18.15-19.15quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oké nog 1 vraag voor ik ze mail.. Hoe laat is die cursus precies?
Zul je zien dat ik het helemaal regel en dat het tijdens een werkgroep blijkt te zijn ofzo
Dude, wees eens creatief ofzo. Begin een rel over dat moblo terug is terwijl ze ooit een permban heeft gehad. Consequent beleid enzo.quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
weet echt niemand nog een leuk reltopic voor s&s? de tijd dringt
Faithy toch wel?quote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
terug? Ik ben nooit mod geweest hoor
wanneer kunnen we jou in het blauw verwachtenquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef Mikkie het volgende:
Och jezus, moblo weer terug! En ik maar denken dat ze dat nooit meer wilden doen.
hij is wel een goede voor R&Pquote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer kunnen we jou in het blauw verwachten?
Zal ik het kamp dan mar eens even versterken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef Mikkie het volgende:
LR en ik moeten als zwartjes haast een pact gaan sluiten om tegen al die smurfen op te boksen
Aanstaande maandag, na 19:15quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer kunnen we jou in het bont en blauw verwachten?
heej, hoe is t ermeequote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal ik het kamp dan mar eens even versterken?
quote:
whehehquote:Op maandag 2 november 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Terwijl het toch de kleur van de vlag van Arnhem is:
[ afbeelding ]
*wegrent
quote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal ik het kamp dan mar eens even versterken?
quote:
Da's me veel te veel leeswerkquote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is wel een goede voor R&P
En dan tegen mij zeiken over typo'squote:Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was ik maar STAmod.
*remlof wegjaaft
Ken je dat niet, wegjafenquote:
Misschien dat dan de frituur/hamburger-geur een beetje minder wordt...quote:Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan nog wel muffins bakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Doe dan wefjafen, dan ben je tenminste consequent en klinkt je echt alsof je op je smoel feslafen bent.quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ken je dat niet, wegjafen? Dat is dronken wegjagen, op z'n remlofs.
hamburgersquote:Op maandag 2 november 2009 22:03 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Misschien dat dan de frituur/hamburger-geur een beetje minder wordt...
Ik vind het altijd leuk als Piet iets fout doet, krijg je altijd die boze PI enzoquote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ken je dat niet, wegjafen? Dat is dronken wegjagen, op z'n remlofs.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
@Mik, net verzonden:Puik! Ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ja, kunstquote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en Mikkie heeft meer notes dan ik!
Puber ben je af en toe hequote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
als ik die van Faithy erbij optel heb ik er wel meer
quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
@Mik, net verzonden:(Mocht het niks worden: ) Je kan ook na 1 of 2 weken gewoon eens langsgaan. Vraag aan de sportinstructeur of er al minder mensen zijn en of je toevallig nog mee kan doen. Meestal kan het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ja das voor "speciale" mensenquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een vreemd sportkaartnummer LR.
Ja zei Mik al thanks, hoop dat het iets oplevert!quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
(Mocht het niks worden: ) Je kan ook na 1 of 2 weken gewoon eens langsgaan. Vraag aan de sportinstructeur of er al minder mensen zijn en of je toevallig nog mee kan doen. Meestal kan het wel.
Zie nou welquote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
als ik die van Faithy erbij optel heb ik er wel meer
Zou leuk zijn als het doorgaat.quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja zei Mik al thanks, hoop dat het iets oplevert!
Ik hoop het, heb wel zin om regelmatig te hockeyen! Doe het nu dus op vrijdag maar dat komt me eigenlijk niet zo goed uit
eik0lquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |