik het goed begrijp is TS ooit lastig gevallen door een groep ("Organized stalking") en heeft ie daar speciale krachten aan over gehouden zoals de XMen.
zzz
  woensdag 4 november 2009 @ 14:42:42 #35
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74385676
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:38 schreef _Led_ het volgende:
Als ik het goed begrijp is TS ooit lastig gevallen door een groep ("Organized stalking") en heeft ie daar speciale krachten aan over gehouden zoals de XMen.
Een levende groep mensen? En dat zou dus de oorzaak van psychoses zijn?
6 eien
  woensdag 4 november 2009 @ 14:44:55 #36
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74385767
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:42 schreef Twizu het volgende:

[..]

Een levende groep mensen? En dat zou dus de oorzaak van psychoses zijn?
Nee hij was al niet "lekker" en toen ging de buitenwereld ook nog eens raar doen ( in hokje ) stoppen. Toen werd tie beter en is nu zelf de master of the Universe.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:46:55 #37
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74385830
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef Cappy het volgende:

[..]

Nee hij was al niet "lekker" en toen ging de buitenwereld ook nog eens raar doen ( in hokje ) stoppen. Toen werd tie beter en is nu zelf de master of the Universe.
Ah! Klinkt best logisch inderdaad
6 eien
pi_74390967
Raap me op!
  woensdag 4 november 2009 @ 18:39:14 #39
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74393734
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Oh jah, tuurlijk, dat had ik zelf wel kunnen bedenken
[..]
Het is niet vanzelfsprekend en kwa energie zou iemand er aan onder door kunnen gaan om dit constant te ervaren. Er zit een soort demper op. Je kunt bij een eerste kennismaking met deze "kracht" behoorlijk ontploffen om het zomaar te zeggen(of voor gek verklaard worden). Het grenst heel erg aan een psychose, athans het heeft alle kenmerken van een psychose, maar dat is het niet. Gevolgen van een eerste kennismaking met "the force" zouden bij vele misschien resulteren in een permanente beschadiging van de hersenen en niet meer terug kunnen keren uit "die wereld". Het is dus niet zo raar idd dat het komt en dat het gaat. Het is simpelweg een bescherming voor jezelf, maar ook voor anderen. Zo kan er een punt komen dat je "de kracht" wil tarten of desgewenst gaat gebruiken om een bepaald resultaat te forceren. De kracht "vervliegt" dan en komt op een door, haar geplande tijd terug(de kracht van het lot). Medicijngebruik zoals antipsychotica resulteert in een neutraal gevoel wat te vergelijken is met een constante lijn. Het niet gebruiken van medicijnen resulteert in een toename van de fluctuatie.
quote:
Zit er een handboek bij ofzo ?
[..]
Ja, het boek to c or not to c. Het boek is inmiddels versnipperd. De regels die maak je zelf. Jij krijgt dus die kracht (in dit geval ik) en met alle normen en waarden die je hebt schrijf je het boek. Daarin creeër je de wereld. Dat en zoveel dingen. Ik zou hier eindeloos over door kunnen gaan.
quote:
Misschien is het duidelijker als je uitlegt wat je bedoelt met "zaken op wereldniveau manipuleren" ?
Ik zou het beschrijven als een onzichtbare kracht die voor sommige wel zichtbaar is. Andere voelen de kracht en sommige zijn er juist uitermate goed tegen "bestand". Het toelaten is een ander verhaal. Manipuleren/veranderen vanaf een afstand. Als ik een vlinder in Egypte uit de lucht sla, of deze klappert anders met haar vleugels(the butterfly effect) hoe zeer veranderd dan de wereld? Die verandering die we allemaal in een zekere zin om ons heen hebben en uitstralen kan heel ver gaan blijkbaar.
quote:
[..]
[..]

Ja, kijk we denken hetzelfde. Nu komen we ergens. Noem "the force, de kracht" het al. De bron is heel kneedbaar.
quote:
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat nou voor me moet zien.
Trek je dan net als in de film een maillot aan en doe je een cape om ofzo ?
Ik aai iig geen visjes
quote:
En wat zijn jouw speciale krachten dan precies ?
Ik verwijs naar post 2. Ik ga het niet nogmaals herhalen. Ik zou zeggen, lees ff terug.

Daarbij komt ik ben niet de TS. Dit is simpelweg een quote uit een gesloten topic en dit topic was een navolging daarop. Dus ik wijs je ff op de feiten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spellmeista op 04-11-2009 18:47:36 ]
pi_74399088
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Spellmeista het volgende:
Daarbij komt ik ben niet de TS. Dit is simpelweg een quote uit een gesloten topic en dit topic was een navolging daarop. Dus ik wijs je ff op de feiten.

Lees dit even.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:31:06 #41
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74403922
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Lees dit even.
Hey mister smarty pants:
quote:
TS staat voor Topic Starter. Deze afkorting wordt vaak gebruikt in posts op het forum om de starter van het topic mee aan te duiden

• topicstarter van het eerste onderwerp en de start van het topic mbt tot het onderwerp

Ik heb het topic(onderwerp) niet gestart! Het onderwerp was al gestart. Dus in dit geval was/ben ik geen TS

ga nu maar lekker slapen met je loze opmerkingen.
  •   woensdag 4 november 2009 @ 22:34:09 #42
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74404034
    quote:
    van fok: woensdag 4 november 2009 @ 01:37
    zat je nachtdienst er weer op L.E.D.?
    pi_74404141
    Ik ben een groepstalker, is dit het topic waar we nieuwe slachtoffers zoeken?
      woensdag 4 november 2009 @ 22:37:54 #44
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74404199
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef slaapvaak het volgende:
    Ik ben een groepstalker, is dit het topic waar we nieuwe slachtoffers zoeken?
    Neeh het topic waarmee we jou doen verdwijnen:
    **88***kazaam**abra--tjakke*tjakkeTSJOE**88**
      donderdag 5 november 2009 @ 09:26:38 #45
    31101 _Led_
    pi_74410405
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Het is niet vanzelfsprekend en kwa energie zou iemand er aan onder door kunnen gaan om dit constant te ervaren. Er zit een soort demper op. Je kunt bij een eerste kennismaking met deze "kracht" behoorlijk ontploffen om het zomaar te zeggen(of voor gek verklaard worden). Het grenst heel erg aan een psychose, athans het heeft alle kenmerken van een psychose, maar dat is het niet.
    Aha, zit dat zo. Het lijkt er dus op maar is natuurlijk iets anders.
    Grappig is dat veel andere psychoten dat over zichzelf ook zeggen - bij hun is het wel echt.
    Maar bij jou zit dat natuurlijk heel anders, bij jou is het wel echt
    quote:
    Gevolgen van een eerste kennismaking met "the force" zouden bij vele misschien resulteren in een permanente beschadiging van de hersenen en niet meer terug kunnen keren uit "die wereld". Het is dus niet zo raar idd dat het komt en dat het gaat. Het is simpelweg een bescherming voor jezelf, maar ook voor anderen. Zo kan er een punt komen dat je "de kracht" wil tarten of desgewenst gaat gebruiken om een bepaald resultaat te forceren. De kracht "vervliegt" dan en komt op een door, haar geplande tijd terug(de kracht van het lot). Medicijngebruik zoals antipsychotica resulteert in een neutraal gevoel wat te vergelijken is met een constante lijn. Het niet gebruiken van medicijnen resulteert in een toename van de fluctuatie.
    Interessant !
    quote:
    Ja, het boek to c or not to c. Het boek is inmiddels versnipperd. De regels die maak je zelf. Jij krijgt dus die kracht (in dit geval ik) en met alle normen en waarden die je hebt schrijf je het boek. Daarin creeër je de wereld. Dat en zoveel dingen. Ik zou hier eindeloos over door kunnen gaan.
    Nou ik vind het niet erg als je er wat meer over vertelt hoor ! Dat geeft me een beetje inzicht in iemand die vanaf thuis de hele wereld bestuurt.
    quote:
    Ik zou het beschrijven als een onzichtbare kracht die voor sommige wel zichtbaar is. Andere voelen de kracht en sommige zijn er juist uitermate goed tegen "bestand". Het toelaten is een ander verhaal. Manipuleren/veranderen vanaf een afstand. Als ik een vlinder in Egypte uit de lucht sla, of deze klappert anders met haar vleugels(the butterfly effect) hoe zeer veranderd dan de wereld? Die verandering die we allemaal in een zekere zin om ons heen hebben en uitstralen kan heel ver gaan blijkbaar.
    Tjongejonge, ik zie dat je er goed over nagedacht hebt
    quote:
    Ja, kijk we denken hetzelfde. Nu komen we ergens. Noem "the force, de kracht" het al. De bron is heel kneedbaar.
    Ik vind het fascinerend, jij bent dus eigenlijk een soort God.
    Alles wat ons overkomt ligt in de genade van jouw goedheid !

Maareh, misschien moet je het eens opschrijven als script voor een fantasy-film ofzo !
    Want als iemand zou denken dat je serieus bent zou ie de indruk krijgen dat je echt compleet mesjogge bent,
    een ventje wat thuis achter z'n computer zit met het waanidee dat ie invloed over de hele wereld heeft terwijl z'n invloed niet verder gaat dan een forum en het bakkie chips op z'n bureau.
    zzz
    pi_74410546
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Hey mister smarty pants:
    [..]

• topicstarter van het eerste onderwerp en de start van het topic mbt tot het onderwerp

Ik heb het topic(onderwerp) niet gestart! Het onderwerp was al gestart. Dus in dit geval was/ben ik geen TS

ga nu maar lekker slapen met je loze opmerkingen.
  • Dus... Wie heeft er dan op het "nieuw topic"-knopje gedrukt? Het onderbewuste wezen dat tijdelijk de macht over je lichaam overnam?

TS = De persoon die een topic opent en een discussie begint. Of dat nou in de vorm van een zelfgeschreven tekst of een gejatte tekst geschiedt boeit weinig.
    pi_74421887
    Een eigenschap van psychoses is dat er vaak een waanidee blijft hangen als de psychose over is. Je kunt stellen dat de psychose een permanente hersenbeschadiging aanbrengt (MRI-scans laten hetzelfde zien).

Spellmeista, hoe weet jij zo zeker dat jouw realiteit dezelfde is als waarin de rest van de mensheid leeft? Hoe weet jij dat jouw denkbeelden niet een creatie van je eigen geest zijn?
    Extremistisch gematigd.
    pi_74426247
    Het ligt hier wel heel duidelijk op een presenteerblaadje:

ik lees over group stalking en de wereld beinvloeden.

wikipedia: Schizofrenie
    quote:
    Enkele symptomen die zich kunnen voordoen tijdens een psychose of waan

* Denken achtervolgd te worden.
    * Denken groot en machtig te zijn (bv Jezus of een president) en denken een belangrijke rol te vervullen te hebben in de wereld.
      donderdag 5 november 2009 @ 17:27:54 #49
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74426288
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Prst_ het volgende:
    Het ligt hier wel heel duidelijk op een presenteerblaadje:

ik lees over group stalking en de wereld beinvloeden.

wikipedia: Schizofrenie
    [..]

Zoiets heb ik ook. Schizofrenie komt overigens meer voor dan mensen denken (en is ook niet erg om te hebben).
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
    pi_74426732
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ook. Schizofrenie komt overigens meer voor dan mensen denken (en is ook niet erg om te hebben).
    volgens mij doel jij op (volgens mij) psychopathische hersenen. Ik kan even geen onderzoek vinden waaruit blijkt dat een groot deel van de mensen psychopatische hersenen heeft, dus ik kan het mis hebben. Schizofrenie is het in ieder geval niet.
    Schizofrenie wordt gekenmerkt door een aantal zaken die wél erg zijn om te hebben.

edit: van wiki over de DSM IV criteria
    quote:
    * A. Kenmerkende symptomen: Twee of meer van de onderstaande symptomen die ieder optreden gedurende een significante tijdsduur in een periode van een maand (of minder bij succesvolle behandeling):

1. Wanen
    2. Hallucinaties
    3. Gedesorganiseerde spraak (bijvoorbeeld ontsporend of onsamenhangend)
    4. Ernstig gedesorganiseerd of catatoon gedrag
    5. Negatieve symptomen, bijvoorbeeld afgevlakt affect, alogie of avolitie

NB: Er is slechts één symptoom uit categorie A vereist als de wanen bizar zijn, als de hallucinaties doorlopend commentaar geven op het gedrag of de gedachten van de persoon of als twee of meer stemmen met elkaar spreken.
    Negatieve symptomen zijn symptomen waarbij zaken die een "gezond" mens wel heeft wegvallen.

[ Bericht 26% gewijzigd door P8 op 05-11-2009 17:47:01 ]
    Extremistisch gematigd.
      donderdag 5 november 2009 @ 18:27:07 #51
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74428244
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 09:26 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Aha, zit dat zo. Het lijkt er dus op maar is natuurlijk iets anders.
    Grappig is dat veel andere psychoten dat over zichzelf ook zeggen - bij hun is het wel echt.
    Maar bij jou zit dat natuurlijk heel anders, bij jou is het wel echt
    Wat ik merkte was dat ik met mijn gedachtes een bepaalde invloed had in mijn omgeving. Ik kon de waarheid ervan testen a.d.v. de informatie die op mij afkwam(en dat zou ik nu nog niet anders doen). Feit blijft dat de informatie die ik toendertijd op me af kreeg helemaal niet gedoseerd was. Ik had er nog nooit mee te maken gehad en "leerde" ermee omgaan. Al deze informatie en een keerpunt(noem het de kundalini ervaring) in mijn leven maakte mij op dat moment bewust van het feit dat ik degene was die de aanleiding voor die informatie gaf. Deze informatie was zowel via beelden/spraak/noem maar op. Het kon een klasgenoot zijn die over toeval begon of een vrouw op tv die riep dat de redding nabij was en ja, ik zou wel zorgen dat het goedkwam. Voelde me idd geroepen en voelde ook dat ik goed deed ongeacht de energie die het me kostte. Op een gegeven moment stabiliseerde de hele situatie zich, maar van tijd tot tijd kwam deze terug. 10 jaar later neem je de meeste zaken die zo direct op je afkomen met een "korreltje zout" erna en sta je een stuk anders in het leven.
    quote:
    Interessant !
    Ja, het blijkbaar is het hele proces gekoppeld aan je vermogen om het denkproces te beinvloeden. Zo een beperkte vorm van stress juist concentratie opwekkende breinactiviteit veroorzaken die ik vervolgens ook bij andere mensen merkte.
    quote:
    Nou ik vind het niet erg als je er wat meer over vertelt hoor ! Dat geeft me een beetje inzicht in iemand die vanaf thuis de hele wereld bestuurt.
    quote:
    ..and that's the way the cookie crumbles..
    quote:
    Tjongejonge, ik zie dat je er goed over nagedacht hebt
    Tuurlijk het is naast webdesign een expertize van mij
    quote:
    Ik vind het fascinerend, jij bent dus eigenlijk een soort God.
    Alles wat ons overkomt ligt in de genade van jouw goedheid !
    een verhaaltje voor het slapen gaan..niks anders

..en jij gaat me ontmoeten haha

maaruhm das een ander verhaal
    quote:
    Maareh, misschien moet je het eens opschrijven als script voor een fantasy-film ofzo !
    Want als iemand zou denken dat je serieus bent zou ie de indruk krijgen dat je echt compleet mesjogge bent,
    een ventje wat thuis achter z'n computer zit met het waanidee dat ie invloed over de hele wereld heeft terwijl z'n invloed niet verder gaat dan een forum en het bakkie chips op z'n bureau.
    wrm zou ik..?? ik heb mijn eigen film al gemaakt..
      donderdag 5 november 2009 @ 18:31:06 #52
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74428347
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef P8 het volgende:

[..]

volgens mij doel jij op (volgens mij) psychopathische hersenen. Ik kan even geen onderzoek vinden waaruit blijkt dat een groot deel van de mensen psychopatische hersenen heeft, dus ik kan het mis hebben. Schizofrenie is het in ieder geval niet.
    Schizofrenie wordt gekenmerkt door een aantal zaken die wél erg zijn om te hebben.

edit: van wiki over de DSM IV criteria
    [..]

Negatieve symptomen zijn symptomen waarbij zaken die een "gezond" mens wel heeft wegvallen.
    Ik bedoel niet dat iedereen het heeft, enkel dat schizofrenie vaker voorkomt dan de meeste mensen denken. Het is niet de "zeldzame" stoornis die wij denken dat het is.
      donderdag 5 november 2009 @ 18:41:54 #53
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74428620
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef P8 het volgende:

Spellmeista, hoe weet jij zo zeker dat jouw realiteit dezelfde is als waarin de rest van de mensheid leeft? Hoe weet jij dat jouw denkbeelden niet een creatie van je eigen geest zijn?

Omdat ik voor mezelf de meest duidelijke bewijzen heb gehad die er waren konden. Mijn overtuiging is erg groot kun je wel zeggen, maar die is ook zo gegroeid. De krachten waarover ik in het begin postte zijn een resultaat van de bewijzen en die waar ik op reageerde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spellmeista op 05-11-2009 18:49:29 ]
    pi_74428692
    quote:
    Ik weet niet wat je bedoelt, maar psychopatie is wel even compleet iets anders dan schizofrenie.
    pi_74428939
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 18:44 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt, maar psychopatie is wel even compleet iets anders dan schizofrenie.
    Ik impliceerde volgens mij ook niet dat deze twee ook maar enigszins hetzelfde zijn.

Ik doelde op de uitspraak van Michielos, die stelde dat schizofrenie meer voorkomt dan wordt gedacht en dat het niet erg is (hoeft te zijn) om het te hebben. Vooral dat laatste is namelijk niet waar. Een psychisch ziektebeeld is niet erg om te hebben als het je niet belemmert in je functioneren.
    Waar ik op doelde was een onderzoek wat ik gelezen meen te hebben waarin gesteld werd dat veel mensen (voornamelijk in (de top van) het bedrijfsleven) een stel hersens hebben dat veel overeenkomt met de hersenen van psychopatische delinquenten.

En dat schizofrenie meer voorkomt dan de meeste mensen denken is misschien wel waar, maar dat is denk ik vooral te wijden aan het sociale isolement waar ze in terecht komen.
    Extremistisch gematigd.
      donderdag 5 november 2009 @ 18:59:48 #56
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74429148
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 18:53 schreef P8 het volgende:

[..]

Ik impliceerde volgens mij ook niet dat deze twee ook maar enigszins hetzelfde zijn.

Ik doelde op de uitspraak van Michielos, die stelde dat schizofrenie meer voorkomt dan wordt gedacht en dat het niet erg is (hoeft te zijn) om het te hebben. Vooral dat laatste is namelijk niet waar. Een psychisch ziektebeeld is niet erg om te hebben als het je niet belemmert in je functioneren.
    Waar ik op doelde was een onderzoek wat ik gelezen meen te hebben waarin gesteld werd dat veel mensen (voornamelijk in (de top van) het bedrijfsleven) een stel hersens hebben dat veel overeenkomt met de hersenen van psychopatische delinquenten.

En dat schizofrenie meer voorkomt dan de meeste mensen denken is misschien wel waar, maar dat is denk ik vooral te wijden aan het sociale isolement waar ze in terecht komen.
    Ik bedoelde dat "erge" ,meer in de zin van dat mensen zich schamen en dat dat niet hoeft, niet dat het beeld niet erg is (het veroorzaakt meestal een beduidend lijden). Ik schreef het een beetje apart , inderdaad
    pi_74429236
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 18:41 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Omdat ik voor mezelf de meest duidelijke bewijzen heb gehad die er waren konden. Mijn overtuiging is erg groot kun je wel zeggen, maar die is ook zo gegroeid. De krachten waarover ik in het begin postte zijn een resultaat van de bewijzen en die waar ik op reageerde.
    Zie je in dat dit een uitspraak is die iedereen met een waanidee zou kunnen doen? En je gevoel is uiteraard de meest overtuigende raadgever in je eigen leven, maar dat neemt niet weg dat jouw uitspraken een waanidee blijven.

Ik heb niet de illusie dat jij dankzij een medium als het internet dit in gaat zien. Het is in persoonlijk contact al praktisch onmogelijk om iemand in te laten zien dat hij/zij een waanidee aanhangt. Maar dat neemt niet weg dat jij voor mij erg interessant bent. Het medium internet schept een afstand tussen ons dat mij makkelijker bepaalde vragen kan laten stellen.
    Zoals deze: Hoe verklaar jij dat jouw ideëen goed passen binnen de psychopathologische theorieën? Waarom kun je je gevoel niet opzij zetten en je rationaliteit je persoonlijke raadgever zijn (waarbij ik weet dat jouw "rationaliteit" je heeft geleid tot de ideëen die je nu aanhangt)?
    Extremistisch gematigd.
      donderdag 5 november 2009 @ 19:23:40 #58
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74430001
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 19:02 schreef P8 het volgende:

Zoals deze: Hoe verklaar jij dat jouw ideëen goed passen binnen de psychopathologische theorieën?
    omdat het eraan grenst en het wordt zo gezien door de buitenwereld. Net zo goed dat ze vroeger heksen op de brandstapel gooiden, nu gooien ze je in een gekkenhuis bwvs. Dit is de andere tijd. Ik verklaar het door angst van regeringen, mensen, noem maar op. Kortom een reactie op een gevoel wat 1 is.
    quote:
    Waarom kun je je gevoel niet opzij zetten en je rationaliteit je persoonlijke raadgever zijn (waarbij ik weet dat jouw "rationaliteit" je heeft geleid tot de ideëen die je nu aanhangt)?
    omdat ik die grens al over ben gegaan

ik ben al sinds plus minus tien jaar de andere wereld aan het "ontdekken"

[ Bericht 6% gewijzigd door Spellmeista op 05-11-2009 19:31:39 ]
      vrijdag 6 november 2009 @ 09:40:50 #59
    31101 _Led_
    pi_74444479
    Spellmeista, je zegt dat je het ook goed hebt kunnen testen en dat je daarom zo overtuigd bent.

Denk je dat je met jouw gave ook iets kunt waarmee je anderen zou kunnen overtuigen ?
    zzz
      vrijdag 6 november 2009 @ 18:41:58 #60
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74462016
    quote:
    Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef _Led_ het volgende:
    Spellmeista, je zegt dat je het ook goed hebt kunnen testen en dat je daarom zo overtuigd bent.

Denk je dat je met jouw gave ook iets kunt waarmee je anderen zou kunnen overtuigen ?
    Heb ik al gedaan in zekere zin. Ik ben op dit forum actief bezig geweest.

Je kunt terugzoeken op andere nicknames van mij. Deze hebben hun "kracht" wel bewezen schat ik zo.

allerdrie TS'ers:

• [url]http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=spliffunk&order=relevance&fora[]=28&sid=53d939c22890618e5abd21ad4a9bf6ce]spliffunk[/url]
  • normalneo
  • displission

de rest lukt je zelf wel he?

lees het door, bestudeer me, vind je bewijzen

als je klaar bent roep dan even..

[ Bericht 1% gewijzigd door Spellmeista op 07-11-2009 08:59:03 ]
  • pi_74474579
    voorlopig kan je nog niet eens een werkende link posten met al je superkrachten.
    pi_74475677
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 01:23 schreef rozenijlpaard het volgende:
    voorlopig kan je nog niet eens een werkende link posten met al je superkrachten.
    daarnaast is het niet aan ons om bewijzen te zoeken voor jouw waarheid. Het is aan jouw om jouw waarheid aan ons te bewijzen.
    1 concreet, helder aangegeven voorbeeld is voldoende
    Extremistisch gematigd.
      zaterdag 7 november 2009 @ 09:00:19 #63
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74476635
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 01:23 schreef rozenijlpaard het volgende:
    Das een bug in fok en neeh die fix ik niet zomaar even. Zoals ik al eerder zei: het werkt niet op zo'n manier, al zeg ik niet dat het nooit zo zou kunnen werken.
      zaterdag 7 november 2009 @ 09:01:50 #64
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74476646
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 03:10 schreef P8 het volgende:

[..]

daarnaast is het niet aan ons om bewijzen te zoeken voor jouw waarheid. Het is aan jouw om jouw waarheid aan ons te bewijzen.
    1 concreet, helder aangegeven voorbeeld is voldoende
    Als die tijd weer daar is zal ik in dat geval wel even roepen. Vooralsnog kun je gewoon de link copy-pasten in je browservenster.
      zaterdag 7 november 2009 @ 12:06:02 #65
    89647 Cappy
    Gelegenheids dichter
    pi_74478578
    quote:
    Op vrijdag 6 november 2009 18:41 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Je kunt terugzoeken op andere nicknames van mij. Deze hebben hun "kracht" wel bewezen schat ik zo.
    allerdrie TS'ers:

• [url]http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=spliffunk&order=relevance&fora[]=28&sid=53d939c22890618e5abd21ad4a9bf6ce]spliffunk[/url]
  • normalneo
  • displission
    de rest lukt je zelf wel he?
    lees het door, bestudeer me, vind je bewijzen
  • Nou je hebt een slachtoffer die wat is gaan lezen over TS Spliffunk. Moi in dit geval. In die rij met topics staan vragen van de TS of "onderzoeken" van anderen.Eerlijk gezegd is het gewoon zonde van mijn tijd. Behalve misschien het onbewust dichten topic waar ik zelf nog in gepost heb.

Al met al ben ik van mening dat je of gewoon maar wat aan het aankloten bent of dat je iets wil overbrengen, maar zelf niet weet wat het is/was. Schijnbaar heb jij jezelf overtuigd dat je meer bent dan een nummer in de maatschappij ( zoals wij dat allemaal denken dat we meer zijn ) maar jij wil dit bevestigd zien dmv je posts. Helaas kun je mij daar niet mee overtuigen en blijft er voor mij weinig anders over dan dat je een beetje een zelf bescherming wereldje in het leven hebt geroepen die jij als realiteit ziet.

In discussie gaan met je heeft weinig nut want het geeft alleen voeding net als bij een trol. Ik zou zeggen ga naar een geestelijke dienstverlener
    pi_74480933
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 09:00 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Das een bug in fok en neeh die fix ik niet zomaar even. Zoals ik al eerder zei: het werkt niet op zo'n manier, al zeg ik niet dat het nooit zo zou kunnen werken.
    spliffunk

Je zei ook alweer?
    pi_74487035
    Dit lijkt me wel leuk om een keer te doen.
    -
      woensdag 11 november 2009 @ 19:30:32 #68
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74613667
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 12:06 schreef Cappy het volgende:

[..]

Nou je hebt een slachtoffer die wat is gaan lezen over TS Spliffunk. Moi in dit geval. In die rij met topics staan vragen van de TS of "onderzoeken" van anderen.Eerlijk gezegd is het gewoon zonde van mijn tijd. Behalve misschien het onbewust dichten topic waar ik zelf nog in gepost heb.

Al met al ben ik van mening dat je of gewoon maar wat aan het aankloten bent of dat je iets wil overbrengen, maar zelf niet weet wat het is/was. Schijnbaar heb jij jezelf overtuigd dat je meer bent dan een nummer in de maatschappij ( zoals wij dat allemaal denken dat we meer zijn ) maar jij wil dit bevestigd zien dmv je posts. Helaas kun je mij daar niet mee overtuigen en blijft er voor mij weinig anders over dan dat je een beetje een zelf bescherming wereldje in het leven hebt geroepen die jij als realiteit ziet.

In discussie gaan met je heeft weinig nut want het geeft alleen voeding net als bij een trol. Ik zou zeggen ga naar een geestelijke dienstverlener
    Nou waar zijn de discussies dan? Het gaat om het totaalplaatje. Ik vind het niet kloppen wat je zegt..dat het voeding zou zijn voor een trol. Je doet een beetje moeite door de link te openen, weet ik veel wat, maar je ziet of kunt het totaal plaatje niet zien. Je wilt toch meer weten? Nou stel je vragen: hier is de kans. Voor mij komen dagelijks antwoorden en een absolute overtuiging komt en gaat zeker, maar dat neemt niet weg dat ik weet wat ik heb meegemaakt.

Dus ik zou zeggen..hoezo zou dit voeding voor een trol zijn? Dat is jouw en mijn hele bestaan zowiezo. Ik zie jou niks "nuttigers" doen als ik.
    pi_74614378
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Nou waar zijn de discussies dan? Het gaat om het totaalplaatje. Ik vind het niet kloppen wat je zegt..dat het voeding zou zijn voor een trol. Je doet een beetje moeite door de link te openen, weet ik veel wat, maar je ziet of kunt het totaal plaatje niet zien. Je wilt toch meer weten? Nou stel je vragen: hier is de kans. Voor mij komen dagelijks antwoorden en een absolute overtuiging komt en gaat zeker, maar dat neemt niet weg dat ik weet wat ik heb meegemaakt.

Dus ik zou zeggen..hoezo zou dit voeding voor een trol zijn? Dat is jouw en mijn hele bestaan zowiezo. Ik zie jou niks "nuttigers" doen als ik.
    Spellmeista, je schrijft dat je al 10 jaar een andere wereld aan het ontdekken bent. Nu is mijn vraag, hoe doe je dat, in twee werelden tegelijk leven. Dan moet je dus steeds omschakelen?
    En ben je nooit bang dat je jezelf kwijtraakt als je je teveel mee laat slepen naar die andere wereld?
    pi_74618997
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Spellmeista, je schrijft dat je al 10 jaar een andere wereld aan het ontdekken bent. Nu is mijn vraag, hoe doe je dat, in twee werelden tegelijk leven. Dan moet je dus steeds omschakelen?
    En ben je nooit bang dat je jezelf kwijtraakt als je je teveel mee laat slepen naar die andere wereld?
    Je doet het zelf ook elke dag.
    pi_74619113
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 21:57 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Huh?
    Die snap ik niet. Verklaar eens.
      woensdag 11 november 2009 @ 22:02:27 #72
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_74619145
    jezus loopt dit kuttopic nu nog?
    [KNE]-Mod
    pi_74619360
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 21:57 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Trouwens, ik vroeg het aan De Spellmeista, niet aan jou.
    pi_74619400
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef ThE_ED het volgende:
    jezus loopt dit kuttopic nu nog?
    Blijkbaar.
    Maar Spellmeista has left de building, dus MC neemt voor hem waar.
    pi_74619584
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh?
    Die snap ik niet. Verklaar eens.
    Jij bent toch net terug van vakantie?
    pi_74619609
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je bent toch net op vakantie geweest?
    Ja?
    pi_74619698
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja?
    De vakantie zal voor je gevoel een heel andere wereld zijn geweest dan je normale leven. Ik verwacht dan ook niet dat spellmeista in zijn hoofd of fysiek naar andere werelden gaat. Hij ervaart de wereld anders, oftewel in die zin kun je ook spreken over andere werelden.
    pi_74619753
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De vakantie zal voor je gevoel een heel andere wereld zijn geweest dan je normale leven. Ik verwacht dan ook niet dat spellmeista in zijn hoofd of fysiek naar andere werelden gaat. Hij ervaart de wereld anders, oftewel in die zin kun je ook spreken over andere werelden.
    Nee, hij heeft het over een andere wereld die zich in zijn hoofd afspeelt, ik ben daadwerkelijk naar een andere wereld geweest, gewoon geografisch gezien, dat is heel wat anders.
    pi_74619989
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, hij heeft het over een andere wereld die zich in zijn hoofd afspeelt, ik ben daadwerkelijk naar een andere wereld geweest, gewoon geografisch gezien, dat is heel wat anders.
    Daarom zeg ik ook, het gevoel. Hoe meer je leert oftewel hoe meer je bewust word van de zaken om je heen, hoe anders je de wereld ziet. Dat lijkt mij niets anders dan logisch.
    pi_74620180
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook, het gevoel. Hoe meer je leert oftewel hoe meer je bewust word van de zaken om je heen, hoe anders je de wereld ziet. Dat lijkt mij niets anders dan logisch.
    Nee, ik vind het twee andere dingen.
    pi_74620442
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, ik vind het twee andere dingen.
      donderdag 12 november 2009 @ 08:19:30 #82
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74624818
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eerder vandaag:
    quote:
    Lavenderr ik kom hier vanavond uitvoerig op terug. Had bezoek gisterenavond dus kon niet 1,2,3 reageren. Dus reactie volgt nog.
    Lavenderr speciaal voor jou een antwoord op al deze vragen(lekker van je vakantie genoten??, zit er zelf ook aan te denken om te gaan).

-Ja idd je schakelt om. Dat kan dmv erover te praten, de momenten die zich voordoen, het bewustzijn wat vervormd, dat soort zaken. Je komt in die andere wereld en je vraagt of ik me wel zo kan beheersen? Eerst kon ik dat niet. Ik werd namelijk helemaal opgezogen. Toen ik viel had ik de rand constant vast en ging door die grens met mijn hand nog in die andere wereld. Als je loslaat wordt je opgezwolgen jah. door het systeem vooral. Door een voor mij, 1 of andere kracht werd ik echter weer uit het gat getild en mocht ik de hele weg naar boven beklimmen. Ik ben nu 30 Lavenderr en neeh ik laat me niet meer meeslepen, niet meer op die manier. De kracht is veel anders als vroeger. Hij is nu naar mijn mening minder controleerbaar, maar ik verwacht dat deze ook wel weer naar voren komt over een tijdje. Wat mijn rol daarin wederom zal zijn is mij zelfs niet bekend.

[ Bericht 22% gewijzigd door Spellmeista op 12-11-2009 19:11:01 ]
      donderdag 12 november 2009 @ 09:48:33 #83
    31101 _Led_
    pi_74626223
    quote:
    Op vrijdag 6 november 2009 18:41 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Ik heb zojuist gezocht maar ik vind nergens een bewijs voor jouw enorme superkrachten !
    Om mijn zoektocht wat makkelijker te maken, naar welke superkrachten moet ik zoeken ?
    quote:
    Bij deze vraag ik dus even hulp
    zzz
      donderdag 12 november 2009 @ 18:58:59 #84
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74643349
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik heb zojuist gezocht maar ik vind nergens een bewijs voor jouw enorme superkrachten !
    Om mijn zoektocht wat makkelijker te maken, naar welke superkrachten moet ik zoeken ?
    [..]

Bij deze vraag ik dus even hulp
    De 24ste post op pagina 1> u 'll find ur answers there (van dit topic)

the X is near, _Led_
      donderdag 12 november 2009 @ 19:12:32 #85
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74643723
    Lavenderr speciaal voor jou een antwoord op al deze vragen(lekker van je vakantie genoten??, zit er zelf ook aan te denken om te gaan).

-Ja idd je schakelt om. Dat kan dmv erover te praten, de momenten die zich voordoen, het bewustzijn wat vervormd, dat soort zaken. Je komt in die andere wereld en je vraagt of ik me wel zo kan beheersen? Eerst kon ik dat niet. Ik werd namelijk helemaal opgezogen. Toen ik viel had ik de rand constant vast en ging door die grens met mijn hand nog in die andere wereld. Als je loslaat wordt je opgezwolgen jah. door het systeem vooral. Door een voor mij, 1 of andere kracht werd ik echter weer uit het gat getild en mocht ik de hele weg naar boven beklimmen. Ik ben nu 31(alweer) Lavenderr en neeh ik laat me niet meer meeslepen, niet meer op die manier. De kracht is veel anders als vroeger. Hij is nu naar mijn mening minder controleerbaar, maar ik verwacht dat deze ook wel weer naar voren komt over een tijdje. Wat mijn rol daarin wederom zal zijn is mij zelfs niet bekend

Dus jah het komt op switchen en bewustzijn neer.
    pi_74644113
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 19:12 schreef Spellmeista het volgende:

-Ja idd je schakelt om. Dat kan dmv erover te praten, de momenten die zich voordoen, het bewustzijn wat vervormd, dat soort zaken. Je komt in die andere wereld en je vraagt of ik me wel zo kan beheersen? Eerst kon ik dat niet. Ik werd namelijk helemaal opgezogen. Toen ik viel had ik de rand constant vast en ging door die grens met mijn hand nog in die andere wereld. Als je loslaat wordt je opgezwolgen jah. door het systeem vooral. Door een voor mij, 1 of andere kracht werd ik echter weer uit het gat getild en mocht ik de hele weg naar boven beklimmen. Ik ben nu 31(alweer) Lavenderr en neeh ik laat me niet meer meeslepen, niet meer op die manier. De kracht is veel anders als vroeger. Hij is nu naar mijn mening minder controleerbaar, maar ik verwacht dat deze ook wel weer naar voren komt over een tijdje. Wat mijn rol daarin wederom zal zijn is mij zelfs niet bekend

Dus jah het komt op switchen en bewustzijn neer.
    Dankjewel Spellmeista, voor je uitgebreide en openhartige antwoord.

Denk je dat je het kunt weerstaan, als je er weer naar toegetrokken wordt? Het lijkt me namelijk best verleidelijk om in zoiets mee te gaan, als een soort ontsnapping. Of zie ik dat verkeerd?

Ja, heb een geweldige vakantie gehad, het was een heel apart landschap, zoiets had ik nog niet eerder gezien, het was indrukwekkend.
      vrijdag 13 november 2009 @ 07:57:07 #87
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74656303
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 19:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dankjewel Spellmeista, voor je uitgebreide en openhartige antwoord.

Denk je dat je het kunt weerstaan, als je er weer naar toegetrokken wordt? Het lijkt me namelijk best verleidelijk om in zoiets mee te gaan, als een soort ontsnapping. Of zie ik dat verkeerd?

Ja, heb een geweldige vakantie gehad, het was een heel apart landschap, zoiets had ik nog niet eerder gezien, het was indrukwekkend.
    Graag gedaan Lavenderr

Het naar toe getrokken worden gebeurt wel/niet automatisch, maar het is heel goed opmerkbaar. Daardoor weet ik in zekere zin hoe ver in kan gaan en hoever niet. Vroeger zou ik het van de daken roepen wanneer dat "gevoel" weer tevoorschijn kwam en als anderen dit ook konden merken. Het verschil met vroeger is waarschijnlijk dat ik dat nu niet zou doen en zodoende de "ervaring" op me af zou laten/laat komen. Mensen beschouwen je al snel als "doorgedraaid" als je over dit soort zaken gaat praten. Enigsinds controleerbaar spreken in een forum als deze is voor mijn doen een hele prettige manier om er mee om te gaan. Hoe ik het eigenlijk beschouw is dat mensen zijn "vergeten" hoe het vroeger was en heel individualistisch zijn geworden. Ze beschouwen een abnormaliteit of "vreemde" gebeurtenissen in hun leven als toeval en het geloof is simpelweg vervlogen. Mijn gevoel toont mij en ook anderen echter iets anders. Of mensen het willen bevatten is een tweede verhaal. Ik zie het niet als mijn taak om die mensen te overtuigen. Ik zie het echter wel als mijn taak de waarheid te laten zien. Ik geloof niet dat de waarheid voor iedereen anders is of dat het enkel relatief is voor alle personen hier op aarde. Ikzelf geloof in 1 waarheid en daarbij komt dat ik zelf ook geloof dat we -een andere kant op kunnen gaan-. Als ik in het midden voor een ommekeer kan zorgen en ik dit als mijn taak voel dan zal ik dit doen. Of jullie degene kunnen zien die voor de ommekeer zorgde is voor mij min of meer een side-story. Ik kan alleen maar zeggen wat ik mee heb gemaakt en hoe ik het voel/ervaar/ervaarde. Dat zie ik ook als mijn recht. Mensen staan vrij met vragen naar mij toe en in case you do not believe. Swa, dan leg je het naast je neer en wacht je weer op de momenten dat je leven drastisch aan het veranderen is door een "niet-verklaarbare" aanwezigheid van "iets". Je gaat dan geforceerd leven en ik denk, zelfs tegen je eigen principes in. Gevolgen kunnen zijn dat je ziek wordt of dat je je niet lekker voelt. Die obstructie is niet mijn pakkie an. Ik zit hier immers als ruim 10 jaar mijn ervaringen te verkondigen en voor mijn gevoel had je het kunnen weten.
      vrijdag 13 november 2009 @ 09:20:06 #88
    31101 _Led_
    pi_74657285
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

De 24ste post op pagina 1> u 'll find ur answers there (van dit topic)

the X is near, _Led_
    Nee, sorry, daar staan enkel wat grote verhalen maar geen enkel bewijs.
    Hoe zouden die fantastische verhalen "hun kracht al bewezen hebben" ?

Ik vroeg of je (aangezien je je gaves uitgebreid hebt getest zeg je) ook anderen kon overtuigen.
    Vervolgens roep je dat in andere posts jouw gaven "hun kracht al bewezen hebben".
    En dan wijs je weer terug naar een post waarin je enkel zegt over bijzondere gaves te beschikken zonder enig bewijs ?

Misschien heb je de vraag verkeerd begrepen :
    quote:

zzz
    pi_74658680
    Dat is zijn kracht! Hij kan zijn verwardheid op anderen projecteren via zijn posts!
      dinsdag 17 november 2009 @ 12:12:44 #90
    31101 _Led_
    pi_74777884
    Zeg Spellmeista, blieft het je nog om in te gaan op mijn post ?

Ik vind het nogal wat, roepen dat je superkrachten hebt en dat je ze bewezen hebt.
    zzz
      woensdag 18 november 2009 @ 00:27:24 #91
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74803039
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:
    Zeg Spellmeista, blieft het je nog om in te gaan op mijn post ?

Ik vind het nogal wat, roepen dat je superkrachten hebt en dat je ze bewezen hebt.
    Lees en ge zult zien dat ik er middenin zit
    pi_74804164
    ik weet niet waar dit overgaat maar ik snap niet waarom mensen met superkrachten nooit een normale OP kunnen schrijven

begin eens met een normale definitie van het begrip, voordat je dreigementen gaat quoten (van wie, by the way?)

als je denkt dat ik na zo'n opening nog eens die hele lap ga lezen..
    Jusqu'ici tout va bien...
      woensdag 18 november 2009 @ 01:22:24 #93
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74804214
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 01:18 schreef Manono het volgende:
    ik weet niet waar dit overgaat maar ik snap niet waarom mensen met superkrachten nooit een normale OP kunnen schrijven

begin eens met een normale definitie van het begrip, voordat je dreigementen gaat quoten (van wie, by the way?)

als je denkt dat ik na zo'n opening nog eens die hele lap ga lezen..
    Das ook alleen wat een hard-core fokker zou doen, jij behoord blijkbaar niet tot die groep
    pi_74804346
    dat zal dan wel he, succes ermee
      woensdag 18 november 2009 @ 09:43:51 #95
    31101 _Led_
    pi_74806820
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Lees en ge zult zien dat ik er middenin zit
    Je hebt dus nog steeds geen enkel bewijs, slechts een grote mond en een hoop fantasie.
    Nou ja, ik verwacht ook niet anders hoor, het zit hier vol met aandachttrekkers met grote verhalen die ze niet waar kunnen maken.
    zzz
      woensdag 18 november 2009 @ 17:27:33 #96
    vechter voor waarheid
    pi_74822885
    oh, nu snap ik het, het ligt allemaal aan mij;

I am Autism. I am visible in your children, but if I can help it, I am invisible to you until it's too late. I know where you live. And guess what? I live there too. I hover around all of you. I know no color-barrier, no religion, no morality, no currency.

I speak your language fluently and with every voice I take away I acquire yet another language. I work very quickly. I work faster than pediatric aids, diabetes and cancer combined. And if you're happily married, I will make sure your marriage fails. I don't sleep, so I make sure you don't either. I will make it virtually impossible for your family to easily attend a temple, a birthday party, a public park, without a struggle, without embarrassment, without pain.

You have no cure for me. your scientists don't have the resources and I relish their desperation. Your neighbors are happier to pretend that I don't exist, of course, until it's their child.

I am Autism, I have no interest in wright or wrong. I derive great pleasure out of your loneliness. I will fight to take away your hope. I will plot to rob you of your children and your dreams. I will make sure that every day you wake up you will cry, wondering who will take care of my child after I die?

And the truth is, I'm still winning, and you are scared, and you should be. I am Autism. You ignored me, that was a mistake!
    pi_74823447
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Lord_of_the_String het volgende:

I am Autism. I am visible in your children, but if I can help it, I am invisible to you until it's too late. I know where you live. And guess what? I live there too. I hover around all of you. I know no color-barrier, no religion, no morality, no currency.

I speak your language fluently and with every voice I take away I acquire yet another language. I work very quickly. I work faster than pediatric aids, diabetes and cancer combined. And if you're happily married, I will make sure your marriage fails. I don't sleep, so I make sure you don't either. I will make it virtually impossible for your family to easily attend a temple, a birthday party, a public park, without a struggle, without embarrassment, without pain.

You have no cure for me. your scientists don't have the resources and I relish their desperation. Your neighbors are happier to pretend that I don't exist, of course, until it's their child.

I am Autism, I have no interest in wright or wrong. I derive great pleasure out of your loneliness. I will fight to take away your hope. I will plot to rob you of your children and your dreams. I will make sure that every day you wake up you will cry, wondering who will take care of my child after I die?

And the truth is, I'm still winning, and you are scared, and you should be. I am Autism. You ignored me, that was a mistake!

En dit heeft te maken met organized stalking omdat??
      woensdag 18 november 2009 @ 17:44:32 #98
    vechter voor waarheid
    pi_74823509
    in jouw ogen misschien niet.., maar daarom hebben we allemaal recht op onze eigen mening toch?

even in het nederlands vertaalt:

Ik ben autisme. Ik ben zichtbaar in je kinderen, maar als het aan mij ligt, ben ik onzichtbaar voor jou tot het te laat is. Ik weet waar je woont. En raad eens? Ik woon daar ook. Ik zweef om julllie heen. Ik ken geen kleurgrenzen, geen religie, geen moraal, geen waarde van geld.

Ik spreek jullie taal vlekkeloos en met elke stem die ik doe verstillen leer ik een nieuwe taal. Ik werk erg snel. Ik werk sneller dan Aids, diabetes en kanker samen. En als je gelukkig getrouwd bent, zal ik er zorg voor dragen dat jullie huwelijk faalt. Ik slaap niet, en zal zorgen dat jullie ook niet slapen.

Jullie hebben geen geneesmiddel voor mij. Jullie wetenschappers hebben de mogelijkheden niet en ik koester hun wanhoop. Jullie buren zijn blijer als ze doen alsof ik niet besta. Natuurlijk.. tot het hun kind betreft.

Ik ben Autisme, Ik heb geen belangstelling voor goed of kwaad. Ik ontleen veel plezier aan jullie eenzaamheid. Ik zal vechten om jullie hoop weg te nemen. Ik zal jullie beroven van je kinderen en je dromen. Ik zal er zeker van zijn, dat je elke ochtend huilend wakker word, je afvragend wie er voor je kind zal zorgen na je dood.

En weet je wat de waarheid is? Ik win nog steeds, en jullie zijn bang. En dat zouden jullie ook moeten zijn. Ik ben Autisme. Jullie hebben me genegeerd, en dat was een grote fout!
    pi_74823575
    Ja, ik begreep de eerste tekst al LordoftheStrings, alleen kan ik de link autisme-organized stalking niet leggen.
    pi_74823953
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
    Ja, ik begreep de eerste tekst al LordoftheStrings, alleen kan ik de link autisme-organized stalking niet leggen.
    nu je het zegt

heb altijd al het het idee dat users in THRUTH allerlei dingen door elkaar halen
    pi_74823995
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 17:56 schreef Manono het volgende:

[..]

nu je het zegt

heb altijd al het het idee dat users in THRUTH allerlei dingen door elkaar halen
    Nou, er worden vooral veel verbanden gelegd, verbanden die ik dan nooit zie.
      woensdag 18 november 2009 @ 18:13:50 #102
    vechter voor waarheid
    pi_74824530
    ik heb het idee, dat meer dingen in deze wereld met elkaar samenhangen (samenhangen, als Jezus aan het kruis met een moordenaar en een dief) dan menigeen kan bevatten. Ik probeer hier enigszins licht op te schijnen, maar ik moet zelf helaas eerst dit soort dingen doormaken, voor ik snap wat er nu echt aan de hand is.

Ik hoop voor de 300ste post een duidelijk antwoord te kunnen geven.
    pi_74824693
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef Lord_of_the_String het volgende:
    ik heb het idee, dat meer dingen in deze wereld met elkaar samenhangen (samenhangen, als Jezus aan het kruis met een moordenaar en een dief) dan menigeen kan bevatten. Ik probeer hier enigszins licht op te schijnen, maar ik moet zelf helaas eerst dit soort dingen doormaken, voor ik snap wat er nu echt aan de hand is.

Ben er wel benieuwd naar Lord.
      woensdag 18 november 2009 @ 18:20:29 #104
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74824740
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef Lord_of_the_String het volgende:

Vraag dan gewoon wat je wilt weten? Je wilt meer weten over verbanden? Door oefening en meditatie kun je dit bewerkstelligen. Aan de andere kant kun je ook een rode appel eten die een zandloper op zijn kop draait. Switching lanes You really have to "enter" the vehicle and drive like a madman !!
      woensdag 18 november 2009 @ 18:50:02 #105
    vechter voor waarheid
    pi_74825696
    hey spellmeista.. je hoeft je niet te bewijzen voor die mensen hierzo hoor.. dat is niet jouw taak. zij introduceren zelf het woord 'superkrachten' en gaan daar vervolgens helemaal op los vanuit hun door hollywood gespekte fantasie, waaruit alleen maar hun verborgen angst en jaloezie blijkt. Want wat als iemand als jij bijzondere dingen zou kunnen, waar zij geen controle op hebben? Dingen die elk mens trouwens zou kunnen, mits ze geloof hebben, en dat begint met er voor open staan. Dan zouden ze hun controle over jou compleet niet meer kunnen vertrouwen. En daar draait het de laatste 65 jaar nou eenmaal om in de wereld: controlle, einer Nation, einer Idee, weetje..
      woensdag 18 november 2009 @ 18:54:46 #106
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74825890
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef Lord_of_the_String het volgende:
    hey spellmeista.. je hoeft je niet te bewijzen voor die mensen hierzo hoor.. dat is niet jouw taak. zij introduceren zelf het woord 'superkrachten' en gaan daar vervolgens helemaal op los vanuit hun door hollywood gespekte fantasie, waaruit alleen maar hun verborgen angst en jaloezie blijkt. Want wat als iemand als jij bijzondere dingen zou kunnen, waar zij geen controle op hebben? Dingen die elk mens trouwens zou kunnen, mits ze geloof hebben, en dat begint met er voor open staan. Dan zouden ze hun controle over jou compleet niet meer kunnen vertrouwen. En daar draait het de laatste 65 jaar nou eenmaal om in de wereld: controlle, einer Nation, einer Idee, weetje..
    ja en in dat opzicht ben ik een soort "spelbreker"
      donderdag 19 november 2009 @ 09:45:24 #107
    31101 _Led_
    pi_74842410
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Lord_of_the_String het volgende:

Ik ben een auto, ik heb 170pk. Mijn wielen draaien rond en rond.
    Op de snelweg of op een boerenpad, ik ben een auto.
    Ik heb een radio en mijn ramen kunnen omlaag. Ik kan heel snel en ook heel traag.
    Ik heb een motor en 4 deuren. Mijn interieur komt in verschillende kleuren.
    Ik heb een antenne en GPS. Ik heb een turbo en een stuur.
    Mijn lichtmetalen velgen blinken in de zon.
    Ik ben een auto.
    zzz
      donderdag 19 november 2009 @ 09:48:48 #108
    31101 _Led_
    pi_74842493
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef Lord_of_the_String het volgende:
    hey spellmeista.. je hoeft je niet te bewijzen voor die mensen hierzo hoor.. dat is niet jouw taak. zij introduceren zelf het woord 'superkrachten' en gaan daar vervolgens helemaal op los vanuit hun door hollywood gespekte fantasie, waaruit alleen maar hun verborgen angst en jaloezie blijkt.
    Wij zouden begonnen zijn over superkrachten ?

Spellmeista begon zelf over speciale krachten "
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 07:47 schreef Spellmeista het volgende:
    Ja, ik heb het ook meegemaakt. Heel kut is dat. Kreeg wel speciale krachten erna, maar dat terzijde.
    Lees je ander eerst even in voor je begint te blaten.
    quote:
    Want wat als iemand als jij bijzondere dingen zou kunnen, waar zij geen controle op hebben? Dingen die elk mens trouwens zou kunnen, mits ze geloof hebben, en dat begint met er voor open staan. Dan zouden ze hun controle over jou compleet niet meer kunnen vertrouwen. En daar draait het de laatste 65 jaar nou eenmaal om in de wereld: controlle, einer Nation, einer Idee, weetje..
    Uhuh.

Hij zegt zelf over speciale krachten te beschikken, zegt dat hij ze bewezen heeft, maar wanneer je naar dat bewijs vraagt (dat is toch niet meer dan logisch ?) wijst hij enkel naar de post waarin hij ze zegt te hebben.

Hij is een attention-whore, en jij verdedigt hem omdat je graag bij een clique van "o zo speciale mensen" wilt horen.

Tip: als je speciaal gevonden wilt worden, ga dan voor Unicef werken.
    Met sprookjes en grote verhalen kom je in de grote-mensen-wereld niet ver.
    zzz
      donderdag 19 november 2009 @ 17:52:46 #109
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74857527
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:

[..]
    Dat is jouw mening. Ik ga het tegendeel bewijzen

ohw nee wacht!! Dat heb ik al bewezen
      donderdag 19 november 2009 @ 18:05:20 #110
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74857838
    quote:

[..]

Wij zouden begonnen zijn over superkrachten ?

Spellmeista begon zelf over speciale krachten "
    [..]

Lees je ander eerst even in voor je begint te blaten.
    [..]

Uhuh.

Hij zegt zelf over speciale krachten te beschikken, zegt dat hij ze bewezen heeft, maar wanneer je naar dat bewijs vraagt (dat is toch niet meer dan logisch ?) wijst hij enkel naar de post waarin hij ze zegt te hebben.

Hij is een attention-whore, en jij verdedigt hem omdat je graag bij een clique van "o zo speciale mensen" wilt horen.

Speciale krachten zijn wat anders als superkrachten. Jij wil graag zien dat er laserstralen uit mijn ogen komen, nou die zul je niet zien. Wat je wel kunt zien is dat ik er middenin zit en dat kun je misschien wel ontkennen, maar het druist tegen al je principes in. Ik noem jou geen aandachts-hoer en ik probeer dmv een normale discussie je te wijzen op feiten die je niet ziet. Blind whore! hehe

Het primitieve mens-zijn begint in jouw geval waar jouw denkwijze ophoud. In ieder geval, voor mij gevoel ben je in een dimensie blijven hangen, maar ik weet haast zeker dat je ooit het licht zal zien.

Feit blijft jij wil niet zien wat anderen wel kunnen zien en wat ze hebben meegemaakt. Denk je niet dat het een hele moeilijke klus is voor mij om te overtuigen dat ik zo nu en dan precies in het midden van het proces zit? In jouw ogen ben ik onzichtbaar. Zo profileer ik me echter niet. Ik heb al vanaf het begin aangegeven wie ik ben en wat ik hier kom doen. In jou begrippen is het onmogelijk dat Spellmeista world-powers heeft of heeft gehad. Ik hoef er eigenlijk geen enkele moeite voor te doen, maar vind het gewoon haast "lachwekkend" dat jij, als je ouder bent deze post terug leest en jezelf keihard met je hoofd tegen de muur slaat, maar ook dat is heel menselijk.
    pi_74857953
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:
    ...

X-men was (een van de) eerder(e)
    quote:
    ...
    Juist!
    More oneness, less categories
    Open hearts, no strategies
    Decisions based upon faith and not fear
    People who live right now and right here
      vrijdag 20 november 2009 @ 01:24:46 #112
    vechter voor waarheid
    pi_74874163
    quote:

dat zijn jouw woorden, dat ik speciaal gevonden zou willen worden. jouw conclusie, die je niet zomaar kunt trekken, want je kent mijn gedachten niet.

en bovendien, ik heb niet een bijzondere wens om speciaal te zijn. Ik vindt echter wel, dat iedereen op zijn eigen manier speciaal is. wie het hardst loopt te blaffen "doe maar gewoon/normaal" heeft zelf geen idee van individualteit van mensen, of daar geen respect voor.

er is niet zoiets als normaal.. voor jou misschien wel, maar dat is een illusie die je je zelf voorhoud.
    pi_74874782
    Maar zijn jullie nou autististisch of niet?
    pi_74876878
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, er worden vooral veel verbanden gelegd, verbanden die ik dan nooit zie.
      vrijdag 20 november 2009 @ 09:52:57 #115
    31101 _Led_
    pi_74877603
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik ga het tegendeel bewijzen

ohw nee wacht!! Dat heb ik al bewezen
    Jij hebt al bewezen dat je met sprookjes en grote verhalen ver komt in de grote-mensen-wereld ?

Nou ja, je geeft in ieder geval al toe dat je enkel sprookjes en grote verhalen vertelt, dat is al iets.
    Nu hoef je alleen nog even te vertellen in welk opzicht jij dan ver gekomen bent daardoor.
    Vertel, ik luister aandachtig !
    zzz
      dinsdag 24 november 2009 @ 19:01:55 #116
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74969833
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:52 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Jij hebt al bewezen dat je met sprookjes en grote verhalen ver komt in de grote-mensen-wereld ?

Nou ja, je geeft in ieder geval al toe dat je enkel sprookjes en grote verhalen vertelt, dat is al iets.
    Nu hoef je alleen nog even te vertellen in welk opzicht jij dan ver gekomen bent daardoor.
    Vertel, ik luister aandachtig !
    Ja en ..

enkel = een foutieve veronderstelling cq. bewoording

ver gekomen..ver gekomen?? nou nou niet te hoog van de toren springen he _Led_, maar grappig dat je het zo noemt..

een bewustzijnsverandering oftewel een bepaald proces bewerkstelligen vind ik toch best wel "ver". Daarnaast vertel ik het sprookje vanaf zijn oorsprong. Jij maakt je schuldig aan copy-paste gedrag. Je leest iets en neemt "aan" dat het de waarheid is. Als je iig iets leest waar je interesse of waar je je juist heel erg in kan vinden(pure hypnose) gewekt is. Hoeveel van die vage aannames van mensen over het algemeen bleken naderhand juist helemaal niet waar? De grootste doorn in het oog van de wetenschap is de spiritualiteit(iig in de ogen van sceptische wetenschappers). Hoewel er mensen mee zijn opgegroeid en mee gestorven blijft het wat mij betreft een probleem zolang ik niet blijvend kan aantonen dat wat ik zeg de waarheid is. Echter mijn overtuiging en misschien ook wel hoop zeggen dat ik dit, niet alleen omwille van jou, maar ook omwille van anderen min of meer verplicht ben om aan te tonen. Het is denk ik een soort wisselwerking van het al om bekende spreekwoord: 1 voor allen, allen voor 1. Bekeek het ineens vanuit een heel ander perspectief.
      woensdag 25 november 2009 @ 09:13:55 #117
    31101 _Led_
    pi_74984050
    quote:
    Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef Spellmeista het volgende:
    Jij maakt je schuldig aan copy-paste gedrag. Je leest iets en neemt "aan" dat het de waarheid is.
    Lul toch niet zo slap kerel

Ik lees jouw grote verhalen over hoe jij zogenaamd speciale krachten gekregen zou hebben, en ik neem niet aan dat dat de waarheid is.

bewijs maar eens dat het niet zo is en dat je echt over speciale krachten beschikt

[ Bericht 6% gewijzigd door Bastard op 26-11-2009 07:47:41 (-foei-) ]
    zzz
      donderdag 26 november 2009 @ 09:06:23 #118
    31101 _Led_
    pi_75011013
    Hoera, een fb-melding over mij enkel omdat Spellmeista graag roept dat ie over superspeciale powerranger-krachten beschikt maar het natuurlijk gemeen vindt als je 'm vraagt of ie ook iets kan om andere mensen daarvan te overtuigen
    zzz
      donderdag 26 november 2009 @ 12:03:27 #119
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_75015420
    nja ik wil die bizarre powerranger claims ook wel even zien eigenlijk (zonder linkje naar forums). Als je echt zoveel invloed uit oefend op wereldniveau, dan moet dit toch echt ergens aan te zien zijn(en ook dat jij er de directe oorzaak van bent).
      donderdag 26 november 2009 @ 12:05:03 #120
    31101 _Led_
    pi_75015466
    O jee, dan zijn we met z'n 2en.
    Dat valt dan volgens hem vast onder 'organized stalking'
    zzz
    pi_75019446
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 12:05 schreef _Led_ het volgende:
    O jee, dan zijn we met z'n 2en.
    Dat valt dan volgens hem vast onder 'organized stalking'
    Ik wil het ook graag zien, Spellmeista, kom eens vertellen!!!
      donderdag 26 november 2009 @ 18:12:06 #122
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_75027628
    Wat valt er te vertellen? Te zien? Op het moment dat het gebeurt weet ik gewoon en krijg ik ook feedback uit mijn omgeving dat er daadwerkelijk wat aan de hand is. Ik ga trouwens niet nog een keer dingen uitleggen die ik al heb uitgelegd. Ik heb al gezegd dat ik het zou laten weten als ik het weer voel/ervaar. Het is inmiddels al veel minder als vroeger en ook veel anders. Het is dusdanig afgezwakt imo dat het voor niemand nu niet zichtbaar is, maar als ik op de 1 of andere manier de link weer kan leggen tussen die wereld en deze laat ik het wel weten hoor, wees maar niet bang. Daarnaast blijft het, zoals ik al eerder vermelde een supermoeilijke opgave voor mij om jullie op dusdanige manier te overtuigen omdat het gevoel zo duidelijk aanwezig is dat je haast niet kan bevatten dat het van mij af zou komen(geloof in iets is ook heel sterk afgenomen) Immers, ik ben een aandachts hoer volgens _Led_.

Maaruhm Lavender, je hoort het zodra ik meer weet en dan maak ik er wel een topic over. Vooralsnog ben ik klaar met het posten in dit topic. Als de tijd daar is zal ik jullie zeker niet onthouden van de informatie.
    pi_75037782
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Spellmeista het volgende:
    Immers, ik ben een aandachts hoer volgens _Led_.
    Led is een lul maar hij heeft wel gelijk.
    pi_75037991
    100% zeker dat hij gelijk heeft...
    ps maak er maar 4 van.. ik ben ook oprecht reuze benieuwd
      vrijdag 27 november 2009 @ 09:15:09 #125
    31101 _Led_
    pi_75045191
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Spellmeista het volgende:
    Wat valt er te vertellen?
    Enkel grote verhalen blijkbaar.
    quote:
    Te zien?
    Helemaal niks.
    quote:
    Immers, ik ben een aandachts hoer volgens _Led_.
    Daar ben ik redelijk zeker van ja
    zzz
      vrijdag 27 november 2009 @ 11:36:14 #126
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_75049482
    het zou spellmeista sieren als ie het eens niet bij zijn x man krachtenclaims hield, maar het demonstreerde.
      zaterdag 28 november 2009 @ 18:04:50 #127
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75089275
    @ Spellmeista,

Ik geloof zeker in organized stalking (een goede, wat oudere vriendin maakte dit aan den lijve mee).
    Alleen zoek ik het eerst in de aardse verklaringen (wellicht zou die goede vriendin van me het meer met jouw verklaringen eens zijn).

Die vriendin is zeer paranormaal begaafd, maar verliest daardoor wel eens het "verbale contact in de zin van aardse communicatie (beter gezegd - ze is dan moeilijk te volgen en het ene onderwerp gaat in andere onderwerpen over, op een manier die door anderen moeilijk te volgen zijn). Snappie?

Dit zet bij veel mensen vaak kwaad bloed (leven en laten leven is hun vreemd)... en zo kan het zijn dat ze van allerlei kanten wordt aangevallen, vaak ook door mensen die daarvoor nog hele goede vrienden van haar waren.
    Kortom; ik denk dat sommige mensen met alle goede bedoelingen - voor veel andere mensen als bedreigend worden gezien, wat zich vertaald in onbegrip, agressie en later zelfs groepsstalking. En zeker als er internet betrokken is in dit fenomeen... weten die stalkers elkaar razendsnel te vinden.
    En ja manipulatie etcetera komt dan veel voor... maar of er allerlei complotten aan ten grondslag liggen? Nee, ik denk het niet. Samenzweringen komen pas later, als verschillende "vijanden" elkaar vinden... en ze merken dat een alliantie veel kan bereiken.
    Liever goed bedacht dan slecht gejat.
    pi_75127110
    Interessant topic waar ik door een vriendin op gewezen werd.

Die hele DSM discussie is nogal onzinnig. De hele DSM schaalverdeling is handig in het leven geroepen door mensen die er leuk aan verdienen. Niets meer dan een boekje door mensen die zelf iets verzonnen hebben. Lees die dingen eens door. Dan is er geen mens meer normaal.
    En ja, ik ken het boekje en heb er ook met diverse psychologen over gesproken. Die wereld is er evengoed over verdeeld.

Over het zien van verbanden: Er zijn ook vaak genoeg vreemde verbanden en in mijn ervaring is de werkelijkheid vaak bizarder dan de gekste fantasie. En dat zeg ik terwijl ik zelf al snel wil ontdekken of iemand die bepaalde beweringen doet nou helemaal kierewiet is of niet. En ik waag te beweren dat er idd mensen zijn die kierewiet zijn, maar ook dat er echt rare dingen gebeuren die je vervolgens niet kunt bewijzen maar wel kunt verklaren.

Voorbeeld: ik was ooit klokkenluider in een fraudezaak waarmee plaatselijke politiek gemoeid was. Daarna had ik plotseling op allerlei vreemde gebieden pech, die allemaal met mijn financiële situatie van doen hadden. Dan kun je zeggen: je was blijkbaar zelf heel dom in dat opzicht. Okay, mogelijk. Maar zoveel pech tegelijkertijd was gewoon absoluut niet logisch. Er leek teveel samenhang te zijn. Misschien is dat paranoïde. Toch denk ik niet dat ik in aanmerking kom voor een DSM diagnose.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      maandag 30 november 2009 @ 09:40:05 #129
    31101 _Led_
    pi_75135088
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 18:04 schreef Paginabeheerder het volgende:
    @ Spellmeista,

Ik geloof zeker in organized stalking (een goede, wat oudere vriendin maakte dit aan den lijve mee).
    Alleen zoek ik het eerst in de aardse verklaringen (wellicht zou die goede vriendin van me het meer met jouw verklaringen eens zijn).

Die vriendin is zeer paranormaal begaafd, maar verliest daardoor wel eens het "verbale contact in de zin van aardse communicatie (beter gezegd - ze is dan moeilijk te volgen en het ene onderwerp gaat in andere onderwerpen over, op een manier die door anderen moeilijk te volgen zijn). Snappie?

Dit zet bij veel mensen vaak kwaad bloed (leven en laten leven is hun vreemd)... en zo kan het zijn dat ze van allerlei kanten wordt aangevallen, vaak ook door mensen die daarvoor nog hele goede vrienden van haar waren.
    Kortom; ik denk dat sommige mensen met alle goede bedoelingen - voor veel andere mensen als bedreigend worden gezien, wat zich vertaald in onbegrip, agressie en later zelfs groepsstalking. En zeker als er internet betrokken is in dit fenomeen... weten die stalkers elkaar razendsnel te vinden.
    En ja manipulatie etcetera komt dan veel voor... maar of er allerlei complotten aan ten grondslag liggen? Nee, ik denk het niet. Samenzweringen komen pas later, als verschillende "vijanden" elkaar vinden... en ze merken dat een alliantie veel kan bereiken.
    Dit is gewoon een andere manier van zeggen "ze gedroeg zich zo vreemd dat ze andere mensen tegen zich in het harnas joeg" lijkt mij
    Als iemand zo in de war is dat ze niet meer te volgen is, tja, dan zullen haar vrienden het daarover hebben.
    Dat zij dat ervaart als groepsstalking kan natuurlijk best, maar ik zie het eerder als 1 persoon die zich vervreemdt van haar vriendenkring dan een vriendenkring die besluit 1 persoon te 'stalken'.
    zzz
    pi_75137576
    Ik denk ook niet dat dat is wat er bedoeld wordt met group-stalking
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 30 november 2009 @ 13:34:21 #131
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75141053
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 09:40 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dit is gewoon een andere manier van zeggen "ze gedroeg zich zo vreemd dat ze andere mensen tegen zich in het harnas joeg" lijkt mij
    Als iemand zo in de war is dat ze niet meer te volgen is, tja, dan zullen haar vrienden het daarover hebben.
    Dat zij dat ervaart als groepsstalking kan natuurlijk best, maar ik zie het eerder als 1 persoon die zich vervreemdt van haar vriendenkring dan een vriendenkring die besluit 1 persoon te 'stalken'.
    Zo kan het bij je overkomen, maar zo eenvoudig is het niet.
    Ten eerste is ze niet in de war of psychotisch of zo; het is eerder dat veel mensen haar niet kunnen volgen omdat die mensen zelf op een lager niveau zitten betreft introspectie en het nadenken over allerlei zaken.
    (De gemiddelde mens kan bijvoorbeeld ook de gemiddelde filosoof moeilijk volgen... maar ligt dat aan de filosoof of aan die anderen?)

Mensen tegen zich in het harnas jagen doet ze niet aan, iedereen is bij haar en haar gezin van harte welkom, en ze legt niemand iets op. Probleem is dat veel mensen wel iets te verbergen hebben en zij kijkt dwars door iedereen heen (maar oordeelt niet). Dat beangstigd veel mensen en zetten zich daarom tegenover haar af... en de laatste jaren zijn er een paar mensen die haar het leven zuur maken en die vervolgens weer anderen tegen haar op zetten. Zo wordt haar het leven op allerlei vlakken zuurgemaakt; Op het werk, in haar hobby's, vanuit de gemeente en zelfs haar kinderen wordt het leven zuur gemaakt.

Ik kan niet teveel in details treden, zonder haar privacy te schenden. Het kan dus zijn dat het lastig te begrijpen blijft.
      maandag 30 november 2009 @ 13:37:29 #132
    31101 _Led_
    pi_75141179
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Ten eerste is ze niet in de war of psychotisch of zo; het is eerder dat veel mensen haar niet kunnen volgen omdat die mensen zelf op een lager niveau zitten betreft introspectie en het nadenken over allerlei zaken.
    Dit klinkt mij alweer in de oren als het usual "jij bent gewoon nog niet zo ver!" geleuter eerlijk gezegd.
    Precies het soort uitspraken waarmee je mensen tegen je in het harnas jaagt

Je noemde het namelijk eerst : "ze is dan moeilijk te volgen en het ene onderwerp gaat in andere onderwerpen over, op een manier die door anderen moeilijk te volgen zijn)".
    Dit doet me denken aan figuren als Lambiekje, die ook alles dwars door elkaar halen, enorm overtuigd zijn van hun eigen gelijk maar geen coherent verhaal kunnen houden.
    quote:
    (De gemiddelde mens kan bijvoorbeeld ook de gemiddelde filosoof moeilijk volgen... maar ligt dat aan de filosoof of aan die anderen?)
    Als de filosoof zich niet helder kan uitdrukken ligt het aan de filosoof.
    quote:
    Op het werk, in haar hobby's, vanuit de gemeente en zelfs haar kinderen wordt het leven zuur gemaakt.
    Daar ben ik wel benieuwd naar - hoe wordt haar en haar kinderen het leven zuur gemaakt dan ?
    quote:
    Ik kan niet teveel in details treden, zonder haar privacy te schenden. Het kan dus zijn dat het lastig te begrijpen blijft.
    Mja, dan zullen we misschien moeten accepteren dat het een vaag verhaal blijft waar we misschien niet zo veel me kunnen.
    zzz
      maandag 30 november 2009 @ 15:13:44 #133
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75144488
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dit klinkt mij alweer in de oren als het usual "jij bent gewoon nog niet zo ver!" geleuter eerlijk gezegd.
    Precies het soort uitspraken waarmee je mensen tegen je in het harnas jaagt
    Ik heb het niet over jou, ik heb het over de mensen die het op haar voorzien hebben.
    quote:
    Je noemde het namelijk eerst : "ze is dan moeilijk te volgen en het ene onderwerp gaat in andere onderwerpen over, op een manier die door anderen moeilijk te volgen zijn)".
    Dit doet me denken aan figuren als Lambiekje, die ook alles dwars door elkaar halen, enorm overtuigd zijn van hun eigen gelijk maar geen coherent verhaal kunnen houden.
    Google eens op de term "beelddenken." Door associërend denken, denken beelddenkers vaak sneller (en overzien allerlei dingen sneller) dan anderen. Het gevolg is dat een niet-beelddenker dit vaak beschouwd als van de 'hak op de tak' overgaan van onderwerpen. Dus ja, moeilijk te volgen... maar het verhaal blijft wel coherent.
    quote:
    Als de filosoof zich niet helder kan uitdrukken ligt het aan de filosoof.
    Ik weet niet of dat zo is, want als je allerlei vaktechnische woorden moet uitleggen (en vaak daar ook nog begrijpbare voorbeelden bij moet geven), dan moet je vaak van 1 zin een verhaal van 10 zinnen maken... laat staan een hele tekst. Dat werkt misschien in boek vorm, maar in een gewoon gesprek blijft het moeilijk te volgen.
    quote:
    Daar ben ik wel benieuwd naar - hoe wordt haar en haar kinderen het leven zuur gemaakt dan ?

Een voorbeeld: Een van haar kinderen is gehandicapt en heeft een aangepaste woning nodig, maar wie er ook een woning krijgt, hij niet... zelfs al stond hij jaren boven aan de lijst.
    [..]
    quote:
    Mja, dan zullen we misschien moeten accepteren dat het een vaag verhaal blijft waar we misschien niet zo veel me kunnen.
    Ja, helaas... maar hopelijk begrijpen haar "lotgenoten" (die er zelf mee te maken hebben) het uit eigen ervaring wat meer. (ja dit zal wel weer hooghartig overkomen, maar zo is het niet bedoeld).
      maandag 30 november 2009 @ 15:33:46 #134
    31101 _Led_
    pi_75145188
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 15:13 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Een voorbeeld: Een van haar kinderen is gehandicapt en heeft een aangepaste woning nodig, maar wie er ook een woning krijgt, hij niet... zelfs al stond hij jaren boven aan de lijst.
    Daar geloof ik helemaal niks van eerlijk gezegd, ik ken sowieso wel meer gevallen van mensen die 10 jaar op de wachtlijst stonden voor een aangepaste woning.
    zzz
      maandag 30 november 2009 @ 15:34:59 #135
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75145234
    quote:
    Ik heb het niet over jou, ik heb het over de mensen die het op haar voorzien hebben.
    Wat bedoel je precies met 'het op haar voorzien hebben'?
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 18:04 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Die vriendin is zeer paranormaal begaafd
    En wat bedoel je hier precies mee, wat voor paranormale dingen kan zij allemaal dan?

[ Bericht 32% gewijzigd door JoepiePoepie op 30-11-2009 15:40:19 ]
    Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
      maandag 30 november 2009 @ 16:08:10 #136
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75146432
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van eerlijk gezegd, ik ken sowieso wel meer gevallen van mensen die 10 jaar op de wachtlijst stonden voor een aangepaste woning.
    Je hoeft het ook niet te geloven. Ik heb je dit voorbeeld genoemd en wat je er mee doet is aan jou.
      maandag 30 november 2009 @ 16:17:38 #137
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75146899
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met 'het op haar voorzien hebben'?
    [..]

En wat bedoel je hier precies mee, wat voor paranormale dingen kan zij allemaal dan?
    Het eerste lijkt me wel duidelijk; men probeert haar het leven heel zuur te maken... zo zuur dat ze er soms aan dreigt onderdoor te gaan.

Helderziendheid vooral, maar ook voorspellende dromen etc.
    pi_75147079
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef nokwanda het volgende:
    Interessant topic waar ik door een vriendin op gewezen werd.

Die hele DSM discussie is nogal onzinnig. De hele DSM schaalverdeling is handig in het leven geroepen door mensen die er leuk aan verdienen. Niets meer dan een boekje door mensen die zelf iets verzonnen hebben. Lees die dingen eens door. Dan is er geen mens meer normaal.
    En ja, ik ken het boekje en heb er ook met diverse psychologen over gesproken. Die wereld is er evengoed over verdeeld.

Over het zien van verbanden: Er zijn ook vaak genoeg vreemde verbanden en in mijn ervaring is de werkelijkheid vaak bizarder dan de gekste fantasie. En dat zeg ik terwijl ik zelf al snel wil ontdekken of iemand die bepaalde beweringen doet nou helemaal kierewiet is of niet. En ik waag te beweren dat er idd mensen zijn die kierewiet zijn, maar ook dat er echt rare dingen gebeuren die je vervolgens niet kunt bewijzen maar wel kunt verklaren.

Voorbeeld: ik was ooit klokkenluider in een fraudezaak waarmee plaatselijke politiek gemoeid was. Daarna had ik plotseling op allerlei vreemde gebieden pech, die allemaal met mijn financiële situatie van doen hadden. Dan kun je zeggen: je was blijkbaar zelf heel dom in dat opzicht. Okay, mogelijk. Maar zoveel pech tegelijkertijd was gewoon absoluut niet logisch. Er leek teveel samenhang te zijn. Misschien is dat paranoïde. Toch denk ik niet dat ik in aanmerking kom voor een DSM diagnose.
    DSM is natuurlijk geen Bijbel waar de 'absolute waarheid' in staat. Er verschijnt niet voor niets op regelmatige basis een nieuwe versie. Uiteraard veranderen inzichten voortdurend en staat de inhoud voortdurend ter discussie.

Maar om het af te doen als 'boekje door mensen die zelf iets verzonnen hebben', doe je het wel heel erg tekort. De classificeringen en definities worden opgesteld n.a.v. een heleboel observaties. Dat wordt echt niet maar gewoon even uit een dikke duim gezogen. Dat er veel psychische aandoeningen zijn te onderscheiden is een feit en ik denk zelf dat inderdaad iedereen in meer of mindere mate wel symptomen vertoont van een aandoening die in de gids genoemd wordt. Dat diskwalificeert de observaties mijn inziens totaal niet.

Er bestaat een heel bekende term voor het gevoel dat iedereen het op jou gemunt heeft: paranoia

(en je hoeft echt niet per se schizofreen te zijn om daar last van te hebben)
    pi_75151901
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef Prst_ het volgende:

[..]

DSM is natuurlijk geen Bijbel waar de 'absolute waarheid' in staat. Er verschijnt niet voor niets op regelmatige basis een nieuwe versie. Uiteraard veranderen inzichten voortdurend en staat de inhoud voortdurend ter discussie.

Maar om het af te doen als 'boekje door mensen die zelf iets verzonnen hebben', doe je het wel heel erg tekort. De classificeringen en definities worden opgesteld n.a.v. een heleboel observaties. Dat wordt echt niet maar gewoon even uit een dikke duim gezogen. Dat er veel psychische aandoeningen zijn te onderscheiden is een feit en ik denk zelf dat inderdaad iedereen in meer of mindere mate wel symptomen vertoont van een aandoening die in de gids genoemd wordt. Dat diskwalificeert de observaties mijn inziens totaal niet.

Er bestaat een heel bekende term voor het gevoel dat iedereen het op jou gemunt heeft: paranoia

(en je hoeft echt niet per se schizofreen te zijn om daar last van te hebben)
    Je hoort mij niet ontkennen dat die aandoeningen geobserveerd zijn en bestaan. Daarvoor ken ik er teveel. Maar er krijgen ook mensen makkelijekr een diagnose die dat niet zouden moeten krijgen omdat er omstandigheden kunnen zijn die iemand bijvoorbeeld paranoia maken die echt zijn en niet verzonnen.
    En dat de uitvinders er zelf vooral flink baat bij hebben is wel waar. Daarnaast zijn er diverse instellingen die hun bestaansrecht ontlenen aan de diagnoses van de DSM en de bijbehorende PGB's en om die reden ervoor zorgen dat de diagnoses gesteld worden. Ik ben helaas niet de enige om dat te constateren.

Maar dat heeft an sich weer niks te maken met dit onderwerp. Enkel zijdelings.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 1 december 2009 @ 10:06:11 #140
    184337 PartyAmber
    versluys in your face
    pi_75173714
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Het eerste lijkt me wel duidelijk; men probeert haar het leven heel zuur te maken... zo zuur dat ze er soms aan dreigt onderdoor te gaan.

Helderziendheid vooral, maar ook voorspellende dromen etc.
    Dat klinkt meer als iemand die nogal in de war is en waandenkbeelden heeft.
    O ja, niet dan toch zeker
      dinsdag 1 december 2009 @ 13:32:44 #141
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75180105
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 10:06 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Dat klinkt meer als iemand die nogal in de war is en waandenkbeelden heeft.
    Alleen waandenkbeelden kunnen in de praktijk niet getest worden, wat haar overkomt is in de praktijk al wel duidelijk geworden.
      dinsdag 1 december 2009 @ 13:56:32 #142
    184337 PartyAmber
    versluys in your face
    pi_75180964
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Alleen waandenkbeelden kunnen in de praktijk niet getest worden, wat haar overkomt is in de praktijk al wel duidelijk geworden.
    Echt waar ?
    Volgens mij zijn een aantal mensen hier in TRU wel geinteresseerd in iemand die dat kan aantonen !
    pi_75181286
    Het maakt natuurlijk verschil of de dingen die zij claimt werkelijk gebeuren. Als zij zegt: daar loopt een blauwe hond en je ziet ook dat er een blauwe hond loopt, dan is dat gewoon een waarneming.
    Dat heeft verder niets van doen met haar al dan niet helderziende gaven.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 1 december 2009 @ 14:09:10 #144
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75181406
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Nou, dan zou ik als ik haar was, maar snel naar Randi rennen. Dan kan ze haar miljoen ophalen om een huis voor haar gehandicapte kind te kopen .
      dinsdag 1 december 2009 @ 14:11:42 #145
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75181483
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 13:56 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Echt waar ?
    Volgens mij zijn een aantal mensen hier in TRU wel geinteresseerd in iemand die dat kan aantonen !
    Dat geloof ik direct, maar het is alleen aan haar of ze hiermee naar buiten wil komen op een groter platform dan de kennissenkring.
    En vergeet niet dat ik alleen hier over deze goede vriendin begon als antwoord op de TS... niet om critici te overtuigen.
      dinsdag 1 december 2009 @ 14:15:51 #146
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75181621
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, dan zou ik als ik haar was, maar snel naar Randi rennen. Dan kan ze haar miljoen ophalen om een huis voor haar gehandicapte kind te kopen .
    Ik heb het haar al eens voorgesteld, maar laat Randi maar naar haar toekomen in haar eigen vertrouwde omgeving.
      dinsdag 1 december 2009 @ 14:18:14 #147
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75181693
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Ik heb het haar al eens voorgesteld, maar laat Randi maar naar haar toekomen in haar eigen vertrouwde omgeving.
    Randi claimt niet helderziend te zijn, dus hoe moet hij weten dat die vriendin van jou contact met hem wil?
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:02:11 #148
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75183229
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 14:18 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Randi claimt niet helderziend te zijn, dus hoe moet hij weten dat die vriendin van jou contact met hem wil?
    Hoeft hij niet te weten, maar feit is dat hij alles in zijn eigen laboratorium wil testen. Dat is een onnatuurlijke omgeving. Daarnaast is het helderziende niet op afroep op te roepen, noch voorspellende dromen. Dat komt wanneer het komt en laat zich niet dwingen.
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:07:50 #149
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75183409
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Daarnaast is het helderziende niet op afroep op te roepen, noch voorspellende dromen. Dat komt wanneer het komt en laat zich niet dwingen.
    Goh, al die helderzienden waar je langs kunt gaan voor een sessie tegen betaling zijn dus allemaal grote oplichters?

pi_75183547
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Goh, al die helderzienden waar je langs kunt gaan voor een sessie tegen betaling zijn dus allemaal grote oplichters?

Niet allemaal, maar een aantal zijn dat zeker.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:12:31 #151
    184337 PartyAmber
    versluys in your face
    pi_75183577
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Hoeft hij niet te weten, maar feit is dat hij alles in zijn eigen laboratorium wil testen.
    Helemaal niet, de test wordt in samenwerking opgezet en bepaald.
    Randi heeft niet eens een laboratorium Raar dat iemand die blijkbaar zo in de problemen zit zich niet even verdiept in iets dat makkelijk een miljoen pegels kan opleveren.
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:15:06 #152
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75183677
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:11 schreef nokwanda het volgende:
    Niet allemaal, maar een aantal zijn dat zeker.
    Kun je er een aantal opnoemen die de boel wel besodemieteren en een aantal die echt helderziend zijn?

Van Paginabeheerder kreeg ik trouwens de indruk dat het helderziende per definitie niet af te dwingen is.
    pi_75183883
    Als ik zeker zou weten dat ik het op zou kunnen roepen op ieder gewenst moment dat het uit komt zou ik het doen. Niet om de pegels maar om wat ik met die pegels zou kunnen doen. Maar goed.... wellicht hebben anderen absoluut niets met meer pegels dan ze absoluut nodig hebben om te kunnen leven.
    Toch zijn er mensen zat die beweren gaven te hebben en die daar grof geld voor vragen terwijl ze een dergelijk bedrag ook ineens zouden kunnen hebben als ze dat door Randi konden laten testen.
    Nou vraag ik me iets af:
    1) Vertrouwen al die mensen niet op hun gaven?
    2) Hoe steken de methodes van Randi om dit te testen dan in elkaar en heeft iemand dan ook wel een kans op een positief oordeel, of is het al zo in elkaar gezet dat het schier onmogelijk is?
    3) bestaat er bewijsdrang onder de mensen die zeggen gaven te hebben en aan welke voorwaarden vinden ZIJ en hun CLIENTEN dat die moet voldoen?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:19:58 #154
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75183900
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja, maar kan het niet met zekerheid zeggen; ik weet alleen hoe het bij die vriendin werkt.
    pi_75183975
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Kun je er een aantal opnoemen die de boel wel besodemieteren en een aantal die echt helderziend zijn?

Van Paginabeheerder kreeg ik trouwens de indruk dat het helderziende per definitie niet af te dwingen is.
    Ik ken er van beide kanten wel wat en nee, die ga ik hier niet bij naam en toenaam noemen. Dat is ook niet relevant omdat ik ze niet alleen in Nederland ken.
    Maar van west-afrikaanse lovedoctors die adverteren in plaatselijke krantjes weet ik vrij zeker dat ze de boel belazeren
    Ik ken er wel een paar persoonlijk van vroegah.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:26:35 #156
    184337 PartyAmber
    versluys in your face
    pi_75184171
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef nokwanda het volgende:
    1) Vertrouwen al die mensen niet op hun gaven?
    Blijkbaar niet. Ogilvie ging 'm wel aan maar die faalde enorm
    quote:
    2) Hoe steken de methodes van Randi om dit te testen dan in elkaar en heeft iemand dan ook wel een kans op een positief oordeel, of is het al zo in elkaar gezet dat het schier onmogelijk is?
    Nee, die zijn juist compleet objectief opgezet om elke beschuldiging van partijdigheid te voorkomen.
    Er wordt in samenspraak een test bedacht en dioe wordt afgenomen door onafhankelijke onderzoekers, Randi zelf bemoeit zich er dus verder niet mee.
    pi_75184405
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Ogilvie ging 'm wel aan maar die faalde enorm
    [..]

Nee, die zijn juist compleet objectief opgezet om elke beschuldiging van partijdigheid te voorkomen.
    Er wordt in samenspraak een test bedacht en dioe wordt afgenomen door onafhankelijke onderzoekers, Randi zelf bemoeit zich er dus verder niet mee.
    Ik wil die criteria zien. Weet je waar die te vinden zijn?
    Er wordt natuurlijk al jaren onderzoek naar gedaan. In Utrecht bijvoorbeeld bij het instituut voor parapsychologie. Ik weet er niet genoeg vanaf, maar ik wil wel weten wat ze nou onderzoeken en hoe.

Als het aankomt op psychologisch onderzoek... er is veel te testen, maar heel veel ook niet omdat niet alle informatie compleet is. En vaak genoeg zijn de conclusies uit de bevindingen niet correct en kunnen weerlegd worden.

Maar goed... hoe gaat dit nog over Organized Stalking?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:35:56 #158
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75184459
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Helemaal niet, de test wordt in samenwerking opgezet en bepaald.
    Randi heeft niet eens een laboratorium Raar dat iemand die blijkbaar zo in de problemen zit zich niet even verdiept in iets dat makkelijk een miljoen pegels kan opleveren.
    Wat ik eerder gelezen heb in de Quest is dat Randi het wetenschappelijk wilde toetsen. Dan heb je een laboratorium nodig (niet zo eentje met buisjes en vloeistoffen... er zijn laboratoria in velerlei vormen), waarbij Randi controle heeft over de omgeving.

Verder heeft geld haar nooit geïnteresseerd en publiciteit nog minder. Anderzijds zou ik het wel weten hoor haha.
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:37:45 #159
    184337 PartyAmber
    versluys in your face
    pi_75184531
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Wat ik eerder gelezen heb in de Quest is dat Randi het wetenschappelijk wilde toetsen. Dan heb je een laboratorium nodig (niet zo eentje met buisjes en vloeistoffen... er zijn laboratoria in velerlei vormen), waarbij Randi controle heeft over de omgeving.
    Tuurlijk moet het wel te controleren zijn ja.
    Wat heb je aan een gave die niet te controleren is ?

"Ik kan de toekomst voorspellen, maar pas achteraf !"
    quote:
    Verder heeft geld haar nooit geïnteresseerd en publiciteit nog minder.haha.
    Bullocks, ze wil dat kind toch in een huis ?
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:39:07 #160
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75184587
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat dacht je van die gast met z'n gen verbrander? Roy ten Broeke geloof ik... en Char vertrouw ik ook niet met haar cold reading. Ik sluit niet uit dat ze het misschien wel kunnen, maar dat ze ook op momenten dat ze met vreemden werken en niets door krijgen... toch antwoorden willen geven.
    Dat is de grote valkuil, als je tegenover iedereen maar wilt bewijzen dat je het kan... terwijl je weet dat je het niet op elk moment kunt afdwingen.
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:46:58 #161
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75184842
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:37 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Tuurlijk moet het wel te controleren zijn ja.
    Wat heb je aan een gave die niet te controleren is ?

"Ik kan de toekomst voorspellen, maar pas achteraf !"
    [..]

Bullocks, ze wil dat kind toch in een huis ?
    Mja, maar wanneer is het te controleren? Als je weet welke afbeelding er op een kaart staat (ruit, een + of een min). Dat is spielerei , dat gaat nergens over. Maar als je een halfbroer weet te localiseren tot zelfs in de straat waarin deze woont (waarvan niemand van het bestaan af wist, zelfs de vader (verwekker) niet) ... dan is zelfs een scepticus als ik altijd was, volledig om.
    Dit en nog een aantal voorvallen dus...

P.S. Haar kind zit intussen al wel een jaartje in een woning, maar de aanpassingen zijn niet of nauwelijks gedaan.
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:50:50 #162
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75184978
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:39 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Wat dacht je van die gast met z'n gen verbrander? Roy ten Broeke geloof ik... en Char vertrouw ik ook niet met haar cold reading. Ik sluit niet uit dat ze het misschien wel kunnen, maar dat ze ook op momenten dat ze met vreemden werken en niets door krijgen... toch antwoorden willen geven.
    Dat is de grote valkuil, als je tegenover iedereen maar wilt bewijzen dat je het kan... terwijl je weet dat je het niet op elk moment kunt afdwingen.
    Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de niet-oplichters . Dus als je er daar een aantal van kunt opnoemen...
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:54:52 #163
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75185114
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de niet-oplichters . Dus als je er daar een aantal van kunt opnoemen...
    Zoals ik al zei, ik heb me weinig verdiept in allerlei paranormale mensen. De enige die ik als scepticus geloof dat ze meer ziet dan de gemiddelde sterveling is die vriendin.

Wel is bekend van inheemse stammen (bijvoorbeeld uit Indonesië... die nog niet "gecultiveerd zijn" ) dat ze sjamanen hebben die in hun dromen zien waar veel wild is om op te jagen, en het pad ernaar toe uit hun hoofd weten... zodat ze in tijd van schaarste toch eten weten te vinden.
    De wetenschap heeft dit vooralsnog niet weten te verklaren.
      dinsdag 1 december 2009 @ 16:05:44 #164
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75185469
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Wel is bekend van inheemse stammen (bijvoorbeeld uit Indonesië... die nog niet "gecultiveerd zijn" ) dat ze sjamanen hebben die in hun dromen zien waar veel wild is om op te jagen, en het pad ernaar toe uit hun hoofd weten... zodat ze in tijd van schaarste toch eten weten te vinden.
    De wetenschap heeft dit vooralsnog niet weten te verklaren.
    Oeh, ik ben zelf een halve Aziaat met ook Indonesisch bloed. Vandaar dat als ik honger heb, ik over eten droom en als ik dan wakker word, meteen naar de koelkast ren .
      dinsdag 1 december 2009 @ 16:10:35 #165
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75185623
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef Paginabeheerder het volgende:
    P.S. Haar kind zit intussen al wel een jaartje in een woning, maar de aanpassingen zijn niet of nauwelijks gedaan.
    Ja nou, dan kan ze toch met dat miljoen die aanpassingen laten doen. Als ik iets echt nodig zou hebben en er zelf niet aan zou kunnen komen om wat voor reden dan ook, en ik weet dat mijn moeder iets kan waardoor zij dat wel voor mij kan regelen, dan zou ik het haar hoogst kwalijk nemen als zij me maar gewoon laat barsten.
      dinsdag 1 december 2009 @ 16:11:04 #166
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75185641
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 16:05 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Oeh, ik ben zelf een halve Aziaat met ook Indonesisch bloed. Vandaar dat als ik honger heb, ik over eten droom en als ik dan wakker word, meteen naar de koelkast ren .
    Zie je wel dat het werkt?!
      dinsdag 1 december 2009 @ 16:14:36 #167
    184337 PartyAmber
    versluys in your face
    pi_75185742
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Paginabeheerder het volgende:
    De enige die ik als scepticus geloof dat ze meer ziet dan de gemiddelde sterveling is die vriendin.
    Schitterend hoe mensen zich vaak graag skepticus noemen om direct daarna te zeggen dat ze in een of ander paranormaal fenomeen geloven
      dinsdag 1 december 2009 @ 16:16:25 #168
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75185800
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 16:10 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ja nou, dan kan ze toch met dat miljoen die aanpassingen laten doen. Als ik iets echt nodig zou hebben en er zelf niet aan zou kunnen komen om wat voor reden dan ook, en ik weet dat mijn moeder iets kan waardoor zij dat wel voor mij kan regelen, dan zou ik het haar hoogst kwalijk nemen als zij me maar gewoon laat barsten.
    Ik kan moeilijk voor anderen spreken. Maar ze laat hem niet barsten, zij doet zijn huishouden er nog gewoon bij.
      dinsdag 1 december 2009 @ 16:24:38 #169
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75186070
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Schitterend hoe mensen zich vaak graag skepticus noemen om direct daarna te zeggen dat ze in een of ander paranormaal fenomeen geloven
    Dat is jouw conclusie... ik zou er een half boekwerk over moeten schrijven en dan ook nog eens zo, dat die vriendin verder redelijk anoniem blijft... (en dan ook nog allerlei mitsen en maren en hoe ik er vroeger over dacht en waarom ik bij haar er iets genuanceerder over ben gaan denken... en haar voorgeschiedenis en degenen die het zelf ondervonden hebben met naam en toe naam moeten noemen).... om mensen te overtuigen over het hoe en waarom.
    En zoals al gezegd; mijn eerste antwoord was gericht op iemand die zelf mogelijk te maken heeft met organized stalking en die vriendin was een voorbeeld hiervan. Het was in principe niet de bedoeling om met andere sceptici in discussie te gaan. Zo is het alleen wel gelopen.
    En nu bevind ik me in een spagaat waarbij ik niet teveel los kan laten zodat die vriendin in redelijke anonimiteit kan verder leven tegenover mensen die van mij bewijzen willen zien, die alleen zij kan geven.
      woensdag 2 december 2009 @ 09:49:50 #170
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75203460
    quote:
    Maar als je een halfbroer weet te localiseren tot zelfs in de straat waarin deze woont (waarvan niemand van het bestaan af wist, zelfs de vader (verwekker) niet) ... dan is zelfs een scepticus als ik altijd was, volledig om.
    Wat is jouw persoonlijke relatie met die halfbroer of is het gewoon een van-horen-zeggen-verhaal?

Ik vind je trouwens nogal tegenstrijdig. Eerst doe je alsof dat kind helemaal geen woning heeft en vervolgens blijkt dat het enige is dat de aanpassingen nog niet allemaal gedaan zijn:
    quote:
    quote:
      woensdag 2 december 2009 @ 09:51:21 #171
    184337 PartyAmber
    versluys in your face
    pi_75203497
    Het klinkt naar mij toe nog steeds alsof het lang duurde door de gebruikelijke bureaucratie, maar zij het vanwege haar psychische aandoening / gesteldheid gelijk ziet als "iedereen werkt me tegen !".
      woensdag 2 december 2009 @ 13:48:23 #172
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75210422
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat is jouw persoonlijke relatie met die halfbroer of is het gewoon een van-horen-zeggen-verhaal?

Ik vind je trouwens nogal tegenstrijdig. Eerst doe je alsof dat kind helemaal geen woning heeft en vervolgens blijkt dat het enige is dat de aanpassingen nog niet allemaal gedaan zijn:
    [..]

[..]

Die halfbroer (en diens vrouw) heb ik persoonlijk ontmoet. Deze hebben het verhaal bevestigd.

Tegenstrijdig? Hij kreeg geen aangepaste woning toegewezen, terwijl mensen lager op de wachtlijst hem links en rechts passeerden. Wel kreeg hij uiteindelijk dan maar een gewone woning toegewezen.
    Hieraan waren misschien wat aanpassingen gedaan, voor een vorige bewoner. Niet specifiek gericht op zijn handicap. Zo duidelijker?
      woensdag 2 december 2009 @ 13:51:00 #173
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75210493
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 09:51 schreef PartyAmber het volgende:
    Het klinkt naar mij toe nog steeds alsof het lang duurde door de gebruikelijke bureaucratie, maar zij het vanwege haar psychische aandoening / gesteldheid gelijk ziet als "iedereen werkt me tegen !".
    Die conclusie komt dan voor jouw rekening. Zoals ik al zei, ik noem een voorbeeld. En bij dat ene voorbeeld wil ik het laten. Als het mezelf betrof had ik wel meer verteld... maar ik praat hier over een vriendin die niet gekozen heeft dit wereldkundig te maken.
      woensdag 2 december 2009 @ 16:32:57 #174
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75215855
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 13:48 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Die halfbroer (en diens vrouw) heb ik persoonlijk ontmoet. Deze hebben het verhaal bevestigd.
    Een van-horen-zeggen-verhaal dus. Iedereen kent mensen die van alles beweren, maar dat wil nog niet zeggen dat het allemaal waar is. Als ik jou ontmoet kan ik ook (sterke) verhalen op gaan hangen, maar het hoeft niet per se allemaal de waarheid te zijn omdat we elkaar dan persoonlijk hebben ontmoet.
    quote:
    Tegenstrijdig? Hij kreeg geen aangepaste woning toegewezen, terwijl mensen lager op de wachtlijst hem links en rechts passeerden. Wel kreeg hij uiteindelijk dan maar een gewone woning toegewezen.
    Hieraan waren misschien wat aanpassingen gedaan, voor een vorige bewoner. Niet specifiek gericht op zijn handicap. Zo duidelijker?
    Ik ben het met PartyAmber eens wat betreft bureaucratie. Bovendien heeft bijna iedereen weleens pech in het leven als er een keer iets door een gemeente of instantie moet gebeuren en sommige mensen hebben nu eenmaal vaker pech dan andere mensen. That's life, en het heeft weinig met stalking te maken. Ook kan het zijn dat het lastig is om een passende woning te vinden specifiek gericht op zijn handicap. Tevens vraag ik me af hoe je zo zeker weet dat die andere gehandicapten allemaal voorrang hebben gekregen.

[ Bericht 6% gewijzigd door JoepiePoepie op 02-12-2009 16:59:59 ]
      woensdag 2 december 2009 @ 17:16:56 #175
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75217528
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Een van-horen-zeggen-verhaal dus. Iedereen kent mensen die van alles beweren, maar dat wil nog niet zeggen dat het allemaal waar is. Als ik jou ontmoet kan ik ook (sterke) verhalen op gaan hangen, maar het hoeft niet per se allemaal de waarheid te zijn omdat we elkaar dan persoonlijk hebben ontmoet.
    [..]

Ik ben het met PartyAmber eens wat betreft bureaucratie. Bovendien heeft bijna iedereen weleens pech in het leven als er een keer iets door een gemeente of instantie moet gebeuren en sommige mensen hebben nu eenmaal vaker pech dan andere mensen. That's life, en het heeft weinig met stalking te maken. Ook kan het zijn dat het lastig is om een passende woning te vinden specifiek gericht op zijn handicap. Tevens vraag ik me af hoe je zo zeker weet dat die andere gehandicapten allemaal voorrang hebben gekregen.
    Het is mij allemaal best... er is om voorbeelden gevraagd, ik heb er enkele gegeven.... maar daar blijft het ook bij.
    pi_75222622
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Het is mij allemaal best... er is om voorbeelden gevraagd, ik heb er enkele gegeven.... maar daar blijft het ook bij.
    De voorbeelden waren erg goed, echter heb ik het idee dat er een aantal mensen zijn die geloven dat groupstalking niet bestaat. Daarom hebben ze het recht om elk voorbeeld aan te grijpen om duidelijk te maken dat de persoon in kwestie gestoord is.

Om deze reden is het goed om eens te kijken naar de basisschool als je dit onderwerp wil begrijpen. Samen met een paar vriendjes een sukkel in elkaar slaan, dat was hip. Dat is groupstalking, oftewel pesten, dmv. samen te werken. In de grote mensenwereld zijn er dan ook heel wat meer middelen beschikbaar.

Zo lijkt het me eerder een vorm van selectieve blindheid als je fenomenen als groupstalking loopt te ontkennen, en het je niet uitmaakt hoeveel pijn uitspraken kunnen doen. Samenwerken is namelijk menseigen, helaas werken er ook genoeg mensen samen om minder goede doelen te behalen.
      woensdag 2 december 2009 @ 22:27:38 #177
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75229974
    Vanavond bedacht ik me trouwens dat mijn buurman ook slachtoffer is van organized stalking. Een andere buurman en zijn ouders (die aan de andere kant van het land wonen, maar natuurlijk daar vet voor betaald krijgen van de overheid) en een buurvrouw hebben namelijk camera's opgehangen in het huis van het slachtoffer.

Ik had daar eigenlijk helemaal niet meer bij stilgestaan, want ik spreek het slachtoffer niet zo vaak, omdat hij het merendeel van het jaar in het gekkenhuis zit, maar hij is niet gek, zijn stalkers sluiten hem alleen maar op om hem het leven zuur te maken.

Vandaag sprak ik hem toevallig weer even .
    pi_75230157
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
    Vanavond bedacht ik me trouwens dat mijn buurman ook slachtoffer is van organized stalking. Een andere buurman en zijn ouders (die aan de andere kant van het land wonen, maar natuurlijk daar vet voor betaald krijgen van de overheid) en een buurvrouw hebben namelijk camera's opgehangen in het huis van het slachtoffer.

Ik had daar eigenlijk helemaal niet meer bij stilgestaan, want ik spreek het slachtoffer niet zo vaak, omdat hij het merendeel van het jaar in het gekkenhuis zit, maar hij is niet gek, zijn stalkers sluiten hem alleen maar op om hem het leven zuur te maken.

Vandaag sprak ik hem toevallig weer even .
    Weet jij de oorzaak van deze psychische stress dan? Van diegene die in een huis woont met camera's daarbinnen bedoel ik dan.
      woensdag 2 december 2009 @ 22:36:15 #179
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75230331
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef mediaconsument het volgende:
    Weet jij de oorzaak van deze psychische stress dan? Van diegene die in een huis woont met camera's daarbinnen bedoel ik dan.
    Nee, want daar heb ik niet voor doorgeleerd .
    pi_75230925
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nee, want daar heb ik niet voor doorgeleerd .
    Je hoeft volgens mij niet door te leren om aan die man te gaan vragen wat er aan de hand is, of waardoor hij in deze situatie is beland.
      woensdag 2 december 2009 @ 22:58:41 #181
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75231259
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef mediaconsument het volgende:
    Je hoeft volgens mij niet door te leren om aan die man te gaan vragen wat er aan de hand is, of waardoor hij in deze situatie is beland.
    Wat er aan de hand is postte ik hier al .
    pi_75231652
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 22:58 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat er aan de hand is postte ik hier al .
    Daarom vroeg ik ook waarom het slachtoffer in jouw geval het overgrote deel van het jaar in het gekkenhuis zit, en daarna in een huis vol met camera's. Waarom deze camera's daar neer zijn gehangen is ook niet duidelijk. Beetje raar voorbeeld.
      woensdag 2 december 2009 @ 23:12:11 #183
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75231798
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef mediaconsument het volgende:
    Daarom vroeg ik ook waarom het slachtoffer in jouw geval het overgrote deel van het jaar in het gekkenhuis zit, en daarna in een huis vol met camera's. Waarom deze camera's daar neer zijn gehangen is ook niet duidelijk. Beetje raar voorbeeld.
    Die camera's zijn daar opgehangen zodat die andere buren (inclusief die mensen die aan de andere kant van het land wonen) hem in de gaten kunnen houden . En hij zit zo nu en dan in het gekkenhuis, omdat zijn stalkers hem graag opsluiten om hem het leven zuur te maken, want hij is namelijk helemaal niet gek .
      donderdag 3 december 2009 @ 02:00:14 #184
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75235548
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Laat maar joh, Joepie Poepie heeft even een sarcastisch verhaaltje verzonnen. Hij heeft helemaal geen buurman met camera's in z'n huis. Hij wil even zijn punt maken met zijn eigen fantasieverhaal.
      donderdag 3 december 2009 @ 08:57:30 #185
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75237314
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 02:00 schreef Paginabeheerder het volgende:
    Laat maar joh, Joepie Poepie heeft even een sarcastisch verhaaltje verzonnen. Hij heeft helemaal geen buurman met camera's in z'n huis. Hij wil even zijn punt maken met zijn eigen fantasieverhaal.
    Dus mijn buurman liegt volgens jou?
      donderdag 3 december 2009 @ 09:37:26 #186
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_75238035
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 08:57 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dus mijn buurman liegt volgens jou?
    Nee maar je bent vlgs mij wel aan het Trollen.
    The truth was in here.
    pi_75239468
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 23:12 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Die camera's zijn daar opgehangen zodat die andere buren (inclusief die mensen die aan de andere kant van het land wonen) hem in de gaten kunnen houden . En hij zit zo nu en dan in het gekkenhuis, omdat zijn stalkers hem graag opsluiten om hem het leven zuur te maken, want hij is namelijk helemaal niet gek .
    Basic Instinct 2
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      donderdag 3 december 2009 @ 11:25:45 #188
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_75240769
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Basic Instinct 2
    oh klinkt als een kloon van iemand die scenario's uit films jat
    en dat gebruikt als "eigen ervaring"
    ...wie zou dat toch zijn
    THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
      donderdag 3 december 2009 @ 11:41:58 #189
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75241326
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Summers het volgende:
    ...wie zou dat toch zijn
    Geen idee, ik ben niet helderziend, jij wel?
    pi_75244336
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Summers het volgende:

[..]

...wie zou dat toch zijn
    Je zou ze de kost niet willen geven. Dat gebeurt echt. Bizar is dat.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_75245269
    Yeh een beetje zoals die x-files scenario's (soms ook x-men) en het dan hier posten alsof het de realiteit is
    Of schiet ik nu het punt mis
    pi_75251784
    zoiets ja. Ik ken verschillende mensen die levensecht vertelden over ervaringen die achteraf niet van hen bleken te zijn. Gewoon gejat uit de levens van andere mensen. Vaak een compilatie. En het zelf ook echt echt geloven.

Maar soms is de werkelijkheid ook echt zo bizar dat er mensen zijn die gek gemaakt worden en vervolgens patient worden. Dat is wat er gebeurde in Basic Instinct 2.
    Het is ook niet zo heel moeilijk om te mindfucken met mensen en hen in situaties te manipuleren.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_75251860
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 16:50 schreef nokwanda het volgende:
    Het is ook niet zo heel moeilijk om te mindfucken met mensen en hen in situaties te manipuleren.
    Verveling werkt dat soort gedrag in de hand.
    pi_75258291
    Schizo's met grootheidswaanzin, die kenden we nog niet nee
      zaterdag 5 december 2009 @ 17:26:07 #195
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75318381
    Vannacht heb ik een chocoladeletter in de brievenbus van de buurman gegooid (met een gedicht ), naar aanleiding van deze film, maar grote kans dat hij 'm weggooit, want er zit een camera en een chip in de letter.
      maandag 7 december 2009 @ 14:01:36 #196
    282131 Human.Bean
    I have feelings too
    pi_75370334
    Maar zijn die mensen dan echt bijeenkomsten aan het houden om samen af te spreken hoe ze die ene persoon gaan pesten ofzo ?
    I'm a human bean, goddamnit ! I have feelings too !
      maandag 7 december 2009 @ 14:32:47 #197
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75371642
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Human.Bean het volgende:
    Maar zijn die mensen dan echt bijeenkomsten aan het houden om samen af te spreken hoe ze die ene persoon gaan pesten ofzo ?
    In de hoofden van de 'slachtoffers' wel ja. Het is ook niet zo dat de 'slachtoffers' liegen, maar door een psychische stoornis zien ze de wereld anders dan 'gezonde' mensen .
      maandag 7 december 2009 @ 15:24:39 #198
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75373601
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Human.Bean het volgende:
    Nee, tegenstanders kunnen elkaar gewoon op het internet vinden en elkaar mailen en weer anderen beïnvloeden.
      maandag 7 december 2009 @ 15:31:03 #199
    282131 Human.Bean
    I have feelings too
    pi_75373887
    En hoe beslissen die mensen dan dat ze met zijn allen 1 iemand gaan pesten, en wie dat gaat worden ?
    Dat gebeurt dus via internet ?
      maandag 7 december 2009 @ 16:26:36 #200
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75376389
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Human.Bean het volgende:
    En hoe beslissen die mensen dan dat ze met zijn allen 1 iemand gaan pesten, en wie dat gaat worden ?
    Via internet gaat het makkelijker.
    Daarnaast is het niet een beslissing die een groep mensen in een keer neemt.

Een voorbeeld hoe het zou kunnen gaan; jij zit op een muziekforum, je zingt en doet aan talentenjachten mee. Veel mensen van het forum hebben je ontmoet bij die talentenjachten en een aantal kennen jou ook goed omdat ze wel eens bij jou gelogeerd hebben en jij ben hen (omdat talentenjachten door het hele land plaats vinden).
    Toevallig ben je ook nog eens religieus, je wilt niemand dit opdringen maar bent wel vol van jouw ervaringen dus komt het wel eens ter sprake. Nog niet zo erg, maar als je eens wint bedank je God ook want je wil hem niet verloochenen.

Een paar anderen ergeren zich hieraan... iemand maakt een opmerking op het forum, anderen volgen en voor je het weet hebben ze elkaar gevonden. Jij reageert en zegt dat je niets wil opdringen, maar dat je voor jezelf weet dat God wel bestaat. Dan begint de ellende...
    Nu ben je verder nog werkzaam bij een bedrijf of instelling waar ook nog iemand de pik op je in heeft, ze googelen eens jouw naam en vinden jouw tegenstanders... en voor je het weet is het sneeuwbal effect compleet. Roddels worden uitgewisseld en er is geen houden meer aan. Nu ben je zowel op jouw werk als in jouw hobby de lul. En lang zal het niet duren voordat ook jouw familie er in betrokken raakt.
      maandag 7 december 2009 @ 16:38:33 #201
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75376869
    quote:
    Niet alleen maar via internet, bijvoorbeeld ook zo:

- Artikelen zijn op als je er speciaal voor naar de winkel gaat
    - In lange rij voor de kassa gaat de andere kassa open (waar anderen op staan te wachten)
    - Toilet bij buren doortrekken
    - Kuchen/hoesten
    - Files op belangrijke momenten zodat je afspraken niet op tijd haalt
    - Persoon in de auto voor je zwaait met vinger 'nee'
    - Met hakken in het huis naast/boven je lopen
    - Erg vaak vrouwen met kinderwagens die voorbijrijden
    - Met electronische wapens wordt je lichaam regelmatig 'gekookt'
    - Het koeren van een duif wordt aangezet en uitgezet als reactie op wat een slachtoffer doet

Lees meer...
      Moderator maandag 7 december 2009 @ 16:40:02 #202
    249559 crew  Lavenderr
    pi_75376920
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Een voorbeeld hoe het zou kunnen gaan; jij zit op een muziekforum, je zingt en doet aan talentenjachten mee. Veel mensen van het forum hebben je ontmoet bij die talentenjachten en een aantal kennen jou ook goed omdat ze wel eens bij jou gelogeerd hebben en jij ben hen (omdat talentenjachten door het hele land plaats vinden).
    Toevallig ben je ook nog eens religieus, je wilt niemand dit opdringen maar bent wel vol van jouw ervaringen dus komt het wel eens ter sprake. Nog niet zo erg, maar als je eens wint bedank je God ook want je wil hem niet verloochenen.

Een paar anderen ergeren zich hieraan... iemand maakt een opmerking op het forum, anderen volgen en voor je het weet hebben ze elkaar gevonden. Jij reageert en zegt dat je niets wil opdringen, maar dat je voor jezelf weet dat God wel bestaat. Dan begint de ellende...
    Nu ben je verder nog werkzaam bij een bedrijf of instelling waar ook nog iemand de pik op je in heeft, ze googelen eens jouw naam en vinden jouw tegenstanders... en voor je het weet is het sneeuwbal effect compleet. Roddels worden uitgewisseld en er is geen houden meer aan. Nu ben je zowel op jouw werk als in jouw hobby de lul. En lang zal het niet duren voordat ook jouw familie er in betrokken raakt.
    Dat klinkt echt heel akelig, maar het zou best kunnen dat het zo gaat. En ja, dat zal je dan als groepsstalking ervaren, omdat het dat dan ook ís.
      maandag 7 december 2009 @ 16:49:43 #203
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75377303
    quote:
    O ja, niet geheel onbelangrijk om te vermelden is dat sommige mensen superkrachten krijgen als ze het gestalk doorstaan hebben, waarmee ze zaken op wereldniveau kunnen beinvloeden .
      maandag 7 december 2009 @ 16:50:37 #204
    282131 Human.Bean
    I have feelings too
    pi_75377335
    quote:

[..]

Mensen worden wel eens gepest ja.
    Maar als het zo ver komt dat je door iedereen gepest wordt, moet je dan niet eerst eens kijken naar hoe het komt dat je blijkbaar bij zo veel mensen iets losmaakt waarom ze je blijkbaar niet mogen ?
    Een neo-nazi kan ook klagen dat hij ge-groeps-stalkt wordt, en dat is vast ook zo - er zullen vast een boel mensen zijn die tegen hem zeggen dat hij niet klopt.
      maandag 7 december 2009 @ 16:55:33 #205
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75377537
    quote:

Ik vind dit trouwens wel een erg gedetailleerd verhaal, het komt in ieder geval zeker niet over als een hypothetisch voorbeeld.

Is het uit je eigen autobiografisch werk?
    pi_75377614
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vind dit trouwens wel een erg gedetailleerd verhaal, het komt in ieder geval zeker niet over als een hypothetisch voorbeeld.

Probeer je hem weg te jagen ofzo? Je komt namelijk over alsof zijn verhalen of onzin zijn, of dat hij onder de mensen valt die dit fenomeen serieus nemen, waarover jij dan weer denkt dat ze ziek zijn.

Je zegt dan ook dat gezonde mensen hier geen last van hebben, of hier niet aan meewerken. Ik vraag dan ook af hoe jij kunt bepalen dat alle gezonde mensen eerlijk zijn. Wat is een gezond mens eigenlijk?

[ Bericht 13% gewijzigd door mediaconsument op 07-12-2009 17:04:17 ]
      maandag 7 december 2009 @ 17:02:12 #207
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75377762
    -weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 07-12-2009 18:21:22 ]
      maandag 7 december 2009 @ 17:11:46 #208
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75378123
    -ik heb het gehad met je vage gedrag, tot nooit-

[ Bericht 94% gewijzigd door remlof op 07-12-2009 18:21:47 ]
      maandag 7 december 2009 @ 18:25:40 #209
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_75380642
    Zie [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind - zulk gedrag tolereren we niet, van niemand.
      dinsdag 8 december 2009 @ 02:18:51 #210
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75397559
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef Human.Bean het volgende:

[..]

Mensen worden wel eens gepest ja.
    Maar als het zo ver komt dat je door iedereen gepest wordt, moet je dan niet eerst eens kijken naar hoe het komt dat je blijkbaar bij zo veel mensen iets losmaakt waarom ze je blijkbaar niet mogen ?
    Een neo-nazi kan ook klagen dat hij ge-groeps-stalkt wordt, en dat is vast ook zo - er zullen vast een boel mensen zijn die tegen hem zeggen dat hij niet klopt.
    Sowieso moet je niet denken dat je door iedereen getreiterd wordt... noch dat je zelf altijd daaraan schuld hebt. Dit voorbeeld bijvoorbeeld (voorbeeld is verzonnen, maar op waarheid geïnspireerd).
    Meestal is het een vast groepje, een paar meelopers en een aantal andere mensen die er voordeel bij hebben dat iemand (vaak op andere vlakken zoals carrière etc) bij het feit dat iemand wordt "uitgeschakeld."
      dinsdag 8 december 2009 @ 02:25:44 #211
    127522 Paginabeheerder
    De meest gekopieerde
    pi_75397606
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nee, niet autobiografisch.
    Het is ongeveer het verhaal van die vriendin waarover ik al schreef. Alleen gaat het hier niet om talentenjachten, is ze niet Christelijk...

Verder klopt het ongeveer 1 op 1.
    pi_75401655
    Ik vind dit maar creepy................het zal je maar overkomen.
    Vanaf de maan gezien, zijn alle mensen gelijk!
    pi_75414233
    Is TS al opgenomen?
      dinsdag 15 december 2009 @ 12:27:49 #214
    31101 _Led_
    pi_75646080
    Is er nog nieuws van het stalk-front ?
    zzz
    pi_75647479
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 12:27 schreef _Led_ het volgende:
    Is er nog nieuws van het stalk-front ?
    Hey Led
    Geen nieuws geloof ik .
      dinsdag 15 december 2009 @ 13:10:34 #216
    31101 _Led_
    pi_75647549
    Of ze zijn inmiddels doodgestalkt, dat kan ook natuurlijk.
    zzz
    pi_75647605
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:10 schreef _Led_ het volgende:
    Of ze zijn inmiddels doodgestalkt, dat kan ook natuurlijk.
    Zeg, schei uit, doe niet zo eng
      dinsdag 15 december 2009 @ 13:24:27 #218
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_75647998
    Hee, Led terug Lavenderr ook terug... hmzz.
    The truth was in here.
      dinsdag 15 december 2009 @ 13:28:17 #219
    31101 _Led_
    pi_75648132
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Bastard het volgende:
    Ja, als je eenmaal doorhebt dat de klooncheck niet alleen ip-adressen checkt maar ook de password-hashes is je klonen safe houden een eitje
    zzz
    pi_75648221
    Ik snap weinig van dit topic.
    -
    pi_75648243
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Bastard het volgende:
    Dat geeft te denken he?
    pi_75648272
    Nu is het wachten op Bassos
      dinsdag 15 december 2009 @ 13:34:08 #223
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_75648315
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat geeft te denken he?
    In de geest van dit topic denk ik aan stalking
    The truth was in here.
    pi_75648479
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

In de geest van dit topic denk ik aan stalking
    Groeps?
      dinsdag 15 december 2009 @ 13:41:03 #225
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_75648527
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Groeps?
    Als zich nu meer stalkers van Led gaan melden
    The truth was in here.
    pi_75648579
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als zich nu meer stalkers van Led gaan melden
    Afwachten dan maar he?
      dinsdag 15 december 2009 @ 14:08:57 #227
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75649317
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
    Nu is het wachten op Bassos
    Ik ben er al .
    pi_75649519
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ben er al .
    Hoi Joepi...ik bedoel Bassos
      dinsdag 15 december 2009 @ 14:18:31 #229
    31101 _Led_
    pi_75649604
    Dit lijkt meer op een georganiseere coupe van dit topic
    zzz
      dinsdag 15 december 2009 @ 14:48:56 #230
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75650712
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
    Hoi Joepi...ik bedoel Bassos
    Hoi JoepiePoepie, alles goed?
    pi_75650797
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hoi JoepiePoepie, alles goed?
    I'm out of here, dit wordt me te creepy
      dinsdag 15 december 2009 @ 14:52:12 #232
    31101 _Led_
    pi_75650831
    Fuck, ik heb m'n klonen niet meer helemaal onder controle geloof ik
    zzz
      dinsdag 15 december 2009 @ 14:56:48 #233
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_75651006
    Ok, dan terug ontopic, LED's
    The truth was in here.
      dinsdag 15 december 2009 @ 14:58:22 #234
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_75651063
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef Bastard het volgende:
    Ok, dan terug ontopic, LED's
    He mediaconsument, waarom moet jij ook altijd het feestje verzieken .
      donderdag 12 augustus 2010 @ 13:28:17 #235
    31101 _Led_
    pi_85183670
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 14:58 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

He mediaconsument, waarom moet jij ook altijd het feestje verzieken :{.
    "There, we fixed that".
    +1 voor groepsstalking !

:)
    zzz
      donderdag 12 augustus 2010 @ 15:18:56 #236
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_85188674
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"There, we fixed that".
    +1 voor groepsstalking !

:)
    :') __!
    _O- _O- _O- _O-
    pi_85211289
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Tja, ik wil eens horen van iemand die dat wel heeft. Is het een kwestie van paranoia of realiteit. En is het realiteit, wat zouden dan de motieven van de observanten kunnen zijn?
    Die post betreffend dit onderwerp, even verplaatst vanuit BNW. :)
    pi_106674813
    oke nog meer mensen die het meemaken... ik zocht gewoon onder de verkeerde woorden ofzo

die krachten zijn vet creepy trouwens.. en totaal niet cool of speciaal
    Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
    Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
    pi_106677157
    de kado's van hen zijn negatieve krachten..

positieve krachten (of anders gezegt minder beperking van je ware zelf) is weer iets anders en heb ik niet kado van hen gehad.. maar is wel een tegenreactie om om te gaan met al die negatieve krachten die ze sturen...
    Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
      woensdag 11 januari 2012 @ 20:41:33 #240
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_106697614
    Oud topic is oud.
    The truth was in here.
    pi_106704755
    ja maar gaat erover dat er meer mensen meemaken wat ik meemaak...
    pi_107124642
    quote:
    0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef sientelo het volgende:
    Als je denkt hier last van te hebben dan is dit topic wel de laatste plek waar je je in wilt begeven, tenzij je er op kickt om voor gek te worden versleten.
      maandag 23 januari 2012 @ 00:16:51 #243
    42366 Staal
    Happy cupcake. :')
    pi_107125265
    quote:
    0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef sientelo het volgende:
    Wat maak je mee? Vertel daar eens over.

Dat je de enige niet bent is allang duidelijk. Er zijn genoeg topics.
    Un certain jeune homme
    Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
    Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
      maandag 23 januari 2012 @ 00:18:19 #244
    42366 Staal
    pi_107125315
    quote:
    0s.gif Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef Westsidee het volgende:

[..]

Als je denkt hier last van te hebben dan is dit topic wel de laatste plek waar je je in wilt begeven, tenzij je er op kickt om voor gek te worden versleten.
    Wie wordt waar voor gek versleten? Mods doen prima hun werk.
    Un certain jeune homme
    pi_107353858
    Als ik de OP goed begrijp wordt er gezegd dat er mensen zijn die in groepen mensen doelbewust stuk maken en daarbij gebruik maken van de typische waanbeelden van psychoten? Waarom zouden ze dat in vredesnaam doen (het klinkt beetje als de film The Game)? Dit wekt bij mij behoorlijk het paranoïde beeld op van "de hele wereld probeert mij in de vernieling te helpen"......
    pi_107381933
    ach ja hier bespreken heeft inderdaad geen zin...

het zou fijn zijn als er een opvang voor komt...

mensen die je hiermee kunnen helpen...
      zondag 29 januari 2012 @ 23:06:02 #247
    42366 Staal
    pi_107383895
    quote:
    0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef sientelo het volgende:
    ach ja hier bespreken heeft inderdaad geen zin...

het zou fijn zijn als er een opvang voor komt...

mensen die je hiermee kunnen helpen...
    Die zijn er al hoor. Inrichtingen zijn immers al in ruime mate aanwezig. Maar daar moet je TS niet in willen hebben want hij functioneert naar behoren op zijn dorp.

Edit + note: details over iemand persoonlijk voegen niets toe aan de discussie.

[ Bericht 46% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 30-01-2012 20:10:04 ]
    Un certain jeune homme
    pi_107384982
    ow die ja dat verhaal heb ik gelezen dit ts is iemand anders hoor.. en je hebt hier een ts en ts qoute ook nog weer iemand anders maar geen van beiden is die meneer die je bedoeld..
      zondag 29 januari 2012 @ 23:35:23 #249
    42366 Staal
    pi_107385481
    quote:
    0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef sientelo het volgende:
    ow die ja dat verhaal heb ik gelezen dit ts is iemand anders hoor.. en je hebt hier een ts en ts qoute ook nog weer iemand anders maar geen van beiden is die meneer die je bedoeld..
    Ja, natuurlijk. Laten we het daar maar op houden hè.
    Un certain jeune homme
    pi_107399927
    Een discussie over wie iemand is inclusief persoonsbeschrijvingen lijken me niet gepast en ook niks toe te voegen aan de discussie.
    Daarbij is het weinig respectvol to. iemand die al last heeft van paranoide gevoelens. Het is wel de bedoeling dat iedereen zich vrij voelt om hier te posten. Mits er normaal gepost wordt, natuurlijk.
      maandag 30 januari 2012 @ 18:31:07 #251
    42366 Staal
    pi_107409563
    quote:
    0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
    Een discussie over wie iemand is inclusief persoonsbeschrijvingen lijken me niet gepast en ook niks toe te voegen aan de discussie.
    Daarbij is het weinig respectvol to. iemand die al last heeft van paranoide gevoelens. Het is wel de bedoeling dat iedereen zich vrij voelt om hier te posten. Mits er normaal gepost wordt, natuurlijk.
    Iemand die pamfletten met internetlinkjes op zijn raam heeft geplakt kan er op rekenen dat het opgepikt wordt. Dat is logisch nadenken.

Maar jij bent mod. Haal maar weg dan. Ik vind het flauwekul.
    Sowieso zou FOK! geen podium moeten geven aan dit soort waanbeelden. Dit onderwerp komt namelijk voort uit een ziekte en het is een user die telkens onder een andere naam terugkomt. Die persoon is ziek. Of mag er dan veilig vanuit worden gegaan dat users in TRU allemaal matteklap zijn?

Edit: ook users die volgens jou ziek zijn mogen hier posten. Waar Fok een podium aan biedt is niet aan jou om te bepalen. De sneer naar users hier wordt ook niet gewaardeerd en is genote.
    Er is niets logisch aan iemands persoonlijke leven hier te etaleren. Je hebt ook niet duidelijk gemaakt waarom dit relavant is voor de discussie. Flauwekul dus, inderdaad.

[ Bericht 13% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 30-01-2012 20:18:44 ]
    Un certain jeune homme
    pi_107413902
    het geeft niet... vaak bedoelen we het allemaal goed vanuit onze eigen instelling
    pi_107414086
    quote:
    14s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Staal het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Laten we het daar maar op houden hè.
    Ey, doe eens lief zijn tegen elkaar. Van niet lief zijn tegen elkaar krijg ik altijd zo'n niet naturel gevoel.
    Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
      maandag 30 januari 2012 @ 20:22:07 #254
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_107414315
    quote:
    0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef sientelo het volgende:
    het geeft niet... vaak bedoelen we het allemaal goed vanuit onze eigen instelling
    True.
    The truth was in here.
      maandag 30 januari 2012 @ 22:00:20 #255
    42366 Staal
    pi_107419493
    quote:
    0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef sientelo het volgende:
    Absoluut een feit.

Ik wacht intussen mijn ban af want die wordt me nu aangesmeerd heb ik begrepen via PM.
    Un certain jeune homme
    pi_107428377
    quote:
    14s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:00 schreef Staal het volgende:

[..]

Absoluut een feit.

Ik wacht intussen mijn ban af want die wordt me nu aangesmeerd heb ik begrepen via PM.
    Doe nou eens vriendelijk, je weet zelf wel waar de grens ligt. Je uitspraken en dingen die je post gaan gewoon over de grens en daar reageren we op. We zitten hier echt niet hijgerig te wachten om iemand een ban aan te naaien hoor.
    Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')