SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Gelukkig, ik was al bang dat ik heel lang de enige deelnemer aan dit topic zou zijnquote:
Ik zal schrijven wat ik weet, of het 100% geldt voor jouw studie dit jaar weet ik niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef LastRequest het volgende:
Lieve mensen, ik heb een vraag.
Ik vraag me af wat er gebeurt wanneer ik deze week een tentamen niet haal.. Ik heb helemaal geen uitleg gehad ofzo, qua herkansingen en dat soort dingen. Ik volg nu bijvoorbeeld een vak "Inleiding in de Communicatiewetenschap".. Kan ik ergens vinden wat er gebeurt als ik dat vak niet haal? Moet ik dan in augustus herkansen? Moet ik het vak volgend jaar opnieuw doen? Tis maar hypothetisch maar ik vraag het me ineens af.
Waarschijnlijk verschilt het per opleiding maar misschien is er toevallig iemand die het weet, of die weet waar ik het kan vinden..
Qua maximaal drie kansen: volgens mij bestaat dat niet. Er bestaat wel een regel in het OER (Onderwijs en Examen Reglement) dat je na drie pogingen en drie keer zakken contact op moet nemen met de docent betreffende een plan van aanpak (zo staat dat in elk geval bij pedagogiek beschreven). Punt is dat voor zover ik weet, docenten daar amper van weten en er niets mee doen. Pas als je het zes keer ofzo maakt, komt er misschien stront aan de knikker. Maar als je het een beetje voorbereid, hoef je zelfs op de uni niet voor een tentamen te zakken na drie pogingen. Bij pedagogiek werd nergens naar gekeken, of je nou poging 1 of poging 6 deed. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar bij CW veel strikter in zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef LastRequest het volgende:
Hmm laat maar heb al iets meer info gevonden.. mag maximaal 3 keer hetzelfde tentamen doen.. En verder ga ik toch maar eens ergens informeren want ik snap er niet zoveel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door PietjePuk007 op 01-11-2009 11:09:06 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik doe ze wel hoor! Ik heb er maar 2 en ik ben hard aan het werkquote:Op zondag 1 november 2009 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom concentreer je je niet op 1 of enkele tentamens? Je moet toch ergens aan af willen meten of je 't niveau aankan? Straks haal je ze niet, omdat je slecht geleerd hebt. Ben je na een tentamenperiode nog niks wijzer.
Geen oefenopgaven, wel 2 opdrachten per week in moeten leveren en die zijn allemaal in 1x goedgekeurd.. dus op zich kan ik het allemaal wel aanquote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
Heb je geen oefenopgaven gehad? Of inleveropdrachten, casussen? Vragen uit 't boek? Ze komen meestal niet 'zomaar' met iets totaal willekeurigs.
Zonder die wijsheid blijf je niet lang in leven!quote:
En uiteindelijk toch gewoon een WO-diploma krijgen hèquote:Op zondag 1 november 2009 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Behalve als je pedagogiek trouwens, dan krijg je die basale vragen zelfs in MCvorm.
Terwijl het eigenlijk gewoon een beetje een beroepsopleiding!quote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En uiteindelijk toch gewoon een WO-diploma krijgen hè.
ik heb nog wel eens goede tipsquote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder die wijsheid blijf je niet lang in leven!
...is?quote:Op zondag 1 november 2009 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk gewoon een beetje een beroepsopleiding!
Daar is het HBO voor met diploma, geen W.O.! Nog even en je gaat beweren dat rechten ook een W.O. studie is!quote:
Welke van de drie?quote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef SLP_ het volgende:
Ja en jouw studie is natuurlijk wel een échte W.O. studie?
Ik had nergens last vanquote:Op zondag 1 november 2009 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
ik begrijp dat er een vuig hotlink plaatje stond? excuus
Môgguhquote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de webdisk ontdekt van de ru, ideaal
Is dat tegenwoordig om 22.00u al? Voorheen was het altijd middernacht, minder kans dat de server plat gingquote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en voor de sporters: vanavond 22.00uur kun je je weer inschrijven voor cursussen
Ik heb al een paar periodes geen cursussen meer gedaan, dus nogal wiedes dat ik het niet weetquote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
yup.snel he?
nou ja, vind meestal alles via mijn mail wel terug, maar wilde nu toch wel een handige backup hebben voor alles wat ik schrijf, dus net even mijn hele opleidingsmap daar in geflikkerd
en ja, 10 uur al, is nu de 3e keer geloof ik dat het zo vroeg is
Ja dat is fijn! Is dat nog steeds 1 GB eik?quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de webdisk ontdekt van de ru, ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |