yup. Is leuk, dat zwemmen. Volgend jaar ga ik ook weer, als ik meer tijd hebquote:Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef Californium het volgende:
zo Fitness introductie op 22 jan
En deze periode ingeschreven voor ZwemmenDat is toch in zwembad oost bij de AH daar?
ja, maar wel met verschillende niveaus geloof ikquote:
Ahquote:Op maandag 2 november 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar wel met verschillende niveaus geloof ik
dus echt tempo enzo voor de gevorderden en minder tempo en meer techniek bij de wat minder gevorderden
thanks for sharing.quote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ff de plee ondergekotst
Dat is voor het eerst sinds de middelbare dat ik niet van drank moest kotsen
Oh neu hoor. Het punt dat ik voor mezelf zulke zaken ga lopen rechtpraten ben ik al jaren geleden voorbij. De keuze om wel of niet te leren maak ik bewust en het risico dat ik er mee neem is ook bewust. Als het nu heel makkelijk was geweest, had ik gewoon vette pech. Die middelbare schoolmentaliteit ben ik echt al een tijdje kwijt hoorquote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
een beetje voor jezelf zitten vergoeilijken dat je niet geleerd hebt. Wellicht had jij het wel geweten als je wel geleerd had
ziek jaquote:Op maandag 2 november 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
Jeey360 euro van de HAN mag ik houden
En Hosti???? ziek ofzo? wtf?
Ik hoest wel ff lekker in je smoel, als jij daar gelukkig van wordtquote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
Tacohoestje? mag ik m op komen halen?
Dat kan, dan heb je de optie dat je eigen posts een andere kleur worden niet ingesteldquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef SLP_ het volgende:
Ben ik de enige waarbij alle posts dezelfde kleur hebben?
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef SLP_ het volgende:
ik heb ook maar 1 kleurtjequote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef SLP_ het volgende:
goedzak, dat ben jequote:Op maandag 2 november 2009 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hoest wel ff lekker in je smoel, als jij daar gelukkig van wordt
ik heb ook een kleurtjequote:
Hier ook!quote:
Maandagavond. Ik voel mezelf een idioot, waarschijnlijk staan er alleen maar klunzige vrouwenquote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook geen kleurtjes SLP!
En Mikkie superleuk die hockeycursusWelke dag is dat enzo?
Eindelijk tenminste iemand met een beetje verstandquote:
slp houdt ook van sletjes in korte rokjesquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eindelijk tenminste iemand met een beetje verstand
Mikkie in een rokjequote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik danquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar op jou had ik al eerder gereageerd. Doe je anders ook mee komende maandag?quote:Op maandag 2 november 2009 20:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En ik dan
Ik wil ook graag hockeyen.. shit.
Ga vrijdag wel weer, is me goed bevallen vorige week
B. Ik heb het jaren geleden wel gedaan, maar was geen hoogvlieger. Het A-niveau ben ik wel nog steeds ontstegen mag ik hopenquote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik keek net maar volgens mij is ie vol of niet?
Kreeg iig melding dat ik me alleen voor tennis of nog iets in kon schrijven..
Welke hockey heb je je aangemeld? A/B/C?
Een beetje bikkelen mag inderdaad welquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zet in op 1 gekneusde duim en 4 blauwe blekken na de eerste training.
Bij z'n medespelers dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik wilde ook voor B gaan.. zal er ff over nadenken, vind het wel schraal om er te staan en dan niet mee te kunnen doenAnders moet jij maar kijken of er al iemand afgevallen is de eerste keer
net zoals met bowlen zal dat ook dit keer geen probleem zijn voor mikkie gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |