abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74342339
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef Lord_of_the_String het volgende:
2 op de man aanvallen in 1 reactie, zonder nadenken, zonder nuance, zonder respect voor ziekte.. en maar van mij verwachten dat ik respect voor zo'n wereld heb?
De eerste is geen directe aanval. De tweede is een gevolg van hoe je in dit topic reageert. En wat heeft de wereld er mee te maken, ik ben toch maar 1 persoon?
quote:
Oh, en bovendien, ik denk dat ik heel aardig voor mijn omgeving ben geweest door mij vrijwillig te laten opnemen als ik het gevoel had dat het uit de hand ging lopen.Ik had er ook voor kunnen kiezen om iedereen die me tegenzat in elkaar te slaan, maar dat zit nou eenmaal niet in mijn aard.
Jeetje, wat een dooddoener...

Als ik niet zo aardig was dan zou ik iedereen in elkaar slaan. Ja duh, ik ook.
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:58:16 #27
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74363543
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:14 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ach natuurlijk, 6.794 miljard mensen op de wereld met tegenstrijdige belangen maar jij manipuleert zaken op wereldniveau.
Krek, dat had ik zelf wel kunnen bedenken natuurlijk.
Ja jij vraagt het..ik draai..

Vond mijn bericht van 7 uur 's ochtends toch wel duidelijk overkomen. Heb er een aantal keren naar gekeken en kreeg sterretjes in mijn ogen van plezier.

Dat jij nog in de ontkenningsfase zit is niet mijn probleem.
  woensdag 4 november 2009 @ 01:37:09 #28
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74372748
Als je zaken op wereldniveau manipuleert zou mij wegdenken uit het forum / je leven toch wel een eitje moeten zijn
zzz
  woensdag 4 november 2009 @ 01:38:34 #29
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74372758
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:37 schreef _Led_ het volgende:
Als je zaken op wereldniveau manipuleert zou mij wegdenken uit het forum / je leven toch wel een eitje moeten zijn
Micro Management is niet zijn ding lijkt me
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74372851
Wat een troll-TS
  woensdag 4 november 2009 @ 07:53:05 #31
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74374199
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:37 schreef _Led_ het volgende:
Teneerste die "kracht" die komt en hij gaat ook zo weer weg. Ik merk heel sterk dat ik er middenin zit op dat moment. Zal het ook niet ontkennen dat dat zo is. Vandaar dat ik beschreef in 2 post geleden.

Vervolgens pak jij er een zin uit die je niet aanstaat/die tegen je "denkwijze" ingaat en wil daar een discussie op doen losbarsten. Ik zeg alleen hoe het is/was. Nogmaals wat je verder erbij denkt interesseerd mij helemaal niets. Persoonlijk vind ik enige discussie wel leuk(ben ik hier nooit uit de weg gegaan) en zal dit in dit geval dan ook niet doen dus als je vragen hebt hierover zal ik ze beantwoorden.

Het gaat niet om het wegdenken van iemand. Persoonlijk gaat me dat te ver. Tevens vind ik dat geen oplossing. Het is ook niet toegestaan binnen deze krachten om iemand zomaar te doen verdwijnen van de aardbodem. Dat gebeurt zowiezo al door de tikkende klok des doods.

Manipuleren stond in dit aspect echter tussen aanhalingstekens, wat voor mij betekend dat je de betekenis ervan niet letterlijk moet nemen. Toch doe jij dat. Daarbij zei ik ook dat het onbewust gebeurt. Eventuele krachten die er door een soortgelijke situatie ontstaan zijn komen niet zomaar van de persoon zelf af. Deze zijn in mijn geval "gegeven" en zodoende komen en gaan ze. Je doet ermee wat je kan, desnoods geniet je ervan, "speel" je ermee en ontwikkel ze je(dat kan allemaal). Feit blijft dat jij je twijfels hebt en dat het boven je pet gaat dat zoiets kan. Nou hou je pet maar vast, het kan dus echt. In mijn geval was het een soort beschermingsmechanisme dat in werking trad toen de stront tegen de ventilator aanvloog. Ik heb daar zelf, naar mijn mening heel weinig over te zeggen gehad(ik liet me meevoeren). In de loop der jaren heb ik door de krachten zeer veel kennis verworven over vanalles en nog wat, voor mij is het niet de bedoeling om de gegeven kracht te tarten of er misbruik van te maken. In de verkeerde handen krijg je ook een "verkeerd" resultaat(in ieder geval een niet gewenste uitkomst).

Het leven is nooit een eitje geweest en dat zal het ook nooit worden. Met bepaalde krachten komt een grote verantwoordelijkheid en tevens zijn er zich dan andere problemen die zich voordoen. Vooralsnog heb ik een aangenaam leven en ervaar ik het misschien wel zo. Het is absoluut niet zo dat ik steeds denk: ohw die _Led_ maakt mijn leven zo zwaar..of die en die doet dat. Als ik een probleem/uitdaging heb dan ga ik hem aan(ik hou iig niet mijn bek). Vooralsnog beschouw ik jou niet als een uitdaging/probleem, maar eerder een waardevolle user in #truth die enigsinds open staat voor een discussie. Ik doe verder gewoon mijn dagelijkse ding, met zo nu en dan een stap naar die andere wereld.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:10:53 #32
31101 _Led_
pi_74375160
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:53 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Teneerste die "kracht" die komt en hij gaat ook zo weer weg.
Oh jah, tuurlijk, dat had ik zelf wel kunnen bedenken
quote:
Het is ook niet toegestaan binnen deze krachten om iemand zomaar te doen verdwijnen van de aardbodem.
Zit er een handboek bij ofzo ?
quote:
Manipuleren stond in dit aspect echter tussen aanhalingstekens, wat voor mij betekend dat je de betekenis ervan niet letterlijk moet nemen. Toch doe jij dat. Daarbij zei ik ook dat het onbewust gebeurt. Eventuele krachten die er door een soortgelijke situatie ontstaan zijn komen niet zomaar van de persoon zelf af. Deze zijn in mijn geval "gegeven" en zodoende komen en gaan ze. Je doet ermee wat je kan, desnoods geniet je ervan, "speel" je ermee en ontwikkel ze je(dat kan allemaal). Feit blijft dat jij je twijfels hebt en dat het boven je pet gaat dat zoiets kan. Nou hou je pet maar vast, het kan dus echt. In mijn geval was het een soort beschermingsmechanisme dat in werking trad toen de stront tegen de ventilator aanvloog. Ik heb daar zelf, naar mijn mening heel weinig over te zeggen gehad(ik liet me meevoeren).
Misschien is het duidelijker als je uitlegt wat je bedoelt met "zaken op wereldniveau manipuleren" ?
quote:
In de loop der jaren heb ik door de krachten zeer veel kennis verworven over vanalles en nog wat, voor mij is het niet de bedoeling om de gegeven kracht te tarten of er misbruik van te maken. In de verkeerde handen krijg je ook een "verkeerd" resultaat(in ieder geval een niet gewenste uitkomst).
"With great power comes great responsibility" enzo ? Leuke film, spiderman
quote:
Het leven is nooit een eitje geweest en dat zal het ook nooit worden. Met bepaalde krachten komt een grote verantwoordelijkheid en tevens zijn er zich dan andere problemen die zich voordoen. Vooralsnog heb ik een aangenaam leven en ervaar ik het misschien wel zo. Het is absoluut niet zo dat ik steeds denk: ohw die _Led_ maakt mijn leven zo zwaar..of die en die doet dat. Als ik een probleem/uitdaging heb dan ga ik hem aan(ik hou iig niet mijn bek). Vooralsnog beschouw ik jou niet als een uitdaging/probleem, maar eerder een waardevolle user in #truth die enigsinds open staat voor een discussie. Ik doe verder gewoon mijn dagelijkse ding, met zo nu en dan een stap naar die andere wereld.
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat nou voor me moet zien.
Trek je dan net als in de film een maillot aan en doe je een cape om ofzo ?
En wat zijn jouw speciale krachten dan precies ?
(Ik vind zelf Wolverine altijd heel gaaf)
zzz
  woensdag 4 november 2009 @ 14:31:43 #33
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74385282
Kan iemand eens samenvatting geven voor de leek, want ik begrijp er niks van.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 4 november 2009 @ 14:38:39 #34
31101 _Led_
pi_74385519
Als ik het goed begrijp is TS ooit lastig gevallen door een groep ("Organized stalking") en heeft ie daar speciale krachten aan over gehouden zoals de XMen.
zzz
  woensdag 4 november 2009 @ 14:42:42 #35
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74385676
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:38 schreef _Led_ het volgende:
Als ik het goed begrijp is TS ooit lastig gevallen door een groep ("Organized stalking") en heeft ie daar speciale krachten aan over gehouden zoals de XMen.
Een levende groep mensen? En dat zou dus de oorzaak van psychoses zijn?
6 eien
  woensdag 4 november 2009 @ 14:44:55 #36
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74385767
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:42 schreef Twizu het volgende:

[..]

Een levende groep mensen? En dat zou dus de oorzaak van psychoses zijn?
Nee hij was al niet "lekker" en toen ging de buitenwereld ook nog eens raar doen ( in hokje ) stoppen. Toen werd tie beter en is nu zelf de master of the Universe.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:46:55 #37
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74385830
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef Cappy het volgende:

[..]

Nee hij was al niet "lekker" en toen ging de buitenwereld ook nog eens raar doen ( in hokje ) stoppen. Toen werd tie beter en is nu zelf de master of the Universe.
Ah! Klinkt best logisch inderdaad
6 eien
pi_74390967
Raap me op!
  woensdag 4 november 2009 @ 18:39:14 #39
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74393734
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Oh jah, tuurlijk, dat had ik zelf wel kunnen bedenken
[..]
Het is niet vanzelfsprekend en kwa energie zou iemand er aan onder door kunnen gaan om dit constant te ervaren. Er zit een soort demper op. Je kunt bij een eerste kennismaking met deze "kracht" behoorlijk ontploffen om het zomaar te zeggen(of voor gek verklaard worden). Het grenst heel erg aan een psychose, athans het heeft alle kenmerken van een psychose, maar dat is het niet. Gevolgen van een eerste kennismaking met "the force" zouden bij vele misschien resulteren in een permanente beschadiging van de hersenen en niet meer terug kunnen keren uit "die wereld". Het is dus niet zo raar idd dat het komt en dat het gaat. Het is simpelweg een bescherming voor jezelf, maar ook voor anderen. Zo kan er een punt komen dat je "de kracht" wil tarten of desgewenst gaat gebruiken om een bepaald resultaat te forceren. De kracht "vervliegt" dan en komt op een door, haar geplande tijd terug(de kracht van het lot). Medicijngebruik zoals antipsychotica resulteert in een neutraal gevoel wat te vergelijken is met een constante lijn. Het niet gebruiken van medicijnen resulteert in een toename van de fluctuatie.
quote:
Zit er een handboek bij ofzo ?
[..]
Ja, het boek to c or not to c. Het boek is inmiddels versnipperd. De regels die maak je zelf. Jij krijgt dus die kracht (in dit geval ik) en met alle normen en waarden die je hebt schrijf je het boek. Daarin creeër je de wereld. Dat en zoveel dingen. Ik zou hier eindeloos over door kunnen gaan.
quote:
Misschien is het duidelijker als je uitlegt wat je bedoelt met "zaken op wereldniveau manipuleren" ?
Ik zou het beschrijven als een onzichtbare kracht die voor sommige wel zichtbaar is. Andere voelen de kracht en sommige zijn er juist uitermate goed tegen "bestand". Het toelaten is een ander verhaal. Manipuleren/veranderen vanaf een afstand. Als ik een vlinder in Egypte uit de lucht sla, of deze klappert anders met haar vleugels(the butterfly effect) hoe zeer veranderd dan de wereld? Die verandering die we allemaal in een zekere zin om ons heen hebben en uitstralen kan heel ver gaan blijkbaar.
quote:
[..]
"With great power comes great responsibility" enzo ? Leuke film, spiderman
[..]

Ja, kijk we denken hetzelfde. Nu komen we ergens. Noem "the force, de kracht" het al. De bron is heel kneedbaar.
quote:
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat nou voor me moet zien.
Trek je dan net als in de film een maillot aan en doe je een cape om ofzo ?
Ik aai iig geen visjes
quote:
En wat zijn jouw speciale krachten dan precies ?
(Ik vind zelf Wolverine altijd heel gaaf)
Ik verwijs naar post 2. Ik ga het niet nogmaals herhalen. Ik zou zeggen, lees ff terug.

Daarbij komt ik ben niet de TS. Dit is simpelweg een quote uit een gesloten topic en dit topic was een navolging daarop. Dus ik wijs je ff op de feiten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spellmeista op 04-11-2009 18:47:36 ]
pi_74399088
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Spellmeista het volgende:
Daarbij komt ik ben niet de TS. Dit is simpelweg een quote uit een gesloten topic en dit topic was een navolging daarop. Dus ik wijs je ff op de feiten.

Lees dit even.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:31:06 #41
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_74403922
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Lees dit even.
Hey mister smarty pants:
quote:
TS staat voor Topic Starter. Deze afkorting wordt vaak gebruikt in posts op het forum om de starter van het topic mee aan te duiden

• topicstarter van het eerste onderwerp en de start van het topic mbt tot het onderwerp

Ik heb het topic(onderwerp) niet gestart! Het onderwerp was al gestart. Dus in dit geval was/ben ik geen TS

ga nu maar lekker slapen met je loze opmerkingen.
  •   woensdag 4 november 2009 @ 22:34:09 #42
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74404034
    quote:
    van fok: woensdag 4 november 2009 @ 01:37
    zat je nachtdienst er weer op L.E.D.?
    pi_74404141
    Ik ben een groepstalker, is dit het topic waar we nieuwe slachtoffers zoeken?
      woensdag 4 november 2009 @ 22:37:54 #44
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_74404199
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef slaapvaak het volgende:
    Ik ben een groepstalker, is dit het topic waar we nieuwe slachtoffers zoeken?
    Neeh het topic waarmee we jou doen verdwijnen:
    **88***kazaam**abra--tjakke*tjakkeTSJOE**88**
      donderdag 5 november 2009 @ 09:26:38 #45
    31101 _Led_
    pi_74410405
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Het is niet vanzelfsprekend en kwa energie zou iemand er aan onder door kunnen gaan om dit constant te ervaren. Er zit een soort demper op. Je kunt bij een eerste kennismaking met deze "kracht" behoorlijk ontploffen om het zomaar te zeggen(of voor gek verklaard worden). Het grenst heel erg aan een psychose, athans het heeft alle kenmerken van een psychose, maar dat is het niet.
    Aha, zit dat zo. Het lijkt er dus op maar is natuurlijk iets anders.
    Grappig is dat veel andere psychoten dat over zichzelf ook zeggen - bij hun is het wel echt.
    Maar bij jou zit dat natuurlijk heel anders, bij jou is het wel echt
    quote:
    Gevolgen van een eerste kennismaking met "the force" zouden bij vele misschien resulteren in een permanente beschadiging van de hersenen en niet meer terug kunnen keren uit "die wereld". Het is dus niet zo raar idd dat het komt en dat het gaat. Het is simpelweg een bescherming voor jezelf, maar ook voor anderen. Zo kan er een punt komen dat je "de kracht" wil tarten of desgewenst gaat gebruiken om een bepaald resultaat te forceren. De kracht "vervliegt" dan en komt op een door, haar geplande tijd terug(de kracht van het lot). Medicijngebruik zoals antipsychotica resulteert in een neutraal gevoel wat te vergelijken is met een constante lijn. Het niet gebruiken van medicijnen resulteert in een toename van de fluctuatie.
    Interessant !
    quote:
    Ja, het boek to c or not to c. Het boek is inmiddels versnipperd. De regels die maak je zelf. Jij krijgt dus die kracht (in dit geval ik) en met alle normen en waarden die je hebt schrijf je het boek. Daarin creeër je de wereld. Dat en zoveel dingen. Ik zou hier eindeloos over door kunnen gaan.
    Nou ik vind het niet erg als je er wat meer over vertelt hoor ! Dat geeft me een beetje inzicht in iemand die vanaf thuis de hele wereld bestuurt.
    quote:
    Ik zou het beschrijven als een onzichtbare kracht die voor sommige wel zichtbaar is. Andere voelen de kracht en sommige zijn er juist uitermate goed tegen "bestand". Het toelaten is een ander verhaal. Manipuleren/veranderen vanaf een afstand. Als ik een vlinder in Egypte uit de lucht sla, of deze klappert anders met haar vleugels(the butterfly effect) hoe zeer veranderd dan de wereld? Die verandering die we allemaal in een zekere zin om ons heen hebben en uitstralen kan heel ver gaan blijkbaar.
    Tjongejonge, ik zie dat je er goed over nagedacht hebt
    quote:
    Ja, kijk we denken hetzelfde. Nu komen we ergens. Noem "the force, de kracht" het al. De bron is heel kneedbaar.
    Ik vind het fascinerend, jij bent dus eigenlijk een soort God.
    Alles wat ons overkomt ligt in de genade van jouw goedheid !

Maareh, misschien moet je het eens opschrijven als script voor een fantasy-film ofzo !
    Want als iemand zou denken dat je serieus bent zou ie de indruk krijgen dat je echt compleet mesjogge bent,
    een ventje wat thuis achter z'n computer zit met het waanidee dat ie invloed over de hele wereld heeft terwijl z'n invloed niet verder gaat dan een forum en het bakkie chips op z'n bureau.
    zzz
    pi_74410546
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Hey mister smarty pants:
    [..]

• topicstarter van het eerste onderwerp en de start van het topic mbt tot het onderwerp

Ik heb het topic(onderwerp) niet gestart! Het onderwerp was al gestart. Dus in dit geval was/ben ik geen TS

ga nu maar lekker slapen met je loze opmerkingen.
  • Dus... Wie heeft er dan op het "nieuw topic"-knopje gedrukt? Het onderbewuste wezen dat tijdelijk de macht over je lichaam overnam?

TS = De persoon die een topic opent en een discussie begint. Of dat nou in de vorm van een zelfgeschreven tekst of een gejatte tekst geschiedt boeit weinig.
    pi_74421887
    Een eigenschap van psychoses is dat er vaak een waanidee blijft hangen als de psychose over is. Je kunt stellen dat de psychose een permanente hersenbeschadiging aanbrengt (MRI-scans laten hetzelfde zien).

Spellmeista, hoe weet jij zo zeker dat jouw realiteit dezelfde is als waarin de rest van de mensheid leeft? Hoe weet jij dat jouw denkbeelden niet een creatie van je eigen geest zijn?
    Extremistisch gematigd.
    pi_74426247
    Het ligt hier wel heel duidelijk op een presenteerblaadje:

ik lees over group stalking en de wereld beinvloeden.

wikipedia: Schizofrenie
    quote:
    Enkele symptomen die zich kunnen voordoen tijdens een psychose of waan

* Denken achtervolgd te worden.
    * Denken groot en machtig te zijn (bv Jezus of een president) en denken een belangrijke rol te vervullen te hebben in de wereld.
      donderdag 5 november 2009 @ 17:27:54 #49
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_74426288
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Prst_ het volgende:
    Het ligt hier wel heel duidelijk op een presenteerblaadje:

ik lees over group stalking en de wereld beinvloeden.

wikipedia: Schizofrenie
    [..]

Zoiets heb ik ook. Schizofrenie komt overigens meer voor dan mensen denken (en is ook niet erg om te hebben).
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
    pi_74426732
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ook. Schizofrenie komt overigens meer voor dan mensen denken (en is ook niet erg om te hebben).
    volgens mij doel jij op (volgens mij) psychopathische hersenen. Ik kan even geen onderzoek vinden waaruit blijkt dat een groot deel van de mensen psychopatische hersenen heeft, dus ik kan het mis hebben. Schizofrenie is het in ieder geval niet.
    Schizofrenie wordt gekenmerkt door een aantal zaken die wél erg zijn om te hebben.

edit: van wiki over de DSM IV criteria
    quote:
    * A. Kenmerkende symptomen: Twee of meer van de onderstaande symptomen die ieder optreden gedurende een significante tijdsduur in een periode van een maand (of minder bij succesvolle behandeling):

1. Wanen
    2. Hallucinaties
    3. Gedesorganiseerde spraak (bijvoorbeeld ontsporend of onsamenhangend)
    4. Ernstig gedesorganiseerd of catatoon gedrag
    5. Negatieve symptomen, bijvoorbeeld afgevlakt affect, alogie of avolitie

NB: Er is slechts één symptoom uit categorie A vereist als de wanen bizar zijn, als de hallucinaties doorlopend commentaar geven op het gedrag of de gedachten van de persoon of als twee of meer stemmen met elkaar spreken.
    Negatieve symptomen zijn symptomen waarbij zaken die een "gezond" mens wel heeft wegvallen.

[ Bericht 26% gewijzigd door P8 op 05-11-2009 17:47:01 ]
    Extremistisch gematigd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')