SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Gelukkig, ik was al bang dat ik heel lang de enige deelnemer aan dit topic zou zijnquote:
Ik zal schrijven wat ik weet, of het 100% geldt voor jouw studie dit jaar weet ik niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef LastRequest het volgende:
Lieve mensen, ik heb een vraag.
Ik vraag me af wat er gebeurt wanneer ik deze week een tentamen niet haal.. Ik heb helemaal geen uitleg gehad ofzo, qua herkansingen en dat soort dingen. Ik volg nu bijvoorbeeld een vak "Inleiding in de Communicatiewetenschap".. Kan ik ergens vinden wat er gebeurt als ik dat vak niet haal? Moet ik dan in augustus herkansen? Moet ik het vak volgend jaar opnieuw doen? Tis maar hypothetisch maar ik vraag het me ineens af.
Waarschijnlijk verschilt het per opleiding maar misschien is er toevallig iemand die het weet, of die weet waar ik het kan vinden..
Qua maximaal drie kansen: volgens mij bestaat dat niet. Er bestaat wel een regel in het OER (Onderwijs en Examen Reglement) dat je na drie pogingen en drie keer zakken contact op moet nemen met de docent betreffende een plan van aanpak (zo staat dat in elk geval bij pedagogiek beschreven). Punt is dat voor zover ik weet, docenten daar amper van weten en er niets mee doen. Pas als je het zes keer ofzo maakt, komt er misschien stront aan de knikker. Maar als je het een beetje voorbereid, hoef je zelfs op de uni niet voor een tentamen te zakken na drie pogingen. Bij pedagogiek werd nergens naar gekeken, of je nou poging 1 of poging 6 deed. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar bij CW veel strikter in zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef LastRequest het volgende:
Hmm laat maar heb al iets meer info gevonden.. mag maximaal 3 keer hetzelfde tentamen doen.. En verder ga ik toch maar eens ergens informeren want ik snap er niet zoveel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door PietjePuk007 op 01-11-2009 11:09:06 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik doe ze wel hoor! Ik heb er maar 2 en ik ben hard aan het werkquote:Op zondag 1 november 2009 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom concentreer je je niet op 1 of enkele tentamens? Je moet toch ergens aan af willen meten of je 't niveau aankan? Straks haal je ze niet, omdat je slecht geleerd hebt. Ben je na een tentamenperiode nog niks wijzer.
Geen oefenopgaven, wel 2 opdrachten per week in moeten leveren en die zijn allemaal in 1x goedgekeurd.. dus op zich kan ik het allemaal wel aanquote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
Heb je geen oefenopgaven gehad? Of inleveropdrachten, casussen? Vragen uit 't boek? Ze komen meestal niet 'zomaar' met iets totaal willekeurigs.
Zonder die wijsheid blijf je niet lang in leven!quote:
En uiteindelijk toch gewoon een WO-diploma krijgen hèquote:Op zondag 1 november 2009 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Behalve als je pedagogiek trouwens, dan krijg je die basale vragen zelfs in MCvorm.
Terwijl het eigenlijk gewoon een beetje een beroepsopleiding!quote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En uiteindelijk toch gewoon een WO-diploma krijgen hè.
ik heb nog wel eens goede tipsquote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder die wijsheid blijf je niet lang in leven!
...is?quote:Op zondag 1 november 2009 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk gewoon een beetje een beroepsopleiding!
Daar is het HBO voor met diploma, geen W.O.! Nog even en je gaat beweren dat rechten ook een W.O. studie is!quote:
Welke van de drie?quote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef SLP_ het volgende:
Ja en jouw studie is natuurlijk wel een échte W.O. studie?
Ik had nergens last vanquote:Op zondag 1 november 2009 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
ik begrijp dat er een vuig hotlink plaatje stond? excuus
Môgguhquote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de webdisk ontdekt van de ru, ideaal
Is dat tegenwoordig om 22.00u al? Voorheen was het altijd middernacht, minder kans dat de server plat gingquote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en voor de sporters: vanavond 22.00uur kun je je weer inschrijven voor cursussen
Ik heb al een paar periodes geen cursussen meer gedaan, dus nogal wiedes dat ik het niet weetquote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
yup.snel he?
nou ja, vind meestal alles via mijn mail wel terug, maar wilde nu toch wel een handige backup hebben voor alles wat ik schrijf, dus net even mijn hele opleidingsmap daar in geflikkerd
en ja, 10 uur al, is nu de 3e keer geloof ik dat het zo vroeg is
Ja dat is fijn! Is dat nog steeds 1 GB eik?quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de webdisk ontdekt van de ru, ideaal
oh, dequote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb al een paar periodes geen cursussen meer gedaan, dus nogal wiedes dat ik het niet weet
Ik had liever twee uur 's nachtsquote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, desloeg vooral op het feit dat het kut is dat het om 22.00 uur is hoor
Ik vind cursussen op dit moment niet eens belangrijk, laat staan die relaxte tijdquote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het belangrijk om op een relaxte tijd te kunnen cursussen
ga met ons mee tennissenquote:Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef Mikkie het volgende:
Al krijg ik nu toch wel jeuk om te kijken of er niet toevallig een cursus is die ik zou kunnen doen. Squash of tennis ofzo...
1 keer per week jaquote:Op zondag 1 november 2009 19:12 schreef LastRequest het volgende:
Hoe werkt dat allemaal?
Voor hoe lang zijn cursussen? En is het dan 1x per week ofzo?
Ik heb pas net een sportkaart en ik weet niks
Echt waar dat hele instroomgebeuren... dan mis je dus alles op die uni. Ik weet niet waar alles is, ik weet niet hoe alles werkt en ik heb al helemaal geen flauw idee waar ik naar toe moet voor informatie
Wie zijn 'wij' en wanneer gaan jullie tennissen dan? Ik kan er echt helemaal geen drol van, ben meer een C-tje denk ikquote:Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga met ons mee tennissenwij gaan Tennis B doen
euh.. 'die blonde'quote:Op zondag 1 november 2009 19:39 schreef morgane het volgende:
Ik heb A gedaan en kon er werkelijk helemaal niks vanvooral goed mikken was een ramp. En serveren! Maar het is wel heeel leuk
welke docent hadden jullie?
Dat laat mijn rooster/huiswerk helaas niet toe deze periodequote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij overigens weer tennissen morgane?
Je vergeet een punt aan het einde van de zin.quote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef SLP_ het volgende:
Brr, ik heb morgen de beruchte spellings- en grammatica toets voor Nederlands
Ojaquote:Op zondag 1 november 2009 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je vergeet een punt aan het einde van de zin.
Matig. Zeer matig. Wel even een lekker weekend gehad bij mijn vriendin, niet thuis. Ma heeft 1 goede dag gehad hoorde ik, vandaag weinig heldere momenten. Wel is een vriend van mij langs geweest met een bloemetje toen ze net even wakker wasquote:Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hey, hoe is het met jou? en je mams?
da's mooi klote!quote:Op zondag 1 november 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Matig. Zeer matig. Wel even een lekker weekend gehad bij mijn vriendin, niet thuis. Ma heeft 1 goede dag gehad hoorde ik, vandaag weinig heldere momenten. Wel is een vriend van mij langs geweest met een bloemetje toen ze net even wakker wasVond ik fijn, dat hij dat gedaan heeft.
Mam takelt echt hard af.. heeft nu een morfinepomp tegen de pijn. We moeten nu bijna gaan kijken van wanneer laten we dit nou stoppenMeer pijn en pijn, ergens houdt het op
Geschiedenis van het Denken ging heel goed, British Literature ging ook wel ok en American History weet ik zo net nog niet...dat blijven rottentamens, maar als ik 'm deze keer niet haal moet ik het vak overnieuw doen en heb ik al die )&%# essays voor niks geschrevenquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
hoe gingen je tentamens?
ik had er maar 1, omdat ik in Rome zatquote:Op maandag 2 november 2009 08:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Geschiedenis van het Denken ging heel goed, British Literature ging ook wel ok en American History weet ik zo net nog niet...dat blijven rottentamens, maar als ik 'm deze keer niet haal moet ik het vak overnieuw doen en heb ik al die )&%# essays voor niks geschreven![]()
hoe ging het bij jou? Had je er een heleboel of was het goed te doen?
Coolquote:Op maandag 2 november 2009 08:39 schreef morgane het volgende:
leukkkvrijdag naar The Sheer geweest, zaterdag lekker gewerkt en 's avonds met mn vriend en zn vader en vriendin naar 1 of ander fout bokbierfestival in Veenendaal
en toen ik terugkwam hadden mn ouders stiekem mijn nieuwe bed in elkaar gezet
War heb jij gedaan dit weekend?
Antwerpen is ook wel leuk, maar wel grauwer vind ik. Heb begin van dit jaar 1 dag Antwerpen en 1 dag Brugge gedaan. Bruggequote:Op maandag 2 november 2009 09:17 schreef morgane het volgende:
Klinkt goed!! Stripmuseum lijkt me ook leuk ja. Moet ook weer een keer naar Brusselmaar eerst in de kerstvakantie een paar daagjes Antwerpen.
Mja, vooral zo'n broodje hamburger maakt het vaak duur, daar vragen ze makkelijk drie euro of 3,50 voor ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 07:24 schreef ScarFace- het volgende:
Was een duur patatje gisteren, ¤5,60 voor patat met en broodje hamburgerbij Vuurens.
Hee, dat ken ikquote:Op maandag 2 november 2009 09:21 schreef LastRequest het volgende:
Wekker zetten zodat je om 9 uur in de UB bent en vervolgens om 9:15 wakker worden = fail
Ja hier exact hetzelfde dusquote:Op maandag 2 november 2009 09:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, dat ken ik. Ik had de wekker om acht uur, één keer gesnoozed, en kennelijk daarna uitgezet
Je hebt toch niet stiekem gesport he Hosti?quote:Op maandag 2 november 2009 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
en dan niet eens te beginnen over de stijfheid in al me ledematen.
*boks*quote:Op maandag 2 november 2009 09:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja hier exact hetzelfde dus
*boks*
Haha herkenbaar, ik ben ook nooit ziek, of iig nooit erg genoeg om thuis te blijven.quote:Op maandag 2 november 2009 09:48 schreef Mikkie het volgende:
In je hoofd... of echt?
Het lijkt me serieus ook wel chill om eens een keer ziek te zijn. Dan niet zo dat je er fysiek heel veel last van hebt, maar wel zodanig dat je thuis kan blijven. Gewoon een dagje aanklungelen, beetje tv kijken enzo. Ik heb dat echt nooit... laatste keer 'ziek' ben ik een dagje thuis gehouden door m'n moeder, dat was op de basisschool.
Ik heb het idee dat jij juist heel vaak zegt dat je niet lekker bentquote:Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, ik ben ook nooit ziek, of iig nooit erg genoeg om thuis te blijven.
Ik ga dus maar eens naar school
Bijkomstig voordeel, veel neuten = ziek worden, nu je het toch zo graag wiltquote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik liep net naar buiten, stond de hele keuken vol met spullen. Blijkt dat de drugsdealende huisgenoot woonruimte heeft gevonden ongeveer een km verderop.
Daar neem ik een neut op vanavond
zomg!!quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een Hockeycursus op de uni
je moet gaan basketballen, ik was zaterdag bij t gymnasion, en liep door het vrouwenbasketball heenquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een Hockeycursus op de uni
Volgens mij zat ik toen in groep 7/8, dus dat zal 1998 of 1999 geweest zijn denk ikquote:Op maandag 2 november 2009 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan 'm helemaal meezingen
uit welk jaar is dat liedje eiks?
Wat voor stage had je dan dat je plaatjes mocht draaien?quote:Op maandag 2 november 2009 12:51 schreef royjn het volgende:
Wat voel ik me weer een ouwe lul hier haha
Bij mij ookquote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
de achterrgond van mijn eigen posts is overigens ook blauwdie van de TS geel
Jij meisjequote:Op maandag 2 november 2009 13:42 schreef Dupje het volgende:
Mijn eigen posts zijn roze, en die van de TS groen
yup. Is leuk, dat zwemmen. Volgend jaar ga ik ook weer, als ik meer tijd hebquote:Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef Californium het volgende:
zo Fitness introductie op 22 jan
En deze periode ingeschreven voor ZwemmenDat is toch in zwembad oost bij de AH daar?
ja, maar wel met verschillende niveaus geloof ikquote:
Ahquote:Op maandag 2 november 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar wel met verschillende niveaus geloof ik
dus echt tempo enzo voor de gevorderden en minder tempo en meer techniek bij de wat minder gevorderden
thanks for sharing.quote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ff de plee ondergekotst
Dat is voor het eerst sinds de middelbare dat ik niet van drank moest kotsen
Oh neu hoor. Het punt dat ik voor mezelf zulke zaken ga lopen rechtpraten ben ik al jaren geleden voorbij. De keuze om wel of niet te leren maak ik bewust en het risico dat ik er mee neem is ook bewust. Als het nu heel makkelijk was geweest, had ik gewoon vette pech. Die middelbare schoolmentaliteit ben ik echt al een tijdje kwijt hoorquote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
een beetje voor jezelf zitten vergoeilijken dat je niet geleerd hebt. Wellicht had jij het wel geweten als je wel geleerd had
ziek jaquote:Op maandag 2 november 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
Jeey360 euro van de HAN mag ik houden
En Hosti???? ziek ofzo? wtf?
Ik hoest wel ff lekker in je smoel, als jij daar gelukkig van wordtquote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
Tacohoestje? mag ik m op komen halen?
Dat kan, dan heb je de optie dat je eigen posts een andere kleur worden niet ingesteldquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef SLP_ het volgende:
Ben ik de enige waarbij alle posts dezelfde kleur hebben?
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef SLP_ het volgende:
ik heb ook maar 1 kleurtjequote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef SLP_ het volgende:
goedzak, dat ben jequote:Op maandag 2 november 2009 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hoest wel ff lekker in je smoel, als jij daar gelukkig van wordt
ik heb ook een kleurtjequote:
Hier ook!quote:
Maandagavond. Ik voel mezelf een idioot, waarschijnlijk staan er alleen maar klunzige vrouwenquote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook geen kleurtjes SLP!
En Mikkie superleuk die hockeycursusWelke dag is dat enzo?
Eindelijk tenminste iemand met een beetje verstandquote:
slp houdt ook van sletjes in korte rokjesquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eindelijk tenminste iemand met een beetje verstand
Mikkie in een rokjequote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik danquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar op jou had ik al eerder gereageerd. Doe je anders ook mee komende maandag?quote:Op maandag 2 november 2009 20:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En ik dan
Ik wil ook graag hockeyen.. shit.
Ga vrijdag wel weer, is me goed bevallen vorige week
B. Ik heb het jaren geleden wel gedaan, maar was geen hoogvlieger. Het A-niveau ben ik wel nog steeds ontstegen mag ik hopenquote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik keek net maar volgens mij is ie vol of niet?
Kreeg iig melding dat ik me alleen voor tennis of nog iets in kon schrijven..
Welke hockey heb je je aangemeld? A/B/C?
Een beetje bikkelen mag inderdaad welquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zet in op 1 gekneusde duim en 4 blauwe blekken na de eerste training.
Bij z'n medespelers dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik wilde ook voor B gaan.. zal er ff over nadenken, vind het wel schraal om er te staan en dan niet mee te kunnen doenAnders moet jij maar kijken of er al iemand afgevallen is de eerste keer
net zoals met bowlen zal dat ook dit keer geen probleem zijn voor mikkie gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik zit nu heel hard na te denken, maar ik heb toch niemand geblesseerd met bowlen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net zoals met bowlen zal dat ook dit keer geen probleem zijn voor mikkie gok ik
quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik wilde ook voor B gaan.. zal er ff over nadenken, vind het wel schraal om er te staan en dan niet mee te kunnen doenAnders moet jij maar kijken of er al iemand afgevallen is de eerste keer
Je kan geheid wel meedoen. Anders trek je gewoon uiterst professioneel een heel zielig gezicht dat je je wel had ingeschreven en dat je er niets van snapt dat je er niet bij zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 of 22 maakt dan ook niet meer uit, zo'n knakker zal je vast niet wegsturen...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Waarom denk je dat Yasha weg isquote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard na te denken, maar ik heb toch niemand geblesseerd met bowlen?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Yasha weg is
En D_K ziekenhuis in en uit strompelt.. Die deed nota bene niet eens mee, die kwam alleen meekijken!quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Yasha weg is
was ook maar nétquote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard na te denken, maar ik heb toch niemand geblesseerd met bowlen?
Maar dat is ook niet de afspraak. Als je er bent moet je meedoen!quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En D_K ziekenhuis in en uit strompelt.. Die deed nota bene niet eens mee, die kwam alleen meekijken!
Ach ja. De impressie is de helft van het werkquote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was ook maar nétik noem een airhockey tafel, of een pooltafel
Jij en swarmi zijn allebei airhockeytafelfetisjisten?quote:Op maandag 2 november 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik noem ook een airhockeytafel, geheel willekeurig voorbeeld.
Jammer van die tikfout die je nog moest editen.. Vermindering van de woordwaarde.quote:
Ja mên! Schrijf je fetisjisten goed (je zal maar slissen zegquote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jammer van die tikfout die je nog moest editen.. Vermindering van de woordwaarde.
Eerder 3x de woordwaarde aan strafpunten!quote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jammer van die tikfout die je nog moest editen.. Vermindering van de woordwaarde.
Wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ben bang dat als ik dan ooit ga hockeyen, ik een stick met Mikkiekracht op m'n schenen krijgquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerder 3x de woordwaarde aan strafpunten!
Dus? Ik vind het wel leukquote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en als je dat soort dingen zegt word je oud.
Ik ben heel lief! Meestal ben ik zelf degene die op z'n vingers of schenen wordt geslagen namelijkquote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ben bang dat als ik dan ooit ga hockeyen, ik een stick met Mikkiekracht op m'n schenen krijg
Da's waar... elke gek heeft z'n gebrek, toch?quote:Op maandag 2 november 2009 21:07 schreef LastRequest het volgende:
Ja Mik, je kunt niet altijd feilloos zijn
Omdat hij ramptoerist is?quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als jullie gaan hockey'en gaat swarmi wel een paar foto's schieten.
dan ben je niet alert genoegquote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Meestal ben ik zelf degene die op z'n vingers of schenen wordt geslagen namelijk.
ik noem een mbo hbo wo topic?quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog een leuk idee als reltopic voor ses?
quote:
Gewoon te lomp, te onvoorzichtig.quote:
Nee dat snap ik, zou ik zelf ook hebben, maar ja. Het is natuurlijk ook in mijn voordeel als jij er bent, dan sta ik niet alleenquote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef LastRequest het volgende:
Dat weet ik nog niet! Wil graag meedoen maar ben niet zo van het ongevraagd/niet ingeschreven zijn en toch verschijnen
Mikkie opgeven?quote:‘Sporter van het jaar’-verkiezing
Elk jaar weer organiseert de Nijmeegse Studenten Sport Raad (NSSR) de belangrijkste verkiezing van het jaar. Bij de ‘Sporter van het jaar’-verkiezing wordt gestreden om de vraag wie zichzelf de Sporter, Sportster, Trainer, Team, Vrijwilliger en ook Topsporter van het jaar mag noemen. Op dinsdag 17 november om 20.00 uur wordt de uitslag van de ‘Sporter van het jaar’-verkiezing bekend gemaakt.
Dat lijkt me een goed plan jaquote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef LastRequest het volgende:
Uit de nieuwsbrief van het Sportcentrum:
[..]
Mikkie opgeven?
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Dan zou je die twee weken-termijn even moeten afwachten...
Je moet minimaal één van de eerste twee weken komen, anders word je uit de cursus gekickt en kunnen nieuwe mensen zich inschrijven. Dan zou jij dus ook weer kunnen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
En ik wil graag met jou overslaan hoor Mik
Je kunt mailen naar inschrijving@usc.ru.nl. Misschien dat ze je daar kunnen benaderen zo gauw iemand uitschrijft, ofzo. Of hang een zielig verhaal op dat je graag nog mee wilt doen en dat je je voor je gevoel had ingeschreven, maar er kennelijk iets fout gegaan is. Niet geschoten is altijd mis, toch?quote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef LastRequest het volgende:
Oké![]()
Zou ik niet iemand kunnen mailen ofzo?
Waarschuw me iig even (als je eraan denkt) wanneer die inschrijving weer open is
quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
weet echt niemand nog een leuk reltopic voor s&s? de tijd dringt
Can't touch me!quote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan google waven, wie wil me aanraken?
Oké nog 1 vraag voor ik ze mail.. Hoe laat is die cursus precies?quote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt mailen naar inschrijving@usc.ru.nl. Misschien dat ze je daar kunnen benaderen zo gauw iemand uitschrijft, ofzo. Of hang een zielig verhaal op dat je graag nog mee wilt doen en dat je je voor je gevoel had ingeschreven, maar er kennelijk iets fout gegaan is. Niet geschoten is altijd mis, toch?. Vaak zijn ze helemaal niet zo moeilijk.
18.15-19.15quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oké nog 1 vraag voor ik ze mail.. Hoe laat is die cursus precies?
Zul je zien dat ik het helemaal regel en dat het tijdens een werkgroep blijkt te zijn ofzo
Dude, wees eens creatief ofzo. Begin een rel over dat moblo terug is terwijl ze ooit een permban heeft gehad. Consequent beleid enzo.quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
weet echt niemand nog een leuk reltopic voor s&s? de tijd dringt
Faithy toch wel?quote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
terug? Ik ben nooit mod geweest hoor
wanneer kunnen we jou in het blauw verwachtenquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef Mikkie het volgende:
Och jezus, moblo weer terug! En ik maar denken dat ze dat nooit meer wilden doen.
hij is wel een goede voor R&Pquote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer kunnen we jou in het blauw verwachten?
Zal ik het kamp dan mar eens even versterken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef Mikkie het volgende:
LR en ik moeten als zwartjes haast een pact gaan sluiten om tegen al die smurfen op te boksen
Aanstaande maandag, na 19:15quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer kunnen we jou in het bont en blauw verwachten?
heej, hoe is t ermeequote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal ik het kamp dan mar eens even versterken?
quote:
whehehquote:Op maandag 2 november 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Terwijl het toch de kleur van de vlag van Arnhem is:
[ afbeelding ]
*wegrent
quote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal ik het kamp dan mar eens even versterken?
quote:
Da's me veel te veel leeswerkquote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is wel een goede voor R&P
En dan tegen mij zeiken over typo'squote:Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was ik maar STAmod.
*remlof wegjaaft
Ken je dat niet, wegjafenquote:
Misschien dat dan de frituur/hamburger-geur een beetje minder wordt...quote:Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan nog wel muffins bakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Doe dan wefjafen, dan ben je tenminste consequent en klinkt je echt alsof je op je smoel feslafen bent.quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ken je dat niet, wegjafen? Dat is dronken wegjagen, op z'n remlofs.
hamburgersquote:Op maandag 2 november 2009 22:03 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Misschien dat dan de frituur/hamburger-geur een beetje minder wordt...
Ik vind het altijd leuk als Piet iets fout doet, krijg je altijd die boze PI enzoquote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ken je dat niet, wegjafen? Dat is dronken wegjagen, op z'n remlofs.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
@Mik, net verzonden:Puik! Ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ja, kunstquote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en Mikkie heeft meer notes dan ik!
Puber ben je af en toe hequote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
als ik die van Faithy erbij optel heb ik er wel meer
quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
@Mik, net verzonden:(Mocht het niks worden: ) Je kan ook na 1 of 2 weken gewoon eens langsgaan. Vraag aan de sportinstructeur of er al minder mensen zijn en of je toevallig nog mee kan doen. Meestal kan het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ja das voor "speciale" mensenquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een vreemd sportkaartnummer LR.
Ja zei Mik al thanks, hoop dat het iets oplevert!quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
(Mocht het niks worden: ) Je kan ook na 1 of 2 weken gewoon eens langsgaan. Vraag aan de sportinstructeur of er al minder mensen zijn en of je toevallig nog mee kan doen. Meestal kan het wel.
Zie nou welquote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
als ik die van Faithy erbij optel heb ik er wel meer
Zou leuk zijn als het doorgaat.quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja zei Mik al thanks, hoop dat het iets oplevert!
Ik hoop het, heb wel zin om regelmatig te hockeyen! Doe het nu dus op vrijdag maar dat komt me eigenlijk niet zo goed uit
eik0lquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |