Wat denk je zelf, fok en zelf iets makenquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Mocht je er overigens geen krijgen van de Sint, dan kun je er nog altijd eentje zelf maken. De instructies vind je hier: http://www.instructables.com/id/Laptop-Compubody-Sock/
[ afbeelding ]
waarom zou je dan nog fappen, je laat gewoon iemand langskomen die het even voor je doet, wordt het ook meteen opgevangen door die truiquote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij gaat fappen wel erg moeilijk zo
Als je er toch eentje zelf gaat maken kan je net zo makkelijk het ontwerp iets aanpassenquote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij gaat fappen wel erg moeilijk zo
met zo'n trui scoor je wel chicks bij de vleet jaquote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom zou je dan nog fappen, je laat gewoon iemand langskomen die het even voor je doet, wordt het ook meteen opgevangen door die trui
Je PI spreekt voor zichzelfquote:Op maandag 2 november 2009 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met zo'n trui scoor je wel chicks bij de vleet ja
'ik heb een joystick op m'n laptop'quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
Weet je, als je er nog een gaatje in maak dan kan je ook nog fappen
quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
'ik heb een joystick op m'n laptop'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |