quote:"Deze thread is bedoeld voor slachtoffers van het fenomeen groupstalking en voor mensen die geen slachtoffer zijn, maar ook beginnen in te zien, dat het hier om een bestaand kwaad gaat. Ontkenners van het fenomeen word aangeraden geen ondoordachte opmerkingen te maken, daar ik die met kracht zal ontkrachten. Medewerkers aan het fenomeen moeten nog beter op hun woorden letten, of keihard vluchten, want ik heb geen groep nodig om je kapot te maken. (dit is geen bedreiging, maar een waarschuwing.. subtiel verschil, maar toch.. )
Het is de bedoeling dit topic te gebruiken om dit fenomeen ook op Fok eens volledig de belichting te geven die het verdiend, en natuurlijk ook om de algemene, keiharde ontkenning van het fenomeen te bestuderen aan de hand van de posts die hier op volgen.
We kennen het fenomeen onderhand; Groupstalking, organized stalking, het gaat rond met veel namen. Het eist zijn slachtoffers op en het word keihard ontkend door simpele onwetendheid en door de daders zelf.
Google op deze termen om omschrijvingen van het fenomeen te vinden. Er is genoeg over geschreven,
Waarom opnieuw een opening van dit onderwerp? Omdat ik zie, dat de meeste slachtoffers te diep in de sores zitten om nog iets te kunnen vertellen wat niet meteen word afgedaan als psychotisch gewauwel..
Daarom hierbij mijn invalshoek.. die van een slachtoffer waarop het groupstalkingfenomeen gefaalt heeft.
Wat door de meeste mensen vergeten word bij het lezen van of aanhoren van een slachtoffer van dit fenomeen, is dat het slachtoffer vaak gedrag/bewoordingen gebruikt die over het algemeen erkend worden als een psychotische stoornis. Daarom is het heel gemakkelijk om elke klacht in dit verband af te doen als "horend bij de ziekte van het slachtoffer".
feit is, dat geen enkele psycholoog een sluitende verklaring heeft voor de oorzaak van deze stoornis. Doorgaans worden allerlei suggesties aan de patient aangeleverd waarbij men hoopt dat de patient een van die suggesties aanneemt en in een staat van ontkenning gaat leven, geholpen door medicijnen (met andere woorden drugs) die over het algemeen sterker zijn dan bijvoorbeeld cocaïne, om een vals gevoel van "het zit allemaal maar in mijn hoofd" te creëren.
Mijn stelling is: de oorzaak van deze psychosen is de groupstalking, en niet omgekeerd
Omdat de meeste verklaringen die te vinden zijn vaak verstrekkende psychotische gedachten betreft, is het voor een buitenstaander makkelijk om het slachtoffer af te doen als "gek", terwijl een bestudering van die gekke verklaring oplevert dat het slachtoffer iets probeert te omschrijven wat hem of haar word aangedaan, wat nog nooit eerder door iemand als zodanig is beschreven dat een ander daar iets aan heeft. Als dan termen als "electronische wapens, mind-control, geävanceerd afluisteren, betrokkenheid door veiligheidsdiensten" en dergelijke naar boven komen, is het heel gemakkelijk om het slachtoffer in het hokje 'psychoot' te stoppen en aan te raden zijn pilletjes te slikken. Terwijl de daadwerkelijke oorzaak niet eens zo verstrekkend hoeft te zijn. Door het psychotische tintje van het slachtoffer, die zoekt naar een verklaring voor iets wat nou eenmaal moeilijk te verklaren is vanuit het standpunt van het slachtoffer, is zo'n verklaring al per definitie door de meesten af te doen als ongeldig. Helemaal als het slachtoffer al voor zichzelf begint te geloven dat het tussen zijn eigen oren zit.
Dit is simpel te verklaren; groupstalkers werken over het algemeen op de grens van wat wettelijk kan, en vaak er net overheen. De wet is niet voorbereid op dit soort praktijken, vooral omdat de wet als een handleiding is voor dit soort stalkers wat betreft de grenzen waarbinnen het belagen van het slachtoffer kan plaatsvinden.. en geloof me, die grenzen strekken erg ver. Groupstalkers zijn ook experts in de werking van sociale systemen, en zijn over het algemeen zeer goed in staat met leugens en vleiereien een groep mensen voor zich te winnen, die met plezier de zogenaamde vijanden van dit individu te belagen en belasteren. Voorbeelden zijn de klu klux klan, maar ook andere christelijke sekten waarin valse messiassen hun volgelingen een loer draaien. Voor alle duidelijkheid, ik ben zelf overtuigd christen, maar ik geloof nooit dat het God's bedoeling is, dat de ene groep mensen voor de ander de hel moet creëren.. dit oordeel is toch echt in God's handen, en niet in handen van een kerk of sekte.
Het is niet moeilijk om, zonder gebruik te maken van geävanceerde technologie of zwarte magie, een mens tot wanhoop te drijven door simpelweg een sociaal netwerk te gebruiken om het slachtoffer te bestoken met allerlei pesterijen.. invulling van de feiten door het gedestabiliseerde slachtoffer is dan een logisch gevolg, bij gebrek aan volledig overzicht over dit netwerk en de methodes die gebruikt worden.
De mens is een sociaal wezen, en een sociëteit is dan ook een ideaal middel om een individu zich groter te laten voelen dan hij is, of in het geval van groupstalking, zich kleiner te laten voelen dan hij is.
Samengevat:
Een psychoot heeft een verklaring gevonden voor iets wat moeilijk te verklaren is.
Hij word psychotisch genoemd, omdat zijn verklaring niet overeenstemt met wat men algemeen denkt dat er gaande is/kan zijn in een maatschappij.
Een slachtoffer van groupstalking is een reëel slachtoffer van een reëel probleem in de maatschappij en is niet per definitie psychotisch, maar kan dit er wel door worden.
Een psychoot heeft een label opgedrukt gekregen door de maatschappij waardoor de groupstalking ten dele zijn effect heeft bereikt, namelijk het uitschakelen van het slachtoffer als potentieel geloofwaardig getuige van de gruwelijke daders.
Some of those that work forces, are the same that burn crosses.. oftewel, het hoeft niet allemaal God te zijn wat er schijnt in je plaatselijke kerk/sekte.
Een groupstalker word een stalker genoemd, omdat hij voldoet aan de definite voor het woord stalker, namelijk; iemand met een ziekelijke neiging te denken dat hij/zij recht heeft in te grijpen in het leven van een ander, ondanks dat die ander duidelijk maakt dat dit niet gewenst is.. vaak onder voorwendsel van een vals idee van de dader dat het slachtoffer liefde voelt voor de dader of op een andere manier de dader het recht geeft te heersen over zijn/haar leven.
Het is een groepsproces omdat de dader te incompetent of simpelweg te laf is om in zijn eentje het slachtoffer te benaderen en geniet van de sociale status/macht die hij met zijn leugens heeft verworven en zodoende zelf niet meer zijn handjes hoeft vuil te maken aan het 'afrekenen' met het slachtoffer.
Denk bijvoorbeeld aan een David Koresh en hoever zo iemand een groep mensen kan dwingen zijn zieke gedachten te verwezenlijken. Of in een groter perspectiet; denk aan een Adolf Hitler die een heel land kon overtuigen en laten meewerken aan zijn ziekelijke gedachten.
Om de OP niet al te lang te maken, zal ik eerst de initële reacties afwachten.
Wees niet bang om te posten. Een globale oplossing voor dit fenomeen is van Hogerhand onderweg. Nogmaals, ik ben zelf (ex-) slachtoffer en wil als het even kan een sterk front vormen tegen de veroorzakers en in-stand-houders van dit fenomeen, een fenomeen wat ik zelf het liefst omschrijf als voor-god-spelerij door zieke, en vooral laffe mensen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:13 schreef bas-beest het volgende:
haha, wat een OP
en voordat die lap ineens weg is
leg eens uit wat je motivaties zijn dan? mag ook wel in PM hoor, als het te prive is ofzo..quote:Op zondag 1 november 2009 14:37 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, ik ben medewerker, laat dat duidelijk zijn.
Wanneer begint het kapotmaken precies?
He dan ben je toch iemand anders dan ik dacht.quote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Lord_of_the_String het volgende:
Ik geloof dat ze voor mijn eigen veiligheid dat topic op slot hebben gezet. Nou ja, ik was der ook wel klaar mee zo. Ga mij nu niet lopen kleineren hierzo, want daar heb je alleen jezelf mee, mij raak je er niet echt mee, want ik begrijp het onbegrip. Ik vergeef de onwetenden.
Oh, en wees niet bang dat ik gewelddadig ben, ondanks mijn harde woorden af en toe. Ik hou niet van geweld (in tegenstelling tot sommige mensen). Ik ben vredelievend, maar daarom niet meteen zo zwak dat ik misbruik van me laat maken.
Veel succes met het zoeken naar de waarheid!
Ik ben een vredelievend mens, die in principe van al zijn medemensen houd. Ik heb echter wel grenzen gesteld aan in hoeverre mensen over mij heen kunnen lopen. Meer dan verbale bedreigingen heb ik nooit begaan. Maar, zoals ik ook al zij: het is niet zozeer een bedreiging, omdat het niet aan een specifieke persoon gericht is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:19 schreef Flammie het volgende:
Stel dat wij de TS belachelijk maken of zelfs hier aan groupsstalking doen.
Komt de TS ons dan nu kapot maken of blijft het bij het geschreven woord?
Toen ik zocht naar soortgelijke ervaringen als wat ik meemaakte, ben ik op een website gestuit die weleens kon zijn wat jij beschrijft. Dat is toch die man die er van overtuigd is dat men allerlei geavanceerde elektronika gebruikt om hem fysiek aan te vallen? Ik herkende maar al te goed de psychotische eigenschappen van zijn verhaal. Hij is verder dan ik doorgegaan in het zelf bedenken van verklaringen, terwijl ik mij altijd heb opengesteld voor verklaringen van andere mensen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:50 schreef Stali het volgende:
[..]
He dan ben je toch iemand anders dan ik dacht.
Bij mij op het dorp woont ook iemand die in group stalking gelooft. In mijn ogen is hij psychotisch, dus ja om je nou de website te geven die op zijn raam en auto staat..
Als je belangstelling hebt wil ik het straks wel opschrijven als ik met de hond ga wandelen.
Dat zal hem dan wel zijn, zoveel mensen zijn er niet die dit geloven. Zijn voornaam begint met een P.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Lord_of_the_String het volgende:
[..]
Toen ik zocht naar soortgelijke ervaringen als wat ik meemaakte, ben ik op een website gestuit die weleens kon zijn wat jij beschrijft. Dat is toch die man die er van overtuigd is dat men allerlei geavanceerde elektronika gebruikt om hem fysiek aan te vallen? Ik herkende maar al te goed de psychotische eigenschappen van zijn verhaal. Hij is verder dan ik doorgegaan in het zelf bedenken van verklaringen, terwijl ik mij altijd heb opengesteld voor verklaringen van andere mensen.
Ik was er zelf van overtuigd, dat er een meer down-to-earth verklaring voor te vinden was. En misschien begin ik daar nu duidelijkheid over te krijgen. Het enige 'buitengewone' dat ik eventueel in mijn verklaring zou kunnen bertrekken is invloed van God en/of satan in het geheel, waarbij duidelijk mag zijn, dat ik mijzelf aan de kant van God plaats. Dit staat geheel los van mijn relatie met God, die zeker voor verbetering vatbaar is, maar is gebaseerd op de keus die ik heb gemaakt voor het christelijk geloof, een aantal jaren geleden. En trouwens, zo buitengewoon is dat idee helemaal niet, want de meerderheid op deze aardbol gelooft in God.
Dat was ja, dus hou ff op mij te veroordelen over een periode dat ik ziek was, terwijl je er verder niets over weet.quote:Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef rozenijlpaard het volgende:
Je bent niet bepaald down-to-earth te noemen als je zo aan religie hangt.
Overigens zeg je in een andere post nog dat je "psychoses, zelfmoordneigingen en was agressief tegen mijn omgeving" was, dus hou alsjeblieft een ander voor de gek.
Na 300 posts sluit het topic automatisch.quote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Lord_of_the_String het volgende:
Ik geloof dat ze voor mijn eigen veiligheid dat topic op slot hebben gezet.)
quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Na 300 posts sluit het topic automatisch.
De database problems!quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Cappy het volgende:
[..]
Fok! Society deals with its own problems!
Wat moet ik me bij die 'speciale krachten' voorstellen ?quote:Op zondag 1 november 2009 07:47 schreef Spellmeista het volgende:
Ja, ik heb het ook meegemaakt. Heel kut is dat. Kreeg wel speciale krachten erna
Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon. Dat soort dingen moet je dan aan denken.quote:Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij die 'speciale krachten' voorstellen ?
Ach natuurlijk, 6.794 miljard mensen op de wereld met tegenstrijdige belangen maar jij manipuleert zaken op wereldniveau.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:36 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier.
De eerste is geen directe aanval. De tweede is een gevolg van hoe je in dit topic reageert. En wat heeft de wereld er mee te maken, ik ben toch maar 1 persoon?quote:Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef Lord_of_the_String het volgende:
2 op de man aanvallen in 1 reactie, zonder nadenken, zonder nuance, zonder respect voor ziekte.. en maar van mij verwachten dat ik respect voor zo'n wereld heb?
Jeetje, wat een dooddoener...quote:Oh, en bovendien, ik denk dat ik heel aardig voor mijn omgeving ben geweest door mij vrijwillig te laten opnemen als ik het gevoel had dat het uit de hand ging lopen.Ik had er ook voor kunnen kiezen om iedereen die me tegenzat in elkaar te slaan, maar dat zit nou eenmaal niet in mijn aard.
Ja jij vraagt het..ik draai..quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, 6.794 miljard mensen op de wereld met tegenstrijdige belangen maar jij manipuleert zaken op wereldniveau.
Krek, dat had ik zelf wel kunnen bedenken natuurlijk.
Micro Management is niet zijn ding lijkt mequote:Op woensdag 4 november 2009 01:37 schreef _Led_ het volgende:
Als je zaken op wereldniveau manipuleert zou mij wegdenken uit het forum / je leven toch wel een eitje moeten zijn
Teneerste die "kracht" die komt en hij gaat ook zo weer weg. Ik merk heel sterk dat ik er middenin zit op dat moment. Zal het ook niet ontkennen dat dat zo is. Vandaar dat ik beschreef in 2 post geleden.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:37 schreef _Led_ het volgende:
Als je zaken op wereldniveau manipuleert zou mij wegdenken uit het forum / je leven toch wel een eitje moeten zijn
Oh jah, tuurlijk, dat had ik zelf wel kunnen bedenkenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:53 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Teneerste die "kracht" die komt en hij gaat ook zo weer weg.
Zit er een handboek bij ofzo ?quote:Het is ook niet toegestaan binnen deze krachten om iemand zomaar te doen verdwijnen van de aardbodem.
Misschien is het duidelijker als je uitlegt wat je bedoelt met "zaken op wereldniveau manipuleren" ?quote:Manipuleren stond in dit aspect echter tussen aanhalingstekens, wat voor mij betekend dat je de betekenis ervan niet letterlijk moet nemen. Toch doe jij dat. Daarbij zei ik ook dat het onbewust gebeurt. Eventuele krachten die er door een soortgelijke situatie ontstaan zijn komen niet zomaar van de persoon zelf af. Deze zijn in mijn geval "gegeven" en zodoende komen en gaan ze. Je doet ermee wat je kan, desnoods geniet je ervan, "speel" je ermee en ontwikkel ze je(dat kan allemaal). Feit blijft dat jij je twijfels hebt en dat het boven je pet gaat dat zoiets kan. Nou hou je pet maar vast, het kan dus echt. In mijn geval was het een soort beschermingsmechanisme dat in werking trad toen de stront tegen de ventilator aanvloog. Ik heb daar zelf, naar mijn mening heel weinig over te zeggen gehad(ik liet me meevoeren).
"With great power comes great responsibility" enzo ? Leuke film, spidermanquote:In de loop der jaren heb ik door de krachten zeer veel kennis verworven over vanalles en nog wat, voor mij is het niet de bedoeling om de gegeven kracht te tarten of er misbruik van te maken. In de verkeerde handen krijg je ook een "verkeerd" resultaat(in ieder geval een niet gewenste uitkomst).
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat nou voor me moet zien.quote:Het leven is nooit een eitje geweest en dat zal het ook nooit worden. Met bepaalde krachten komt een grote verantwoordelijkheid en tevens zijn er zich dan andere problemen die zich voordoen. Vooralsnog heb ik een aangenaam leven en ervaar ik het misschien wel zo. Het is absoluut niet zo dat ik steeds denk: ohw die _Led_ maakt mijn leven zo zwaar..of die en die doet dat. Als ik een probleem/uitdaging heb dan ga ik hem aan(ik hou iig niet mijn bek). Vooralsnog beschouw ik jou niet als een uitdaging/probleem, maar eerder een waardevolle user in #truth die enigsinds open staat voor een discussie. Ik doe verder gewoon mijn dagelijkse ding, met zo nu en dan een stap naar die andere wereld.
Een levende groep mensen? En dat zou dus de oorzaak van psychoses zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:38 schreef _Led_ het volgende:
Als ik het goed begrijp is TS ooit lastig gevallen door een groep ("Organized stalking") en heeft ie daar speciale krachten aan over gehouden zoals de XMen.
Nee hij was al niet "lekker" en toen ging de buitenwereld ook nog eens raar doen ( in hokje ) stoppen. Toen werd tie beter en is nu zelf de master of the Universe.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:42 schreef Twizu het volgende:
[..]
Een levende groep mensen? En dat zou dus de oorzaak van psychoses zijn?
Ah! Klinkt best logisch inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef Cappy het volgende:
[..]
Nee hij was al niet "lekker" en toen ging de buitenwereld ook nog eens raar doen ( in hokje ) stoppen. Toen werd tie beter en is nu zelf de master of the Universe.
Het is niet vanzelfsprekend en kwa energie zou iemand er aan onder door kunnen gaan om dit constant te ervaren. Er zit een soort demper op. Je kunt bij een eerste kennismaking met deze "kracht" behoorlijk ontploffen om het zomaar te zeggen(of voor gek verklaard worden). Het grenst heel erg aan een psychose, athans het heeft alle kenmerken van een psychose, maar dat is het niet. Gevolgen van een eerste kennismaking met "the force" zouden bij vele misschien resulteren in een permanente beschadiging van de hersenen en niet meer terug kunnen keren uit "die wereld". Het is dus niet zo raar idd dat het komt en dat het gaat. Het is simpelweg een bescherming voor jezelf, maar ook voor anderen. Zo kan er een punt komen dat je "de kracht" wil tarten of desgewenst gaat gebruiken om een bepaald resultaat te forceren. De kracht "vervliegt" dan en komt op een door, haar geplande tijd terug(de kracht van het lot). Medicijngebruik zoals antipsychotica resulteert in een neutraal gevoel wat te vergelijken is met een constante lijn. Het niet gebruiken van medicijnen resulteert in een toename van de fluctuatie.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh jah, tuurlijk, dat had ik zelf wel kunnen bedenken
[..]
Ja, het boek to c or not to c. Het boek is inmiddels versnipperd. De regels die maak je zelf. Jij krijgt dus die kracht (in dit geval ik) en met alle normen en waarden die je hebt schrijf je het boek. Daarin creeër je de wereld. Dat en zoveel dingen. Ik zou hier eindeloos over door kunnen gaan.quote:Zit er een handboek bij ofzo ?
[..]
Ik zou het beschrijven als een onzichtbare kracht die voor sommige wel zichtbaar is. Andere voelen de kracht en sommige zijn er juist uitermate goed tegen "bestand". Het toelaten is een ander verhaal. Manipuleren/veranderen vanaf een afstand. Als ik een vlinder in Egypte uit de lucht sla, of deze klappert anders met haar vleugels(the butterfly effect) hoe zeer veranderd dan de wereld? Die verandering die we allemaal in een zekere zin om ons heen hebben en uitstralen kan heel ver gaan blijkbaar.quote:Misschien is het duidelijker als je uitlegt wat je bedoelt met "zaken op wereldniveau manipuleren" ?
quote:[..]
"With great power comes great responsibility" enzo ? Leuke film, spiderman
[..]
Ik aai iig geen visjesquote:Ik weet nog steeds niet hoe ik dat nou voor me moet zien.
Trek je dan net als in de film een maillot aan en doe je een cape om ofzo ?
Ik verwijs naar post 2. Ik ga het niet nogmaals herhalen. Ik zou zeggen, lees ff terug.quote:En wat zijn jouw speciale krachten dan precies ?
(Ik vind zelf Wolverine altijd heel gaaf)
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Spellmeista het volgende:
Daarbij komt ik ben niet de TS. Dit is simpelweg een quote uit een gesloten topic en dit topic was een navolging daarop. Dus ik wijs je ff op de feiten.
Hey mister smarty pants:quote:
quote:TS staat voor Topic Starter. Deze afkorting wordt vaak gebruikt in posts op het forum om de starter van het topic mee aan te duiden
Neeh het topic waarmee we jou doen verdwijnen:quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef slaapvaak het volgende:
Ik ben een groepstalker, is dit het topic waar we nieuwe slachtoffers zoeken?
Aha, zit dat zo. Het lijkt er dus op maar is natuurlijk iets anders.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Het is niet vanzelfsprekend en kwa energie zou iemand er aan onder door kunnen gaan om dit constant te ervaren. Er zit een soort demper op. Je kunt bij een eerste kennismaking met deze "kracht" behoorlijk ontploffen om het zomaar te zeggen(of voor gek verklaard worden). Het grenst heel erg aan een psychose, athans het heeft alle kenmerken van een psychose, maar dat is het niet.
Interessant !quote:Gevolgen van een eerste kennismaking met "the force" zouden bij vele misschien resulteren in een permanente beschadiging van de hersenen en niet meer terug kunnen keren uit "die wereld". Het is dus niet zo raar idd dat het komt en dat het gaat. Het is simpelweg een bescherming voor jezelf, maar ook voor anderen. Zo kan er een punt komen dat je "de kracht" wil tarten of desgewenst gaat gebruiken om een bepaald resultaat te forceren. De kracht "vervliegt" dan en komt op een door, haar geplande tijd terug(de kracht van het lot). Medicijngebruik zoals antipsychotica resulteert in een neutraal gevoel wat te vergelijken is met een constante lijn. Het niet gebruiken van medicijnen resulteert in een toename van de fluctuatie.
Nou ik vind het niet erg als je er wat meer over vertelt hoor ! Dat geeft me een beetje inzicht in iemand die vanaf thuis de hele wereld bestuurt.quote:Ja, het boek to c or not to c. Het boek is inmiddels versnipperd. De regels die maak je zelf. Jij krijgt dus die kracht (in dit geval ik) en met alle normen en waarden die je hebt schrijf je het boek. Daarin creeër je de wereld. Dat en zoveel dingen. Ik zou hier eindeloos over door kunnen gaan.
Tjongejonge, ik zie dat je er goed over nagedacht hebtquote:Ik zou het beschrijven als een onzichtbare kracht die voor sommige wel zichtbaar is. Andere voelen de kracht en sommige zijn er juist uitermate goed tegen "bestand". Het toelaten is een ander verhaal. Manipuleren/veranderen vanaf een afstand. Als ik een vlinder in Egypte uit de lucht sla, of deze klappert anders met haar vleugels(the butterfly effect) hoe zeer veranderd dan de wereld? Die verandering die we allemaal in een zekere zin om ons heen hebben en uitstralen kan heel ver gaan blijkbaar.
Ik vind het fascinerend, jij bent dus eigenlijk een soort God.quote:Ja, kijk we denken hetzelfde. Nu komen we ergens. Noem "the force, de kracht" het al. De bron is heel kneedbaar.
Dus... Wie heeft er dan op het "nieuw topic"-knopje gedrukt? Het onderbewuste wezen dat tijdelijk de macht over je lichaam overnam?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Hey mister smarty pants:
[..]
topicstarter van het eerste onderwerp en de start van het topic mbt tot het onderwerp
Ik heb het topic(onderwerp) niet gestart! Het onderwerp was al gestart. Dus in dit geval was/ben ik geen TS
ga nu maar lekker slapen met je loze opmerkingen.
quote:Enkele symptomen die zich kunnen voordoen tijdens een psychose of waan
* Denken achtervolgd te worden.
* Denken groot en machtig te zijn (bv Jezus of een president) en denken een belangrijke rol te vervullen te hebben in de wereld.
Zoiets heb ik ook. Schizofrenie komt overigens meer voor dan mensen denken (en is ook niet erg om te hebben).quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Prst_ het volgende:
Het ligt hier wel heel duidelijk op een presenteerblaadje:
ik lees over group stalking en de wereld beinvloeden.
wikipedia: Schizofrenie
[..]
volgens mij doel jij op (volgens mij) psychopathische hersenen. Ik kan even geen onderzoek vinden waaruit blijkt dat een groot deel van de mensen psychopatische hersenen heeft, dus ik kan het mis hebben. Schizofrenie is het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Schizofrenie komt overigens meer voor dan mensen denken (en is ook niet erg om te hebben).
Negatieve symptomen zijn symptomen waarbij zaken die een "gezond" mens wel heeft wegvallen.quote:* A. Kenmerkende symptomen: Twee of meer van de onderstaande symptomen die ieder optreden gedurende een significante tijdsduur in een periode van een maand (of minder bij succesvolle behandeling):
1. Wanen
2. Hallucinaties
3. Gedesorganiseerde spraak (bijvoorbeeld ontsporend of onsamenhangend)
4. Ernstig gedesorganiseerd of catatoon gedrag
5. Negatieve symptomen, bijvoorbeeld afgevlakt affect, alogie of avolitie
NB: Er is slechts één symptoom uit categorie A vereist als de wanen bizar zijn, als de hallucinaties doorlopend commentaar geven op het gedrag of de gedachten van de persoon of als twee of meer stemmen met elkaar spreken.
Wat ik merkte was dat ik met mijn gedachtes een bepaalde invloed had in mijn omgeving. Ik kon de waarheid ervan testen a.d.v. de informatie die op mij afkwam(en dat zou ik nu nog niet anders doen). Feit blijft dat de informatie die ik toendertijd op me af kreeg helemaal niet gedoseerd was. Ik had er nog nooit mee te maken gehad en "leerde" ermee omgaan. Al deze informatie en een keerpunt(noem het de kundalini ervaring) in mijn leven maakte mij op dat moment bewust van het feit dat ik degene was die de aanleiding voor die informatie gaf. Deze informatie was zowel via beelden/spraak/noem maar op. Het kon een klasgenoot zijn die over toeval begon of een vrouw op tv die riep dat de redding nabij was en ja, ik zou wel zorgen dat het goedkwam. Voelde me idd geroepen en voelde ook dat ik goed deed ongeacht de energie die het me kostte. Op een gegeven moment stabiliseerde de hele situatie zich, maar van tijd tot tijd kwam deze terug. 10 jaar later neem je de meeste zaken die zo direct op je afkomen met een "korreltje zout" erna en sta je een stuk anders in het leven.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aha, zit dat zo. Het lijkt er dus op maar is natuurlijk iets anders.
Grappig is dat veel andere psychoten dat over zichzelf ook zeggen - bij hun is het wel echt.
Maar bij jou zit dat natuurlijk heel anders, bij jou is het wel echt
Ja, het blijkbaar is het hele proces gekoppeld aan je vermogen om het denkproces te beinvloeden. Zo een beperkte vorm van stress juist concentratie opwekkende breinactiviteit veroorzaken die ik vervolgens ook bij andere mensen merkte.quote:Interessant !
quote:Nou ik vind het niet erg als je er wat meer over vertelt hoor ! Dat geeft me een beetje inzicht in iemand die vanaf thuis de hele wereld bestuurt.
quote:..and that's the way the cookie crumbles..
Tuurlijk het is naast webdesign een expertize van mijquote:Tjongejonge, ik zie dat je er goed over nagedacht hebt
een verhaaltje voor het slapen gaan..niks andersquote:Ik vind het fascinerend, jij bent dus eigenlijk een soort God.
Alles wat ons overkomt ligt in de genade van jouw goedheid !
wrm zou ik..?? ik heb mijn eigen film al gemaakt..quote:Maareh, misschien moet je het eens opschrijven als script voor een fantasy-film ofzo !
Want als iemand zou denken dat je serieus bent zou ie de indruk krijgen dat je echt compleet mesjogge bent,
een ventje wat thuis achter z'n computer zit met het waanidee dat ie invloed over de hele wereld heeft terwijl z'n invloed niet verder gaat dan een forum en het bakkie chips op z'n bureau.
Ik bedoel niet dat iedereen het heeft, enkel dat schizofrenie vaker voorkomt dan de meeste mensen denken. Het is niet de "zeldzame" stoornis die wij denken dat het is.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef P8 het volgende:
[..]
volgens mij doel jij op (volgens mij) psychopathische hersenen. Ik kan even geen onderzoek vinden waaruit blijkt dat een groot deel van de mensen psychopatische hersenen heeft, dus ik kan het mis hebben. Schizofrenie is het in ieder geval niet.
Schizofrenie wordt gekenmerkt door een aantal zaken die wél erg zijn om te hebben.
edit: van wiki over de DSM IV criteria
[..]
Negatieve symptomen zijn symptomen waarbij zaken die een "gezond" mens wel heeft wegvallen.
Omdat ik voor mezelf de meest duidelijke bewijzen heb gehad die er waren konden. Mijn overtuiging is erg groot kun je wel zeggen, maar die is ook zo gegroeid. De krachten waarover ik in het begin postte zijn een resultaat van de bewijzen en die waar ik op reageerde.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef P8 het volgende:
Spellmeista, hoe weet jij zo zeker dat jouw realiteit dezelfde is als waarin de rest van de mensheid leeft? Hoe weet jij dat jouw denkbeelden niet een creatie van je eigen geest zijn?
Ik weet niet wat je bedoelt, maar psychopatie is wel even compleet iets anders dan schizofrenie.quote:volgens mij doel jij op (volgens mij) psychopathische hersenen. Ik kan even geen onderzoek vinden waaruit blijkt dat een groot deel van de mensen psychopatische hersenen heeft, dus ik kan het mis hebben. Schizofrenie is het in ieder geval niet.
Schizofrenie wordt gekenmerkt door een aantal zaken die wél erg zijn om te hebben.
Ik impliceerde volgens mij ook niet dat deze twee ook maar enigszins hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:44 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar psychopatie is wel even compleet iets anders dan schizofrenie.
Ik bedoelde dat "erge" ,meer in de zin van dat mensen zich schamen en dat dat niet hoeft, niet dat het beeld niet erg is (het veroorzaakt meestal een beduidend lijden). Ik schreef het een beetje apart , inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 18:53 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik impliceerde volgens mij ook niet dat deze twee ook maar enigszins hetzelfde zijn.
Ik doelde op de uitspraak van Michielos, die stelde dat schizofrenie meer voorkomt dan wordt gedacht en dat het niet erg is (hoeft te zijn) om het te hebben. Vooral dat laatste is namelijk niet waar. Een psychisch ziektebeeld is niet erg om te hebben als het je niet belemmert in je functioneren.
Waar ik op doelde was een onderzoek wat ik gelezen meen te hebben waarin gesteld werd dat veel mensen (voornamelijk in (de top van) het bedrijfsleven) een stel hersens hebben dat veel overeenkomt met de hersenen van psychopatische delinquenten.
En dat schizofrenie meer voorkomt dan de meeste mensen denken is misschien wel waar, maar dat is denk ik vooral te wijden aan het sociale isolement waar ze in terecht komen.
Zie je in dat dit een uitspraak is die iedereen met een waanidee zou kunnen doen? En je gevoel is uiteraard de meest overtuigende raadgever in je eigen leven, maar dat neemt niet weg dat jouw uitspraken een waanidee blijven.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:41 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Omdat ik voor mezelf de meest duidelijke bewijzen heb gehad die er waren konden. Mijn overtuiging is erg groot kun je wel zeggen, maar die is ook zo gegroeid. De krachten waarover ik in het begin postte zijn een resultaat van de bewijzen en die waar ik op reageerde.
omdat het eraan grenst en het wordt zo gezien door de buitenwereld. Net zo goed dat ze vroeger heksen op de brandstapel gooiden, nu gooien ze je in een gekkenhuis bwvs. Dit is de andere tijd. Ik verklaar het door angst van regeringen, mensen, noem maar op. Kortom een reactie op een gevoel wat 1 is.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:02 schreef P8 het volgende:
Zoals deze: Hoe verklaar jij dat jouw ideëen goed passen binnen de psychopathologische theorieën?
omdat ik die grens al over ben gegaanquote:Waarom kun je je gevoel niet opzij zetten en je rationaliteit je persoonlijke raadgever zijn (waarbij ik weet dat jouw "rationaliteit" je heeft geleid tot de ideëen die je nu aanhangt)?
Heb ik al gedaan in zekere zin. Ik ben op dit forum actief bezig geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef _Led_ het volgende:
Spellmeista, je zegt dat je het ook goed hebt kunnen testen en dat je daarom zo overtuigd bent.
Denk je dat je met jouw gave ook iets kunt waarmee je anderen zou kunnen overtuigen ?
daarnaast is het niet aan ons om bewijzen te zoeken voor jouw waarheid. Het is aan jouw om jouw waarheid aan ons te bewijzen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:23 schreef rozenijlpaard het volgende:voorlopig kan je nog niet eens een werkende link posten met al je superkrachten.
Das een bug in fok en neeh die fix ik niet zomaar even. Zoals ik al eerder zei: het werkt niet op zo'n manier, al zeg ik niet dat het nooit zo zou kunnen werken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:23 schreef rozenijlpaard het volgende:voorlopig kan je nog niet eens een werkende link posten met al je superkrachten.
Als die tijd weer daar is zal ik in dat geval wel even roepen. Vooralsnog kun je gewoon de link copy-pasten in je browservenster.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:10 schreef P8 het volgende:
[..]
daarnaast is het niet aan ons om bewijzen te zoeken voor jouw waarheid. Het is aan jouw om jouw waarheid aan ons te bewijzen.
1 concreet, helder aangegeven voorbeeld is voldoende
Nou je hebt een slachtoffer die wat is gaan lezen over TS Spliffunk. Moi in dit geval. In die rij met topics staan vragen van de TS of "onderzoeken" van anderen.Eerlijk gezegd is het gewoon zonde van mijn tijd. Behalve misschien het onbewust dichten topic waar ik zelf nog in gepost heb.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:41 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan in zekere zin. Ik ben op dit forum actief bezig geweest.
Je kunt terugzoeken op andere nicknames van mij. Deze hebben hun "kracht" wel bewezen schat ik zo.
allerdrie TS'ers:[url]http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=spliffunk&order=relevance&fora[]=28&sid=53d939c22890618e5abd21ad4a9bf6ce]spliffunk[/url] normalneo displission
de rest lukt je zelf wel he?
lees het door, bestudeer me, vind je bewijzen
als je klaar bent roep dan even..
spliffunkquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:00 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Das een bug in fok en neeh die fix ik niet zomaar even. Zoals ik al eerder zei: het werkt niet op zo'n manier, al zeg ik niet dat het nooit zo zou kunnen werken.
Nou waar zijn de discussies dan? Het gaat om het totaalplaatje. Ik vind het niet kloppen wat je zegt..dat het voeding zou zijn voor een trol. Je doet een beetje moeite door de link te openen, weet ik veel wat, maar je ziet of kunt het totaal plaatje niet zien. Je wilt toch meer weten? Nou stel je vragen: hier is de kans. Voor mij komen dagelijks antwoorden en een absolute overtuiging komt en gaat zeker, maar dat neemt niet weg dat ik weet wat ik heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:06 schreef Cappy het volgende:
[..]
Nou je hebt een slachtoffer die wat is gaan lezen over TS Spliffunk. Moi in dit geval. In die rij met topics staan vragen van de TS of "onderzoeken" van anderen.Eerlijk gezegd is het gewoon zonde van mijn tijd. Behalve misschien het onbewust dichten topic waar ik zelf nog in gepost heb.
Al met al ben ik van mening dat je of gewoon maar wat aan het aankloten bent of dat je iets wil overbrengen, maar zelf niet weet wat het is/was. Schijnbaar heb jij jezelf overtuigd dat je meer bent dan een nummer in de maatschappij ( zoals wij dat allemaal denken dat we meer zijn ) maar jij wil dit bevestigd zien dmv je posts. Helaas kun je mij daar niet mee overtuigen en blijft er voor mij weinig anders over dan dat je een beetje een zelf bescherming wereldje in het leven hebt geroepen die jij als realiteit ziet.
In discussie gaan met je heeft weinig nut want het geeft alleen voeding net als bij een trol. Ik zou zeggen ga naar een geestelijke dienstverlener
Spellmeista, je schrijft dat je al 10 jaar een andere wereld aan het ontdekken bent. Nu is mijn vraag, hoe doe je dat, in twee werelden tegelijk leven. Dan moet je dus steeds omschakelen?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Nou waar zijn de discussies dan? Het gaat om het totaalplaatje. Ik vind het niet kloppen wat je zegt..dat het voeding zou zijn voor een trol. Je doet een beetje moeite door de link te openen, weet ik veel wat, maar je ziet of kunt het totaal plaatje niet zien. Je wilt toch meer weten? Nou stel je vragen: hier is de kans. Voor mij komen dagelijks antwoorden en een absolute overtuiging komt en gaat zeker, maar dat neemt niet weg dat ik weet wat ik heb meegemaakt.
Dus ik zou zeggen..hoezo zou dit voeding voor een trol zijn? Dat is jouw en mijn hele bestaan zowiezo. Ik zie jou niks "nuttigers" doen als ik.
Je doet het zelf ook elke dag.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spellmeista, je schrijft dat je al 10 jaar een andere wereld aan het ontdekken bent. Nu is mijn vraag, hoe doe je dat, in twee werelden tegelijk leven. Dan moet je dus steeds omschakelen?
En ben je nooit bang dat je jezelf kwijtraakt als je je teveel mee laat slepen naar die andere wereld?
Huh?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook elke dag.
Trouwens, ik vroeg het aan De Spellmeista, niet aan jou.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook elke dag.
Jij bent toch net terug van vakantie?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh?
Die snap ik niet. Verklaar eens.
Ja?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je bent toch net op vakantie geweest?
De vakantie zal voor je gevoel een heel andere wereld zijn geweest dan je normale leven. Ik verwacht dan ook niet dat spellmeista in zijn hoofd of fysiek naar andere werelden gaat. Hij ervaart de wereld anders, oftewel in die zin kun je ook spreken over andere werelden.quote:
Nee, hij heeft het over een andere wereld die zich in zijn hoofd afspeelt, ik ben daadwerkelijk naar een andere wereld geweest, gewoon geografisch gezien, dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De vakantie zal voor je gevoel een heel andere wereld zijn geweest dan je normale leven. Ik verwacht dan ook niet dat spellmeista in zijn hoofd of fysiek naar andere werelden gaat. Hij ervaart de wereld anders, oftewel in die zin kun je ook spreken over andere werelden.
Daarom zeg ik ook, het gevoel. Hoe meer je leert oftewel hoe meer je bewust word van de zaken om je heen, hoe anders je de wereld ziet. Dat lijkt mij niets anders dan logisch.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het over een andere wereld die zich in zijn hoofd afspeelt, ik ben daadwerkelijk naar een andere wereld geweest, gewoon geografisch gezien, dat is heel wat anders.
Nee, ik vind het twee andere dingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, het gevoel. Hoe meer je leert oftewel hoe meer je bewust word van de zaken om je heen, hoe anders je de wereld ziet. Dat lijkt mij niets anders dan logisch.
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het twee andere dingen.
Eerder vandaag:quote:Op woensdag 11 november 2009 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spellmeista, je schrijft dat je al 10 jaar een andere wereld aan het ontdekken bent. Nu is mijn vraag, hoe doe je dat, in twee werelden tegelijk leven. Dan moet je dus steeds omschakelen?
En ben je nooit bang dat je jezelf kwijtraakt als je je teveel mee laat slepen naar die andere wereld?
Lavenderr speciaal voor jou een antwoord op al deze vragen(lekker van je vakantie genoten??, zit er zelf ook aan te denken om te gaan).quote:Lavenderr ik kom hier vanavond uitvoerig op terug. Had bezoek gisterenavond dus kon niet 1,2,3 reageren. Dus reactie volgt nog.
Ik heb zojuist gezocht maar ik vind nergens een bewijs voor jouw enorme superkrachten !quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:41 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan in zekere zin. Ik ben op dit forum actief bezig geweest.
Je kunt terugzoeken op andere nicknames van mij. Deze hebben hun "kracht" wel bewezen schat ik zo.
Bij deze vraag ik dus even hulpquote:als je klaar bent roep dan even..
De 24ste post op pagina 1> u 'll find ur answers there (van dit topic)quote:Op donderdag 12 november 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb zojuist gezocht maar ik vind nergens een bewijs voor jouw enorme superkrachten !
Om mijn zoektocht wat makkelijker te maken, naar welke superkrachten moet ik zoeken ?
[..]
Bij deze vraag ik dus even hulp
Dankjewel Spellmeista, voor je uitgebreide en openhartige antwoord.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:12 schreef Spellmeista het volgende:
Lavenderr speciaal voor jou een antwoord op al deze vragen(lekker van je vakantie genoten??, zit er zelf ook aan te denken om te gaan).
-Ja idd je schakelt om. Dat kan dmv erover te praten, de momenten die zich voordoen, het bewustzijn wat vervormd, dat soort zaken. Je komt in die andere wereld en je vraagt of ik me wel zo kan beheersen? Eerst kon ik dat niet. Ik werd namelijk helemaal opgezogen. Toen ik viel had ik de rand constant vast en ging door die grens met mijn hand nog in die andere wereld. Als je loslaat wordt je opgezwolgen jah. door het systeem vooral. Door een voor mij, 1 of andere kracht werd ik echter weer uit het gat getild en mocht ik de hele weg naar boven beklimmen. Ik ben nu 31(alweer) Lavenderr en neeh ik laat me niet meer meeslepen, niet meer op die manier. De kracht is veel anders als vroeger. Hij is nu naar mijn mening minder controleerbaar, maar ik verwacht dat deze ook wel weer naar voren komt over een tijdje. Wat mijn rol daarin wederom zal zijn is mij zelfs niet bekend
Dus jah het komt op switchen en bewustzijn neer.
Graag gedaan Lavenderrquote:Op donderdag 12 november 2009 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Spellmeista, voor je uitgebreide en openhartige antwoord.
Denk je dat je het kunt weerstaan, als je er weer naar toegetrokken wordt? Het lijkt me namelijk best verleidelijk om in zoiets mee te gaan, als een soort ontsnapping. Of zie ik dat verkeerd?
Ja, heb een geweldige vakantie gehad, het was een heel apart landschap, zoiets had ik nog niet eerder gezien, het was indrukwekkend.
Nee, sorry, daar staan enkel wat grote verhalen maar geen enkel bewijs.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
De 24ste post op pagina 1> u 'll find ur answers there (van dit topic)
the X is near, _Led_![]()
quote:Spellmeista, je zegt dat je het ook goed hebt kunnen testen en dat je daarom zo overtuigd bent.
Denk je dat je met jouw gave ook iets kunt waarmee je anderen zou kunnen overtuigen ?
Lees en ge zult zien dat ik er middenin zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:
Zeg Spellmeista, blieft het je nog om in te gaan op mijn post ?
Ik vind het nogal wat, roepen dat je superkrachten hebt en dat je ze bewezen hebt.
Das ook alleen wat een hard-core fokker zou doen, jij behoord blijkbaar niet tot die groepquote:Op woensdag 18 november 2009 01:18 schreef Manono het volgende:
ik weet niet waar dit overgaat maar ik snap niet waarom mensen met superkrachten nooit een normale OP kunnen schrijven
begin eens met een normale definitie van het begrip, voordat je dreigementen gaat quoten (van wie, by the way?)
als je denkt dat ik na zo'n opening nog eens die hele lap ga lezen..
Je hebt dus nog steeds geen enkel bewijs, slechts een grote mond en een hoop fantasie.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Lees en ge zult zien dat ik er middenin zit
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Lord_of_the_String het volgende:
oh, nu snap ik het, het ligt allemaal aan mij;
I am Autism. I am visible in your children, but if I can help it, I am invisible to you until it's too late. I know where you live. And guess what? I live there too. I hover around all of you. I know no color-barrier, no religion, no morality, no currency.
I speak your language fluently and with every voice I take away I acquire yet another language. I work very quickly. I work faster than pediatric aids, diabetes and cancer combined. And if you're happily married, I will make sure your marriage fails. I don't sleep, so I make sure you don't either. I will make it virtually impossible for your family to easily attend a temple, a birthday party, a public park, without a struggle, without embarrassment, without pain.
You have no cure for me. your scientists don't have the resources and I relish their desperation. Your neighbors are happier to pretend that I don't exist, of course, until it's their child.
I am Autism, I have no interest in wright or wrong. I derive great pleasure out of your loneliness. I will fight to take away your hope. I will plot to rob you of your children and your dreams. I will make sure that every day you wake up you will cry, wondering who will take care of my child after I die?
And the truth is, I'm still winning, and you are scared, and you should be. I am Autism. You ignored me, that was a mistake!
nu je het zegtquote:Op woensdag 18 november 2009 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, ik begreep de eerste tekst al LordoftheStrings, alleen kan ik de link autisme-organized stalking niet leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |