OPNE JE OGEN!!quote:
Wat wil je nu hiermee zeggen ? Je zegt hier NIKS.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Gray het volgende:
Ik wilde gaan posten dat het mij opvalt dat samenzwering-gelovigen vaak zo emotioneel betrokken zijn. Dat deze emoties vaak een grote rol spelen bij het beoordelen van informatie en het aanbrengen van argumenten.
Dit moest ik natuurlijk wel met argumenten staven. Ik keek op de vorige pagina om het topic enigszins te volgen en was blij verrast dat salvad0r mijn punten 1 voor 1 illustreerde.
Bedankt daarvoor.
Dat gebeurt in ieder BNW-topic tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef tinoz het volgende:
mijn hele topic is kappot gebaggerd, als dat jullie bedoeling was , nou , dan is het goed gelukt
Nog nergensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:36 schreef tinoz het volgende:
waar kan ik het officiële BNW - fokkers petitie topic vinden waar ik mijn sympathie kan uiten ?
Nee, dat heb ik persoonlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nog nergens![]()
Ik heb al 2 topics gemaakt om onderwerpen te verplaatsen naar een eigen topic, maar er ontstaan steeds nieuwe off-topic onderwerpen...
Dan maar weer terug gaan naar de manipulatie nu?
Hebben mensen hier het idee hier dat ze in het persoonlijke leven worden gemanipuleerd of in de gaten worden gehouden, specifiek op jou gericht?
Tja, ik wil eens horen van iemand die dat wel heeft. Is het een kwestie van paranoia of realiteit. En is het realiteit, wat zouden dan de motieven van de observanten kunnen zijn?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik persoonlijk helemaal niet.
Dan moet je even op TRU kijken, Daar is een topic over groupsstalking. Is toevallig vandaag weer op gepost sinds lange tijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, ik wil eens horen van iemand die dat wel heeft. Is het een kwestie van paranoia of realiteit. En is het realiteit, wat zouden dan de motieven van de observanten kunnen zijn?
sorryquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef tinoz het volgende:
mijn hele topic is kappot gebaggerd, als dat jullie bedoeling was , nou , dan is het goed gelukt
Wat verwacht je dan met zo'n OP?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef tinoz het volgende:
Als je het nog een keer doorleest, puur op de beredenering gericht en niet op het gevoel dat mijn post bij je doet ontstaan, dan zie je een duidelijk uiteengezette stelling met een verwijzing naar voorbeelden waarop de stelling geïnspireerd is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wat wil je nu hiermee zeggen ? Je zegt hier NIKS.
Een waarheid is een waarheid, als de waarheid met emoties wordt verteld, blijft het nog steeds een waarheid.
En nou wil ik graag jouw argumenten lezen.
Een stelling is een bewering die ontstaat uit bewijs en niet uit inspiratie d.m.v. voorbeelden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je het nog een keer doorleest, puur op de beredenering gericht en niet op het gevoel dat mijn post bij je doet ontstaan, dan zie je een duidelijk uiteengezette stelling met een verwijzing naar voorbeelden waarop de stelling geïnspireerd is.
Ik schreef toch dat jij NIKS schreef ?.quote:Ik heb geen verdere argumenten aangedragen, omdat dat in deze context niet nodig is.
Je maakt nog steeds niet duidelijk waarom de reeks voorbeelden onwaarheden bevatten; Je schreef dat ze emotioneel beladen waren en dat alleen DAAROM deze voorbeelden volgens jou onjuist waren.quote:De argumenten zijn in dit geval de voorbeelden waarover ik sprak; de serie voorgaande posts. Ik ben blij dat je het met deze reactie nog extra duidelijk maakt. Exact de reactie die ik verwachtte. En dat is nou hoe eenvoudig het is bepaalde groepen mensen te manipuleren.
Ja, dat begrijp ik ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:00 schreef ToT het volgende:
Nou volgens mij bedoelt Gray dat als er iets negatiefs over Bigpharma / de overheid / wat dan ook op een klokkenluidersite staat, dat emotioneel betrokken mensen het eerder voor waarheid aannemen dan mensen die neutraal tegenover het onderwerp staan.
Ja, ALS het waar is ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook.
Maar ALS een bewering waar is ook al is het emotioneel beweerd, dan blijft het nog steeds een waarheid.
Capito ?![]()
En dat is wat ik schreef, zo is het maar net ....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |