abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85165037
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:06 schreef oompaloompa het volgende:
oompaloompanics :D
OPNE JE OGEN!!
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85177746
Ik wilde gaan posten dat het mij opvalt dat samenzwering-gelovigen vaak zo emotioneel betrokken zijn. Dat deze emoties vaak een grote rol spelen bij het beoordelen van informatie en het aanbrengen van argumenten.

Dit moest ik natuurlijk wel met argumenten staven. Ik keek op de vorige pagina om het topic enigszins te volgen en was blij verrast dat salvad0r mijn punten 1 voor 1 illustreerde.

Bedankt daarvoor. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Gray op 12-08-2010 10:58:58 (typo) ]
pi_85199654
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Gray het volgende:
Ik wilde gaan posten dat het mij opvalt dat samenzwering-gelovigen vaak zo emotioneel betrokken zijn. Dat deze emoties vaak een grote rol spelen bij het beoordelen van informatie en het aanbrengen van argumenten.

Dit moest ik natuurlijk wel met argumenten staven. Ik keek op de vorige pagina om het topic enigszins te volgen en was blij verrast dat salvad0r mijn punten 1 voor 1 illustreerde.

Bedankt daarvoor. ;)
Wat wil je nu hiermee zeggen ? Je zegt hier NIKS.

Een waarheid is een waarheid, als de waarheid met emoties wordt verteld, blijft het nog steeds een waarheid.

En nou wil ik graag jouw argumenten lezen.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:32:48 #129
151199 tinoz
Alter Reality
pi_85201927
mijn hele topic is kappot gebaggerd, als dat jullie bedoeling was , nou , dan is het goed gelukt :(
Save Us From Fashion !
pi_85202389
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef tinoz het volgende:
mijn hele topic is kappot gebaggerd, als dat jullie bedoeling was , nou , dan is het goed gelukt :(
Dat gebeurt in ieder BNW-topic tegenwoordig.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:36:22 #131
151199 tinoz
Alter Reality
pi_85208131
waar kan ik het officiële BNW - fokkers petitie topic vinden waar ik mijn sympathie kan uiten ? :+
Save Us From Fashion !
pi_85208266
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:36 schreef tinoz het volgende:
waar kan ik het officiële BNW - fokkers petitie topic vinden waar ik mijn sympathie kan uiten ? :+
Nog nergens :P

Ik heb al 2 topics gemaakt om onderwerpen te verplaatsen naar een eigen topic, maar er ontstaan steeds nieuwe off-topic onderwerpen...

Dan maar weer terug gaan naar de manipulatie nu?

Hebben mensen hier het idee hier dat ze in het persoonlijke leven worden gemanipuleerd of in de gaten worden gehouden, specifiek op jou gericht?
pi_85209024
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Nog nergens :P

Ik heb al 2 topics gemaakt om onderwerpen te verplaatsen naar een eigen topic, maar er ontstaan steeds nieuwe off-topic onderwerpen...

Dan maar weer terug gaan naar de manipulatie nu?

Hebben mensen hier het idee hier dat ze in het persoonlijke leven worden gemanipuleerd of in de gaten worden gehouden, specifiek op jou gericht?
Nee, dat heb ik persoonlijk helemaal niet.
pi_85209112
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik persoonlijk helemaal niet.
Tja, ik wil eens horen van iemand die dat wel heeft. Is het een kwestie van paranoia of realiteit. En is het realiteit, wat zouden dan de motieven van de observanten kunnen zijn?
pi_85209414
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Tja, ik wil eens horen van iemand die dat wel heeft. Is het een kwestie van paranoia of realiteit. En is het realiteit, wat zouden dan de motieven van de observanten kunnen zijn?
Dan moet je even op TRU kijken, Daar is een topic over groupsstalking. Is toevallig vandaag weer op gepost sinds lange tijd.
pi_85210762
quote:
sorry :{
pi_85212091
quote:
Wat verwacht je dan met zo'n OP? :')

Je verdere posts waren hartstikke goed, maar met zo'n OP kun je echt alle kanten op.
pi_85217324
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wat wil je nu hiermee zeggen ? Je zegt hier NIKS.

Een waarheid is een waarheid, als de waarheid met emoties wordt verteld, blijft het nog steeds een waarheid.

En nou wil ik graag jouw argumenten lezen.
Als je het nog een keer doorleest, puur op de beredenering gericht en niet op het gevoel dat mijn post bij je doet ontstaan, dan zie je een duidelijk uiteengezette stelling met een verwijzing naar voorbeelden waarop de stelling geïnspireerd is.

Ik heb geen verdere argumenten aangedragen, omdat dat in deze context niet nodig is. De argumenten zijn in dit geval de voorbeelden waarover ik sprak; de serie voorgaande posts. Ik ben blij dat je het met deze reactie nog extra duidelijk maakt. Exact de reactie die ik verwachtte. En dat is nou hoe eenvoudig het is bepaalde groepen mensen te manipuleren. ^O^
pi_85244969
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 03:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je het nog een keer doorleest, puur op de beredenering gericht en niet op het gevoel dat mijn post bij je doet ontstaan, dan zie je een duidelijk uiteengezette stelling met een verwijzing naar voorbeelden waarop de stelling geïnspireerd is.
Een stelling is een bewering die ontstaat uit bewijs en niet uit inspiratie d.m.v. voorbeelden.
Je gebruikt verkeerde terminologie en jouw logica snijdt geen hout.

quote:
Ik heb geen verdere argumenten aangedragen, omdat dat in deze context niet nodig is.
Ik schreef toch dat jij NIKS schreef ?.

quote:
De argumenten zijn in dit geval de voorbeelden waarover ik sprak; de serie voorgaande posts. Ik ben blij dat je het met deze reactie nog extra duidelijk maakt. Exact de reactie die ik verwachtte. En dat is nou hoe eenvoudig het is bepaalde groepen mensen te manipuleren. ^O^
Je maakt nog steeds niet duidelijk waarom de reeks voorbeelden onwaarheden bevatten; Je schreef dat ze emotioneel beladen waren en dat alleen DAAROM deze voorbeelden volgens jou onjuist waren.

Alsof ik niet zie dat Salvador emotioneel geladen posts schrijft, ja; maar ik kijk en lees verder dan die emoties.
pi_85247146
Nou volgens mij bedoelt Gray dat als er iets negatiefs over Bigpharma / de overheid / wat dan ook op een klokkenluidersite staat, dat emotioneel betrokken mensen het eerder voor waarheid aannemen dan mensen die neutraal tegenover het onderwerp staan. :)
pi_85247223
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:00 schreef ToT het volgende:
Nou volgens mij bedoelt Gray dat als er iets negatiefs over Bigpharma / de overheid / wat dan ook op een klokkenluidersite staat, dat emotioneel betrokken mensen het eerder voor waarheid aannemen dan mensen die neutraal tegenover het onderwerp staan. :)
Ja, dat begrijp ik ook.

Maar ALS een bewering waar is ook al is het emotioneel beweerd, dan blijft het nog steeds een waarheid.

Capito ? 8-)
pi_85247376
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:02 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik ook.

Maar ALS een bewering waar is ook al is het emotioneel beweerd, dan blijft het nog steeds een waarheid.

Capito ? 8-)
Ja, ALS het waar is ja! :)
pi_85247562
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja, ALS het waar is ja! :)
En dat is wat ik schreef, zo is het maar net .... :7

gelukkig, intelligente mods bestaan echt.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')