abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 07:47:15 #1
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74269945
quote:
"Deze thread is bedoeld voor slachtoffers van het fenomeen groupstalking en voor mensen die geen slachtoffer zijn, maar ook beginnen in te zien, dat het hier om een bestaand kwaad gaat. Ontkenners van het fenomeen word aangeraden geen ondoordachte opmerkingen te maken, daar ik die met kracht zal ontkrachten. Medewerkers aan het fenomeen moeten nog beter op hun woorden letten, of keihard vluchten, want ik heb geen groep nodig om je kapot te maken. (dit is geen bedreiging, maar een waarschuwing.. subtiel verschil, maar toch.. )

Het is de bedoeling dit topic te gebruiken om dit fenomeen ook op Fok eens volledig de belichting te geven die het verdiend, en natuurlijk ook om de algemene, keiharde ontkenning van het fenomeen te bestuderen aan de hand van de posts die hier op volgen.

We kennen het fenomeen onderhand; Groupstalking, organized stalking, het gaat rond met veel namen. Het eist zijn slachtoffers op en het word keihard ontkend door simpele onwetendheid en door de daders zelf.

Google op deze termen om omschrijvingen van het fenomeen te vinden. Er is genoeg over geschreven,

Waarom opnieuw een opening van dit onderwerp? Omdat ik zie, dat de meeste slachtoffers te diep in de sores zitten om nog iets te kunnen vertellen wat niet meteen word afgedaan als psychotisch gewauwel..

Daarom hierbij mijn invalshoek.. die van een slachtoffer waarop het groupstalkingfenomeen gefaalt heeft.

Wat door de meeste mensen vergeten word bij het lezen van of aanhoren van een slachtoffer van dit fenomeen, is dat het slachtoffer vaak gedrag/bewoordingen gebruikt die over het algemeen erkend worden als een psychotische stoornis. Daarom is het heel gemakkelijk om elke klacht in dit verband af te doen als "horend bij de ziekte van het slachtoffer".

feit is, dat geen enkele psycholoog een sluitende verklaring heeft voor de oorzaak van deze stoornis. Doorgaans worden allerlei suggesties aan de patient aangeleverd waarbij men hoopt dat de patient een van die suggesties aanneemt en in een staat van ontkenning gaat leven, geholpen door medicijnen (met andere woorden drugs) die over het algemeen sterker zijn dan bijvoorbeeld cocaïne, om een vals gevoel van "het zit allemaal maar in mijn hoofd" te creëren.

Mijn stelling is: de oorzaak van deze psychosen is de groupstalking, en niet omgekeerd

Omdat de meeste verklaringen die te vinden zijn vaak verstrekkende psychotische gedachten betreft, is het voor een buitenstaander makkelijk om het slachtoffer af te doen als "gek", terwijl een bestudering van die gekke verklaring oplevert dat het slachtoffer iets probeert te omschrijven wat hem of haar word aangedaan, wat nog nooit eerder door iemand als zodanig is beschreven dat een ander daar iets aan heeft. Als dan termen als "electronische wapens, mind-control, geävanceerd afluisteren, betrokkenheid door veiligheidsdiensten" en dergelijke naar boven komen, is het heel gemakkelijk om het slachtoffer in het hokje 'psychoot' te stoppen en aan te raden zijn pilletjes te slikken. Terwijl de daadwerkelijke oorzaak niet eens zo verstrekkend hoeft te zijn. Door het psychotische tintje van het slachtoffer, die zoekt naar een verklaring voor iets wat nou eenmaal moeilijk te verklaren is vanuit het standpunt van het slachtoffer, is zo'n verklaring al per definitie door de meesten af te doen als ongeldig. Helemaal als het slachtoffer al voor zichzelf begint te geloven dat het tussen zijn eigen oren zit.

Dit is simpel te verklaren; groupstalkers werken over het algemeen op de grens van wat wettelijk kan, en vaak er net overheen. De wet is niet voorbereid op dit soort praktijken, vooral omdat de wet als een handleiding is voor dit soort stalkers wat betreft de grenzen waarbinnen het belagen van het slachtoffer kan plaatsvinden.. en geloof me, die grenzen strekken erg ver. Groupstalkers zijn ook experts in de werking van sociale systemen, en zijn over het algemeen zeer goed in staat met leugens en vleiereien een groep mensen voor zich te winnen, die met plezier de zogenaamde vijanden van dit individu te belagen en belasteren. Voorbeelden zijn de klu klux klan, maar ook andere christelijke sekten waarin valse messiassen hun volgelingen een loer draaien. Voor alle duidelijkheid, ik ben zelf overtuigd christen, maar ik geloof nooit dat het God's bedoeling is, dat de ene groep mensen voor de ander de hel moet creëren.. dit oordeel is toch echt in God's handen, en niet in handen van een kerk of sekte.

Het is niet moeilijk om, zonder gebruik te maken van geävanceerde technologie of zwarte magie, een mens tot wanhoop te drijven door simpelweg een sociaal netwerk te gebruiken om het slachtoffer te bestoken met allerlei pesterijen.. invulling van de feiten door het gedestabiliseerde slachtoffer is dan een logisch gevolg, bij gebrek aan volledig overzicht over dit netwerk en de methodes die gebruikt worden.

De mens is een sociaal wezen, en een sociëteit is dan ook een ideaal middel om een individu zich groter te laten voelen dan hij is, of in het geval van groupstalking, zich kleiner te laten voelen dan hij is.

Samengevat:

Een psychoot heeft een verklaring gevonden voor iets wat moeilijk te verklaren is.

Hij word psychotisch genoemd, omdat zijn verklaring niet overeenstemt met wat men algemeen denkt dat er gaande is/kan zijn in een maatschappij.

Een slachtoffer van groupstalking is een reëel slachtoffer van een reëel probleem in de maatschappij en is niet per definitie psychotisch, maar kan dit er wel door worden.

Een psychoot heeft een label opgedrukt gekregen door de maatschappij waardoor de groupstalking ten dele zijn effect heeft bereikt, namelijk het uitschakelen van het slachtoffer als potentieel geloofwaardig getuige van de gruwelijke daders.

Some of those that work forces, are the same that burn crosses.. oftewel, het hoeft niet allemaal God te zijn wat er schijnt in je plaatselijke kerk/sekte.

Een groupstalker word een stalker genoemd, omdat hij voldoet aan de definite voor het woord stalker, namelijk; iemand met een ziekelijke neiging te denken dat hij/zij recht heeft in te grijpen in het leven van een ander, ondanks dat die ander duidelijk maakt dat dit niet gewenst is.. vaak onder voorwendsel van een vals idee van de dader dat het slachtoffer liefde voelt voor de dader of op een andere manier de dader het recht geeft te heersen over zijn/haar leven.

Het is een groepsproces omdat de dader te incompetent of simpelweg te laf is om in zijn eentje het slachtoffer te benaderen en geniet van de sociale status/macht die hij met zijn leugens heeft verworven en zodoende zelf niet meer zijn handjes hoeft vuil te maken aan het 'afrekenen' met het slachtoffer.

Denk bijvoorbeeld aan een David Koresh en hoever zo iemand een groep mensen kan dwingen zijn zieke gedachten te verwezenlijken. Of in een groter perspectiet; denk aan een Adolf Hitler die een heel land kon overtuigen en laten meewerken aan zijn ziekelijke gedachten.

Om de OP niet al te lang te maken, zal ik eerst de initële reacties afwachten.

Wees niet bang om te posten. Een globale oplossing voor dit fenomeen is van Hogerhand onderweg. Nogmaals, ik ben zelf (ex-) slachtoffer en wil als het even kan een sterk front vormen tegen de veroorzakers en in-stand-houders van dit fenomeen, een fenomeen wat ik zelf het liefst omschrijf als voor-god-spelerij door zieke, en vooral laffe mensen."

Ja, ik heb het ook meegemaakt. Heel kut is dat. Kreeg wel speciale krachten erna, maar dat terzijde. Als je je daardoor kunt heenslepen(door verder te gaan na de inzinking) dan mag je best trots op jezelf zijn. Maar idd het gebeurt. Het zou ook wel eens aan het daglicht gebracht mogen worden.

Bij mij ging het gepaard met een kundalini ontwaking..dus misschien kun je nagaan wat voorn gevolgen dat heeft. Niet alleen voor mij maar ook voor jullie..Society deals with its own problems!

[ Bericht 0% gewijzigd door Spellmeista op 01-11-2009 07:57:21 ]
  zondag 1 november 2009 @ 07:56:59 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_74269962
Tvp
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74270471
Is dit serieus of hebben we het hier over een nieuw soort voodoo?
  zondag 1 november 2009 @ 09:41:32 #4
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_74270566
Een van de gezelligste OP's sinds tijden.
[KNE]-Mod
pi_74270679
Neem voortaan nu maar gewoon de medicijnen van je psychiater ofzo....
pi_74270887
haha, wat een OP

en voordat die lap ineens weg is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_74276186
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:13 schreef bas-beest het volgende:
haha, wat een OP

en voordat die lap ineens weg is

Hij duikt om de paar maanden weer op met dit soort waanbeelden.
  zondag 1 november 2009 @ 14:35:38 #8
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_74277527
Ik geloof dat ze voor mijn eigen veiligheid dat topic op slot hebben gezet. Nou ja, ik was der ook wel klaar mee zo. Ga mij nu niet lopen kleineren hierzo, want daar heb je alleen jezelf mee, mij raak je er niet echt mee, want ik begrijp het onbegrip. Ik vergeef de onwetenden.

Oh, en wees niet bang dat ik gewelddadig ben, ondanks mijn harde woorden af en toe. Ik hou niet van geweld (in tegenstelling tot sommige mensen). Ik ben vredelievend, maar daarom niet meteen zo zwak dat ik misbruik van me laat maken.

Veel succes met het zoeken naar de waarheid!
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
  zondag 1 november 2009 @ 14:37:21 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_74277585
Oh, ik ben medewerker, laat dat duidelijk zijn.
Wanneer begint het kapotmaken precies?
[KNE]-Mod
  zondag 1 november 2009 @ 14:50:30 #10
vechter voor waarheid
pi_74277991
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:37 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, ik ben medewerker, laat dat duidelijk zijn.
Wanneer begint het kapotmaken precies?
leg eens uit wat je motivaties zijn dan? mag ook wel in PM hoor, als het te prive is ofzo..

En zoals ik al zij: ik ben vredelievend, en hou niet van geweld, ik was in een boze bui toen ik die OP schreef.. moge duidelijk zijn dat ik daarna heel wat koeler heb gereageerd. Begrip hebben voor boosheid is het halve werk, wat betreft medemenselijkheid, en het voorkómen van geweld. Zelfs God kan boos worden, waarom zou ik dat niet mogen?
pi_74277999
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Lord_of_the_String het volgende:
Ik geloof dat ze voor mijn eigen veiligheid dat topic op slot hebben gezet. Nou ja, ik was der ook wel klaar mee zo. Ga mij nu niet lopen kleineren hierzo, want daar heb je alleen jezelf mee, mij raak je er niet echt mee, want ik begrijp het onbegrip. Ik vergeef de onwetenden.

Oh, en wees niet bang dat ik gewelddadig ben, ondanks mijn harde woorden af en toe. Ik hou niet van geweld (in tegenstelling tot sommige mensen). Ik ben vredelievend, maar daarom niet meteen zo zwak dat ik misbruik van me laat maken.

Veel succes met het zoeken naar de waarheid!
He dan ben je toch iemand anders dan ik dacht.
Bij mij op het dorp woont ook iemand die in group stalking gelooft. In mijn ogen is hij psychotisch, dus ja om je nou de website te geven die op zijn raam en auto staat. .

Als je belangstelling hebt wil ik het straks wel opschrijven als ik met de hond ga wandelen.
  zondag 1 november 2009 @ 15:01:37 #12
vechter voor waarheid
pi_74278328
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:19 schreef Flammie het volgende:
Stel dat wij de TS belachelijk maken of zelfs hier aan groupsstalking doen.
Komt de TS ons dan nu kapot maken of blijft het bij het geschreven woord?
Ik ben een vredelievend mens, die in principe van al zijn medemensen houd. Ik heb echter wel grenzen gesteld aan in hoeverre mensen over mij heen kunnen lopen. Meer dan verbale bedreigingen heb ik nooit begaan. Maar, zoals ik ook al zij: het is niet zozeer een bedreiging, omdat het niet aan een specifieke persoon gericht is.

Het is niet meer dan een waarschuwing, dat ik net als elk mens ertoe kán worden aangezet mijn leven te gaan verdedigen met geweld, als mij geweld word aangedaan. Eén verschil is dat ik ook geestelijk geweld als bedreigend voor een mensenleven zie. Onder de juiste omstandigheden zit in elk mens een moordenaar.

Het feit dat ik tot nu toe ook nog niet gewelddadig ben geweest, is geen wonder, maar is gewoon een kwestie van zelfbeheersing. Dit zou kunnen worden geïnterpreteerd als een vucht van de heilige geest. Niet om te lopen pochen over mijn geloof, want veel christenen zullen het niet eens zijn met hoe ik andere dingen in mijn leven doe. Maar hoe het ook zij: het is mijn keus geweest om niet toe te geven aan geweld, hoe hoog de gemoederen in mijn hoofd ook opliepen.

Geweld zie ik als een teken van zwakte; als je niet meer kunt bereiken met woorden wat je wilt bereiken, dan maar erop slaan, of zwarte magie (ja, ik ken mijn vijand) toepassen.. allemaal tekenen dat een mens niet kan bereiken wat hij/zij wil, en daarom maar naar zwaardere oplossingen grijpt, in plaats van toe te geven dat zijn wil te zwak is om tot een vreedzame oplossing te komen, of toe te geven dat men gewoon een gewelds-ziek persoon is, die liever mensen pijnigt dan liefheeft, omdat men niet (meer) weet wat Jezus bedoelde met; jullie zijn mijn broeders, mijn zusters, mijn moeder..
  zondag 1 november 2009 @ 15:05:52 #13
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_74278484
Nouja, hoe men het dan noemt, "groepsstalking" zo noemen wij het natuurlijk niet. Maar het woord geeft het wel al duidelijk aan "groep". Het is dan ook doorgaans geen beslissing van mij, of zelfs van 1 ander individu in de groep. (Er zijn geen vaste groepen, maar dat doet er nu even niet toe.) Het is een sociaal proces wat uiteindelijk uitmondt in een "taking care of business" als we dat nu even zo noemen bij 1 of meerdere personen die een belang, tegengesteld aan het onze, uitoefenen.
[KNE]-Mod
  zondag 1 november 2009 @ 15:15:48 #14
vechter voor waarheid
pi_74278805
ik lees nog steeds geen motivatie.. met het oog op wat er allemaal gebeurt is, is je dan nu toch wel duidelijk dat julli methodes op mij geen blijvend effect hebben gehad? was het niet handiger mij daar direct op aan te spreken dan? zodat voor mij tenminste duidelijk is met wiens belangen ik in strijd ben?
  zondag 1 november 2009 @ 15:34:13 #15
vechter voor waarheid
pi_74279305
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:50 schreef Stali het volgende:

[..]

He dan ben je toch iemand anders dan ik dacht.
Bij mij op het dorp woont ook iemand die in group stalking gelooft. In mijn ogen is hij psychotisch, dus ja om je nou de website te geven die op zijn raam en auto staat. .

Als je belangstelling hebt wil ik het straks wel opschrijven als ik met de hond ga wandelen.
Toen ik zocht naar soortgelijke ervaringen als wat ik meemaakte, ben ik op een website gestuit die weleens kon zijn wat jij beschrijft. Dat is toch die man die er van overtuigd is dat men allerlei geavanceerde elektronika gebruikt om hem fysiek aan te vallen? Ik herkende maar al te goed de psychotische eigenschappen van zijn verhaal. Hij is verder dan ik doorgegaan in het zelf bedenken van verklaringen, terwijl ik mij altijd heb opengesteld voor verklaringen van andere mensen.

Ik was er zelf van overtuigd, dat er een meer down-to-earth verklaring voor te vinden was. En misschien begin ik daar nu duidelijkheid over te krijgen. Het enige 'buitengewone' dat ik eventueel in mijn verklaring zou kunnen bertrekken is invloed van God en/of satan in het geheel, waarbij duidelijk mag zijn, dat ik mijzelf aan de kant van God plaats. Dit staat geheel los van mijn relatie met God, die zeker voor verbetering vatbaar is, maar is gebaseerd op de keus die ik heb gemaakt voor het christelijk geloof, een aantal jaren geleden. En trouwens, zo buitengewoon is dat idee helemaal niet, want de meerderheid op deze aardbol gelooft in God.
pi_74285040
Je bent niet bepaald down-to-earth te noemen als je zo aan religie hangt.

Overigens zeg je in een andere post nog dat je "psychoses, zelfmoordneigingen en was agressief tegen mijn omgeving" was, dus hou alsjeblieft een ander voor de gek.
pi_74285478
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Lord_of_the_String het volgende:

[..]

Toen ik zocht naar soortgelijke ervaringen als wat ik meemaakte, ben ik op een website gestuit die weleens kon zijn wat jij beschrijft. Dat is toch die man die er van overtuigd is dat men allerlei geavanceerde elektronika gebruikt om hem fysiek aan te vallen? Ik herkende maar al te goed de psychotische eigenschappen van zijn verhaal. Hij is verder dan ik doorgegaan in het zelf bedenken van verklaringen, terwijl ik mij altijd heb opengesteld voor verklaringen van andere mensen.

Ik was er zelf van overtuigd, dat er een meer down-to-earth verklaring voor te vinden was. En misschien begin ik daar nu duidelijkheid over te krijgen. Het enige 'buitengewone' dat ik eventueel in mijn verklaring zou kunnen bertrekken is invloed van God en/of satan in het geheel, waarbij duidelijk mag zijn, dat ik mijzelf aan de kant van God plaats. Dit staat geheel los van mijn relatie met God, die zeker voor verbetering vatbaar is, maar is gebaseerd op de keus die ik heb gemaakt voor het christelijk geloof, een aantal jaren geleden. En trouwens, zo buitengewoon is dat idee helemaal niet, want de meerderheid op deze aardbol gelooft in God.
Dat zal hem dan wel zijn, zoveel mensen zijn er niet die dit geloven. Zijn voornaam begint met een P.
Voor mij hoef je een en ander niet te nuanceren want ik sta voor dit soort gedachtengoed gewoon helemaal niet open. Ieder zijn ding. .
  zondag 1 november 2009 @ 23:12:07 #18
vechter voor waarheid
pi_74300049
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef rozenijlpaard het volgende:
Je bent niet bepaald down-to-earth te noemen als je zo aan religie hangt.

Overigens zeg je in een andere post nog dat je "psychoses, zelfmoordneigingen en was agressief tegen mijn omgeving" was, dus hou alsjeblieft een ander voor de gek.
Dat was ja, dus hou ff op mij te veroordelen over een periode dat ik ziek was, terwijl je er verder niets over weet.

troll-alert!

2 op de man aanvallen in 1 reactie, zonder nadenken, zonder nuance, zonder respect voor ziekte.. en maar van mij verwachten dat ik respect voor zo'n wereld heb?

koekoek!

Oh, en bovendien, ik denk dat ik heel aardig voor mijn omgeving ben geweest door mij vrijwillig te laten opnemen als ik het gevoel had dat het uit de hand ging lopen.Ik had er ook voor kunnen kiezen om iedereen die me tegenzat in elkaar te slaan, maar dat zit nou eenmaal niet in mijn aard.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lord_of_the_String op 01-11-2009 23:35:59 ]
pi_74301430
Lord_of_the_String, trek het je niet aan. Je kunt mensen echt niet kwalijk nemen dat ze e.e.a. in verband brengen met bv. psychotisch gedrag. Het klinkt lullig maar negen van de tien keer speelt dit wel.

Trek het je niet aan, geloof en doe wat jij wilt maar ga in vredesnaam niet op een missie om andere mensen te overtuigen.
pi_74302127
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Lord_of_the_String het volgende:
Ik geloof dat ze voor mijn eigen veiligheid dat topic op slot hebben gezet.)
Na 300 posts sluit het topic automatisch.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 2 november 2009 @ 00:07:52 #21
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74302328
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Na 300 posts sluit het topic automatisch.

Fok! Society deals with its own problems!
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74302367
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Cappy het volgende:

[..]

Fok! Society deals with its own problems!
De database problems!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 2 november 2009 @ 09:36:49 #23
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74306868
quote:
Op zondag 1 november 2009 07:47 schreef Spellmeista het volgende:
Ja, ik heb het ook meegemaakt. Heel kut is dat. Kreeg wel speciale krachten erna
Wat moet ik me bij die 'speciale krachten' voorstellen ?
zzz
  dinsdag 3 november 2009 @ 07:36:23 #24
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74339416
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wat moet ik me bij die 'speciale krachten' voorstellen ?
Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier. Voor "onzichtbare" god spelen. Bepaalde momenten "activeren" zodat het gevoelsniveau van de mensheid wordt geactiveerd waarna de "trap" verder wordt beklommen. Oplossen van "problemen" en het "regelen" van de voortgang. Ergens aan denken of iets zien waarna het een dag, een paar dagen of dezelfde dag aanwezig is in het nieuws. Keuzes maken m.b.t. beelden in je hoofd die precies hetzelfde zijn als een ander leven. Manipuleren van spreekgedrag van een persoon. Dat soort dingen moet je dan aan denken.

Verder moet je denken aan: het oordeel over de mensheid, het inluiden van een nieuw tijdperk, wraak(misschien ook wel), weersmanipulatie, creeëren van chaos, fout opsporing modus in het systeem, het "verliezen" van de kracht, het moment, systeem(de mensheid) opzetten, systeem laten crashen desnoods, ingang creeëren in het systeem voor een andere keer(backdoor), mensen bewust maken, mensen een uitgang bieden in het systeem, ondergrondse activiteiten modus, regeringen manipuleren, cure for cancer

..met als totaaldoel..

de waarheid laten zien.

Nu komt het hele eieren eten dat Led en zovelen mij niet geloven. Ik hoef er eigenlijk helemaal niks voor te doen om diegene te overtuigen. Het geloof wat nu niet is kan nog later komen. Mijn plan is om simpelweg een spiegel voor te houden. Met dit "plan" creeër ik op latere leeftijd een nieuw bewustzijn. Zodoende komt iedereen aan bod.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:14:09 #25
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74340411
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:36 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Het onbewust "manipuleren" van zaken die spelen op wereldniveau, landniveau en we zullen maar zeggen streek niveau. In zo'n stadium verkeren dat je in staat bent een wereld te creeëren op papier.
Ach natuurlijk, 6.794 miljard mensen op de wereld met tegenstrijdige belangen maar jij manipuleert zaken op wereldniveau.
Krek, dat had ik zelf wel kunnen bedenken natuurlijk.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')