Ik zit nu heel hard na te denken, maar ik heb toch niemand geblesseerd met bowlen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net zoals met bowlen zal dat ook dit keer geen probleem zijn voor mikkie gok ik
quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik wilde ook voor B gaan.. zal er ff over nadenken, vind het wel schraal om er te staan en dan niet mee te kunnen doenAnders moet jij maar kijken of er al iemand afgevallen is de eerste keer
Je kan geheid wel meedoen. Anders trek je gewoon uiterst professioneel een heel zielig gezicht dat je je wel had ingeschreven en dat je er niets van snapt dat je er niet bij zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 of 22 maakt dan ook niet meer uit, zo'n knakker zal je vast niet wegsturen...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Waarom denk je dat Yasha weg isquote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard na te denken, maar ik heb toch niemand geblesseerd met bowlen?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Yasha weg is
En D_K ziekenhuis in en uit strompelt.. Die deed nota bene niet eens mee, die kwam alleen meekijken!quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Yasha weg is
was ook maar nétquote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard na te denken, maar ik heb toch niemand geblesseerd met bowlen?
Maar dat is ook niet de afspraak. Als je er bent moet je meedoen!quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En D_K ziekenhuis in en uit strompelt.. Die deed nota bene niet eens mee, die kwam alleen meekijken!
Ach ja. De impressie is de helft van het werkquote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was ook maar nétik noem een airhockey tafel, of een pooltafel
Jij en swarmi zijn allebei airhockeytafelfetisjisten?quote:Op maandag 2 november 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik noem ook een airhockeytafel, geheel willekeurig voorbeeld.
Jammer van die tikfout die je nog moest editen.. Vermindering van de woordwaarde.quote:
Ja mên! Schrijf je fetisjisten goed (je zal maar slissen zegquote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jammer van die tikfout die je nog moest editen.. Vermindering van de woordwaarde.
Eerder 3x de woordwaarde aan strafpunten!quote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jammer van die tikfout die je nog moest editen.. Vermindering van de woordwaarde.
Wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ben bang dat als ik dan ooit ga hockeyen, ik een stick met Mikkiekracht op m'n schenen krijgquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerder 3x de woordwaarde aan strafpunten!
Dus? Ik vind het wel leukquote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en als je dat soort dingen zegt word je oud.
Ik ben heel lief! Meestal ben ik zelf degene die op z'n vingers of schenen wordt geslagen namelijkquote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ben bang dat als ik dan ooit ga hockeyen, ik een stick met Mikkiekracht op m'n schenen krijg
Da's waar... elke gek heeft z'n gebrek, toch?quote:Op maandag 2 november 2009 21:07 schreef LastRequest het volgende:
Ja Mik, je kunt niet altijd feilloos zijn
Omdat hij ramptoerist is?quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als jullie gaan hockey'en gaat swarmi wel een paar foto's schieten.
dan ben je niet alert genoegquote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Meestal ben ik zelf degene die op z'n vingers of schenen wordt geslagen namelijk.
ik noem een mbo hbo wo topic?quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog een leuk idee als reltopic voor ses?
quote:
Gewoon te lomp, te onvoorzichtig.quote:
Nee dat snap ik, zou ik zelf ook hebben, maar ja. Het is natuurlijk ook in mijn voordeel als jij er bent, dan sta ik niet alleenquote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef LastRequest het volgende:
Dat weet ik nog niet! Wil graag meedoen maar ben niet zo van het ongevraagd/niet ingeschreven zijn en toch verschijnen
Mikkie opgeven?quote:‘Sporter van het jaar’-verkiezing
Elk jaar weer organiseert de Nijmeegse Studenten Sport Raad (NSSR) de belangrijkste verkiezing van het jaar. Bij de ‘Sporter van het jaar’-verkiezing wordt gestreden om de vraag wie zichzelf de Sporter, Sportster, Trainer, Team, Vrijwilliger en ook Topsporter van het jaar mag noemen. Op dinsdag 17 november om 20.00 uur wordt de uitslag van de ‘Sporter van het jaar’-verkiezing bekend gemaakt.
Dat lijkt me een goed plan jaquote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef LastRequest het volgende:
Uit de nieuwsbrief van het Sportcentrum:
[..]
Mikkie opgeven?
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Dan zou je die twee weken-termijn even moeten afwachten...
Je moet minimaal één van de eerste twee weken komen, anders word je uit de cursus gekickt en kunnen nieuwe mensen zich inschrijven. Dan zou jij dus ook weer kunnen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
En ik wil graag met jou overslaan hoor Mik
Je kunt mailen naar inschrijving@usc.ru.nl. Misschien dat ze je daar kunnen benaderen zo gauw iemand uitschrijft, ofzo. Of hang een zielig verhaal op dat je graag nog mee wilt doen en dat je je voor je gevoel had ingeschreven, maar er kennelijk iets fout gegaan is. Niet geschoten is altijd mis, toch?quote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef LastRequest het volgende:
Oké![]()
Zou ik niet iemand kunnen mailen ofzo?
Waarschuw me iig even (als je eraan denkt) wanneer die inschrijving weer open is
quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
weet echt niemand nog een leuk reltopic voor s&s? de tijd dringt
Can't touch me!quote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan google waven, wie wil me aanraken?
Oké nog 1 vraag voor ik ze mail.. Hoe laat is die cursus precies?quote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt mailen naar inschrijving@usc.ru.nl. Misschien dat ze je daar kunnen benaderen zo gauw iemand uitschrijft, ofzo. Of hang een zielig verhaal op dat je graag nog mee wilt doen en dat je je voor je gevoel had ingeschreven, maar er kennelijk iets fout gegaan is. Niet geschoten is altijd mis, toch?. Vaak zijn ze helemaal niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |