Afwachten dan maar he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als zich nu meer stalkers van Led gaan melden
Ik ben er alquote:
Hoi JoepiePoepie, alles goed?quote:
I'm out of here, dit wordt me te creepyquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoi JoepiePoepie, alles goed?
He mediaconsument, waarom moet jij ook altijd het feestje verziekenquote:
"There, we fixed that".quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
He mediaconsument, waarom moet jij ook altijd het feestje verzieken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"There, we fixed that".
+1 voor groepsstalking !
Die post betreffend dit onderwerp, even verplaatst vanuit BNW.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Tja, ik wil eens horen van iemand die dat wel heeft. Is het een kwestie van paranoia of realiteit. En is het realiteit, wat zouden dan de motieven van de observanten kunnen zijn?
Als je denkt hier last van te hebben dan is dit topic wel de laatste plek waar je je in wilt begeven, tenzij je er op kickt om voor gek te worden versleten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef sientelo het volgende:
ja maar gaat erover dat er meer mensen meemaken wat ik meemaak...
Wat maak je mee? Vertel daar eens over.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef sientelo het volgende:
ja maar gaat erover dat er meer mensen meemaken wat ik meemaak...
Wie wordt waar voor gek versleten? Mods doen prima hun werk.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Als je denkt hier last van te hebben dan is dit topic wel de laatste plek waar je je in wilt begeven, tenzij je er op kickt om voor gek te worden versleten.
Die zijn er al hoor. Inrichtingen zijn immers al in ruime mate aanwezig. Maar daar moet je TS niet in willen hebben want hij functioneert naar behoren op zijn dorp.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef sientelo het volgende:
ach ja hier bespreken heeft inderdaad geen zin...
het zou fijn zijn als er een opvang voor komt...
mensen die je hiermee kunnen helpen...
Ja, natuurlijk. Laten we het daar maar op houden hè.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef sientelo het volgende:
ow die ja dat verhaal heb ik gelezen dit ts is iemand anders hoor.. en je hebt hier een ts en ts qoute ook nog weer iemand anders maar geen van beiden is die meneer die je bedoeld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |